Пад на инвестициите во транспортната инфраструктура

Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.478
Поени од реакции
5.932
Во Македонија во 2010-та се извршени помалку градежни работи во споредба со 2009-та во делот на транспортната инфраструктура ( автопатишта , улици , мостови , железнички пруги ... )

2009: 3,7 милиарда денари (61.7 милиони евра)

2010: 2,1 милиарда денари (35 милиони евра)

Јас не можам да го сватам оваа намалување на инвестиции во инфраструктурата , во време кога голем дел од селата и градовите не се добро поврзани со патна инфраструктура , или пак патиштата се во катастрофални услови.

Дури да ги собереш двете години во една (61+35=96 милиони евра) се малку за Македонија.
 
Член од
25 септември 2011
Мислења
6.448
Поени од реакции
18.283
Ме интересира што толку е вложено во 2009 што има толкава разлика ? Дали може да се направи компарација помеѓу овие две години од аспект на проекти ?
 

Tonchie

BATTERY +
Член од
15 јуни 2005
Мислења
13.520
Поени од реакции
8.187
2009та имаше избори, 2010 немаше избори.

Ај сеа клуч на темава :pos:
--- надополнето: Oct 1, 2011 3:12 PM ---
Се пишува милиЈарда според граматичкото правило дека помеѓу „и“ и „а“ секогаш стои буквата „ј“.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.478
Поени од реакции
5.932
Ме интересира што толку е вложено во 2009 што има толкава разлика ? Дали може да се направи компарација помеѓу овие две години од аспект на проекти ?
Ништо посебно не е инвестирано во 2009-та , ама веќе во 2010 го имаат допрено дното. (Не знам дали овие 35 милиони евра се само инвестиции од централната власт или тука се вклучени и тие на локалната, мислам дека заедно се сите)
--- надополнето: Oct 1, 2011 5:38 PM ---
Се пишува милиЈарда според граматичкото правило дека помеѓу „и“ и „а“ секогаш стои буквата „ј“.
Знам , ненамерна грешка.
На албански меѓу И и А , нема Ј , затоа е мојата грешка.
Можело и без Ј.

Македонија - Македониа
 
B

Black Guard

Гостин
Според бројкиве што ги видов изгледа нашиве не знаат што е коридор 8.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.478
Поени од реакции
5.932
Според новите податоци.

Во Македонија во 2006-та имала 13.736км патишта , а во 2010 имала 13.934км.

За 5 години не е изграден ниеден километар магистрален пат.

2006: 911 км
2010: 911 км

Регионални патишта: (намалување)
2006 : 3830 км
2010: 3771 км

Локални:
2006: 8995 км
2010: 9252 км

Мостови: (намалување)
2006: 1578
2010: 1566

Меѓународни Е патишта :
2006: 548 км
2010: 553 км
 
Член од
14 ноември 2009
Мислења
17.339
Поени од реакции
15.613
Според новите податоци.

Во Македонија во 2006-та имала 13.736км патишта , а во 2010 имала 13.934км.

За 5 години не е изграден ниеден километар магистрален пат.

2006: 911 км
2010: 911 км

Регионални патишта: (намалување)
2006 : 3830 км
2010: 3771 км

Локални:
2006: 8995 км
2010: 9252 км

Мостови: (намалување)
2006: 1578
2010: 1566

Меѓународни Е патишта :
2006: 548 км
2010: 553 км
Во план се...
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Во Македонија во 2010-та се извршени помалку градежни работи во споредба со 2009-та во делот на транспортната инфраструктура ( автопатишта , улици , мостови , железнички пруги ... )

2009: 3,7 милиарда денари (61.7 милиони евра)

2010: 2,1 милиарда денари (35 милиони евра)

Јас не можам да го сватам оваа намалување на инвестиции во инфраструктурата , во време кога голем дел од селата и градовите не се добро поврзани со патна инфраструктура , или пак патиштата се во катастрофални услови.

Дури да ги собереш двете години во една (61+35=96 милиони евра) се малку за Македонија.
Како цело, това не е точниот тренд,коjто треба да е. Коридор 10 - се уште не е завршен, Коридор 8 - поим нема от почнуване.Каква е тази патна инфратсруктура?



Това е патниот правец Пантелеј-Рајчани–Турско Рударе. Тука 2 автомобила не можат да се разминат, а недаj Боже да има автобус, камион.
2006-66,4 милиона евро
2008 - 98,6 милиона евро

Во криза е многу битно да се инвестира во инфраструктура, този тренд тука не го гледаме.
 
Член од
28 март 2006
Мислења
18.025
Поени од реакции
12.798
Това е патниот правец Пантелеј-Рајчани–Турско Рударе. Тука 2 автомобила не можат да се разминат, а недаj Боже да има автобус, камион.
.
Не сум сообраќаен инжењер ама на сликата тоа појќе ми личи на велосипедска патека.
За камиони, транспорт па и обична обиколка од едно до друго село вакви тесни патчиња ми делуваат доста ризично.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.478
Поени од реакции
5.932
Инвестициски бум во Македонија - над 500 километри асфалт во наредните пет години

http://maxim.mk/investiciski-bum-vo-makedonija-nad-500-kilometri-asfalt-vo-narednite-pet-godini

Овие го цитираат Вечер.

А според Вечер , последните 5 години се изградени или рехабилитирани 418,8 км автопатишта.

Во која ли држава живееме ние а во која тие. Па ние немаме толку автопатишта воопшто, а камо ли да се изградиле или рехабилитирале толку во последните 5 години.
Кој автопат е рехабилитиран ве молам ? Освен нешто кон Велес.

Статистиката вели дека се асвалтирани 400км патишта , но вечина локални , како на сликата погоре (и тоа не значи дека се асвалтирани од Владата).

Иначе заклучно со 31.12.2011 во Македонија имало: 4.831км непросечени , земјани и макадам патишта.
Според јазикот на процентите 52% од сите патишта се непросечени , земјани или макадам.

Во следните 5 години наводно ќе се изградат 11 автопатишта и магистрали , во должина 300км.
Како и 200км локални патишта.

Преведено во јазикот на парите тоа би биле едно 2-3 милјарди евра инвестиција.

За 6 години не е изграден ниеден озбилен автопат и сега одеднаш за 5 години ќе се изградат 300км.
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.882
Поени од реакции
1.095
Почна реконструкцијата и доизградбата на патот од Велес до Кадрифаково

Австриската фирма Штрабе ќе го реконструира и гради патот од Велес до штипско Кадрифаково.

Во првата фаза ќе се реконструираат првите три километри од патот, до велешка депонија. Готов е проектот за реконструкција и изградба и на втората фаза од патот до Лозово и потоа до Сарамзалино. Коловозот двојно ќе се зголеми и осветли во делот што минува низ овие две населени места. Третата фаза е изградба на делницата до Кадрифаково. Во наредните 18 месеци ќе се реконструира и гради пат долг 24 километри. Инвестицијата е 15 милиони евра.
На сегашната делница во изминатите четири години се случиле 227 сообраќајни несреќи во кои загинале 13 луѓе.
http://www.mkd.mk/makedonija/ekonomija/pochna-rekonstrukcijata-i-doizgradbata-na-patot-od-veles-do-kadrifakovo
 
Член од
10 мај 2009
Мислења
827
Поени од реакции
541
Буџетот на РМ е околу 66% од ГДП на земјата и тоа без јавните претпријатија, може да се претпостави што ке се случи со ГДП ако банките решат да не е позајмуваат на Владата на РМ, каков пад тоа би било. Странските земји веке не им даваат кредити испод 9% камата Стандарт и поор веке ја прогласија МК Влада за нетранспарентна па и 9% е прашање , ние сме на крајот од патот или качување на даноците со што ке се намалат уште повеке приливите по основ на даноци во буџеотт или репресија од типот кризен данок ,воен .... и слично.
 
Член од
30 ноември 2007
Мислења
7.478
Поени од реакции
5.932
Изградбата на автопатот Миладиновци – Штип стартува утре
http://kurir.mk/makedonija/vesti/148624-Izgradbata-na-avtopatot-Miladinovci-–-Stip-startuva-utre


Утре и задутре започнува со изградба на автопатите Миладиновци-Штип и Кичево-Охрид.

Би требало да завршат за 4 години.

Вкупната вредност на двата автопата е околу 480 милиони евра. Пари од кредити.
 
Член од
25 декември 2008
Мислења
1.882
Поени од реакции
1.095
Според ВЕЧЕР...
ИНВЕСТИЦИИТЕ ВО СТОТИЦИ КАПИТАЛНИ ПРОЕКТИ ГО ЖИВНАА ГРАДЕЖНИШТВОТО


Илјадници километри нови и рехабилитирани патишта низ Македонија


2013-та беше година на ренесанса на македонското градежништво кое оствари највисока стапка на раст од 32,7%. Тоа овозможи реализација на стотици капитални проекти, но и создаде работа за домашните фирми од градежништвото, индустријата и услужните дејности, со што се сочуваа работните места во услови на криза


Градежништвото оствари историски највисоки стапки на раст од 32,7% во 2013 година, што не може да се спореди со растот во ниту еден претходен период. Просечниот раст на градежништвото во периодот 2011-2013 година изнесуваше 16,1%, пред се како резултат на зголемените јавни инвестиции финансирани од државната каса. Тоа овозможи реализација на стотици капитални проекти, но и создаде работа за домашните фирми од градежништвото, индустријата и услужните дејности, со што се сочуваа работните места во услови на криза.

Најголемо учество во растот на градежниот сектор имаат капиталните инвестиции во патната инфраструктура. Како што е посочено во Отчетот за сработеното на Владата во периодот од 2011 до 2014 година, за периодот од 2011 до 2015 беа ветени 50 проекти, од нив 25 се реализирани, а 22 се во процес на реализација.
- Од неветените проекти, реализирани се десет, два се во тек на реализација, а нереализирани се три проекти. Или ако се соберат ветените и неветените, тогаш реализирани се 35 проекти, во реализација се 24, а три се нереализирани - стои во отчетот.






http://www.vecer.com.mk/?ItemID=359E2A4B2E38D546B380AF38AFDC333B
 

bitushanec

Борец за човекови права
Член од
17 јануари 2006
Мислења
3.741
Поени од реакции
815
Ја да се пожала за квалитетот на потот Ростуше - Битуше :свиркам: Од мостон на Радика до Ростуше имат убав реновиран пот, а од Ростуше накоде Битуше потишчето е дупка до дупка, нереновирано од 1977 г. Некои дупкишча на потон се и по 30см длабоки.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom