Струмикс
Еден...не го знаеш!
- Член од
- 9 декември 2005
- Мислења
- 13.811
- Поени од реакции
- 3.346
Дискутиравме со Мандрак денес на месинџер за автомобили. Спомнавме и плински уреди. Еве нешто на таа тема:
Многу народ има предрасуди кон нив. Мислат дека возат бомба во колата. Ако е атестиран уредот и вграден од стручни лица воопшто не е опасен. Имав ситуација во моето цивилно војникување како пожарникар да одиме на сообраќајка во која плинскиот уред беше летнат едно 10 м од колата, и не и беше ништо на боцата. Опасни се уреди во стилот „направи сам„. Е тогаш е бомба.
Кои се предностите на плинот? Еколошки е најприфатлив. Најмалку загадува. Цената на плинот е најефтина од сите расположиви горива, иако моторот на плин троши повеке литри плин отколку што троши бензин. Постарите уреди ги намалуваа перформансите драстично. Кај новите тоа не е случај. Се е исто, само што е на плин. Субару во моделот Импреза понудува и верзија на бензин и плин. Моторот сака да работи на плин. Неговиот век се продолжува, затоа што е почист. Не се ствара гареж.
Мана може да биде цената, која не е исплатлива ако не возите многу во текот на една година. Тогаш, останете на бензин.
Јас лично, не сум поборник, но не сум ни противник на плинот во автомобилите, но фактите се на негова страна. Повелете со ваши коментари.
Многу народ има предрасуди кон нив. Мислат дека возат бомба во колата. Ако е атестиран уредот и вграден од стручни лица воопшто не е опасен. Имав ситуација во моето цивилно војникување како пожарникар да одиме на сообраќајка во која плинскиот уред беше летнат едно 10 м од колата, и не и беше ништо на боцата. Опасни се уреди во стилот „направи сам„. Е тогаш е бомба.
Кои се предностите на плинот? Еколошки е најприфатлив. Најмалку загадува. Цената на плинот е најефтина од сите расположиви горива, иако моторот на плин троши повеке литри плин отколку што троши бензин. Постарите уреди ги намалуваа перформансите драстично. Кај новите тоа не е случај. Се е исто, само што е на плин. Субару во моделот Импреза понудува и верзија на бензин и плин. Моторот сака да работи на плин. Неговиот век се продолжува, затоа што е почист. Не се ствара гареж.
Мана може да биде цената, која не е исплатлива ако не возите многу во текот на една година. Тогаш, останете на бензин.
Јас лично, не сум поборник, но не сум ни противник на плинот во автомобилите, но фактите се на негова страна. Повелете со ваши коментари.