O
Omer el Faruk
Гостин
Тие два тројца со муслиманските имиња под итно да се најдат и 100 камшика.
Ако случајно размислуваат да преминат у христијанство каменување до смрт.
Патем уште ли ви важи тоа со жените дека ако мажот е на печалба работата ја завршува остатокот од машката фамилија? Ми се чини дека немаш одговорено на ова иако беше запрашан. Па еве ти прилика бујрум одговори.
Јалнаш си ! Имам одговорено многу пати ама еве и тебе ќе ти одговорам. Тоа што ти си го слушнал и си се испобркал го има во христијанството како императивна форма., или со други зборови (фигуративно) кажано домати кај тебе.
Доказ:
"Кога браќата живеат заедно па едниот од нив умре, а да немал син, жената на покојниот нека не се премажува надвор од куќата, туку нека и пристапи кон неа нејзиниот девер и нека си ја земе за жена, па да ја изврши деверската должност." ( Петта книга Мојсеева, 25:5 )
А сега бујрум најди ми ваков или сличен од Кур,анот .
Епа Омер, би требало да размислуваш во ваква насока:
1. Најразвиените земји во светов (во моментов) се растечко атеистички. (северна хемисфера: Канада, скандинавија, Јапонија)
2. Постои директна корелација помеѓу степенот на образование и религиозноста (обратно проп.)
3. Постои директна корелација помеѓу коефициентот на интелигенција и религиозноста (обратно проп.)
Од 1 + 2 + 3 => колку е човек попаметен,пообразован и потехнолошки напреден, толку е тој ПОМАЛКУ РЕЛИГИОЗЕН (атеист)
Тоа повлекува ваков силогизам: ДОКОЛКУ луѓето со христијански имиња се почесто атеисти во споредба со оние кои имаат муслимански имииња, ТОГАШ првите се СТАТИСТИЧКИ поинтелигентни, пообразовани и технолошки понапредни.
Јебеш. Тоа ти е наука.
Не би се сложил со тебе, зошто има и друга поинаква наука.
ПРИЈАТЕЛСКИ СОВЕТ
Касим е напреден земјоделец од околината на Скопје. Енвер , неговиот другар од детството, со кого посетуваше основно училиште, заврши гимназија и факултет. Тој е инженер. Но,таа разлика по школото и професијата никогаш не ги оддалечи. Останаа добри пријатели. Почесто се наоѓаат да поразговараат за својата тага и радост.
Енвер не чувствува никакви потешкотии во разговорот со Касим, зошто природно е интелигентен човек, а освен тоа сака многу да чита. Готово да нема тема за која што не би можеле да поразговараат.
Еден ден доаѓа Касим кај Енвер и му го покажува написот објавен во едно списание, каде се расправа за верските убедувања. Посебно го навредила оваа реченица: “Затоа денес религиозните убедувања воглавном му припаѓаат на примитивизмот од сите видови...” (Тој ја имаше подвлечено таа реченица).
Касим би сакал да се жали, да бара корекција, да бара извинување.
Енвер се насмеа : -Никакви жалби, никакво барање на исправки. Подобро размисли за тоа дали е вистина тоа што го пишува. Добро е нас повремено да не присилат на размислување. Уверувањето се челичи само во борбата на мислењата... Но, да видиме што тоа толку те трогнало?
Касиме, дали ти веруваш во Бога?
Секако дека верувам, какво е тоа прашање, барем ти знаеш дека верувам !
Дали поради тоа се чувствуваш примитивец?
- ?
Дали веруваш дека Мухаммед а.с. е последен пејгамбер?
Секако дека верувам!
Дали поради тоа си примитивец?
- ?
Ти секој ден земаш абдест, т.е. ги переш рацете до лактите, го миеш лицето, ги миеш забите, ја испираш устата и носот,ги переш нозете, сето тоа го правиш по неколку пати во денот. Покрај тоа ти се бањаш најмалку еден пат неделно.Ти секогаш внимаваш да ти биде чисто телото, облеката и местото каде ќе клањаш. Па дали поради тоа си примитивец?
- ?
Ти клањаш намаз. Можеби не секогаш на време, но се трудиш. Јас намазот би го поделил на три групи: на онаа кога човекот, не разбирајќи го текстот кој што го изговара, механички го обавува намазот, а мисли на проблемите од секојдневниот живот. Другата група е онаа кога човекот не го разбира она што го изговара, но сепак настојува да мисли на Бога, пред кого застанал, влегуваќи во намаз. Третата група представува највисок степен, представува вистинска инспирација. Тука човекот потполно е исклучен од секојдневните проблеми и на момент е бескрајно среќен. За него нема тага, омраза, завист, болест. Тој никогаш не е сам. Тој е богат и без богатство, моќен и без моќ, здрав дури и кога е болен.Јас не знам дали ние двајцата некогаш сме го доживеале оној трет степен на намазот,но знам сигурно дека и во оној прв степен сме донеле некоја добра одлука.Сме размислиле дали некоја наша постапка ќе биде во ред, во мислите се растопила нашата омраза кон некого, едноставно сме биле присилени да ја одложиме некоја пренагла и непромислена одлука.
Намазот не прави подобри луѓе, луѓе кои што размислуваат пред да донесат некоја одлука, нарочито ако таа е неповолна. Значи, дали според тоа е примитивец човекот кој што клања намаз?
- ?
Ти го постиш месецот Рамазан. На страна тоа што се откажуваш од јадење и пиење во текот на целиот ден, што ги работиш гладен и жеден дури и најтешките работи, на страна тоа што се откажуваш од пушењето и останатото. На страна тоа , што гладувајќи се учиш да ги сватиш гладните, а тоа е првиот предуслов за да им помогнеш. На страна здравствените користи од постот за кои се напишани многу книги. Фактот дека постот го наредиле скоро сите религии, па и многу филозофии – покажува дека ТУКА ИМА НЕШТО. Дали поради тоа ти си примитивец?
- ?
Во текот на месецот Рамазан си дал и садекатул – фитр ( препорачано материјално давање за сиромашните ). Значи си му помогнал некому. Си го зарадувал некого. Па дали поради тоа си примитивец?
- ?
Ти даваш зекат ( облигативно верско давање за сиромашните ) од своите средства кои што прегодиниле,а мораат да бидат чисти од секој харам ( недозволено ), ти мораш секоја година да поделиш 2,5 %. А и инаку, ти мораш да ги потпомагаш на сиромашните. Ти знаеш за зборовите на Мухаммед с.а.в.с.:” Не е вистински муслиман оној што ќе легне сит, а знае дека неговиот сосед е гладен !”. Дали си примитивец ако се придржуваш до тие зборови?
Касим молчеше и размислуваше.
- Ти, Касиме, можеби еден ден ќе отидеш на Хаџ. Ќе запознаеш многу краишта, а посебно местото каде што живеел нашиот драг пратеник и учител Мухаммед с.а.в.с. Тогаш, таму, на тоа место, ќе се присетиш на неговите зборови кога идолопоклониците му предлагале да го остави проповедањето на Исламот,а за тоа ќе добие да управува со Мека, и да има многу големо богатство: “Се колнам во Аллах,-им рекол тогаш Мухаммед а.с. - кога во едната рака би ми го дале Сонцето, а во другата Месечината со нив да управувам, јас не би се откажал од повикот на Аллаховиот пат и од борбата за доброто на луѓето! “ Ти ќе запознаеш и ќе се зближиш со луѓе од разни краеви на светот. Ти и тука ќе учиш дека треба да се сакаат сите луѓе,а ако нешто треба да се мрази, тогаш тоа е : злобноста, себичноста, омразата помеѓу луѓето, а не самите луѓе. Дали поради тоа си примитивиец?
- ?
Ти како младинец можеби си се напил некоја чашка алкохол, поради твоето ненавремено вистинско информирање за исламот. Но, подоцна си се откажал од алкохолот, бидејќи си разбрал дека Исламот го забранува. Не ти беа потребни оние силни книги кои што се напишани против алкохолот, не ти беше потребна целата онаа пропаганда која што се врши против алкохолот. Само еден ајет од Кур,анот беше пресуден за твојата одлука. А ако не пиеш алкохол поради дисциплината кон исламот: Дали си ти примитивец?
- ?
Фејзо пие алкохол, тој не клања, не пости, тој зборува грди зборови, пцуе,се однесува неодговорно, но Фејзо не е примитивец затоа што не верува, а ти си, затоа што веруваш?
- ?
Ти го осунети син ти Месуд. Тоа го направи затоа што си верник. Ти си “примитивец “ ,иако го изврши чинот кој што го налага најмодерната хигиена....
Касим и понатака размислуваше. Постоеше некоја мала трагичка на сомнеж во неговиот поглед. Тој повеќе не беше лут на зборовите што ги прочита во списанието. Но,како нешто друго да го мачеше:
Па сепак, не би можело да се каже дека нема примитивизам помеѓу нас!
Не малку, туку многу – му одговори Енвер. - Колку наши џема,ати се поделени во две групи, и тоа зошто, токму поради верските работи! Но, верата не не учи за тоа, таа ,напротив, не учи да бидеме сложни и со разбирање да ги решаваме нашите проблеми. Меѓутоа, ние не ја слушаме. Не сме примитивци, не сме заостанати затоа што сме верници, туку затоа што не се држиме до Исламските прописи!
Касим некое време молчеше, па рече:
- Зарем покрај толкаво богатство кое што го поседувам ( верата во Аллах џ.ш. ) - можев да се возбудам на толку без значајни зборови!.