Руска ископирана технологија

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
дека ти седеше до нив и имаше пристап до се доверливо у сфрј


Sent from my iPhone using Tapatalk
земја која имала ракетна технологија за вселена после се скапа купвање туѓи ракети
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.120
Поени од реакции
4.767
хахахахаха
а како се појавил во хелсинки?
како слетал на аеродром и зел гориво и добил дозвола пак да полета?
рекол “овде непознат лет летам од непознато место и барам дозвола за слетање“
Тој си летал со дозвола и со регистрирано летало, сано така можел да точи гориво и полетува и слетува од аеродроми.
Финците веднаш пратиле мисија да го бара шом го снемало од радар, но тој веќе зуел безгрижно низ слоеви и слоеви на бескорисни руски радари, над положаи на неефикасни руски ракетн системи и покрај тајни руски воени бази и аеродроми со неупотребливи ловци, вртел 2 сати над москва каде не смеело ништо да прелета и се спуштил во дворот на президиумот и чекал 2 сати некој да му пријди
Први се појавиле руски генерали со бело знаме и кренати раце, мислеле дека германецот дојде да ги освои, па кога им објасна дека не е така, се расплакаа од среќа и побараа од него фармерки и мастики за џвакање[DOUBLEPOST=1473548849][/DOUBLEPOST]
дискавери - СТС82 - 106 тони
аполо 17 - 143 тони
Цесната со едно полнење може да прелета 1300 километри. Меѓутоа, Матијас ја модификувал Цесната, со тоа што додадол резервоари за годиво на местото на останатите седишта, со што драстично и го зголемил долетот, и со тоа елиминирајќи ја потребата да надополнува гориво на повеќе аеродроми, освен тој на Хелсинки. Не се пријавил никаде освен во Хелсинки, каде им дал погрешни информации.

Иначе, кога навлегол во Советска територија бил одредено време следен од советската ПВО, биле дури и испратени ловци да го пресретнат, каде пилотот на едниот ловец побарал дозвола да пука, но бил одбиен.

Во врска со товарите до орбита... Спејс шатлите вклучувајќи го и Дискавери не можеле да однесат поголем товар од 27 тони.
Ти тоа што го читаш е погрешно, бидејќи не знаеш што да бараш, или едноставно намерно ЛАЖЕШ.
Во врска со Сатурн 5 ракетите користени во Аполо програмата... сите имале проектирана носивост од 140 тони, ни НИКОГАШ не ставиле толкава тежина бидејќи структурата на ракетата не била наменета за тоа. Била наменета за 40 (четириесет) тони до Месечина. Толку. 40 тони до месечина еквивалент со 140 тони до ниска орбита.

Следниот пат, ако не знаеш, прашај. Ако нешто не ти е јасно или не знаеш каде да побараш прашај. Каде може ќе помогниме.
Но ако ти е целта како многу пати досега лажење и ширење пропаганда... гадно си се заебал.





Еве и од Руски извори е толку. А договорот е од 1997, не им ги испорачуваат сите одеднаш неко сукцесивно, како што идат лансирањата на Атлас 5, а тоа 7 мора да е некаков просек, на почетокот имаат по 2-3, сега и по 10 годишно. Ракетата не дека нема перспектива, него политичарите и пресудија и затоа ќе ја пензионираат. Амерички и Руски мотори спотед цена не вреди да се споредуваат, кажам цената на работната сила е клучна, тие инженери да Аероџет мора дебело да се платени.

Соглашение между Москвој и Вашингтоном, которое предусматривало поставки в США 101 двигателја РД-180 и оценивалось примерно в $1 млрд, было заклјучено в 1997 году.
http://sdelanounas.ru/blogs/77134/
Значи 1 милијарда за 101 мотор, 10 милиони$ за 1.
А тоа што била 170 милиони ракетата, е нерелана цена но парите иделе кај УЛА, сега се нудат за помалку од 100, но и тоа не е во рамниште на Спејс Екс.

А види го овој договор, за НК33, ова не е нормална цена, понекогаш Русиве продаваат пошто - зашто, жал да ти падне, навистина овој мотор е стар, зад него постои цела прикаска, но ваков мотор за 1,1 милион $, парче :(. И како сега да не им купиш мотори, тоа само ако политичарите се замешаат.

About 150 engines survived, and in the mid-1990s, Russia sold 36 engines to Aerojet General for $1.1 million each.
https://en.wikipedia.org/wiki/NK-33[DOUBLEPOST=1473582395][/DOUBLEPOST]
Само Америте работат на големи товари, другиве не знам ни дали имаат нешто во нацрт фаза.
SLS веќе има распоред, почнуваат 2018, веќе на големо се тестира таму. Да не кажам па СпејсЕкс на Муск што се планира, да почекаме да излезе официјално.

А за минатото на ова поле САД биле понапред, 60-тите го имаат Сатурн 5, 80-тите шатлот, Русите имаа само две лансирања на Енергија крајот на 80-тите која е негде со капацитет од 100 тони и толку.

https://en.wikipedia.org/wiki/Space_Launch_System
Овој бустер сега го тестираа за SLS.
Заеби ти тоа што го пишал некој медиум и после сите го ископирале. Кога на ниеден сајт и на ниеден начин не можеш да најдеш цена на моторот, на ваков начин уште помалку.
Најдобро што може е одприлика да се погоди цената. Како што спомнав, ULA сака да ја намали цената на Атлас за да биди конкурентна на СпејсИкс. Тоа планираат да го направат со нова верзија на Атлас која ќе користи 2 мотори на Аероџет, секој вреден по 25 милиони. Логичка е претпоставката дека еден РД-180 не е купен под 50 милиони.
Највредните компоненти на ракетата се моторите и авиониката. Останатото се резервоари, заштитници и сл. Ако Атлас 5 се лансира за околу 170 милиони, а 10 милиони е моторот, тогаш испаѓа дека резервоарот е 100 милиони. Нема логика, нели?
Патем, развојот на нов мотор кој ќе биде користен за лансирање на воените сателити на САД досега чини 1.2 билиони, а проектирано е дека вкупните трошоци ќе бидат 5 билиони. Доколку се лансираат 100 мотори, тоа значи трошок од 50 милиони САМО за развој на моторот. Кога би се вметнала и цената за производство, тогаш многу брзо таа граница ќе помине 100 милиони по мотор. И оттука ако забележиме дека Русите се поприлично ефтини, башка РД-180 е еволуиран дизајн, плус користење на монополот на ULA, се доаѓа од бројка од околу 50 милиони по мотор.

Моторите што ги користеше Антарес беа стари руски складирани уште во седумдесеттите собирајќи прашина во некој магацин. Русите најдоа паметен начин да се оттарасаат од нив, продавај ќи им ги на Американците. Но по експлозијата, Орбитал (операторот на ракетата Антарес) се реши за комплетно нови РУСКИ мотори.

Мхм, го најдов ова:

US receives two RD-181 rocket engines under latest $1bn contract with Russia
.
Кој и да пишувал и препишувал може да се збунил со ова или не знам што.
Според ова, договор од 1 билион за 60 РД-181 мотори кои се драстично послаби од тоа што користи Атлас 5 (РД-180) а сепак по двојно повисока цена според она што го постираше ти како "вест".
Ако овој послабиот чини скоро 20 милиони, тогаш појакиот мора да е многу поскап, нели? :)
Инаку, Русите работат на своја нова ракета, Ангара со најразлична носивост, од 3-4, па се до 70 тони. Подолго време работат и на бустер што би бил реискористен неколку пати.
СЛС е екстремно скап проект, кој најверојатно нема да лансира ни пола ракети од тоа што лансираше Аполо програмата.

СпејсИкс е комплетно приватна компанија, која своите технологии ги развива со комплетно приватни средства. Тоа е веќе друга тема.
 
Последно уредено:

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Цесната со едно полнење може да прелета 1300 километри. Меѓутоа, Матијас ја модификувал Цесната, со тоа што додадол резервоари за годиво на местото на останатите седишта, со што драстично и го зголемил долетот, и со тоа елиминирајќи ја потребата да надополнува гориво на повеќе аеродроми, освен тој на Хелсинки. Не се пријавил никаде освен во Хелсинки, каде им дал погрешни информации.

Иначе, кога навлегол во Советска територија бил одредено време следен од советската ПВО, биле дури и испратени ловци да го пресретнат, каде пилотот на едниот ловец побарал дозвола да пука, но бил одбиен.

Во врска со товарите до орбита... Спејс шатлите вклучувајќи го и Дискавери не можеле да однесат поголем товар од 27 тони.
Ти тоа што го читаш е погрешно, бидејќи не знаеш што да бараш, или едноставно намерно ЛАЖЕШ.
Во врска со Сатурн 5 ракетите користени во Аполо програмата... сите имале проектирана носивост од 140 тони, ни НИКОГАШ не ставиле толкава тежина бидејќи структурата на ракетата не била наменета за тоа. Била наменета за 40 (четириесет) тони до Месечина. Толку.

Следниот пат, ако не знаеш, прашај. Ако нешто не ти е јасно или не знаеш каде да побараш прашај. Каде може ќе помогниме.
Но ако ти е целта како многу пати досега лажење и ширење пропаганда... гадно си се заебал.
Heма потреба од СССР пропаганта, тие пропаднаа и твојата задача е завршена, можеш сега без страв да живееш, инаку и во досегашни постови се гледа дека си погрешно информиран и дека ччесто си во заблуда и те искористувале лошите луѓе.
Али јас ќе те спасам и ќе ти ја кажам вистината
Матијас руст немал Цесна и не ја преработувал, таква каква си беше тој ја зел од авио клубот, со пријава дека оди на тренинг лет. Значи фино лепо си се најавил во клубот дека ја зема цесната и за шо ја зема и на која рута ќе лета. Една од цесните во клубот имала додатен резервоар и неа ја зел.
Неговиот лет траел со денови од аеродром до аеродром, секаде бил уредно најавен пријавен и воден од контрола на летање, полаетал на 13 мај, од Хамбург и слетал на Шетландите. Следен ден летнал од Шетланд и слетал на аеродром во Вагар на Фарските острови. на 15 Мај полетал од таму и слетал во Рејкјавик. Во Рејкјавк останал недела дена, и на 22 мај полетал од Рејкјавик и слетал во Хелсинки. Таму пополнал документи за лет до стокхолм и на 28 мај летнал и заминал за москва, штом го изгубиле од радарски екран финците пратиле спасувачка мисија по него а ја прекинале мисијата кога се дознало дека слетал во Москва.

Е сега на патот низ русија, Матејус направил невиден конфликт забуни и погрешни заклучоци и одлуки на целата руска против воздушна одбрана и авијација од најнискиот оператор на радар до маршалите на руската авијација и војска. Ни еден сегмент не профункционирал како треба во случај на ненајавен странски авион над сопствена територија. Летал на околу 800 метра висина со авион со јасно нацртано западно германско знаме на него во добра видливост. Дури и кога навлезе во таканареченот “железен прстен“ на најсовремени руски противвоздушни системи околу москва со кој се гордееа русите и го градеа со трилиони долари опрема уште од 50 сетите како непробојна одбрана за амерички бомбардери и балистички ракети, никој не реагираше, и кога почна да ја надлетува москва барајќи место за слетување, никој не реагираше иако небото над москва беше забранета зона за било какви прелети.
И на крај, речиси 2 сати од кога слета на црвениот плоштад во самото срце на руската суперсила, се појави камион со војници и неколку КГБ агенти кои го упаспија младиот германец


Инагу 145 тони е теретот кој американците го лансираа во вселената во 70 десети, после иди спејс шатл со 100+ тони[DOUBLEPOST=1473617022][/DOUBLEPOST]
не користи интернет без надзор од постара и поискусна особа:


The total cost of the deal is estimated at $1 billion. This sum includes not only the price of the engines but a set of services as well. Energomash will provide flight preparation, training, engines installation and its test operations.
 
Последно уредено:
А

Атлантист

Гостин
Заеби ти тоа што го пишал некој медиум и после сите го ископирале. Кога на ниеден сајт и на ниеден начин не можеш да најдеш цена на моторот, на ваков начин уште помалку.
Најдобро што може е одприлика да се погоди цената. Како што спомнав, ULA сака да ја намали цената на Атлас за да биди конкурентна на СпејсИкс. Тоа планираат да го направат со нова верзија на Атлас која ќе користи 2 мотори на Аероџет, секој вреден по 25 милиони. Логичка е претпоставката дека еден РД-180 не е купен под 50 милиони.
Највредните компоненти на ракетата се моторите и авиониката. Останатото се резервоари, заштитници и сл. Ако Атлас 5 се лансира за околу 170 милиони, а 10 милиони е моторот, тогаш испаѓа дека резервоарот е 100 милиони. Нема логика, нели?
Патем, развојот на нов мотор кој ќе биде користен за лансирање на воените сателити на САД досега чини 1.2 билиони, а проектирано е дека вкупните трошоци ќе бидат 5 билиони. Доколку се лансираат 100 мотори, тоа значи трошок од 50 милиони САМО за развој на моторот. Кога би се вметнала и цената за производство, тогаш многу брзо таа граница ќе помине 100 милиони по мотор. И оттука ако забележиме дека Русите се поприлично ефтини, башка РД-180 е еволуиран дизајн, плус користење на монополот на ULA, се доаѓа од бројка од околу 50 милиони по мотор.

Моторите што ги користеше Антарес беа стари руски складирани уште во седумдесеттите собирајќи прашина во некој магацин. Русите најдоа паметен начин да се оттарасаат од нив, продавај ќи им ги на Американците. Но по експлозијата, Орбитал (операторот на ракетата Антарес) се реши за комплетно нови РУСКИ мотори.

Мхм, го најдов ова:

US receives two RD-181 rocket engines under latest $1bn contract with Russia
.
Кој и да пишувал и препишувал може да се збунил со ова или не знам што.
Според ова, договор од 1 билион за 60 РД-181 мотори кои се драстично послаби од тоа што користи Атлас 5 (РД-180) а сепак по двојно повисока цена според она што го постираше ти како "вест".
Ако овој послабиот чини скоро 20 милиони, тогаш појакиот мора да е многу поскап, нели? :)
Инаку, Русите работат на своја нова ракета, Ангара со најразлична носивост, од 3-4, па се до 70 тони. Подолго време работат и на бустер што би бил реискористен неколку пати.
СЛС е екстремно скап проект, кој најверојатно нема да лансира ни пола ракети од тоа што лансираше Аполо програмата.

СпејсИкс е комплетно приватна компанија, која своите технологии ги развива со комплетно приватни средства. Тоа е веќе друга тема.
Не некој медиум, сите медиуми, сакаш Руски, Американски, Кинески, од различни датуми сосема различни за сосема различни информации каде се нотира договорот.

Еве ова ми е последно сакаш верувај сакаш не
ТАСС официјална информативна агенција на Русија, два текста, од два сосема различни датуми а помеѓу другото се спомнува истиот договор.

Соглашение между Москвој и Вашингтоном, которое предусматривало поставки в США 101 двигателја РД-180 и оценивалось примерно в миллиард долларов, было заклјучено в 1997 году
ВАШИНГТОН, 20 апрелја. /Корр. ТАСС Иван Лебедев/. Преждевременныј отказ США от использованија россијского ракетного двигателја РД-180 обојдетсја Пентагону более чем в $1 млрд.
http://tass.ru/kosmos/3226417

Соглашение о поставке РД-180
Соглашение между Москвој и Вашингтоном, которое предусматривало поставки в США 101 двигателја РД-180 и оценивалось примерно в $1 млрд, было заклјучено в 1997 году.

http://tass.ru/kosmos/2553577

Што се однесува до договорот со Орбитал, тој се склучен сега, а овој другиот 1997 уште е на снага, додека не испорачаат 101 мотор.[DOUBLEPOST=1473618759][/DOUBLEPOST]За НК33, остави ти тоа стари и фаќале прашина во магацин. Вистината е многу тажна, еве накрато кој го интересира,
НК 33 е мотор кој што требаше советите да ги однесе на Месечината. Арно не успејаа, но за тоа најмалку виновен им е моторот кој што е ремек дело и има ткн. затворен циклус на согорување.
Е после настанува судир Глушко - Кузњецов кој што е творец на моторов. Глушко е победник затоа што има појаки политички врски и арно овој другиов не го пратил во некој гулаг. Се што има врска со НК33, документација, мотори треба да биде уништено, но сепак се нашол некој кој што успеал да скрие 150 мотори, сега деталите не ѓи памтам, мислам дека ги созидале во дел од некој магацин.

И што прават 90- тите, 36 од нив им продаваат на Американците за 1,1 милин$. Јака зделка нема што.
 
Последно уредено од модератор:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.120
Поени од реакции
4.767
Heма потреба од СССР пропаганта, тие пропаднаа и твојата задача е завршена, можеш сега без страв да живееш, инаку и во досегашни постови се гледа дека си погрешно информиран и дека ччесто си во заблуда и те искористувале лошите луѓе.
Али јас ќе те спасам и ќе ти ја кажам вистината
Матијас руст немал Цесна и не ја преработувал, таква каква си беше тој ја зел од авио клубот, со пријава дека оди на тренинг лет. Значи фино лепо си се најавил во клубот дека ја зема цесната и за шо ја зема и на која рута ќе лета. Една од цесните во клубот имала додатен резервоар и неа ја зел.
Неговиот лет траел со денови од аеродром до аеродром, секаде бил уредно најавен пријавен и воден од контрола на летање, полаетал на 13 мај, од Хамбург и слетал на Шетландите. Следен ден летнал од Шетланд и слетал на аеродром во Вагар на Фарските острови. на 15 Мај полетал од таму и слетал во Рејкјавик. Во Рејкјавк останал недела дена, и на 22 мај полетал од Рејкјавик и слетал во Хелсинки. Таму пополнал документи за лет до стокхолм и на 28 мај летнал и заминал за москва, штом го изгубиле од радарски екран финците пратиле спасувачка мисија по него а ја прекинале мисијата кога се дознало дека слетал во Москва.

Е сега на патот низ русија, Матејус направил невиден конфликт забуни и погрешни заклучоци и одлуки на целата руска против воздушна одбрана и авијација од најнискиот оператор на радар до маршалите на руската авијација и војска. Ни еден сегмент не профункционирал како треба во случај на ненајавен странски авион над сопствена територија. Летал на околу 800 метра висина со авион со јасно нацртано западно германско знаме на него во добра видливост. Дури и кога навлезе во таканареченот “железен прстен“ на најсовремени руски противвоздушни системи околу москва со кој се гордееа русите и го градеа со трилиони долари опрема уште од 50 сетите како непробојна одбрана за амерички бомбардери и балистички ракети, никој не реагираше, и кога почна да ја надлетува москва барајќи место за слетување, никој не реагираше иако небото над москва беше забранета зона за било какви прелети.
И на крај, речиси 2 сати од кога слета на црвениот плоштад во самото срце на руската суперсила, се појави камион со војници и неколку КГБ агенти кои го упаспија младиот германец


Инагу 145 тони е теретот кој американците го лансираа во вселената во 70 десети, после иди спејс шатл со 100+ тони[DOUBLEPOST=1473617022][/DOUBLEPOST]
не користи интернет без надзор од постара и поискусна особа:


The total cost of the deal is estimated at $1 billion. This sum includes not only the price of the engines but a set of services as well. Energomash will provide flight preparation, training, engines installation and its test operations.
Да ти ги скратам маките... Факти;
1. Клубот од кај што ја "изнајмил" цесната бил негов,
2. Самиот Матијас ја модифицирал Цесната со екстра резервоари,
3. Влегол и останал непресретнат во забранет воен воздушен простор на НАТО,
4. Бил детектиран и подоцна пресретнат од ловци кога влегол во СССР.

Доста лажеш.

Во врска со товарот до орбита;
Секоја мисија на најмоќната Сатурн 5 ракета во Аполо програмата не тежела повеќе од 40-45 тони.

The three-stage Saturn V was designed to send a fully fueled CSM and LM to the Moon. It was 33 feet (10.1 m) in diameter and stood 363 feet (110.6 m) tall with its 96,800-pound (43,900 kg) lunar payload. Its capability grew to 103,600 pounds (47,000 kg) for the later advanced lunar landing
.

Еквивалент на 40 тони до месечината е 140 тони до ниска орбита. САМО во пресметките. Реално, таков товар било невозможно да се монтира на Сатурн 5.

Спејс Шатлот;
The typical payload capacity was about 50,045 pounds (22,700 kg) but could be increased depending on the choice of launch configuration.

  • [*]Maximum payload: 55,250 lb (25,060 kg)
    [*]Payload to LEO (204 kilometers (110 nmi) @ 28.5° inclination: 27,500 kilograms (60,600 lb)
    [*]Payload to LEO (407 kilometers (220 nmi) @ 51.6° to ISS): 16,050 kilograms (35,380 lb)[65]
    [*]Payload to GTO: 8,390 lb (3,806 kg)
    [*]Payload to Polar Orbit: 28,000 lb (12,700 kg)
Никогаш повеќе од 27 тони до ниска орбита (ретко кој поставува сателит толку ниско).

И да, во цената на моторите секогаш е вклучена обуката за неукиот купувач. :)


Не некој медиум, сите медиуми, сакаш Руски, Американски, Кинески, од различни датуми сосема различни за сосема различни информации каде се нотира договорот.

Еве ова ми е последно сакаш верувај сакаш не
ТАСС официјална информативна агенција на Русија, два текста, од два сосема различни датуми а помеѓу другото се спомнува истиот договор.

Соглашение между Москвој и Вашингтоном, которое предусматривало поставки в США 101 двигателја РД-180 и оценивалось примерно в миллиард долларов, было заклјучено в 1997 году
ВАШИНГТОН, 20 апрелја. /Корр. ТАСС Иван Лебедев/. Преждевременныј отказ США от использованија россијского ракетного двигателја РД-180 обојдетсја Пентагону более чем в $1 млрд.
http://tass.ru/kosmos/3226417

Соглашение о поставке РД-180
Соглашение между Москвој и Вашингтоном, которое предусматривало поставки в США 101 двигателја РД-180 и оценивалось примерно в $1 млрд, было заклјучено в 1997 году.

http://tass.ru/kosmos/2553577

Што се однесува до договорот со Орбитал, тој се склучен сега, а овој другиот 1997 уште е на снага, додека не испорачаат 101 мотор.[DOUBLEPOST=1473618759][/DOUBLEPOST]За НК33, остави ти тоа стари и фаќале прашина во магацин. Вистината е многу тажна, еве накрато кој го интересира,
НК 33 е мотор кој што требаше советите да ги однесе на Месечината. Арно не успејаа, но за тоа најмалку виновен им е моторот кој што е ремек дело и има ткн. затворен циклус на согорување.
Е после настанува судир Глушко - Кузњецов кој што е творец на моторов. Глушко е победник затоа што има појаки политички врски и арно овој другиов не го пратил во некој гулаг. Се што има врска со НК33, документација, мотори треба да биде уништено, но сепак се нашол некој кој што успеал да скрие 150 мотори, сега деталите не ѓи памтам, мислам дека ги созидале во дел од некој магацин.

И што прават 90- тите, 36 од нив им продаваат на Американците за 1,1 милин$. Јака зделка нема што.
Прочитај што ти пишав во претходните постови и размисли логички за цената на РД-180.
Не забележуваш дека истата шема се повторува кај сите линкови за веста? Тоа е така затоа што потекнува од 1 извор. Некој напишал, остатокот копирал.
Ако на ракета од 170 милиони моторот е 10 милиони, тогаш многу скапи резервоарите бе... ;) Башка многу ќе ја поефтинат со новите мотори кои чинат 50 милиони.

ULA would not release the per-unit cost of the RD-180 for the Atlas V.
Aerojet Rocketdyne Targets $25 Million Per Pair For AR-1 Engines

ULA не ја кажува цената, но ете, ти ја најде...

Судбината на НК33 е таква каква што е. Светлата страна е дека ако не беа Американците уште ќе седеа во некој ќош во некој магацин. Им продадоа канта мотори за милиони.
 

RTM

Член од
4 септември 2008
Мислења
835
Поени од реакции
203
Познато е дека русите свои најголеми “достигнувања„ ги направија со копирање на западна - америчка технологија која ја добиваа на најразлични начини (купување преку трети земји, шпијунажа, кражба...)
Примерно Jak-141

И неговото америчко копие ... F-35

;)
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Да ти ги скратам маките... Факти;
1. Клубот од кај што ја "изнајмил" цесната бил негов,
2. Самиот Матијас ја модифицирал Цесната со екстра резервоари,
3. Влегол и останал непресретнат во забранет воен воздушен простор на НАТО,
4. Бил детектиран и подоцна пресретнат од ловци кога влегол во СССР.

Доста лажеш.

Во врска со товарот до орбита;
Секоја мисија на најмоќната Сатурн 5 ракета во Аполо програмата не тежела повеќе од 40-45 тони.

.

Еквивалент на 40 тони до месечината е 140 тони до ниска орбита. САМО во пресметките. Реално, таков товар било невозможно да се монтира на Сатурн 5.

Спејс Шатлот;


Никогаш повеќе од 27 тони до ниска орбита (ретко кој поставува сателит толку ниско).

И да, во цената на моторите секогаш е вклучена обуката за неукиот купувач. :)




Прочитај што ти пишав во претходните постови и размисли логички за цената на РД-180.
Не забележуваш дека истата шема се повторува кај сите линкови за веста? Тоа е така затоа што потекнува од 1 извор. Некој напишал, остатокот копирал.
Ако на ракета од 170 милиони моторот е 10 милиони, тогаш многу скапи резервоарите бе... ;) Башка многу ќе ја поефтинат со новите мотори кои чинат 50 милиони.



Aerojet Rocketdyne Targets $25 Million Per Pair For AR-1 Engines

ULA не ја кажува цената, но ете, ти ја најде...

Судбината на НК33 е таква каква што е. Светлата страна е дека ако не беа Американците уште ќе седеа во некој ќош во некој магацин. Им продадоа канта мотори за милиони.
хахахах стара СССР пропагандна школа, сега ќе видиш колку си бил во заблуда уи измамен од твоиуте словенски господари:

- Матијас руст имал 18 години кога слетал во Москва и 50 сати лет, се уште се водел како пилот почетник, Теоретски часови почнал да зема 2-3 години пред тоа значи од своја 15-16 годишна возраст и како таков не можел ни да има клуб ни авиони, дури и сите пари кои ги имал ги потрошил на часои за летање.

- Цесната беше една од клубските цесни и имаше додатен резервоар

- Патувањето на Матијас беше во склоп на тренинг лет а не како лет на искусен сопственик на аеро клуб клуб и низ слободните западно европски земји траел 15 дена од град до град од аеродром до аеродром, уредно воден и наведуван од 13 мај до 27 мај, негде се задржал пократкко, некаде повеќе денови. Во секој момент западната контрола на лет имала прецизни и точни информации каде се наоѓа

- Русите никогаш не дознале дека западен авион неовластено и без дозвола лета над нивните тајни бази, аеродроми, градови, касарни, ракетни положаји, радарски комплекси и слетува во дворот на президиумот и генералштабот на цела руска армија



Американците опремат за Аполо 17 со тежина од 145 топна ја лансирале успешно во 70 десетите.

Цената на моторите кога ѓе се одземе
- вградувањето
тестови
Обука
одржување
сервисирање
проби

испаѓа многу мала за самата машина.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.275
Примерно Jak-141

И неговото америчко копие ... F-35

;)
Following the announcement by the CIS on September 1991 that it could no longer fund development of the Yak-41M, Yakovlev entered into discussions with several foreign partners who could help fund the program. Lockheed Corporation, which was in the process of developing the X-35 for the US Joint Strike Fighter program, stepped forward, and with their assistance 48-2 was displayed at the Farnborough Airshow in September 1992. Yakovlev announced that they had reached an agreement with Lockheed for funds of $385 to $400 million for three new prototypes and an additional static test aircraft to test improvements in design and avionics. Planned modifications for the proposed Yak-41M included an increase in STOL weight to 21,500 kg (47,400 lb). One of the prototypes would have been a dual-control trainer. Though no longer flyable, both 48-2 and 48-3 were exhibited at the 1993 Moscow airshow. The partnership began in late 1991, though it was not publicly revealed by Yakovlev until 6 September 1992, and was not revealed by Lockheed until June 1994

Lокид (производител на Ф-35) е ко-сопственик и партнер на Јакповлев.[DOUBLEPOST=1473622939][/DOUBLEPOST]
Нема мудрост ЛОКИД искеширал јавна тајна Е.
Локид е газда на јаковлев
 

Kajgana Shop

На врв Bottom