Прашања до атеистите

Статус
Затворена за нови мислења.

Coldhorror

ESTJ
Член од
4 јуни 2012
Мислења
140
Поени од реакции
107
тогаш зошто неверување . Не постои спајдермен еве. И сега јас да велам не верувам во спајдермен. Нема тука ништо, не постои и крај...
него во една религија бог е самиот човек..дали не веруваш и во себе, дали си измислен...

пс сликата ја градиш со тоа што си Атеист, значи треба да знаеш во што не веруваш. Инаку е апсурдно
Чекај, разгриничи верба во себе и верба во бог. Знам во што не верувам, ама не му давам физички изглед на тој „бог“ , така да нема смисла да биде белобрадо старче нели? А по стоти пат - единствената религија(секта) во која бог е самиот човек ти е сатанизмот на La vey ако те интересира малце повеќе копи пејст на Гугл - ме мрзи сеа да барам линкови.
 
B

Black Guard

Гостин
Pak ke citash od strinati wiki....zemi nekoja knishka ti velam od istokot,

Кои книги би ни ги препорачал ти а кои воедно се од Источни автори кои се занимаваат со ова прашање како тебе:)

И не ми одговори за законот на седмата...ќелија ли е??

 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
Ne be..ateistite ja izmislija jogata....
Не ја измислија, но зошто да не ја практикува секој човек? Ако му помага при ослободување при одржување на менталното здравје и физичкото такоџе...

Ти што не вежбаш јога? Или треба да станеш будист за тоа?
--- надополнето: 22 јуни 2012 во 12:30 ---
прашање до атеитите.
Во каков бог не веруваат ...или во што не веруваат , што е Бог за нив
каква е нивната слика за бог.
дали уствари Бог за нив е белобрадо старче
Во никаков бог, божество, нема претстава за бог.. 0 (нула) не постои, нема јок, зилч зип, нада, нон, њет! Дали е претставата за него е физичка (антропоморфна) или спиритуелна, supreme spirit. се тоа е човекова измислица.. и точка нема што тука да се расправа и тумачи кога е просто ко грав...
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Не ја измислија, но зошто да не ја практикува секој човек? Ако му помага при ослободување при одржување на менталното здравје и физичкото такоџе...

Ти што не вежбаш јога? Или треба да станеш будист за тоа?
Pak ke povtoram...nikoj ne rece da ne se praktikuva jogata.
Na pocetokot na razgovorot me smetashe za dete i mi se smeeshe na moite prosti prashanja...vo koi se krie vistinata.
Sega mi postavuvash prashanja i pocna da go respektirash moeto mislenje. Shto te natera da go smenesh mislenjeto? Jas ke ti kazam: toa ego shto beshe na pocetokot sega ne e prisutno, dojdeno e drugo ego koe komanduva. Dokaz deka nemame edna dusha, nego imame "sitni" dushi. za da imash edna dusha trebe ushte mnogu furni leb da izedesh.
 
С

Само Човек

Гостин
Во никаков бог, божество, нема претстава за бог.. 0 (нула) не постои, нема јок, зилч зип, нада, нон, њет! Дали е претставата за него е физичка (антропоморфна) или спиритуелна, supreme spirit. се тоа е човекова измислица.. и точка нема што тука да се расправа и тумачи кога е просто ко грав...
тогаш што ќе ти е неверување , нема Бог.... нема петар пан,.. не се нервирај ако незнаеш у што не веруваш
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Кои книги би ни ги препорачал ти а кои воедно се од Источни автори кои се занимаваат со ова прашање како тебе:)

И не ми одговори за законот на седмата...ќелија ли е??

Za ateisti kako tebe bi ti preporacal :"Snezana i 7te djudjinja".
Shto ke ti e vistinata na tebe?
 

Coldhorror

ESTJ
Член од
4 јуни 2012
Мислења
140
Поени од реакции
107
Za ateisti kako tebe bi ti preporacal :"Snezana i 7te djudjinja".
Shto ke ti e vistinata na tebe?
Не бе дај Библијата да ја прочитаме, снежана може и да постоела некогаш порано, библијава ми е се фикција. И прекини да бидеш нелогичен, ти си тој што не ја бара вистината туку верува во книга што е напишана за некој си Исус 300 години по неговата смрт од страна на (погоди што) луѓе. (пола е препишана од евреите - а таа половина е препишана од стари дела што појма немаат со христијанство).
Ај ќјурче прошетај до црква и запали некоја свеќа, остави на нас неверниците да ја бараме вистината а?
 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
Pak ke povtoram...nikoj ne rece da ne se praktikuva jogata.1.
Na pocetokot na razgovorot me smetashe za dete i mi se smeeshe na moite prosti prashanja...vo koi se krie vistinata. 2.
Sega mi postavuvash prashanja i pocna da go respektirash moeto mislenje. Shto te natera da go smenesh mislenjeto? Jas ke ti kazam: toa ego shto beshe na pocetokot sega ne e prisutno, dojdeno e drugo ego koe komanduva. Dokaz deka nemame edna dusha, nego imame "sitni" dushi. za da imash edna dusha trebe ushte mnogu furni leb da izedesh.
1. ајде бе?

2. А која е вистината? и Чива вистина, твоја лична?

3. Да поставувам прашања, но ниту имам респект, а ниту имам непочитување... И ниту го менувм мислењето..

4. Пак за душите, какви бре ситни души?

Душа.. мхмх.. ти си ја помешал смислата за душа дефинитивно.. и луташ по хомонимите на еден ист збор..

Епа ајде, еве учи ме... за разлика од тебе, отворен сум...


тогаш што ќе ти е неверување , нема Бог.... нема петар пан,.. не се нервирај ако незнаеш у што не веруваш
Ау човече како ги копаш некои работи и ги импутираш.. некоја смешна логика имаш и ти .. (можда ти звучам грубо и нервозно, но биди сигурен дека сум само крајно директен и ништо повеќе).

Што као, ако не верувам, значи можам да се преобратам, т.е. ако сум верник, такоџе можам да станам неверник?!?
Хм интересно...
Впрочем, кога ќе размислам подобро, во суштина лично сметам дека верувањето и вербата е еден голем морален, етички и емоционален булшит.
Доказ за тоа се коментарите погоре... Така да, се слагам во одредена мера дека нема логика во равенството верување - неверување. Измислен е, па според тоа, и излишно е да постои...

Let's destroy it! :D
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
Не бе дај Библијата да ја прочитаме, снежана може и да постоела некогаш порано, библијава ми е се фикција. И прекини да бидеш нелогичен, ти си тој што не ја бара вистината туку верува во книга што е напишана за некој си Исус 300 години по неговата смрт од страна на (погоди што) луѓе. (пола е препишана од евреите - а таа половина е препишана од стари дела што појма немаат со христијанство).
Ај ќјурче прошетај до црква и запали некоја свеќа, остави на нас неверниците да ја бараме вистината а?
Abe nikoj ne te drzi..jas te ostaviv..ti me citirash...neli gledash deka ne sakam ni da ti odgovoram.
Tret i posleden pat...koga ke "porasnesh" ke ti kazam shto da citash.
 
С

Само Човек

Гостин
1. ајде бе?

2. А која е вистината? и Чива вистина, твоја лична?

3. Да поставувам прашања, но ниту имам респект, а ниту имам непочитување... И ниту го менувм мислењето..

4. Пак за душите, какви бре ситни души?

Душа.. мхмх.. ти си ја помешал смислата за душа дефинитивно.. и луташ по хомонимите на еден ист збор..

Епа ајде, еве учи ме... за разлика од тебе, отворен сум...




Ау човече како ги копаш некои работи и ги импутираш.. некоја смешна логика имаш и ти .. (можда ти звучам грубо и нервозно, но биди сигурен дека сум само крајно директен и ништо повеќе).

Што као, ако не верувам, значи можам да се преобратам, т.е. ако сум верник, такоџе можам да станам неверник?!?
Хм интересно...
Впрочем, кога ќе размислам подобро, во суштина лично сметам дека верувањето и вербата е еден голем морален, етички и емоционален булшит.
Доказ за тоа се коментарите погоре... Така да, се слагам во одредена мера дека нема логика во равенството верување - неверување. Измислен е, па според тоа, и излишно е да постои...

Let's destroy it! :D
браво бе друже, не треба ни верување ни неверување..
значи не мора да бидеш ни теист ни атеист . може да бидеш Само Човек . ;)
 

Coldhorror

ESTJ
Член од
4 јуни 2012
Мислења
140
Поени од реакции
107
Не верувам во создавател на свет, не верувам во создавател на живот, не верувам во битие (ентитет како сакаш наречи го) што ги дели умрените на пекол, рај, чистилиште, валхала, свет на задгробните etc. Не верувам дека Исус е син господов, не верувам дека Мухамед е пророк, не верувам дека ќе се реинкарнирам коа ќе умрам (иако ова нема врска со атеизам). Ги имам прочитано сите свети книги (освен куранот - иако имам многу читано за исламот) на поголемите религии, имам слушнато мислења за тоа што е господ, сум одел и во црква и во џамија и во синагога и на собирања со атеисти, и со будисти ги имам поминато сите можности за тоа што би било кад би било. Вербата е силна работа, или ја имаш или ја немаш, јас ја немам - и двајца исуси да ми дојдат на сон пак нема да ја имам. Доволно ти е?
 

MEDDLE

уставен кривичар
Член од
19 февруари 2008
Мислења
1.995
Поени од реакции
1.406
браво бе друже, не треба ни верување ни неверување..
значи не мора да бидеш ни теист ни атеист . може да бидеш Само Човек . ;)
Toчно.. но..
во поглед на верниците, секогаш ќе бидам атеист пред нивните очи, оти тоа им е единствениот одговор, на нивната немоќ, пред очигледното. Затоа, не ми смета, нека ме велат атеист, затоа што сеуште постои тој конфлит, па додека постои, ќе бидам на страната на атеистите..

патем, не можам а да не забележам, зошто под Само Човек ти пишува, божје чедо?

П.С. Имам впечаток и во една друга работа, а тоа е неподобноста на јазикот (говорен и пишан) како средство за комуникација..

Нели си приметил на форумов, еве конкретно на овие топици, дека одредени луѓе, одредени зборови ги контаат еднострано? Во смисла, нашиов јазик, македонски, е страшно оскуден со зборови, и тоа е нормално и природно, па оттука, еден збор, можно е да има повеќе значења, за сметка на англискиот, на пример, каде што имаш повеќе зборови со слични значења, од иста област.
Еве, земи го на пример зборот „вера, верба“
еве ти го англискиот

belief - n.
The mental act, condition, or habit of placing trust or confidence in another: My belief in you is as strong as ever.
Mental acceptance of and conviction in the truth, actuality, or validity of something: His explanation of what happened defies belief.
Something believed or accepted as true, especially a particular tenet or a body of tenets accepted by a group of persons.

SYNONYMS belief, credence, credit, faith. These nouns denote mental acceptance of the truth, actuality, or validity of something: a statement unworthy of belief; an idea steadily gaining credence; testimony meriting credit; has no faith in a liar's assertions. See also synonyms at opinion.
ANTONYM disbelief

noun
Absolute certainty in the trustworthiness of another: confidence, dependence, faith, reliance, trust. See belief/unbelief.
Mental acceptance of the truth or actuality of something: credence, credit, faith. See opinion.
Something believed or accepted as true by a person: conviction, feeling, idea, mind, notion, opinion, persuasion, position, sentiment, view. See opinion.


To believe a proposition is to hold it to be true. The philosophical problem is to understand what kind of state of a person constitutes belief. Is it, for example, a simple disposition to behaviour? Or a more complex state that resists identification with any such disposition? Is verbal skill or verbal behaviour essential to belief, in which case what is to be said about prelinguistic infants, or nonlinguistic animals? An evolutionary approach asks how the cognitive success of possessing the capacity to believe things relates to success in practice. Further topics include discovering whether belief differs from other varieties of assent, such as acceptance, discovering whether belief is an all-or-nothing matter, or to what extent degrees of belief are possible, understanding the ways in which belief is controlled by rational and irrational factors, and discovering its links with other properties, such as the possession of conceptual or linguistic skills.


1. An attitude based subjectively on emotions, rather than on objective evidence. There are many beliefs in sport, particularly concerning diet, ergogenic aids, training, and injury. Some of these beliefs are based on empirical evidence, others are based on superstition or misunderstood theory. An important task of the sports scientist is to examine these beliefs; to support those that are beneficial and have scientific validity, and to give rational explanations that lead to the abandonment of those that are harmful or useless.
2. A socially constructed and shared view about what should or should not be, or what is, was, or will be. Beliefs have been classified as either descriptive or normative. A descriptive belief is concerned with what is, or was, or will be; a normative belief is concerned with what should be or ought to be.


Belief is the condition of holding a thing to be true or probable, giving credit to a person or an idea, giving credence to or having faith in a story. In this last sense belief is related to theology and economy. The believer is situated in a religious system in which he adopts a certain number of convictions, accepts a series of dogmas and makes this credo a guideline for living. Belief may have to do with clinging to a truth or belonging to a church or a party. The believer is also indebted to the person or persons, parents or teachers or others, who provide the material for belief, and possess a capital of confidence and a stock of responses, encouraging or obliging the believer to borrow from them models of reasoning and types of solutions.
The theme of belief is directly addressed by Sigmund Freud in a note accompanying a letter to Wilhelm Fliess dated May 31, 1897. There, belief is described as a phenomenon belonging entirely to the ego system (consciousness), without any unconscious equivalent. The topic had already been addressed indirectly in chapter 12 of the Studies on Hysteria (1895d), belief there being associated with superstition (p. 250).
It may seem paradoxical to speak of belief in the context of psychoanalysis. Freud described himself as nonbeliever and made no secret of his atheism. But precisely this external position with respect to unproven truth made him see belief as an anomaly that needed to be explained. Influenced by the positivism and scientism of his time, he considered belief to be a relic of childhood. He thus placed himself within the tradition of Auguste Comte, who believed that the individual and humanity as a whole both went through a childish stage with theological and military characteristics. He considered that the church and the army were the two social institutions responsible for perpetuating this stage. The reference to childhood here is bound up with the role of the father: God is the father of believers, who are all brothers; likewise the commander-in-chief is the father of soldiers, who are all comrades. The belief in salvation or victory is thus vital for maintaining the sense of family.
For Freud the concept of belief is inseparable from childhood theories of sexuality that continue to be held by the individual or by society. The little boy believes that women (and therefore his mother) have a penis. Society believes that the child has no sexuality. Belief is always associated with a disavowal of reality. The renunciation of belief is then an educational task and a psychological struggle, both liable to encounter much resistance. Psychoanalytic treatment cannot itself dispense with belief, for the transference, which reactivates infantile processes, demands that the patient lend credence to the analyst's words even though these do not belong to the realm of demonstrable truth. The better to remove the need for belief, therefore, psychoanalysis is obliged temporarily to replace one belief by another.
Differing attitudes regarding belief broadly coincide with the major splits in psychoanalysis and the schisms that have marked its history. In the early days, there was a "left" psychoanalysis, centered around Alfred Adler and the Social Democrats, which believed in popular revolution and the possibility, within a new political system, of eliminating alienation in both the social and the psychiatric senses of the word. A "right" tendency, meanwhile, epitomized by Carl Gustav Jung, believed in a metamorphosis of the soul and an internal unification of man that could heal all dislocations of being and all fissures in the ego. Freud was suspicious of all such beliefs, and his clinical experience tended to make him pessimistic about the possibility of separating belief from illusion. He saw the need to believe as a powerful means of mobilizing the instincts and manipulating the unconscious: so loath were man and society to consent to what Max Weber called the disenchantment of the world that they continually felt the need to believe in the unbelievable, to hope against all hope in some distant paradise or in glorious tomorrows.
Skepticism did not in Freud's view mean a refusal of values. Values were indeed necessary for the progress of culture and its corollary, the renunciation of the immediate satisfaction of instinctual impulses. The values of civilization called nonetheless for a truly critical scrutiny that held fast to one most important principle: to fear no truth no matter how painful it might be.
 

Gurdjieff

Bastardo dentro
Член од
12 јануари 2011
Мислења
3.645
Поени од реакции
1.264
браво бе друже, не треба ни верување ни неверување..
значи не мора да бидеш ни теист ни атеист . може да бидеш Само Човек . ;)
Samo Covek, shto ocekuvash ? Da te razberat?
Pa ova ti shto go zborish go nema vo wiki....i kako sega ocekuvash da te razberat?
 
С

Само Човек

Гостин
Toчно.. но..
во поглед на верниците, секогаш ќе бидам атеист пред нивните очи, оти тоа им е единствениот одговор, на нивната немоќ, пред очигледното. Затоа, не ми смета, нека ме велат атеист, затоа што сеуште постои тој конфлит, па додека постои, ќе бидам на страната на атеистите..

патем, не можам а да не забележам, зошто под Само Човек ти пишува, божје чедо?
ептен ке тераме оф топик ако го објаснувам мојот концепт за бог..јас знам дека Бог постои и го мирисам, слушам секој ден ...
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom