Руска ископирана технологија

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Сосем точно искеширано . сето занење трансферирано - Прогрес,
Истата приказна кружи и за Ф-117.
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
835
Поени од реакции
203
Lокид (производител на Ф-35) е ко-сопственик и партнер на Јакповлев.
Локид е газда на јаковлев
Газда на Jаковлев е Иркут
Та значи се пак руска технологиjа добиена...
... на најразлични начини (купување преку трети земји, шпијунажа, кражба...)
;)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Газда на Jаковлев е Иркут
Та значи се пак руска технологиjа добиена...

;)
Американецот платил 400 милиони долари и то баш за развој и тестирање на 141. Во економски свет тоа значи и сопственост пошто во договорот стоеше и пристап на сите податоци на локид во Јаковлев.

Јак на пример никогаш не платил ниту легално превзел идејата обликот и концептот на Хариер


RIAN_archive_477421_Yak-38P_fighter_aircraft.jpg

RIAN_archive_477421_Yak-38P_fighter_aircraft.jpg
 

Attachments

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.120
Поени од реакции
4.761
хахахах стара СССР пропагандна школа, сега ќе видиш колку си бил во заблуда уи измамен од твоиуте словенски господари:

- Матијас руст имал 18 години кога слетал во Москва и 50 сати лет, се уште се водел како пилот почетник, Теоретски часови почнал да зема 2-3 години пред тоа значи од своја 15-16 годишна возраст и како таков не можел ни да има клуб ни авиони, дури и сите пари кои ги имал ги потрошил на часои за летање.

- Цесната беше една од клубските цесни и имаше додатен резервоар

- Патувањето на Матијас беше во склоп на тренинг лет а не како лет на искусен сопственик на аеро клуб клуб и низ слободните западно европски земји траел 15 дена од град до град од аеродром до аеродром, уредно воден и наведуван од 13 мај до 27 мај, негде се задржал пократкко, некаде повеќе денови. Во секој момент западната контрола на лет имала прецизни и точни информации каде се наоѓа

- Русите никогаш не дознале дека западен авион неовластено и без дозвола лета над нивните тајни бази, аеродроми, градови, касарни, ракетни положаји, радарски комплекси и слетува во дворот на президиумот и генералштабот на цела руска армија



Американците опремат за Аполо 17 со тежина од 145 топна ја лансирале успешно во 70 десетите.

Цената на моторите кога ѓе се одземе
- вградувањето
тестови
Обука
одржување
сервисирање
проби

испаѓа многу мала за самата машина.
Абе и со 3 часа лет, НАТО одбраната не успеала да го детектира, додека Советите го детектирале во неколку наврати.
Види сега ти на чија страна е неуспехот.
И што не ти е уште јасно? Клубот бил сопственост на Матијас. Дали го наследил или го добил на кладба не е битно, факт е дека бил негов.
Џабе ти е сето спинување, НАТО одбраната потфрлила, за разлика од Советската.

За Аполо во 70тите, разбарај се, дај линк, па ќе правиме муабет после.
Ако ти треба помош при пребарување, слободно пиши, сериозен сум, ќе помогнам колку можам. Исто ако нешто не ти е јасно во врска со било кое лансирање.

Во меѓувреме ова нека стои тука, не кликај го дури не најдеш информации. Чисто да видиме како се снаоѓаш со пребарување.

Spacecraft properties
SpacecraftApollo CSM-114
Apollo LM-12
ManufacturerCSM: North American Rockwell
LM: Grumman
Launch mass48,607 kilograms (107,161 lb)

https://en.wikipedia.org/wiki/Apollo_17


Цената на моторите кога ѓе се одземе
- вградувањето
тестови
Обука
одржување
сервисирање
проби
Никаде не пишува одржување, сервисирање и проби.
Самиот додаваш во обид да звучиш поинтелегентно, но всушност звучиш поглупаво бидејќи не постои сервисирање на ракетни мотори.
Лага до лага.

Патем, ќе им покажат за мотор-два, толку трае обуката.

Обидите твоите постови да ја глорифицираат Американската технологија, понижувајќи ја Руската го имаат комплетно спротивниот ефект, како што читателите можат да забележат досега.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Газда на Jаковлев е Иркут
Та значи се пак руска технологиjа добиена...

;)
Иркут е од 2004, Локид вложи 400 милиони долари во Јак во 1990[DOUBLEPOST=1473625926][/DOUBLEPOST]
Абе и со 3 часа лет, НАТО одбраната не успеала да го детектира, додека Советите го детектирале во неколку наврати.
Види сега ти на чија страна е неуспехот.
И што не ти е уште јасно? Клубот бил сопственост на Матијас. Дали го наследил или го добил на кладба не е битно, факт е дека бил негов.
Џабе ти е сето спинување, НАТО одбраната потфрлила, за разлика од Советската.

За Аполо во 70тите, разбарај се, дај линк, па ќе правиме муабет после.
Ако ти треба помош при пребарување, слободно пиши, сериозен сум, ќе помогнам колку можам. Исто ако нешто не ти е јасно во врска со било кое лансирање.

Во меѓувреме ова нека стои тука, не кликај го дури не најдеш информации. Чисто да видиме како се снаоѓаш со пребарување.
Mатеас руст немал свој клуб, тој членувал во клуб и бил неискусен пилот, НАТО немало шо да се интересира за цесна која сосем легално си летала од еден град до друг во тек на две недели, и си слетувала по аеродроми, полнела гориво продолжувала понатаму уредно пријавена и водена.

Над руска територија, Матијас прелетал неколку радарски станици, кои требаше да видат дека непознат авион ненајавен лета кон самото срце на руската империја - Москва. Во тек на лет Матејас бил на висина од 800 метри и јасно обележани западно германски ознаки на неговиот авион така да било кој офицер или генерал или војник со двоглед можел да го идентификува и визуелно.

Али иако летал над руски армии и корпуси, низ сите слоеви на руски најмодерни радарски системи и противавионски ракетни положаји, прелетувал бази и аеродроми и иако одел директно кон москва, никој не реагирал. Од 50 сетите години русите околу москва имаат градено нивен најмодерен систем за противвоздушна одбрана, неколку кругови со најновите и најможните руски противавионски ракетни системи и под постојан надзор на најсовремени радарски ситеми кои ги развија русите кои коштаа трилиони долари и беа постојано модернизирани а на околните аеродроми постојано дежураа ескадрили мигови и сухои во одбрана на главниот град и сите важни институции, над сама москва беше најстрого забранет секаков лет и прелет на било какви авиони, но малолетниот Матејас во половна Цесна ги помина незабележан сите тие системи кружеше пола сат над москва и се пушти во самиот центар одма до седиштата на врховната рууска власт. Дека русите појма немале за матејас се гледа и од то шо:

никогаш не стапиле во контакт со авионот преку радио
Никогаш не го принудиле да смени правец или слета иако одеше директно на москва
никогаш не испукале ни ракета ни граната ни куршум на него
и дури после 2 сати од како слетал дојдоа руски војници да го уапсат, дури од кога некој московјанин по телефон се јавил да им каже дека имаат западен авион пред вратите на кремљ и пилот кој дели автограми и се слика со руси кои се израдуваа на слободата.

И на кај, после срамот кој им го нанесе Матејас, во риуската војска се напрви најголемата чистка после онаа на талин, го сменија и отпуштија и министерот за одбрана и главниот командант на целата руска армија и неколку стотици офицери од најниските па се до маршали

Во 70 десети Американците лансираа 145 тони тешка опрема на Аполо 17 во вселената а после лансираа преку 100 тони со спејс шатлови
 
Последно уредено:

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
835
Поени од реакции
203
Американецот платил 400 милиони долари и то баш за развој и тестирање на 141.
Локид вложи 400 милиони долари во Јак во 1990
Jaк лети од 1987.
Локид не плати за "развоj и тестирање" а за преземане на технологиите за без пари.
Тие 400 милиони за кои беха добиени технологиите на авионот са колкуто цената на 3 авиона.
Изкористи се наивитетот и глупостта на Елцин.
 
Последно уредено:

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Американецот платил 400 милиони долари и то баш за развој и тестирање на 141. Во економски свет тоа значи и сопственост пошто во договорот стоеше и пристап на сите податоци на локид во Јаковлев.

Јак на пример никогаш не платил ниту легално превзел идејата обликот и концептот на Хариер


Прегледај го приврзокот 156080

Прегледај го приврзокот 156080
..ако е нешто копирано тоа е идеата која ја џвакаа и Дорние и Месершмит-Белков-Блум и французите...т.е. посебни вертикални мотори за полетање-слетање и лебдење... :)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
..ако е нешто копирано тоа е идеата која ја џвакаа и Дорние и Месершмит-Белков-Блум и французите...т.е. посебни вертикални мотори за полетање-слетање и лебдење... :)
И на жил верн идејата за подморница
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
На кого му припаагат пантентите за летечки чинии ?
На нацистите или на сопругата на пијаниот маж.[DOUBLEPOST=1473668762][/DOUBLEPOST]и еден несопрен оргинал
[DOUBLEPOST=1473668963][/DOUBLEPOST]Ан-225 Мрја - Чудо !
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
1 ama vreden i eden korpus.
da beshe sprus gus ke tapeshe na 200 strani
vaka chudooo .
Zborime za konstrukciski biroa i sposobnost za se izvedat naj slozheni letala!
Usput razlika u nosivost GALXY C5 te interesira kolku e
.A da
koga idea da go linchuvaat Husein
glaven partner im beshe Volga DNJEPAR
tolku od nadmokta!
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
1 ama vreden i eden korpus.
da beshe sprus gus ke tapeshe na 200 strani
vaka chudooo .
Zborime za konstrukciski biroa i sposobnost za se izvedat naj slozheni letala!
Usput razlika u nosivost GALXY C5 te interesira kolku e
.A da
koga idea da go linchuvaat Husein
glaven partner im beshe Volga DNJEPAR
tolku od nadmokta!
Ова е украински авион ако не се лажам, не е руски, али на страна тоа во америка секој приватник е способен да направи такво “чудо“ и то одамна, Н-4 Херкулес, ако не си слушнал летнал во 1947 година и до ден денес е авион со најголем распон на крила и носивост од 70 тона и тоа направен од дрво.[DOUBLEPOST=1473681228][/DOUBLEPOST]
1 ama vreden i eden korpus.
da beshe sprus gus ke tapeshe na 200 strani
vaka chudooo .
Zborime za konstrukciski biroa i sposobnost za se izvedat naj slozheni letala!
Usput razlika u nosivost GALXY C5 te interesira kolku e
.A da
koga idea da go linchuvaat Husein
glaven partner im beshe Volga DNJEPAR
tolku od nadmokta!
Ова е украински авион ако не се лажам, не е руски, али на страна тоа во америка секој приватник е способен да направи такво “чудо“ и то одамна, Н-4 Херкулес, ако не си слушнал летнал во 1947 година и до ден денес е авион со најголем распон на крила и носивост од 70 тона и тоа направен од дрво од приватно лице

7092189843_bf82d40a1c_b.jpg H-4_Hercules_2.jpg
 

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Da e, no patetnite prava i proektanitit se vo Moskva!
Inache I ILIJIA Muromorec neosel 70 tona i bil od drvo!
AMA ne nose tenkovi vo Saudiska Arabija ! rekov samo pandan,
Glavna namena mu bilo da ja nosi platformata BURAN !
Koj imal 2struka namena.
postirav bar 5 videa no nikoj ne go gledahs i ne ja komentirashe sodrzhinata![DOUBLEPOST=1473681611][/DOUBLEPOST]
[DOUBLEPOST=1473681699][/DOUBLEPOST]
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Da e, no patetnite prava i proektanitit se vo Moskva!
Inache I ILIJIA Muromorec neosel 70 tona i bil od drvo!
AMA ne nose tenkovi vo Saudiska Arabija ! rekov samo pandan,
Glavna namena mu bilo da ja nosi platformata BURAN !
Koj imal 2struka namena.
postirav bar 5 videa no nikoj ne go gledahs i ne ja komentirashe sodrzhinata![DOUBLEPOST=1473681611][/DOUBLEPOST]
дури и за еден русофил претера
Untitled-1.jpg [DOUBLEPOST=1473682104][/DOUBLEPOST]
Da e, no patetnite prava i proektanitit se vo Moskva!
Антонов е украинска фирма со седиште во Киев
Што туку се укака со знаење...
2.jpg
 
Последно уредено:

Zoran MKD

Мијак на квадрат.
Член од
11 септември 2010
Мислења
2.021
Поени од реакции
1.018
Wiki bash Verodostojno.
fakte deka preterav toa e nekoja nishka na ovoj topic.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom