Прашања за Исламот III

Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
Не труди се со сила да ме направиш не муслиман, ако негирам извитоперен хадис или измислен.[DOUBLEPOST=1439720872].
Кажи који Хадиси се за тебе истинити, да ми го линкот...Ајде чекам..
Или ти ПОЈМА И НЕМАШ што е тоа..
[DOUBLEPOST=1439725175][/DOUBLEPOST]Ѕначи Арапските сајтови во врска со Куранот и Хадисот се лага?

http://www.sunnah.com/urn/2211390

Then he put his hand in his beard. Then the Prophet, may Allah bless him and grant him peace, opened his mouth and put his tongue in his mouth.
Then he said, O Allah, I love him, so love him and the one who loves him!'"
Book 1, Hadith 1183
------------

Мухамед го цица јазикот на својот внук да не изгори во пеколот, бидејќи на кого му го Мухамед поцица јазикот, тој нема да биде во пеколот.


--------------

Да не е лага кога и Оџите од Арапски Емирати кажуват нешто на телевизија
 
Последно уредено:
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
Има и девојчиња кои прошетале до родниот Египет за време на летниот распуст, но не по своја волја. Погоди што им се случило!

http://www.ibtimes.co.uk/summer-vacation-holds-dread-genital-mutilation-many-eqyptian-girls-1505711

http://eastcoastdaily.in/2015/06/25/egypt-is-the-world-capital-of-female-genital-mutilation/
Немој овие пропаганди да ги лепиш на исламот.
 
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
Не на Исламот, туку на Муслиманите.
Темава е "Прашања за Исламот", а не "Прашања до секој еден муслиман во светов".
Има разни муслимани, христијани, евреи по светов. Не лепете се на Исламот што ќе прочитате по фејсбук.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.451
Поени од реакции
84.857
Темава е "Прашања за Исламот", а не "Прашања до секој еден муслиман во светов".
Исламот до сега, после толку многу страни, не одговори на ниедно прашање. Муслиманите одговараа.
 
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
Исламот до сега, после толку многу страни, не одговори на ниедно прашање. Муслиманите одговараа.
Валдаа не оние од Египет, кај гледаш ти луѓе тука од Египет?
Па што знам јас кој како го сфаќа Исламот таму.
 
Член од
14 август 2006
Мислења
45.451
Поени од реакции
84.857
Валдаа не оние од Египет, кај гледаш ти луѓе тука од Египет?
Па што знам јас кој како го сфаќа Исламот таму.
На темава одговараат Муслимани. Нема географско ограничување од каде се. Нема да го банираат ако некој од Египет одговори тука (под претпоставка дека знае македонски). Штавише најверојатно некои од одговарачите одговараат од некоја далечна вукојебина, кај што се "на рaбота".
 
Член од
30 март 2010
Мислења
1.441
Поени од реакции
400
И не напишав јас "Прашања до Исламот", него ЗА.[DOUBLEPOST=1439727466][/DOUBLEPOST]
На темава одговараат Муслимани. Нема географско ограничување од каде се. Нема да го банираат ако некој од Египет одговори тука (под претпоставка дека знае македонски). Штавише најверојатно некои од одговарачите одговараат од некоја далечна вукојебина, кај што се "на рaбота".
Чекај си ти да ти одговори некој од Египет на Македонски, ќе си дочекаш.
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.700
Поени од реакции
9.307
Немој овие пропаганди да ги лепиш на исламот.
Пропаганди? Не го познаваш ти Исламот.


1. In the Hanafî school of law, female circumcision is permissible within itself but not considered to be a Sunnah. (i.e. no religious virtue). (Shami Fatawaa Rahimiyyah, Page 261, Vol. 6)

2. It is considered a preferred act (Mandub) for women in the Maliki school of law. They rely upon the Hadith of Umm `Atiyyah for this ruling. ( Bulghah al-Salik li-Aqrab al-Masâlik and Ashal al-Madarik Sharh Irshad al-Salik)

3. In the Shaf’i school of law, circumcision is considered an obligation for both men and women. This is the official ruling of that school of thought. Some Shaf`i scholars express the view that circumcision is obligatory for men and merely Sunnah for women. ( al-Majmu`)

4. In the Hanbali school of law, circumcision is obligatory for men and merely an honorable thing for women. It is not obligatory for them. The Hanbali jurist Ibn Qudamah observes: “This is the view of many people of knowledge. Imam Ahmad said that it is more emphatic for men.” (al-Mughni (1/115))

http://islamqa.org/hanafi/muftisays/9360

C1.Imam Nawawi said (commenting on the hadith of Abu Hurayra in Muslim): "Circumcision is obligatory (wajib) according to al- Shafi`i and many of the scholars, sunna according to Malik and the majority of them. It is further, according to Shafi`i, equally obligatory for males and females.

C2. Nuh Keller's Translation of al-Misri's "Reliance of the Traveller" (Shafi`i school) p. 59: "Circumcision is obligatory (Sh. `Umar Barakat: for both men and women). For men it consists of removing the prepuce from the penis, and for women, removing the prepuce (bazr) of the clitoris (Keller: not the clitoris itself, as some mistakenly assert). (Sh. `Abd al-Wakil Durubi: Hanbalis hold that circumcision of women is not obligatory but sunna, while Hanafis consider it a mere courtesy to the husband.)"

http://www.sunnah.org/msaec/articles/circumci.htm

Examination of all the texts on Islamic jurisprudence (fiqhi) shows that scholars have no
consensus on FGM/C. For example the four schools of thought express the following views:
• The Hanafi view is that it is a sunnah (optional act) for both females and males;
• Maliki hold the view that it is wajib (obligatory) for males and sunnah (optional) for
females;
• Shafi’i view it as wajib (obligatory) for both females and males;
• Hanbali have two opinions:
- it is wajib (obligatory) for both males and females
- it is wajib (obligatory) for males and makrumah (honourable) for females.

Види на страна 13 од линков:
http://www.unfpa.org/sites/default/files/pub-pdf/De-linking FGM from Islam final report.pdf
 
Член од
8 април 2015
Мислења
39
Поени од реакции
10
Темава е "Прашања за Исламот", а не "Прашања до секој еден муслиман во светов".
Има разни муслимани, христијани, евреи по светов. Не лепете се на Исламот што ќе прочитате по фејсбук.
Јас го читам Куранот и Хадисите, многу јаки книги со сечење на глави, гурање на јазици во уста на внуци, силување девојчиња од 9 години...
 
Последно уредено:
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Како не те е СРАМ да го негираш светиот Хадис на Мухамед?
Овој Хадис е оценен како еден од најаќите и немој да ми пропагираш тука глупости!

Јасно пишува дека Мухамед го цицал јазикот на својот внук, АРАПСКИТЕ експерти за Хадиси
НЕ ГО негират овој чин и овој настан,Кој си ти да го негираш?[DOUBLEPOST=1439716093][/DOUBLEPOST]

.
Vidi mrazomor za da ovoj hadis bidi avtetnticen treba da bidi mutevatir hadis ;)[DOUBLEPOST=1439752977][/DOUBLEPOST]
.[DOUBLEPOST=1439714097][/DOUBLEPOST]

Сама одлучувала? Можеби едвај 10% од муслиманските жени одлучуваат сами. Дали знаеш за овој случај во Скудриње, каде соселаните сакаа да ги линчуваат девојката од Скудриње и нејзиното момче само затоа што момчето било од друго село?

http://star.dnevnik.com.mk/default.aspx?pbroj=1918&stID=6002


.
A dali znes za ovoj slucaj vo gostivarsko http://www.novamakedonija.com.mk/NewsDetal.asp?vest=32710109309&id=12&prilog=0&setIzdanie=21945
eve kako eden hritijanin se odnesuva koga negovata zena odlucuva sama.

Vidi 121314 prvin zaprsajse vo kakva situacija se naoga hritijanskata zena , i dali voopsto ima hritijanska zena koja si ja pocituva svojata religija spored nacinot na hritijanskoto veruvanje, osven so respekt na kalugerkite , pa potoa rasuduvaj i zboruvaj za drugite .
 
Последно уредено:
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.700
Поени од реакции
9.307
muslimanskata zena sama odlucuva kako ke zivee vo sklop so nejzinata veropispoved i sama odlucuva kako ke se oblekuva vo sklop na nejzinata religija i samata odlucuva so kogo ke bide
Oва што си го напишал важи само за муслиманката која живее во средина каде се применува ханефискиот мезхеб:).

Hanafi Rule:
The Hanafis hold that an adult woman is always entitled to give her consent without the intervening of a wali. When a wali employed and found acting on her behalf, he is presumed to derive his power solely from her so that he cannot in any circumstances act in contravention of his authority or instruction. When the woman has authorized her wali to marry her to a particular individual, or has consented to a marriage proposed to her by a specific person, the wali has no power to marry her to another. “When a girl is adult and discreet, no one has a right to be her guardian, but it is nevertheless becoming and proper for her to authorize he father or grandfather to settle the terms of the contract for her. If she has no father or grandfather, it would be well for her to appoint her brother to act on her behalf.”

Hanafi law allows a mature woman to choose her husband and conclude the marriage contract herself.

Imam Abu Hanifa, on the other hand, is of the view that since a woman is allowed in Islam to enter into all sorts of contracts without referring to a guardian or a husband or a father or any relative, she may enter into a marriage contract as well.


Но што е со ханбалискиот, маликискиот и шафискиот мезхеб каде што на муслиманката не ѝ се дадени вакви права?

Maliki and Shafi’i Law:
Under the Maliki and Shafii law, the marriage of an adult virgin girl is not valid unless her consent is obtained to it, but such consent must be given through a legally authorized wali, who would act as her representative.

Hanbali Law:
In this school father also has the power to give their children of both the sexes in marriage without their consent, until they reach the age of puberty. An adult girl cannot conclude her marriage coontract without the consent or presence her guardian. According to Imam Ahmad the consent or the presence of wali is compalsry for the marriage of an adult girl.

http://muslimarealm.blogspot.com/2012/01/hanafi-says-that-adult-virgin-girl-has.html
 
Член од
9 април 2013
Мислења
319
Поени од реакции
224
Oва што си го напишал важи само за муслиманката која живее во средина каде се применува ханефискиот мезхеб:).
kako velite vie koga odite do vasite starateli koga barate blagoslov od niv ?
vernickata sama odlucuva za nejzinata vencavka a staratelotot dava blgoslov, a vernickata ke odluci so kogo ke bide
 
Член од
3 септември 2010
Мислења
6.700
Поени од реакции
9.307
kako velite vie koga odite do vasite starateli koga barate blagoslov od niv ?
vernickata sama odlucuva za nejzinata vencavka a staratelotot dava blgoslov, a vernickata ke odluci so kogo ke bide
Consent не е благослов, туку согласност, пристанок. Благослов е blessing. Возрасна жена според шафискиот,маликискиот и ханбалискиот мезхеб не може да се омажи и да склучи брак ако за тоа не даде согласност(пристанок) нејзиниот wali(старател), кој при мажачка обично е нејзиниот татко.

Или со други зборови кажано, овде девојката не може да се омажи за оној кого го сака ако тој не му се допаѓа на нејзиниот wali.

Според законот на Малики и Шафи, мажачката на возрасна девојка не е валидна ако не е добиена согласност за тоа, но таква согласност мора да се даде преку законски овластен wali, кој ќе дејствува како нејзин застапник.

Според законот на Ханбали, таткото, исто така,има моќ да ги омажи/ожени неговите деца од двата пола без нивна согласност, сè додека не влезат во пубертет. Возрасна девојка не може да склучи брачен договор без согласност или присуство на нејзиниот старател. Според имамот Ахмед согласност или присуство на wali е задолжително при мажење на возрасна девојка.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom