Новиот Тесла автомобил почна со дистрбуција на возила без фосилни горива

Член од
28 октомври 2005
Мислења
8.293
Поени од реакции
1.646
електрични автомобили ти се само привремено алтернативно решение....пошо за автомобил да биде во возна состојба пак ти треба да го наполниш....ќе се фрлаат огромни суми на пари за струја ( а и струјата ја добивамe главно од нуклеарни централи )...така да не е идејно решение.....од друга страна http://en.wikipedia.org/wiki/Honda_FCX_Clarity хонда успеаа да направат нешто далеку поревулуцинорено уште пред 4 години....за да се користи хидрогенот како гориво, не се драстично поголеми побарувачките од тоа да се експлоатира наместо нафта или бензин.....ама ако тоа се направи, тогаш ќе немаат светскиве велесили никакво оправдување за „ воени интервенции “ секаде каде има нафтени полиња....основачот на gillette во една прилика има изјавено „ да се направи сечило кое никогаш неотапува, не собира влакна, и може да се користи бесконечно, е многу лесно да се направи. Но доколку го направиме тоа, каде е тогаш нашиот профит “ ....
Погрешно! Со пунење на батеријата на автомобилот ќе то чини 1 евро за 100 км. па израчунај колку проаѓаш месечно километри и ќе видиш колку струја ќе плаќаш, а спореди со бензин.

 
Член од
12 август 2011
Мислења
3.829
Поени од реакции
2.031
Мислам дека нафтата ја снемува, за тоа паѓаат држави во минатите 10 години, а се повеќе и повеќе поскапува... Затоа се бара алтернатива.
 

Mojso

uneducated knob
Член од
14 септември 2009
Мислења
4.738
Поени од реакции
12.796
Погрешно! Со пунење на батеријата на автомобилот ќе то чини 1 евро за 100 км. па израчунај колку проаѓаш месечно километри и ќе видиш колку струја ќе плаќаш, а спореди со бензин.

можда е така во моментов....али пак останува тоа дека 70-80 % од струјата се прозиведува преку нуклеарни централи.....а исто така сега можда фаќа по 1 евро, ама во моментот кога струјата ќе стани главно „гориво“ за автомобилите, цената ќе летне нагоре упм......како шо реков, хонда веќе го најдоа решението, само треба да се усоврши и примени, проблемот е што на никој нема тоа да му одговара
 
Член од
2 февруари 2006
Мислења
1.500
Поени од реакции
160
Ај малце однопаку. зошто му е на некој економичен автомобил ако има 50к да дај за него? за тие пари можи 10 години хамер да вози шо троши 20 на сто.
А што е хамерот боље од ова? Или на некој мало му е па му треба хамер да лечи комплекс? И да сеа може и ќе може да си дозволи да пуни резервар, ама за 10 години коа ќе биде еквивалент на денешни 500 денари литар ќе се прашаме. А башка коа ќе му лупнат такси за загадување околина го во Европска унија што прават хамерот ке му стои за украс во гража и ќе го вади еднаш месечно да го испере само.

и јас ја гледав баш таа емисија.
да точно отпрвин многу ја испофалија, ама отпрвин.
од кога се изпразнија батериите и на едниот модел, па после и на другиот и кога направија математика колку време ти треба да стигнеш од точка А то точка Б не бев баш многу инпресиониран. ебати колата ако за да ја возам неколку сати треба да ја полнам еден ден. да не треба две да купам за да додека едната се полни, другата да ја возам
сума сумарум воопшто не се практични за секојдневна употреба или за начинот на кој сме навикнати да ги користиме возилата. едноставно ја немаме независноста што ја имаме при другите возила и затоа колите на батерии мислам дека ама баш никогаш нема да се пробијат баш ради таа ахилова пета.
возилата на водород или кои користат горивни келии се каде каде поблиску до концептот и во секој случај подобри од било која кола на батерии. буквално се полнат како обичните коли
и се употребуваат како истите, така да би биле полесно прифатени како замена за сегашните. а водород колку да сакаш. а и со тек на време технологијата би се усовршила и би поевтинила. па сигурно првиот бензинец или дизел ги немал перформансите на денешните коли и нивната цена.
Иначе ко што некој рече, ако возиш 500 километри секој ден да не се исплати (ама кој вози). За во скопје на тргни застани со 30 на саат и работење во место пола од времето на патувањето од точка А до Б електричен автомобил е генијално решение. Не верувам дека поминуваш повеќе од 100км на ден низ град а колава може повеќе од тоа. И 16 саати се полни од штекер од дома, има charge stations каде се пуни 20 - 30 минути. За мене моментално за градска вожна ова е идеалната кола. Нормално за сам човек или млада двојка кај што не треба 4-5 души да се возат него 1-2 што е многу често случајот за низ град.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.436
Поени од реакции
24.154
Top Gear се испокакаа со таа емисија, си добија и тужба за тоа. А ти секој ден по 500 км да не возиш па да викаш не се практични? Сме немале независност? Независност ли е да одиш до бензинска секоја недела? Плус да не зборувам колку може капацитетот на батериите да се подобри за неколку години и за едноставноста и чистотата кај електричните спрема водородните и нафташите.
не е битно колку возам а и од каде знаеш можеби и возам.
независноста дефинитвно ја немаш и тоа од проста причина што кога мене ке ми снема бензин нафта или водород на пример јас одам на првата бензиска и завршувам работа за многу кус период, што со батериските коли не е баш така. сакам да ти кажам дека народот кој е навикнат на ваков начин на возење нема баш така лесно да го прифати новитетот, кога им се нуди ако веќе зборуваме за алтернатива нешто многу слично и познато на кое не треба да се привикнуваат или да ги сменуваат своите навики. за чистота горивните келии не заостануваат ништо посебно од батериските освем што народот многу полесно ке ги прифати, затоа што им се поблиску до системот на кој се навикнати и кој се учени да го користат.
затоа и незнам од каде излезе сега дека водородните не се чисти или зелени возила.
--- надополнето: 26 јуни 2012 во 14:53 ---
Не знам од каде виде дека е моја технологија. За мене и едната и другата се подеднакво остварливи технологии, само ги дискутираме проблемите и можните решенија на секоја од нив.

Проблемот со водородот е што е премногу експлозивна супстанца, енергијата што ја има е преголема за да се користи како единствено гориво во постоечките бензински мотори, па мора целосно да се изменат самите мотори за што треба време и многу вложувања. Сепак не би одбил да пробам возило базирано на водород.

Заклучокот е дека би сакал да возам автомобил кој се базира на било која од алтернативните енергенси, новиот Тесла е еден од нив.
ја нареков твоја пошто за неа се залагаше, ништо лично:)
незнам како си ги замислуваш водородните коли, јас мислев на горивни келии а не на класичен мотор со вантрешно согорување. разликата од батериските е само изворот на струја и напон. за експозивност ако земиш така и плинот е експлозивен и бензинот исто така, па никому ништо. ако тргниме по таа лигика најдобро коњи да си купиме, тие никогаш нема да експлодираат и имаат башка еден куп предности. додуша можи некогаш да те фрлат од седиште ама јбг каде е забавата ако го нема тоа.
--- надополнето: 26 јуни 2012 во 14:59 ---
Иначе ко што некој рече, ако возиш 500 километри секој ден да не се исплати (ама кој вози). За во скопје на тргни застани со 30 на саат и работење во место пола од времето на патувањето од точка А до Б електричен автомобил е генијално решение. Не верувам дека поминуваш повеќе од 100км на ден низ град а колава може повеќе од тоа. И 16 саати се полни од штекер од дома, има charge stations каде се пуни 20 - 30 минути. За мене моментално за градска вожна ова е идеалната кола. Нормално за сам човек или млада двојка кај што не треба 4-5 души да се возат него 1-2 што е многу често случајот за низ град.
не ми е муабетот на предноста помеѓу електричните и моторите на внатрешно согорување.
и автомобилите со горивни келии се електрични автомобили. се им е исто само што како извор на енергија користат водород наместо тешките батерии кои знаат да забеваат многу.
овие возила во секој случај сметам дека полесно би ги прифатил пазарот од батериските од причини кои ги кажав погоре. едноставно ние сме робови на нашите навики, а токму овие не менуваат ништо во тоа. која разлика тебе би ти правела дали на бензиска пумпа ставаш плин, безнин , дизел или водород и ти треба исто време за тоа. затоа сметам дека се на погрешна гранка на еволуцијата и нема никогаш да заживеат.
 
Член од
2 февруари 2006
Мислења
1.500
Поени од реакции
160
не ми е муабетот на предноста помеѓу електричните и моторите на внатрешно согорување.
и автомобилите со горивни келии се електрични автомобили. се им е исто само што како извор на енергија користат водород наместо тешките батерии кои знаат да забеваат многу.
овие возила во секој случај сметам дека полесно би ги прифатил пазарот од батериските од причини кои ги кажав погоре. едноставно ние сме робови на нашите навики, а токму овие не менуваат ништо во тоа. која разлика тебе би ти правела дали на бензиска пумпа ставаш плин, безнин , дизел или водород и ти треба исто време за тоа. затоа сметам дека се на погрешна гранка на еволуцијата и нема никогаш да заживеат.
Или го уклучуваш во штекер со струја? :) Во норвешка на пример имаат вакви и на паркинзите од работа, дур работиш да ти се пуни. Не викам не горивни келии од дамна постојат и си има и свои предности, читав и статија за американската армија да користи келии на нејзини лаптопи/компјутери за да можат и цел ден без струја да работат.
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.436
Поени од реакции
24.154
Или го уклучуваш во штекер со струја? :) Во норвешка на пример имаат вакви и на паркинзите од работа, дур работиш да ти се пуни. Не викам не горивни келии од дамна постојат и си има и свои предности, читав и статија за американската армија да користи келии на нејзини лаптопи/компјутери за да можат и цел ден без струја да работат.
да де и чекајго цел ден да се наполни.
замисли си само колку пати ти се има случено мобилниот да ти изгасни за батерија кога најповеќе ти требал или на сред муабет оти си мислел ај ке издржи до утре. и после претплатникот не е достапен. е не е:)
 
Член од
2 февруари 2006
Мислења
1.500
Поени од реакции
160
да де и чекајго цел ден да се наполни.
замисли си само колку пати ти се има случено мобилниот да ти изгасни за батерија кога најповеќе ти требал или на сред муабет оти си мислел ај ке издржи до утре. и после претплатникот не е достапен. е не е:)
Ко што реков предходно тоа е ако го пуниш дома на штекер иначе има опција и за многу побрзо (20-30 минути). Е сеа колку е тоа добро за батериите е друга тема на дискусија :)
 

мкд владе

arch-enemy
Член од
21 ноември 2009
Мислења
19.436
Поени од реакции
24.154
Ко што реков предходно тоа е ако го пуниш дома на штекер иначе има опција и за многу побрзо (20-30 минути). Е сеа колку е тоа добро за батериите е друга тема на дискусија :)
и пак се враќаме на она зошто да биде просто едноставно и функционално кога може да биде сложено и нефункционално.
 
Член од
10 март 2007
Мислења
404
Поени од реакции
17
добра работа е со колава единствен проблем е батеријата шо не трае долго и се доста скапа али како и да е поефтино е од горивото
 
Член од
21 март 2012
Мислења
3.277
Поени од реакции
3.055
можда е така во моментов....али пак останува тоа дека 70-80 % од струјата се прозиведува преку нуклеарни централи.....а исто така сега можда фаќа по 1 евро, ама во моментот кога струјата ќе стани главно „гориво“ за автомобилите, цената ќе летне нагоре упм......како шо реков, хонда веќе го најдоа решението, само треба да се усоврши и примени, проблемот е што на никој нема тоа да му одговара
Всушност е повеќе накај 20% со тоа што Америка,Франција и ех-СССР ги сочинуваат скоро сите тие 20%.

43% се произведува од Јаглен,23% од гас,7% хидро,1% нафта и остатокот се ветер,соларна,био маса и ...


Патем ако и 10% од колите се префрлат на струја комплетно тогаш струјата и литиумот ќе им рипне цена едно 4-5 пати најмалку.По реално е да се префрли локалниот сообраќај на коњи и точаци одколку овие електричниве коли.

Секако ова е за сегашна технологија и можности во блиска иднина.За 50 години ако има нов тип на патерии со многу поголем капацитет и усовршување на постоечките и наоѓање на нови извори на енергија би можело да не се користи веќе нафта за транспорт али денес да се збори за истото е само маркетиншки трик.
 
K

Kiko

Гостин
Сите што мрчорат околу новава технологија не се во право!
1. Во USA до крајов на годинава ќе бидат инсталирани многу supercharger станици на кои полнењето на струја ќе биде брзо (20-30 минути бесплатно), или 1 миниута swap battery технологија за мала сума пари.
Со инсталираето на вакви станици се започна во март а работата е скоро завршена во УСА. Сега претпоставете што ќе се случи во европа за кратко време околу ваквите " Бензиски станици" . Ја не сум којзнае колку имошен па да можам да точам бензин во колата кога ќе посакам. Со задоволство би ја полнел преку ноќ дома па да возам цел ден без пари. Инаку TESLA S има 500 km домет со едно полнење.
Еве првата станица во европа веќе е функционална. За две години ќе имаме евтина варијанта на ел. автомобил од ТЕСЛА што значи ќе биде многуу квалитетна. Инаку елек. ав. имаат и други фирми како нисан , ама да бидам искрен ич не ме бендисуваат.
2. Возењето на струја е: 10 пати поевтино. Еколошки и покрај фактот што дел од струјата се добива од фосилни горива. Ел мотори се 85% ефективни додека ICE се 25%. А многу од струјата се добива од обновливи извори.
Според мене електричните автомобили се далеку подобра опција од сеганава.
.
--- надополнето: 9 септември 2013 во 18:58 ---
Колава е супер ја имаше на top gear пред некое време и ептен ја испофалија, него реално гледано многу е нефункционална, и кога ја возеа на top gear дојдоа до заклучок дека многу помалце проаѓа отколку што би требало(зборам за километрите) а потребно и е период од 16саати да се наполни скроз..
topgear немаат направено review na моделот S. Сте гледале емисија со TESLA ROADSTER. Спортската верзија на електрична кола Koja odi od 0-100 за 2.9 sec.
 

Lu5

Som la gent Blaugrana!
Член од
30 ноември 2011
Мислења
4.225
Поени од реакции
7.312
Колку и да се декларираат како еколошки свесни производителите на овие електрични модели, додека не ги прилагодат цените со еквивалентните ривали (бензинци и дизели) им е џабе, затоа што тој што има да плати вакви суми за автомобил, него не му треба економичен автомобил.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom