Промовиран новиот спот на Милчо Манчевски Macedonia-timeless

Ајанта

Македонка
Член од
21 декември 2008
Мислења
580
Поени од реакции
37
Спотот е одличен! Непретенциозно, суптилно но сепак јасно го потенцира континуитетот на нашата култура и традиција.
Браво за Милчо, вон конкуренција е!:zver:
 

ZoraNaSlobodata

Чоечко суштество
Член од
5 ноември 2008
Мислења
2.736
Поени од реакции
111
Milco e umetnik ne e covek za komerzijalizacija,premnogu pari se frleni za dzabe,pes ulicarski nema da privlecime kaj nas.
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Абе дали некој го видел спотот да с едава на снн? јас деновиве поради кризата во газа пратев доста вреем снн и не видов ниеднаш да се прикаже нашиот спот. Видов спотви на кенија, саудиска арабија, хелас, и др. а нашиот ниеднаш не беше пуштен. Дали сево ова е фарса и некој ова кампања ја искористи да с еправи патриот а парите што требал ода с едадат за да се пушти спотот на снн си ги ставиле во џеб.
 

Jovo Sk-Mk

Е брзо е,брзо е
Член од
16 јануари 2008
Мислења
310
Поени од реакции
40
Не сум во тек со актуелната расправија, само би се осврнал на основното што во насловот го побара авторот на темава.
Мoето мислење е дека правењето рекламен спот за Македонија не е нималку лесна работа, од проста причина што нашава татковина е преполна со убавини и привлечни мистерии за коишто и самите не сме свесни.Така да задачата се сведува да избереш само мал дел од сето наше природно и културно-цивилизациско богартство и да го сместиш во спот од минута и 3 секунди (и секогаш ќе постојат такви што ќе речат а зашто ова не си го ставил во спотот, а зашто она го нема, а зашто ја провоцираш Грција итн итн итн). Имајќи го ова во предвид на Милчо стварно не може да му се замери. Рекламата како реклама е добра и мислам дека во краки црти суштински го покажува она што и треба да му го покажаме на светот. Меѓутоа она што треба да и биде јасно на владата е дека туристичка промоција на земјата не се прави само со реклама на CNN. И претходниве бедници пуштија едно спотче на истиот светски тв сервис ама ништо не постигнаа.Ми се свиѓа тоа што со рекламата оди и презентација на веб-сајтот на коишто навистина ги има сите потребни информации, но сепак сето тоа е во доменот на општите работи, а Туризмот како гранка бара многу потемелна разработка, и што е најбитно е тесно поврзан и со останатите општествени гранки и општествената развиеност на земјата. Со прости зборови кажано џабе ќе го рекламираме охридското езеро кога патот до Охрид е никаков (лани зет ми од Канада се посра од страв кога поминувавме покрај стража) а охридскиот аеродром нема редовен сообраќај, а и сместувачките капацитети не се баш на соодветното ниво кое што го бараат странските туристи. За госпримливоста на охриѓани и не би зборувал, сите ја знаеме :icon_lol: .
Заклучокот е дека ако се сведе се само на рекламава - ништо не правиме! Џабе фрлени пари! Ваква работа си бара сериозна посветеност и зафаќање од корен што би рекле старите, се надевам дека надлежните имаат детално разработена стратегија. Што и како понатаму, времето ќе покаже.:helou:
 

theprince

Fan of Irony
Член од
3 февруари 2008
Мислења
1.256
Поени од реакции
155
od celiot spot samo muzikata mi se bendisa i naslovot a so mozese da bide sodrzinski napraeno toa e sosema treto prasanje
 
Член од
24 јуни 2008
Мислења
1.705
Поени од реакции
75
Абе дали некој го видел спотот да с едава на снн? јас деновиве поради кризата во газа пратев доста вреем снн и не видов ниеднаш да се прикаже нашиот спот. Видов спотви на кенија, саудиска арабија, хелас, и др. а нашиот ниеднаш не беше пуштен. Дали сево ова е фарса и некој ова кампања ја искористи да с еправи патриот а парите што требал ода с едадат за да се пушти спотот на снн си ги ставиле во џеб.
Спотот јас го видов неколку пати првите денови, првото емитување го очекував и го дадоа.Овие денови и јас гледам ЦНН ама никако да го видам спотот.И јас ги видов истите оние за кои зборуваш, помислив дека гледам ЦНН во погрешно време , што е или многу рано наутро како 4,5 или 6 часот или пак поручек околу 2 до 5 да речеме.
Нека даде некои информации дали спотот сеуште се емитува и каков беше договорот со ЦНН за времетраењето и терминот.
 
R

RAYTHEON23

Гостин
pa mozda CNN barale milion dolari od emituvanje:pos2:a na grujo toa ne mu se dopagalo
spotot e OK no srpakmislam deka trebase da go promoviraat vo april ili maj pred letnata turisticka sezona
 
Член од
14 февруари 2008
Мислења
31
Поени од реакции
0
абе спотот е сварно ТОП. Ама што праиме со 200 000 евра извадени од буџетот ,спотот вреди најмногу 20 000 нека крадат ама со исав малку бе го дерат народот
 

Грмуш

Пичкмајчин
Член од
11 октомври 2007
Мислења
1.118
Поени од реакции
90
Супер е спотот...би можел да го напраи уште пола минута да е подолг ама супер е!
 
Член од
24 јуни 2008
Мислења
1.705
Поени од реакции
75
Е сега што биде, го има некој видено спотот последниве два-три дена или не?
 

Bratot

Стоик и Машкртник!
Член од
27 јануари 2007
Мислења
17.089
Поени од реакции
4.499
Да бе, досега има 100.000 резервации ширум светот за да дојдат овде и да му се восхитуваат на бабето.
 
Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
Абе гледајте ги грциве што направиле во врска со овој спот на милчо. Не се здрави ејј :toe:


 
Член од
16 август 2008
Мислења
3.293
Поени од реакции
637
Не знам колку сте приметиле, ама на почетокот на спотот има исто „фатална грешка“, каде кога од сликовницата кадарот се префрла кај велешката куќа со играорците, на почетокот одозгора исечено е небото (0:09), додека веќе на следниот кадар има небо (0:12).

Инаку, одамна го немам видено спотот на ТВ. Да не го прекинале?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom