Прашања за Исламот II

Статус
Затворена за нови мислења.

Donald Sikert

Jane Vitington
Член од
28 ноември 2008
Мислења
8.283
Поени од реакции
5.614
Зошто Исламот не и дозволува на девојка муслиманка да се омажи со Христијанин, и уште помалку да ја смени религијата?

Лично сум сведок на таков случај кој до ден денес се заедно и во брак, и покрај многу опструкции.

Лично присуствував кога со мојот пријател отидовме кај таткото на девојката да се договориме за мала свеченост околу стапувањето во брак. Татко и, беше високо образован човек, и не многу религиозен, онолку колку што му налагаше околината. Девојката не ја интересираше религија. Другар ми исто така.

Татко и рече во овој контекст
Со среќа нека ви е деца, но ве молам да се преселите во Скопје, бидејќи овие нашиве тука до крв може да ја дотераат работава. И ти ќерко земи го веднаш неговото презиме, името и онака не ти е типично муслиманско, и бегајте подалеку од исламот!!!!

Зошто ова го кажа еден високо образован муслиман - Турчин???????
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.920
Зошто ова го кажа еден високо образован муслиман - Турчин???????
Па не бил муслиман. Т.Е. глумел муслиман за да не му случи нешто. Јако мирољубив тој исламот....:P
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Не се проблем религиите како религии, проблемот е како и на кој начин ќе се толкуваат, дали поумерено и доброволно или пак порадикално и насилно, исто така зависи во какви раце ќе паднат тие религии .......... кај нормални луѓе или пак кај фанатици ............... исто е и кај идеологиите ........ не се проблем идеологиите, проблемот е во какви раце ќе паднат истите и како ќе се применуваат, поумерено или поекстремно ......... се што се толкува екстремно и се што се применува и наметнува присилно, без разлика дали е религија(било која) или пак полит.идеологија(било која) е доста негативно, штетно и опасно за сите !
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Тешко на овие зборови! Исус не убивал луѓе само зашто се различни од него и несакале да го прифатат неговото учење, Исус не се оженил со мало девојче. Жива среќа што не е така, жива среќа е што ние се водиме по оној кој вистински дојде за нас, а не по некој што го испратил Сатаната. А за Мухамед што ви кажуваат тоа вашите свештени лица дека има пророштва во Светата Книга за него, малку се излажале. Единствено пророштво за него е во Откровение кога навистина Исус ќе се бори против она што ќе дојде после него-Антихристот и неговите следбеници.
ne zboruvaj nesto sto nema vrednost, muhamed,,a s e ispraten kako mualim , slicno e na dozdot, koj ke ja natopi zemjata od koja zemja eden vid stoe plodna prima voda, a posle od nea rastat raznovidni koirisni bilki, drugiot vid e neplodna koja vo sebe ja zadrzuva vodata, a pokasno izvira i lugeto ja pijat i ja koristat za drugi nameni, i tretio vid koja e neplodna, no i vo sebe ne ja zdrzuva vodata,a toa e slicno na ona koj ja prifati i razbere verata, pa ke se koriti, so ona so sto sum jas dojden, pa ke nauci i ke gi uci drugite, kako i onoj sto na toa ne mu svrtuva nikakvo vnimanie i ne go prifaka upatstvoto so koe sum dojde,(buhari, muslim,)celta na mojot poziv ne e za moe licno bogatenje , niti dobivanje cest ni vlast, mene bog me isprati kaj vas za pejkamber, i mi objavi kniga, mi naredi da vi nosam radosni vesti i da opomenuvam,(ibn hasim, sira)
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.138
Поени од реакции
4.778
Не се проблем религиите како религии, проблемот е како и на кој начин ќе се толкуваат, дали поумерено и доброволно или пак порадикално и насилно, исто така зависи во какви раце ќе паднат тие религии .......... кај нормални луѓе или пак кај фанатици ............... исто е и кај идеологиите ........ не се проблем идеологиите, проблемот е во какви раце ќе паднат истите и како ќе се применуваат, поумерено или поекстремно ......... се што се толкува екстремно и се што се применува и наметнува присилно, без разлика дали е религија(било која) или пак полит.идеологија(било која) е доста негативно, штетно и опасно за сите !
Религиите се проблем, ако не постои религија, нема кој да ја толкува радикално и така да дејствува.
Бидејќи, сите религии се базираат на незнаење (во денешно време тоа се лаги) тие како такви треба да исчезнат.
 
Член од
20 декември 2008
Мислења
593
Поени од реакции
1.192
ne zboruvaj nesto sto nema vrednost, muhamed,,a s e ispraten kako mualim , slicno e na dozdot, koj ke ja natopi zemjata od koja zemja eden vid stoe plodna prima voda, a posle od nea rastat raznovidni koirisni bilki, drugiot vid e neplodna koja vo sebe ja zadrzuva vodata, a pokasno izvira i lugeto ja pijat i ja koristat za drugi nameni, i tretio vid koja e neplodna, no i vo sebe ne ja zdrzuva vodata,a toa e slicno na ona koj ja prifati i razbere verata, pa ke se koriti, so ona so sto sum jas dojden, pa ke nauci i ke gi uci drugite, kako i onoj sto na toa ne mu svrtuva nikakvo vnimanie i ne go prifaka upatstvoto so koe sum dojde,(buhari, muslim,)celta na mojot poziv ne e za moe licno bogatenje , niti dobivanje cest ni vlast, mene bog me isprati kaj vas za pejkamber, i mi objavi kniga, mi naredi da vi nosam radosni vesti i da opomenuvam,(ibn hasim, sira)
Еве ќе те дополнам:
Матеј 13
3 И им говореше многу во параболи, велејќи: „Ете, сејач излезе да сее,
4 и кога сееше, некои зрна паднаа покрај патот, и птици дојдоа и ги исколваа.
5 Други паднаа на каменити места, каде немаше многу земја, и набргу никна, зашто немаше длабока земја.
6 А кога изгреа сонцето, изгореа, и бидејќи немаа корен, се исушија.
7 Други паднаа меѓу трње, и трњето израсна и ги загуши.
8 Други паднаа на добра земја и дадоа плод: едното сто, другото шеесет, а другото триесет.
9 Кој има уши да слуша, нека слуша!”
10 И учениците Му се приближија и Му рекоа: „Зошто им зборуваш во параболи?”
11 А Тој им одговори и рече: „Затоа што вам ви е дадено да ги знаете тајните на царството небесно, а ним не им е дадено.
12 Зашто кој има, ќе му се даде и ќе има изобилие; а кој нема, ќе му се одзеде и она, што го има.
13 Затоа им зборувам во параболи, зашто гледаат и не видуваат, слушаат и не чујат, ниту разбираат.
14 И врз нив се исполнува пророштвото на Исаија, кое вели: ‘Со уши ќе слушате и нема да разбирате; со очите ќе гледате и нема да видите.
15 Зашто срцето на овој народ отапело; и со ушите тешко слушаат, и ги затворија своите очи; за да не гледаат со очите, или да слушаат со ушите, и да разберат со срцето и да се обратат, и Јас да ги исцелам.’
16 А вашите очи се блажени, зашто гледаат; и вашите уши зашто слушаат.
17 Зашто вистина ви велам, дека мнозина пророци и праведници посакуваа да видат што гледате вие, и не видоа, и да чујат што слушате вие, и не чуја.”
18 ”И така, чујте ја вие параболата за сејачот.
19 Кога некој го слуша словото за царството, а не го разбира, тогаш доаѓа лукавиот и го граби тоа што е посеано во неговото срце; тоа е, што е посеано покрај патот.
20 А посеаното на каменити места е оној, кој го слуша словото и веднаш го прима со радост,
21 но нема корен во себе, и привремен е, и кога ќе настане неволја или гонење заради словото, веднаш се соблазнува.
22 А посеаното меѓу трње е оној, кој го слуша словото, но грижите за светов и измамата на богатството го загушуваат словото, и станува неплоден.
23 А посеаното на добра земја е оној, кој го слуша словото и го разбира; кој навистина раѓа плод и донесува: едниот стократно, другиот шеесет, и другиот триесет.”
--- надополнето: 15 мај 2012 во 23:45 ---
el_kewser ima eden vid na lugjeto sto stalno se protiv najdobroto :)
znaci ne se zamaraj sto zborat nevernicite tie se narod sto ne razbiraat sto e dobro a sto e loso :)
takvi gi imalo ke gi ima se do sudniot den :)
ke dojde denot koga ti ke ne molat za svetlo da im dademe :)
А ти НЕВЕРНИКУ ГОЛЕМ бидејќи многу многу разбираш што е добро а што е зло
14 И врз нив се исполнува пророштвото на Исаија, кое вели: ‘Со уши ќе слушате и нема да разбирате; со очите ќе гледате и нема да видите.
15 Зашто срцето на овој народ отапело; и со ушите тешко слушаат, и ги затворија своите очи; за да не гледаат со очите, или да слушаат со ушите, и да разберат со срцето и да се обратат, и Јас да ги исцелам.’

Нас не ни е потребно вашето мрачно лажливо светло, ние го имаме во себе:
Јас сум Светлина на светот-Кој врви по мене нема да оди во темнина а ќе има светлина во животот.
Јас сум патот, вистината и животот Никој не доаѓа при Отецот освен преку мене
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Прашање до верните во Исламот: што се тоа „хурии„? Ајде, неколку реченици за нив.
Некој да одговори ина погоре поставеното прашање?...
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Некој да одговори ина погоре поставеното прашање?...
Na kuso verovatno si slusnal mnogu pati.Posto prasuvas,sigurno baras po detalno.

Sto se odnesuva do materijata od koja se stvoreni Huriite Bejhekija belezi Hadis od Enesa b. Malika,koj veli deka Allahoviot pratenik a.s rekol: ""Hurije krupnih očiju stvorene su od šafrana." Sepak,toj veli deka vo senedot na ovoj hadis na Ibn Alija koj e munkir, te. onj cija predaja se odbacuva. Megjutoa,vo senedot na ovoj hadis ima Shu'be.


Taberani prenesuva predaja od Ebu Umame,koj veli deka Allahoviot pratenik a.s rekol: "Hurije krupnih očiju stvorene su od šafrana."Toj veli: "Ovoj Hadis edinstveno go prenesuva Ali b. El-Husein b.Harun.",sugerirajki deka toa e garib hadis. Go zabelezuva i Ishak b. Rahevejh, od Mudžahida kako merfu' hadis i se cini deka ova predaja e naj prifatliva.Go zabelezuva i Ukbe b. Mukerrem.

Docitaj na Bosanski,za da ne preveduvam,oti nemam tolku vreme:

Ebu Seleme b. Abdurrahman kaže: "Allahov štićenik, velijj, u Džennetu će imati nevjestu koju nisu rodili ni Adem ni Hava, ona je stvorena od šafrana." Ovo se, također, bilježi od dvojice ashaba, Ibn Abbasa i Enesa, te od dvojice tabiina, Ebu Seleme i Mudžahida. U svakom slučaju, i one spadaju u sve ono što je stvoreno u Džennetu. One nisu rođene od oca i majke, a Allah najbolje zna.

Ebu Neim, također, bilježi ovu predaju kao merfu' hadis, od Enesa: "Kada bi hurija pljunula u sedam mora, morska voda bi postala slatka od sl-asti njenih usta, a hurije su stvorene od šafrana."
Ako je stvaranje čovjeka od zemlje tako savršeno i u najljepšem obliku, šta misliš, kako će izgledati lik koji je tamo stvoren od šafrana!
Ebu Neim, također, bilježi predaju od Ibn Mesuda, koji kaže da je Allahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: "Odjednom će nekakvo svjetlo zasjati u Džennetu. Njegovi stanovnici podići će glave da vide o čemu je riječ, kad ono - to će biti od prednjih zuba hurije koja se nasmiješila svome mužu."

Na'rne b. el-Velid bilježi daje Kesir b. Murre rekao: "Od onoga što se zove el-mezid (i više od nagrade koja je u Džennetu obećana, op. prev.) bit će i to da jedan oblak prođe iznad stanovnika Dženneta, koji kaže: 'Želite li da vas osvježim?' I neće ništa zaželjeti a da ih oblak kišom ne rashladi." Kesir kaže: "Kad bi me Allah time počastio, ja bih rekao: 'Zaspi nas lijepim djevojkama."

Što se tiče materije od koje su hurije stvorene, postoje i druge osobine koje se spominju u predajama. Ibn Ebi ed-Dunja bilježi predaju prema kojoj je Ibn Abbas rekao: "U Džennetu ima jedna rijeka po imenu el-Bejdedž, nad njom kupola od safira, a ispod nje mlade hurije. Stanovnici Dženneta će reći: 'Odvedite nas do Bejdedža.' Kad tamo dođu, pogledat će hurije, i ako im se neka posebno svidi, uhvatit će je za ruku i ona će poći za njim."

El-Lejs b. Sa'd bilježi predaju EI-Velida b. 'Abde da jeAllahov Poslanik, s.a.v.s., rekao: “Džibrile, zaustavi me kod hurija krupnih očiju.' I on zastade, a Allahov Poslanik, s.a.v.s., upita ih: 'Ko ste vi? 'One rekoše: 'Mi smo hurije, one koje su se nastanile i koje neće mijenjati mjesto boravka, mlade koje neće ostariti, čiste koje neće biti onečišćene.'"

Ibn el-Mubarek bilježi predaju od Ibn Abbasa, koji kaže: "Sjedili smo jednog dana kod Ka'ba, kad on reče: 'Kad bi se ruka hurije približila s neba, njome bi osvijetlila Zemlju kao što Sunce daje svjetlost stanovnicima dunjaluka. Rekao sam njena ruka, a šta mislite da sam spomenuo njeno lice, njenu bjelinu ili njenu ljepotu."

U Musnedu Imami-Ahmeda nalazi se hadis Kesira b. Murre, od Muaza b. Džebela, da je Vjerovjesnik, s.a.v.s., rekao: "Kad god neka žena uznemiri svoga muža i povrijedi ga, njegova žena od hurija krupnih očiju kaže: 'Nemoj ga uznemiravati, Allah te ubio, on je kod tebe samo stranac, uskoro će te napustiti i doći će kod nas.'"

U mursel-hadisima Ikrime stoji da je Vjerovjesnik, s.a.v.s., rekao: "Hurija krupnih očiju ima više nego što je vas žena na dunjaluku. One uče dovu za svoje buduće muževe: 'Moj Allahu, pomozi ga u vjeri Tvojoj, učini da njegovo srce bude skrušeno i Tebi pokorno, upoznaj ga s tim, tako Ti Tvoje moći, o Ti Koji si najmilostiviji od milostivih." Bilježi ga i Ibn Ebi ed-Dunja, od Usame b. Zejda, od Ata'a, odnosno od Muaza.

El-Evza'i bilježi, od Hassana b. Atijje, da je Ibn Mesud rekao: "U Džennetu ima jedna hurija po imenu El-lu'be (lijepa k'o lutka). Sve hurije u dženetskim baščama zadivljene su njenim izgledom. One je tapšu po leđima i govore joj: 'Blago tebi, El-Iu'be! Da znaju oni koji tebe žele, zaista bi se potrudili da te dobiju.' Između očiju joj stoji natpis: 'Ko želi da zasluži ovakvu kakva sam ja, neka čini ono sa čime će moj Gospodar biti zadovoljan.'"

Ata es-Selemi je rekao Maliku b. Dinaru: "'O Ebu Jahja! Uhvatio nas je ištah (Poželjeli smo Džennet)!' On reče: 'O Ata, u Džennetu ima jedna hurija čijom se ljepotom ponose druge hurije. Da Allah nije propisao kako dženetlije u Džennetu neće umirati, oni bi umrli od njene ljepote.", Ata je do kraja života ostao tužan zbog onoga što mu je Malik rekao.

Ahmed b. Ehi el-Havari kaže: "Kazivao nam je Džafer b. Muhamed: 'Srela se dva mudraca i jedan od njih reče: 'Jesi li poželio hurije krupnih očiju?' 'Ne', odgovori drugi. Onaj prvi reče: 'Onda to uradi, nur njihovog lica je nur Svemogućeg i Uzvišenog Allaha.' Tada ovaj drugi pade u nesvijest. Odnesoše ga kući i poslije smo ga kao bolesnika obilazili mjesec dana.'"

Rebi'a ibn Kulsum veli: "Dok smo bili mladi, El-Hasen (Hasan Basrija, nap. prev.) pogleda nas i reče: 'O omladino, zar niste poželjeli hurije krupnih očiju? Meni je Ibn Ebi el-Havari rekao da mu je El-Hadremi kazivao: 'Jednom sam zajedno sa Ebu Hamzom spavao na krovu kuće. Primijetio sam kako se prevrće u postelji, sve do sabaha. Upitao sam ga: 'Ebu Hamza, nisi cijelu noć zaspao?' On reče: 'Kad sam legao da spavam, prikaza mi se hurija, tako da mi se činilo da sam doticao njenu kožu, a ona moju.' Ispričao sam to Ebu Sulejmanu i on reče: 'Ovaj je čovjek osjetio ištah, želju'.'"

Ibn Ebi el-Havari kaže: "Čuo sam Ebu Sulejmana kako govori: 'Hurije krupnih očiju bit će stvorene u Džennetu, a zatim će im meleci podići šatore.'”
Ibn Ebi ed-Dunja prenosi od Saliha el-Merrija da je Zejd er-Rekaši kazao: "'Saopćeno mi je da je u Džennetu zasjao nur tako da nije bilo mjesta u njemu a da svjetlo nije prodrlo do njega.' Neko upita: 'A šta to bi?' On reče: 'Hurija se svome mužu nasmijala.' Tada jedan čovjek zajeca, i tako je plakao sve do svoje smrti."

Ibn Ebi ed-Dunja priča: "Kazivao nam je Bišr b. el-Velid, kazivao nam je Seid b. Zerebi, od Abdul-Melika el-Dževnije, i od Seida b. Džubejra, koji kaže daje čuo Ibn Abbasa kada veli: 'Kad bi hurija izbacila svoj dlan između neba i zemlje, sva bi stvorenja bila očarana njenom ljepotom. Kad bi isturila svoj šal, čitavo Sunce bi, u odnosu na njenu ljepotu, izgledalo kao fitilj usred Sunca, čije bi svjetlo Sunce prekrilo. A kad bi pokazala svoje lice, svojom bi ljepotom osvijetlila prostor između nebesa i zemlje.'"

Ibn Ebi ed-Dunja veli: "Kazivali su mi El-Hasen ibn Jahja i Kesir el-'Anberi, kazivao nam je Huzejme Ebu Muhamed, da je Sufjan es-Sevri rekao: 'U Džennetu zasja nur tako da nije bilo mjesta a da svjetlo nije prodrlo do njega. Kad prisutni pogledaše, vidješe da se hurija svome mužu nasmijala.'” Hatib u svome Tarihu bilježi ovu predaju, odnosno hadis, od Alkame, i od Abdullaha, da je Vjerovjesnik, s.a.v.s., rekao: "Odjednom zasja nekakvo svjetlo u Džennetu i njegovi stanovnici podigoše glave da vide o čemu je riječ. Kad ono, bilo je to od prednjih zuba hurije koja se nasmiješila svome mužu."
El-Evza'i prenosi da je Jahja b. ebi Kesir rekao: "Kad Džennetom prođe jedna od hurija krupnih očiju, svako drvo procvjeta i izbehara."

Ibn el-Mubarek veli: "Kazivao nam je El-Evza'i da je Jahja b. ebi Kesir rekao: 'Hurije krupnih očiju dočekivat će svoje muževe kod dženetskih kapija i govoriti: 'Dugo smo vas čekale. Mi smo hurije krupnih očiju, uvijek zadovoljne, nikada ljute. Ovdje zastalno boravimo i odavde nikada nećemo ići. Vječno ćemo živjeti, nikada nećemo umrijeti.' To će govoriti najljepšim glasom, i još će reći, svaka svome mužu: 'Ti si moja ljubav, a ja tvoja ljubav. Ti nemaš nikakvih mahana, i niko ti po ponašanju nije ravan'.'"
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.397
Ај да поедноставиме: хуриите се?...Живи битија, луѓе, предмети?...Како изгледаат, која е нивната улога во Џенетот?...
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Wandering Star напиша:
14 И врз нив се исполнува пророштвото на Исаија, кое вели: ‘Со уши ќе слушате и нема да разбирате; со очите ќе гледате и нема да видите.
15 Зашто срцето на овој народ отапело; и со ушите тешко слушаат, и ги затворија своите очи; за да не гледаат со очите, или да слушаат со ушите, и да разберат со срцето и да се обратат, и Јас да ги исцелам.’

Нас не ни е потребно вашето мрачно лажливо светло, ние го имаме во себе:
Јас сум Светлина на светот-Кој врви по мене нема да оди во темнина а ќе има светлина во животот.
Јас сум патот, вистината и животот Никој не доаѓа при Отецот освен преку мене[/quote]
------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------------

vie imate i oci i osii i gledate i slusate no dzaba vie koga gledate samo povrsinski,,zboruvate nesto od sto ke slusnes bes da analiziras , svetlot bozji pat go razretcuva mrakot na losite luge so skrieni misli i so losi nameri sto se ragaat i sto pocivaat dlaboko vo coveckata dusa i srce.bozjoto svetlo ti ja otkriva smislata na postoenjeto te upatuva na sigurno soznanie ti ja rasvetluva golemata tajna, te uci da bides vecno sreken, a za da go postignes toa treba da se trudis , da gi vozdignes najvisokite duhovni stepeni,bog saka lugeto da se vozdignat do maksimalno mozno sovrsenstvo, so svoja borba rabota trpelivoct so svoi sposobnosti za ostranuvanje na losoto od svoeto telo ,soznanieto na jasna sita vera ja osvetluva smislata na zivoto , ja ogreva coveckata dusa, do najvisokite svetlosni granici carstvoto na dusata e verata bozja, verata go potiknuva covekot smelo i hrabro da odi napred, i zatoa covekot treba da ja bara verata vo sebe , abrahomovata zrtva nemala konkurent, zrtvata na abraham, bila skriena zrtva nikoj za nea ne znael osven bog abraham, i ismail, verata vo niv e posilna od tos to sinot si go zrtvuva, isus so silata na verata lekuval i pravel cuda, verata go nosela isus mu davala sila so koja gi sovladuval zakonite na fizikata, , omer sinot hatabov trgnal da go ubie na muhamed,a, koga gi slusnal kuranskite zborovi koi poteknuvale od vizbata kade sto bile negovata sestra i zet, toj voshiten zastanal, vo eden moment svatil deka se toa bozji zborovi, deka toa e glas na vistinskata vistina, vednas primal islam,
pa priatele sekoj po svojot pat i nas ne ni treba vaseto mraco lazlivo svetlo , nie si go imame vo sebe, svetot e dlaboko more i mnogu luge ke se izgubat vo nego,
edinstveniot spas na covekot e da veruva vo boga , koj e bes forma i nema drug, za potvrduvaanje na svoeto veruvanje, srekata na ovoj svet i idniot e vo edinstvenata sovrsena vistina islam . da se bide pokoren na bog i da ne mu prepisuvas sinovi nitu drugi bozestva. , kako sto vie toa go pravite ., i ne nie potrebno da ni ukazuvate za vaseto lazlivo mraclivo svetlo, navistina najsovrseno si ja znaeme sovrsenata vistina za isus , za na kraj procitaj biblija (jovan 20 17) kade sto samiot isus ja potvrduva svojata covecnost i samiot ja negiral bozestvenosta.
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
edinstveniot spas na covekot e da veruva vo boga , koj e bes forma i nema drug, za potvrduvaanje na svoeto veruvanje, srekata na ovoj svet i idniot e vo edinstvenata sovrsena vistina islam . da se bide pokoren na bog i da ne mu prepisuvas sinovi nitu drugi bozestva. , kako sto vie toa go pravite ., i ne nie potrebno da ni ukazuvate za vaseto lazlivo mraclivo svetlo, navistina najsovrseno si ja znaeme sovrsenata vistina za isus , za na kraj procitaj biblija (jovan 20 17) kade sto samiot isus ja potvrduva svojata covecnost i samiot ja negiral bozestvenosta.
Исламскиот Бог е вистинит, но за жал е неконкретен и непознат за Човекот.:(

За разлика од Него, Исус(Синот е 2-то Лице на Св. Троица), е конкретен Бог.

А, Евангелието за да го разбереш читај го целосно во контекст.(y)
ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН
Глава 20

17 Исус и рече: „Не допирај Ме, зашто уште не отидов горе при Мојот Татко. Туку оди при Моите браќа и речи им: ‘Се враќам при Мојот Татко и вашиот Татко, при Мојот Бог и вашиот Бог.’
24 А Тома, наречен Близнак, еден од Дванаесетте, не беше со нив, кога дојде Исус.
25 Затоа другите ученици му рекоа: „Го видовме Господа!”
28 Тома одговори и Му рече: „Мој Господ и мој Бог!”
31 а овие се запишани, за да верувате дека Исус е Христос, Божји Син, и верувајќи да имате живот во Негово име.:)
 
Член од
28 август 2008
Мислења
2.321
Поени од реакции
538
Ај да поедноставиме: хуриите се?...Живи битија, луѓе, предмети?...Како изгледаат, која е нивната улога во Џенетот?...
Sto uste ne vi e jasno,Miki. Gore vi pisuva se'.
Melekite se stvoreni od Svetlina,Dzinite-Sejtanite od ogan,Covekot od Zemja a Huriite od Safran,kako stoi vo navedenite hadisi,sto znaci deka se posebni stvorenija te. ne se luge,kako sto ne se ni melekite ni dzinovite i sejtanite.
Posle smrtta,sekoj insan ke bide prozivean,no kako ke bide,Allah naj dobro znae,no nema da bideme vakvi kakvi sto sme,spored Hadisite koi zboruvaat za toa deka vo Dzennetot ke se jade i pie,pritoa nema da se izvrsuva nuzda,spored toa i lugeto ke bidat proziveani kako bi odgovarale so Dzennetskite plodovi,reki,Huriite itn. Inaku,ulogata na Huriite e sto e ulogata na Zenata na ovoj svet.Rabotite koi se vo Rajot i Pekolot,se opisani metaforicki so ovosvetski nesta kako Huriite i Plodovite,no nema da bidat isti kako sto se na ovoj svet. Opisuvajki go toa,vo Eden Kur'anski aet stoi kako covekot koga ke proba dzennetski plod,ke kaze deka nesto slicno jadel i na Dunja,no ne e isto. Taka e kazano samo da ni se priblizi do danesto svakanje.
Za da go razberes toa,treba celosno da go procitas textot koj vo sledniot post ke go pastiram. Toj kazuva kako nie gledame na Dzennetot i Dzehennemot. Deka toa ne e pazar ili ovoshtarnik,nitu pak pekolot e skara na koja se pecat zivite dusi. Za da ti bide pojasno,procitaj go slednovo:
--- надополнето: 16 мај 2012 во 19:30 ---
Prvo-ne sme nie atom nitu pracka vo vselenata. Takva e samo nasata polozba kaj Boga. Naprotiv taa e vazna i znacajna. Zarem ne e Toj onoj sto ne vdahnal so del od Svojot duh? Neli ni se poklonija angelite (melecite)? Neli ni gi veti nasledstvata na nebata i zemjata i kaza: „Navistina gi odlikuvavme sinovite Ademovi i im dadovme da patuvaat po moreto i po kopnoto. Gi opskrbivme so najubavo i visoko gi odlikuvavme pri mnogu Nasi sustestva” (El-Isra, 70). Vo nas znaci ima bozanstven duh.Vo odnos na vselenata, nie ne sme troska ni atom. Nie taka izgledame koga se gledaat nasite tela vo nejzinot prostor.

No, zarem nie ne ja opfakjame celata vselena so nasiot um, pojmuvajki gi zakonite, koi vladeat vo nego. Blagodarejki na ova astronautot se spusta na Mesecinata, potvrduvajki ja tocnosta na naseto znaenje. Zarem ova ne dokazuva deka nie, gledajki na nasiot duh, sme pogolemi od vselenata i deka go poseduvame? Zatoa poetot imal pravo koga kaza.: „I mislis deka si malo telo, a vo tebe e sodrzan najgolemiot svet”. Covekot e, kako sto velat sufiite, seopfatna kniga, a vselenata se nejzinite stranici.

Covekot znaci e golem i vazen : toj vo sebe nosi Bozji duh. I negovoto rabotenje mora da bide presmetano.
Sto se odnesuva do prigovorot vo vrska so kaznuvanjeto so vecna kazna za nesto sto e od ograniceno traenje (grevot) go cenime toa za uste edna greska vo rezoniranjeto na nasite kriticari. Allah im veli za vecnite kaznenici, koga pobarale da bidat vrateni na ovoj svet, pa da rabotat poinaku:
“...a koga bi bile vrateni, sigurno povtorno bi se vratile na ona sto im bilo zabraneto. Tie navistina se lazgovci...” (El-Enam, 28), t.e. nivnoto gresenje ne e ograniceno so vreme. Toa e postojano svojstvo koe bi se povtoruvalo, kako sto se gleda od ajetot; a koga bi bile vrateni, tie sigurno povtorno bi se vratile na ona sto im bilo zabraneto. Tie navistina se lazgovci. Nivmiot grev ne e znaci nekakov momenten pad ili situacija vo koja se nasle. Za niv Allah dz.s. veli na edno drugo mesto vo k*r’anot:
„Toj den koga Allah ke gi prozivee site tie na Nego ke mu se kolnat i ke smetaat deka so toa nesto postignale i zdobilee Tie navistina se lazgovci” (El-Muxadele, 18).
Od navedeniot ajet se nazira eden drug vid na odlucnost i predizvik od strana na kaznetite, koj odi do tamu da tie se soocuvat so Allah dz.s. so svoite lagi i lazni zakletvi i toa na denot na presmetuvanjata, na denot koga ke bidat krenati site zavesi. Toa e znak na krajno nasilstvo. Ne sme ovde veke so grev so ograniceno traenje, tuku pred grev cie traenje e vecno i pred dusa koja vo sebe nosi vezno zlo. Ottuka i vecnata kazna za niv. Za toa jasno zboruva i ajetot od k*r’anot:„I tie nema da izlezat od dzehennem” (El-Bekare,168). A Ibn Arebi veli:„Milosta za ovie e sto ke se naviknat na oginot. I taa vo pekolot ke im bide pogodna sredina”.

Bez somnez postoi srodnost pomegju zlobnite dusi i oginot. Nekoi od niv se vsusnost fakeli od zavist, ljubomora, omraza, strast, site svojstva na oginot. Nitu eden mig ne se, a da ne rasplamnat vojna i razgorat ogin, zosto oginot e nivno skrivaliste i nivna priroda. I na takvite dusi odrediste ke im bide dzehennemot, koj e praveden za niv. Toa e postavuvanje na rabotite na vistinsko mesto. Koga po nekakov slucaj na takvite dusi dzennetot bi im bil zasolniste, tie ne bi go pocuvstvuvale(ne bi im odgovaral).
Zarem tie ne odbile spokoj na zemjata? Treba dzennetot i dzehennemot da se razberat vo najsiroka smisla. Oginot vo pekolot ne e sogoritelen. Spaluvanjeto na nego ne e kako na ovoj svet. Bog veli deke nevernicite se kazneti so dzehennemskiot ogin i vo nego ke se kolnat edni so drugi. Vo nea postoi steblo koe dava plod. Toa steblo se vika Zekkum. So korenja do dnoto na dzehennemot. Postoi i dzehennemska voda koja ke bide pijalok na kaznetite.Toj ogin vo koj se naogja steblo i vo koj ima voda, sekako e nesto porazlicen od ovosvetskiot. „Koga eden narod ke vleze vo oginot ke ja prokolnuva sestrata. I konecno koga vo dzehennemot ke se isposoberat site, poslednata ke i kaze na prvata:- „Nas Sozdatelu, ovie ne odvedoa vo zabluda, pa daj im dvojna kazna!-Bog na toa ke kaze-Sekoj ke ima dvojna kazna, no vie toa ne go znaete” (El-E’araf, 38). I tie vo dzehhenemot, a toa e vatra, ke zboruvaat.(“...zivo e gorivo lugjeto i kamenjata?”)(El-Bekare,24).Oginot za koj dosega stana zbor spagja vo gajbot(ne videnoto) na nestata. Ona sto e kazano za nego e samo simbolicno. Ne smee ova da se razbere taka kako nie da gi odrekuvame telesnosta i setilnosta, a ja priznavame dusevnata kazna. Telesnata kazna postoi i ne e dozvoleno vo nea da se somneva. Nie veruvame vo nejzinoto postoenje. Nie samo tvrdime deka poedinecnostite na toa stradanje i nejziniot nacin i site detalni opisi , sepak ni se potpolno nepoznati i nespoznajni. Po ona kako k*r’anskite pokazanija ni se pretstavuvaat mozeme da zaklucime deka toa ne e voobicaeniot ogin za koj znaeme, kakvi sto ke bidat i telata sto gi znaeme, sekako poinaku od ovie nasi ovozemski tela...

Toa istoto se odnesuva i na dzennetot. Ne e toa pazar na zelencuk, hurmi, sipki, grozje...kako sto Ortodox ednas tuka na forumov ni go opisa.Site tie k*r’anski opisi na dzennetot se vsusnost simboli i nosenje na primer i priblizuvanje na razbiranjeto:
„Primerot na dzennetot koj e veten mutekijam, e vo koj se rekite, civa voda e so nepromeneta pitkost i reki od mleko, civ vkus ne se menuva” (Muhammed, 15). „Primer na dzennet” t.e. nie donesuvame primer so koj sakame da ti go priblizime razbiranjeto na dzennetot, a negovata susnost i poedinecnostite ne ni se otkrieni vo detali.„Pa niedna dusa ne znae sto im e sokrieno, sto ke gi razveseli niv kako nagrada za ona sto go storile”.(Es-Sexde, 17).„..na dzennetot, cija sirocina gi opfakja neboto i zemjata..”(Ali Imran, 133).

Znaci, ne e mozno dzennetot da bide samo bavca .„..i izobilieto od ovosje, koe nikogas ne isceznuva i koe ne se zabranuva” (El-Vakiatu, 19). Toa ovosje e poinakvo od naseto, koe isceznuva i se zabranuva.. i vino:„Od nego nema da ve boli glavata, nitu teloto ke vi slabee” (El-Vakiatu, 32). Toa vino e poinakvo od nam poznatoto, koe udira vo glava i ja zasemetuva glavata.Za dzennetliite k*r’anot veli:„Nie od nivnite gradi ja izvlekovme omrazata” (El_E’araf, 43). Ovde dusite se procisteni na nacin koj ni e nepoznat.
Dzennetot e, isto taka, gajb, znaci nam nepoznato nesto. Koga go konstatirame ova togas so toa ne odrekuvame nitu edno telesno uzivanje. Nie veruvame deka dzehennemot e telesno i dusevno stradanje, no ona sto sakame ovde osobeno da go podvleceme e toa deka poedinostite na ovoj blagodet i stradanje, kako i samiot nacin kako ke bide toa ni se nepoznati. Dzennetot ne e nitu pazar na sekakvo ovostie i zelencuk, a ne e ni Dzehennemot pecka za przenje na meso.
Allah dz.s. nema da go kazni vistinskiot vernik. Toj ke go kaznuva onoj koj e surov i koj Go poreknuva i za cie upatuvanje ne mozele da pomognat site sredstva i nacini na upatuvanje, zapoznavanje i vrazumuvanje:
„I sigurno Nie ke im dademe da ja setat polesnata kazna pred najgolemata, za da se povratat” (Es-Sexde, 21).

Bozjeto odredenie e toa ovie da ja setat polesnata kazna na ovoj svet za da se probudat po dolgo spienje, da se protresat po dolgo zatapuvanje i dremkanje („za da se povratat)Ako ne pomognat ovie sredstva i ako onoj koj go odrekuva Boga i ponatamu prodolzi da go odrekuva, togas ne ostanuva nisto drugo osven negovo soocuvanje so vistinskata kazna za da ja spoznae .. a zapoznavanjeto na Vistinata e vsusnost, milost. Koga Bog bi gi ostavil vo nivnoto slepilo, vo nivnoto neznaenje i bi gi zapostavil, vo samata Negova odluka bi imalo nasilstvo, a Bog e cist od toa. Izlozuvanje na ogin na onie koi go zasluzile toa e navistina vnimanie kon niv. Bidejki site Bozji dela se milost. Toj kon onie koi go zasluzile dzehennemot e milozliv na toj nacin sto im go dal, na toj nacin gi poucil. A kon onoj sto go spoznal i veruval milozliv e voveduvajki go vo veteniot mu dzennet, koj mu pripagja kako cest i priznanie od strana na negoviot Sozdatel i Gospodar.Kaznuvanjeto na Ahiretot ne e pokazuvanje na sila od strana na Boga dz.s. nad Negovite robovi, tuku e cistenje, pretstavuvanje, ispravanje i milost:
„Ke go kaznam so Mojata kazna onoj kogo sakam, no mojata milost opfakja se” (El-E’arat, 156). Toj znaci napravil Negovata milost da opfakja se, pa i kaznata Negova. Da gi prasame sega kriticarite dali Bog bi bil, po nivnite mislenja, popraveden ako gi izednacil nasilnicite so onie na koi nasilstvoto im bilo storeno, ubijcite so nivnite zrtvi, pa site ednakvo gi nagradil na onoj svet? Dali bi bilo pravedno, po mislenjeto vase, da se izramni crnoto so beloto? Na onie koi ja isklucuvaat Bozjata kazna im go upatuvame slednoto prasanje:
Zarem Bog navistina ne ne kaznuva uste na ovoj svet? sto se starosta, bolesta, rakot, ako ne se kazni, no na eden odreden poinakov nacin.Koj e tvorecot na mikrobitee? Zaren ne e toa opomena i predupreduvanje deka sme pred Bog koj moze da ni prati kazna. „Nema Allah da ve kazni, ako vie Mu bidete blagodarni i ako veruvate” (En-Nisa, 147).
 
Член од
20 март 2010
Мислења
1.256
Поени од реакции
243
Исламскиот Бог е вистинит, но за жал е неконкретен и непознат за Човекот.:(

За разлика од Него, Исус(Синот е 2-то Лице на Св. Троица), е конкретен Бог.

А, Евангелието за да го разбереш читај го целосно во контекст.(y)
ЕВАНГЕЛИЕ СПОРЕД ЈОВАН
Глава 20

17 Исус и рече: „Не допирај Ме, зашто уште не отидов горе при Мојот Татко. Туку оди при Моите браќа и речи им: ‘Се враќам при Мојот Татко и вашиот Татко, при Мојот Бог и вашиот Бог.’
24 А Тома, наречен Близнак, еден од Дванаесетте, не беше со нив, кога дојде Исус.
25 Затоа другите ученици му рекоа: „Го видовме Господа!”
28 Тома одговори и Му рече: „Мој Господ и мој Бог!”
31 а овие се запишани, за да верувате дека Исус е Христос, Божји Син, и верувајќи да имате живот во Негово име.:)
priatelce razmisli pred da napisis nesto, nema nas bog vas bog negov bog , bog e eden , kaj muslimanite Allah, kaj vas hristijanite Otec, kaj evreite Jahve,, otecot poznat lie tie tebe ?a za isus toa e vase veruvanje i go smetate za bog a nekoi za sin na boga , kakov e toj bog be priatele koga toj veli nisto ne moze sam da pravi od sebe, citaj jovan 5-30j
ас ништо не можам да правам Сам од Себе; како што слушам, така судам, и Мојот суд е праведен, зашто не ја барам Мојата волја, туку волјата на Оној, Кој Ме прати
o
kakov e toj bog koga go prasuvaat za casot i denot za sudniot den ,a toj ne znae i im odgovara deka samo otcot toa go znae,
36 ”А за оној ден и час, никој не знае, ни небесните ангели, а само Мојот Татко.matej
samiot isus veli deka treba da mu se poklonuvas i da mu sluzis samo na ediniot gospod a ne veli mene da mi se poklonuvate i jas sum toj bog matej 4-10 kade veli;
На Господа, твојот Бог, ќе Му се поклонуваш и ќе Му служиш само Нему!’”
mene mie nesvatlivo toaa sto isus go smatrate bog ramnopraven na boga kakov e toj bog koga spored luka 23-4-6 izvikal;
Тогаш Исус извика со силен глас: „Татко, Го предавам Својот дух во Твои раце.” И кога го рече - издивна, ovie zborovi ja demnatriraa negovata bogolikost bidiiki ako toj bil bog ne bi baral pomos od drug bog vistinskiot bog e cist od nedostatoci kako sto se nemoknosta zamor, molba pomos ,,,
Околу деветтиот час Исус извика со силен глас и рече: „Или! Или! Лама Савахтани!? - тоа значи: „Боже Мој, Боже Мој! Зошто си Ме оставил,
А Исус извика пак со силен глас и го испушти духот,
ZOSTO PRATENIKOT ISUS e narecen bog?
poradi faktot deka e roden bes tatako?
poradi toa sto ozivuval mrtvi?
ili poradi toa sto vo biblijata e narecen bozji sin ?
pa vo biblijata i izrael e narecen negov sin . kolku sinovi ima bog?
dali sme site negovi sinovi i kerki?
dali i izarel e negov sin pa togas zasto i nego ne go velicite kako i isus ? evego toj bibliski citat.;

Тогаш речи му на фараонот: ‘Вака вели Господ: „Израел е Мој првороденец.
23 Барам од тебе да ми го пуштиш синот, за да ми искаже почитување. Ако откажеш да го пуштиш, Јас ќе го убијам твојот првороденец.”‘„
 

liberij

ТЕРИРЕМ
Член од
3 април 2012
Мислења
2.037
Поени од реакции
1.018
priatelce razmisli pred da napisis nesto, nema nas bog vas bog negov bog , bog e eden , kaj muslimanite Allah, kaj vas hristijanite Otec, kaj evreite Jahve,, otecot poznat lie tie tebe ?„
Се разбира дека Бог е еден, но зборуваме за различни учења, пристапи...;)
А за познанието на Бог,Отец, одговорот е позитивен, да, на мене и сите христијани кои се во Црквата Христова.:)

a za isus toa e vase veruvanje i go smetate za bog a nekoi za sin na boga , kakov e toj bog be priatele koga toj veli nisto ne moze sam da pravi od sebe, citaj jovan 5-30j
ас ништо не можам да правам Сам од Себе; како што слушам, така судам, и Мојот суд е праведен, зашто не ја барам Мојата волја, туку волјата на Оној, Кој Ме прати
o
kakov e toj bog koga go prasuvaat za casot i denot za sudniot den ,a toj ne znae i im odgovara deka samo otcot toa go znae,
36 ”А за оној ден и час, никој не знае, ни небесните ангели, а само Мојот Татко.matej
samiot isus veli deka treba da mu se poklonuvas i da mu sluzis samo na ediniot gospod a ne veli mene da mi se poklonuvate i jas sum toj bog matej 4-10 kade veli;
На Господа, твојот Бог, ќе Му се поклонуваш и ќе Му служиш само Нему!’”
mene mie nesvatlivo toaa sto isus go smatrate bog ramnopraven na boga kakov e toj bog koga spored luka 23-4-6 izvikal;
Тогаш Исус извика со силен глас: „Татко, Го предавам Својот дух во Твои раце.” И кога го рече - издивна, ovie zborovi ja demnatriraa negovata bogolikost bidiiki ako toj bil bog ne bi baral pomos od drug bog vistinskiot bog e cist od nedostatoci kako sto se nemoknosta zamor, molba pomos ,,,
Околу деветтиот час Исус извика со силен глас и рече: „Или! Или! Лама Савахтани!? - тоа значи: „Боже Мој, Боже Мој! Зошто си Ме оставил,
А Исус извика пак со силен глас и го испушти духот,
ZOSTO PRATENIKOT ISUS e narecen bog?
poradi faktot deka e roden bes tatako?
poradi toa sto ozivuval mrtvi?
ili poradi toa sto vo biblijata e narecen bozji sin ?
pa vo biblijata i izrael e narecen negov sin . kolku sinovi ima bog?
dali sme site negovi sinovi i kerki?
dali i izarel e negov sin pa togas zasto i nego ne go velicite kako i isus ? evego toj bibliski citat.;

Тогаш речи му на фараонот: ‘Вака вели Господ: „Израел е Мој првороденец.
23 Барам од тебе да ми го пуштиш синот, за да ми искаже почитување. Ако откажеш да го пуштиш, Јас ќе го убијам твојот првороденец.”‘„
За овој дел читај во темата Христијански Прашања,за да не сме ОФ ТОПИК таму мислам браќата во Христа имаат пишувано, имам нешто и јас.
Но накратко да ти одговорам:
-сите прашања што ти прават недоумица се имплицирани од личносната релација, меѓу Отецот, Синот и Св. Дух, како во богословска така и икономиска смисла.
Затоа ќе ти ја повторам препораката, да го читаш Евангелието во целосна смисла, а не секташки,парцијално во делови, во прилог она тебе што ти одговара.(y)
 

PIRATIC

diplomiran klozetar
Член од
26 јануари 2012
Мислења
7.854
Поени од реакции
6.495
Мелек - ангел
Шејтан - ѓавол/демон/сатана
Џини - дух
Хурија/Хурии - ????
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom