Ова со тркалово не е ништо ново тег тркало или моментум тркало, инерцијално тркало како сакаш напиши го,тркалото не произведува екстра енергија тркалото е наменето за задржување на вртливиот моментум,тоест во моменти на оптеретување на машината тоа со својата тежина и инерцијата на движење успева да ги рипне тие пикови на отпор,но тоа е краткотрајно. Инерцијалниот моментум е ефикасен дел од секунда ништо повеќе, затоа не гледам како со помош на тежината на тоа големо тркало ти ке ја зголемиш енергијата.Vo sekoj slushaj imam pogolem izlez na energija od taa shto sum ja vlozil za da ja dvizam skalamerijava i se soglasuvam deka so takov prenos shto go predlagash moze da se dobijat istite ili na kraj 800 obrtai no trebe golemoto trkalo da ima odredena tezina ili vo zavisnost od brojot na vrtezi na istoto mereno vo minuta.
Еве ти примери каде што уште пред 200 години се користат такви тркала.
Тркалото не служи за производство на енергијата туку за такаречено краткотрајно складирање на истата. Тоа ти е тег,ги има и во бензиските моторои и дизел моторите па дури и во моторчињата од веспите,служат за враќање на клипот во првобитна положба користејки ја инерцијата.
Значи ништо ново ништо спектакуларно,во водата дупка во дупката камче.
Си собрал некоја идеја гледајки некој видеа по јутуб.На една од твојте теми беше поставено видео со слична машина како твојата, таа работеше на ветер тоест човекот ја придвижуваше со вентилатор, тогаш ти тврдеше дека таа машина е 0 во споредба со твојата перпетум мобиле ( таа од лампериите ) а сега го користиш истиот принцип на редукторски ситем како и таа машина.