Top Gear се испокакаа со таа емисија, си добија и тужба за тоа. А ти секој ден по 500 км да не возиш па да викаш не се практични? Сме немале независност? Независност ли е да одиш до бензинска секоја недела? Плус да не зборувам колку може капацитетот на батериите да се подобри за неколку години и за едноставноста и чистотата кај електричните спрема водородните и нафташите.
не е битно колку возам а и од каде знаеш можеби и возам.
независноста дефинитвно ја немаш и тоа од проста причина што кога мене ке ми снема бензин нафта или водород на пример јас одам на првата бензиска и завршувам работа за многу кус период, што со батериските коли не е баш така. сакам да ти кажам дека народот кој е навикнат на ваков начин на возење нема баш така лесно да го прифати новитетот, кога им се нуди ако веќе зборуваме за алтернатива нешто многу слично и познато на кое не треба да се привикнуваат или да ги сменуваат своите навики. за чистота горивните келии не заостануваат ништо посебно од батериските освем што народот многу полесно ке ги прифати, затоа што им се поблиску до системот на кој се навикнати и кој се учени да го користат.
затоа и незнам од каде излезе сега дека водородните не се чисти или зелени возила.
--- надополнето: 26 јуни 2012 во 14:53 ---
Не знам од каде виде дека е моја технологија. За мене и едната и другата се подеднакво остварливи технологии, само ги дискутираме проблемите и можните решенија на секоја од нив.
Проблемот со водородот е што е премногу експлозивна супстанца, енергијата што ја има е преголема за да се користи како единствено гориво во постоечките бензински мотори, па мора целосно да се изменат самите мотори за што треба време и многу вложувања. Сепак не би одбил да пробам возило базирано на водород.
Заклучокот е дека би сакал да возам автомобил кој се базира на било која од алтернативните енергенси, новиот Тесла е еден од нив.
ја нареков твоја пошто за неа се залагаше, ништо лично
![Насмевка :) :)](/styles/default/xenforo/smilies/smile.png)
незнам како си ги замислуваш водородните коли, јас мислев на горивни келии а не на класичен мотор со вантрешно согорување. разликата од батериските е само изворот на струја и напон. за експозивност ако земиш така и плинот е експлозивен и бензинот исто така, па никому ништо. ако тргниме по таа лигика најдобро коњи да си купиме, тие никогаш нема да експлодираат и имаат башка еден куп предности. додуша можи некогаш да те фрлат од седиште ама јбг каде е забавата ако го нема тоа.
--- надополнето: 26 јуни 2012 во 14:59 ---
Иначе ко што некој рече, ако возиш 500 километри секој ден да не се исплати (ама кој вози). За во скопје на тргни застани со 30 на саат и работење во место пола од времето на патувањето од точка А до Б електричен автомобил е генијално решение. Не верувам дека поминуваш повеќе од 100км на ден низ град а колава може повеќе од тоа. И 16 саати се полни од штекер од дома, има charge stations каде се пуни 20 - 30 минути. За мене моментално за градска вожна
ова е идеалната кола. Нормално за сам човек или млада двојка кај што не треба 4-5 души да се возат него 1-2 што е многу често случајот за низ град.
не ми е муабетот на предноста помеѓу електричните и моторите на внатрешно согорување.
и автомобилите со горивни келии се електрични автомобили. се им е исто само што како извор на енергија користат водород наместо тешките батерии кои знаат да забеваат многу.
овие возила во секој случај сметам дека полесно би ги прифатил пазарот од батериските од причини кои ги кажав погоре. едноставно ние сме робови на нашите навики, а токму овие не менуваат ништо во тоа. која разлика тебе би ти правела дали на бензиска пумпа ставаш плин, безнин , дизел или водород и ти треба исто време за тоа. затоа сметам дека се на погрешна гранка на еволуцијата и нема никогаш да заживеат.