Најекономично греење и ладење

Член од
18 август 2015
Мислења
213
Поени од реакции
420
Изгледа почна нешто да се размрдува на овој наш пазар на клима уреди..... можеби сеуште се тоа првите знаци, но сепак нешто почна.... дали и другите ќе следат ?
 
C

cige

Гостин
Дечки да ве прашам што ке ми препорачате панелка или маслен радијатор се работи за 18квадрати простор за догревање и која мокност да земам инаку се работи за слабо изолиран простор?
Земи си панелка од Leov Company, 1500 денари се, а вршат голема работа.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
а што правиме со ознаките за ефикасност. Како пример една клима со цена од 36.000 има ефикасност за ладење и греење од 2.93. А инвертер од иста продавница со цена од 35.000 има ефикасност од 3.13 односно 3.65. Од она што го пишувате (мотор, компресор, фреон и слични параметри) веројатно тоа не е пресудно за квалитетот, но дали тоа не е доволно во контекст на економичност да се одлучи за инвертер?
Инаку на линкот има ознаки за ефикасност и краток преглед на типови на клими, ако некому затребаат (дали важи само за Австралија, не знам). Најдолу имате линк за споредба на енергетска ефикасност на модели
http://www.energyrating.gov.au/products/space-heating-and-cooling/air-conditioners
Подобро е да имаш клима со што повисок СОР

Но и тоа не е некој вертодостоен податок, бидејќи не знаеш под кои услови е испитувана климата. А не постои општ стандард за испитување на клими.

Во врска со фреоните: Р22 и Р407 се со наполно исти технички карактеристики само што вториот е еколошки а првиот не е. Р410 е нов фреон и тој е погуст. Затоа компресорите кај климите што имаат Р410 се помали

Гледај да климата има што поголема надворешна и внатрешна единица - да е со поголема маса. Тоа е показател дека имаш поголема површина на изменувачите

Гледај да е со помала бучава

И гледај цена, прашај колку наплатуваат за монтажа и колку време е гаранцијата

И бирај сам - твоја среќа
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.778
Поени од реакции
4.134
Да во право си - разликата во цените не е така голема
Но јас и да се цените наполно еднакви би одбрал обична клима без инвертер. Ќе наведам две прочини:
Причина 1. - поедноставна конструкција - помала можност за дефект
Причина 2. - по економична - во преодните периоди ( октомври, ноември март април ) обичната клима работи, на пример, 2 минути. а 5 или повеќе минути не работи. Климата со инвертер нон-стоп работи
Ова еуфорија за климите на инвертер се должи на две причини:
1. Ако не знаш шта је боље - узми шта је скупље - а луѓето не знаат во што е разликат па се држат кон оваа поговорка
2. И лажната пропаганда на продавачите дека само климите со инвертер можат да работат на ниски температури
Значи моја препорака е - клима без инвертер
Abe ova e da ne poveruvas, go pisuva nekoj sto ete go cenam po dosta razumno napisani raboti na forumov, no so klimive si nacisto pogresno informiran, so ovie dve tvrdenja pod "tockita 2" i "pricina 2", gi doveduvas ludjevo vo zabuna.
Najstrasno e sto nekoj i navistina ce ti poveruva vo kazanoto. Vo "Pricina 1" i jas sum uveren deka e taka, vo "tocka 1" isto taka, no ostatokot e kriminal od tehnicko razmisluvanje. Nema sega jas da te ubeduvam deka pogresno razmisluvas, pa so naucni dokazi da te razuveruvam, tuku sakam da go zastitam ostatokot od forumdjiive od vakvi pogresni konstatacii i razmisluvanja. Isto taka nema da probam da gi razuveruvam onie sto vece ti poveruvale na kazanoto...... ednostavno preku glava mi e od tehnicki nepreciznosti, veruvanja vo "taka mi rece majstorot", praksata e povazna od naucnata teorijata (a tie siroti ne mozat edno bez drugo)...... Sto i da mi odgovoris ti kazuvam deka nema da vleguvam vo diskusii i razuveruvanja. Odime ponatamu, prifati go ova kako dobro namerna i prijatelska kritika, ama totalno ne si vo pravo.
 
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
Abe ova e da ne poveruvas, go pisuva nekoj sto ete go cenam po dosta razumno napisani raboti na forumov, no so klimive si nacisto pogresno informiran, so ovie dve tvrdenja pod "tockita 2" i "pricina 2", gi doveduvas ludjevo vo zabuna.
Najstrasno e sto nekoj i navistina ce ti poveruva vo kazanoto. Vo "Pricina 1" i jas sum uveren deka e taka, vo "tocka 1" isto taka, no ostatokot e kriminal od tehnicko razmisluvanje. Nema sega jas da te ubeduvam deka pogresno razmisluvas, pa so naucni dokazi da te razuveruvam, tuku sakam da go zastitam ostatokot od forumdjiive od vakvi pogresni konstatacii i razmisluvanja. Isto taka nema da probam da gi razuveruvam onie sto vece ti poveruvale na kazanoto...... ednostavno preku glava mi e od tehnicki nepreciznosti, veruvanja vo "taka mi rece majstorot", praksata e povazna od naucnata teorijata (a tie siroti ne mozat edno bez drugo)...... Sto i da mi odgovoris ti kazuvam deka nema da vleguvam vo diskusii i razuveruvanja. Odime ponatamu, prifati go ova kako dobro namerna i prijatelska kritika, ama totalno ne si vo pravo.
Ова се форумски дискусии и јас не сум „ навредлив тип “ затоа слободно критикувај ме и кажи ми во „ лице “ што сакаш
Убаво би било да образложиш зошто не се слагаш со мене
Еве го моето мислење
Се работи за асинхрони мотори
Ако ја менуваш фреквенцијата за разни фреквенции ќе имаш речиси постојан максимален момент на моторот при различни броеви на вртежи


Но оптеретувањето е различно. На пониски температури фреонот е поредок ( со помала густина ) и компресорот со помал обртен момент го оптеретува моторот.
Значи се појавува различно лизгање при различни температури и различен број на вртежи, а со тоа и различен коефицијент на полезно дејство на моторот
Тоа е причината што мислам дека е подобро моторот постојано да не работи, бидејќи лесно може да работри со многу низок коефициент на полезно дејство
Сега би сакал да го прочитам твоето мислење
 
Член од
1 ноември 2013
Мислења
616
Поени од реакции
529
aбе грешка се има изразено @cige Леов немаат панелни греалки они правеа кварцни греалки
сигурно мисли на Lial , и тие се македонска фирма од Тетово
имам јас од нив панел од 2.5kw, со квалитетни силиконски каблови е поврзано се, плус термостатот му е механички и многу прецизен, Т варира со помалку од 0.2с.Да се грееш со таква панелка рачунај околу 3000ден. плус на сметката за струја за соба од околу 20м2.
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.778
Поени од реакции
4.134
@smrt za zoni i .............
Asinhroni motori..... gi ima kaj on/off klimite i tie se motori na naizmenicna struja, inverterite koristat BLDC motori na istosmerna struja, bez rotorski namotki i rotori od permanentni magneti. Znaci upreduvas BABI i ZABI. BLDC motorite se modificirani istosmerni motori kade mehanickiot komutator i cetkicite se zameneti so elektronski komutator, imaat i HALL-ov senzor ili rotacionen enkoder vo statorot, za da go diktira smerot na vrtenje pri startot na motorot i za da se odredi polozbata na rotorot prema statorot........Kaj asinhronite naizmenicni motori e onoj "famozen" starten kondenzator, bez koj motorot "ne znae" dali da trgne levo ili desno, pa ostanuva vo mesto.
Znaci ako e ova vaka kako sto go napisav, togas tvojata konstatacija deka se koristat asinhroni motori vo dvata tipa na klimi ne e TOCNA.
Diagramot za obrtniot moment vo zavisnost od vrtezite e TOCEN, no ti fali VREME. Zaboravas deka max M e na raspolaganje so postiganje na brojot na vrtezi za koi e konstruiran motorot( za eden par polovi i 50 HZ ce se vrti so nesto pomalku od 3000 vr/min). Kako sto se opteretuva taka vlece povece struja od mrezata,taka i mu raste potrosuvackata, pri toa ima mali promeni na vrtezite, obrtniot moment ostanuva KONSTANTEN. Ako ne moze da dojde do nominalniot br. na vrtezi, znaci e preoptereten i namotkite gorat.
Tvojata konstatacija deka pri niski T i gustinata na freonot e mnogu namalena e apsolutno tocna i bas tuka lezi celata caka. Asinhroniot motor pri namalena gustina na freonot dobiva pomalo optretuvanje, strujata i potrosuvackata padjaat i toj bez potreba se vrti so nepotreben broj na vrtezi, istata rabota bi ja izvrsuval i koga bi se vrtel na primer so upola pomal br na vrtezi, no tuka nema moznost da gi namali/zgolemi bidejci ne e nikako reguliran. Od aspekt na potrosuvacka se gubi sosema malku, na trienje, no se gubi vo pogled na iskoristivosta i trajnosta na motorot.....Jasno ti e deka kaj BLDC motorot ova go nema. Do tuka ne e mnogu bitno kakvi motori ce se stavi, duri podobra e i poeftinata varijanta, normalno.
No sega ako sakame da imame greenje na -15 C nadvoresna T koga gasot e redok i mu e namalen maseniot volumen sto pravime? Se gleda i od avion deka on/off klimata so fiksni vrtezi ne moze da odgovori na predizvikot sto e pred nea. Tuka na scena stapuva invertorskiot sklop koj obezbeduva promena na vrtezite i zgolemuvanje do 150 Hz ili 150x60=9000 vr/min so cija pomos zacestenosta na pritiskanje na gasot so celoto na klipot go pravi mnogupati povece vo minuta, pa dobivame pokomprimiran gas za pokratko vreme. Normalno pri ova se trosi energija, no ciklusot e zapazen, freonot vo dovolna kolicina e vtecnet i e predadena energija vo prostorijata, preku sposobnosta na gasot da odade toplina pogolema od taa sto e potrosena pri negovoto komprimiranje za COP koj e barem 2 pri najniskite nadvoresni T.
Moznosta za regulacija na br. na vrtezi na motorot ni nudi na raspolaganje nekolku raboti:
-Razlicna kolicina na vtecnet freon sto ima krucijalno znacenje
-Moznost za ubrizguvanje na povece/pomalce tecen freon so pomos na EMV (elektro magnetniot ventil), tocno onolku kolku sto treba za momentalnite nadvoresni temperaturi ( isto kako diznite kaj OTO motorite so direktno vbrizguvanje)
-Moznost za koristenje na povece redni izmenuvaci (nekoi poskapi inverteri imaat moznost preku kontrolirani ventili da gi zatvaraat/otvaraat ovie izmenuvaci i da gi pravat ednoredni, dvoredni ili troredni vo zavisnost od potrebite)
-Rezervoar za visokot na freon
Znaci sega e jasno zosto inverterot ima moznost uspesno da raboti i na -20 C pa i na -30C, a on/off i ako raboti ce imame povece steta nego korist.
Uste ednas ako imame na raspolaganje moderen gas R410 koj ima mnogu podobri karakteristiki od R22 i R407 za greenje, golemi izmenuvaci (golemi, po potreba mali, on/off ima samo eden edinstven i za leto i za zima), povece freon za 50% (visokot si go cuva za zlu ne trebalo vo poseben rezervoar), regulrana kolicina na freon za isparuvanje preku EM ventilot tocno tolku kolku sto treba, a ne fiksno so kapilara kako kaj on/off klimite, nema nikakva pricina inverterot da ne bide superioren na niski T vo odnos na ON/OFF.
Se nadevam deka ce go prifatis moeto mislenje i deka sto poskoro ce se podnovis so eden japonski inverter, kaj koi toa sto go pisuva na deklaracijata i vo prakticna upotreba go pravi, pa na lice mesto se uveris celo vreme vo kolkava zabluda si bil.
Me natera cel ferman da napisam, da se rabotese za drug veruvaj ne bi go pravel ova....
 
Последно уредено:
Член од
20 септември 2011
Мислења
8.146
Поени од реакции
8.544
@smrt za zoni i .............
Asinhroni motori..... gi ima kaj on/off klimite i tie se motori na naizmenicna struja, inverterite koristat BLDC motori na istosmerna struja, bez rotorski namotki i rotori od permanentni magneti. Znaci upreduvas BABI i ZABI. BLDC motorite se modificirani istosmerni motori kade mehanickiot komutator i cetkicite se zameneti so elektronski komutator, imaat i HALL-ov senzor ili rotacionen enkoder vo statorot, za da go diktira smerot na vrtenje pri startot na motorot i za da se odredi polozbata na rotorot prema statorot........Kaj asinhronite naizmenicni motori e onoj "famozen" starten kondenzator, bez koj motorot "ne znae" dali da trgne levo ili desno, pa ostanuva vo mesto.
Znaci ako e ova vaka kako sto go napisav, togas tvojata konstatacija deka se koristat asinhroni motori vo dvata tipa na klimi ne e TOCNA.
Diagramot za obrtniot moment vo zavisnost od vrtezite e TOCEN, no ti fali VREME. Zaboravas deka max M e na raspolaganje so postiganje na brojot na vrtezi za koi e konstruiran motorot( za eden par polovi i 50 HZ ce se vrti so nesto pomalku od 3000 vr/min). Kako sto se opteretuva taka vlece povece struja od mrezata,taka i mu raste potrosuvackata, pri toa ima mali promeni na vrtezite, obrtniot moment ostanuva KONSTANTEN. Ako ne moze da dojde do nominalniot br. na vrtezi, znaci e preoptereten i namotkite gorat.
Tvojata konstatacija deka pri niski T i gustinata na freonot e mnogu namalena e apsolutno tocna i bas tuka lezi celata caka. Asinhroniot motor pri namalena gustina na freonot dobiva pomalo optretuvanje, strujata i potrosuvackata padjaat i toj bez potreba se vrti so nepotreben broj na vrtezi, istata rabota bi ja izvrsuval i koga bi se vrtel na primer so upola pomal br na vrtezi, no tuka nema moznost da gi namali/zgolemi bidejci ne e nikako reguliran. Od aspekt na potrosuvacka se gubi sosema malku, na trienje, no se gubi vo pogled na iskoristivosta i trajnosta na motorot.....Jasno ti e deka kaj BLDC motorot ova go nema. Do tuka ne e mnogu bitno kakvi motori ce se stavi, duri podobra e i poeftinata varijanta, normalno.
No sega ako sakame da imame greenje na -15 C nadvoresna T koga gasot e redok i mu e namalen maseniot volumen sto pravime? Se gleda i od avion deka on/off klimata so fiksni vrtezi ne moze da odgovori na predizvikot sto e pred nea. Tuka na scena stapuva invertorskiot sklop koj obezbeduva promena na vrtezite i zgolemuvanje do 150 Hz ili 150x60=9000 vr/min so cija pomos zacestenosta na pritiskanje na gasot so celoto na klipot go pravi mnogupati povece vo minuta, pa dobivame pokomprimiran gas za pokratko vreme. Normalno pri ova se trosi energija, no ciklusot e zapazen, freonot vo dovolna kolicina e vtecnet i e predadena energija vo prostorijata, preku sposobnosta na gasot da odade toplina pogolema od taa sto e potrosena pri negovoto komprimiranje za COP koj e barem 2 pri najniskite nadvoresni T.
Moznosta za regulacija na br. na vrtezi na motorot ni nudi na raspolaganje nekolku raboti:
-Razlicna kolicina na vtecnet freon sto ima krucijalno znacenje
-Moznost za ubrizguvanje na povece/pomalce tecen freon so pomos na EMV (elektro magnetniot ventil), tocno onolku kolku sto treba za momentalnite nadvoresni temperaturi ( isto kako diznite kaj OTO motorite so direktno vbrizguvanje)
-Moznost za koristenje na povece redni izmenuvaci (nekoi poskapi inverteri imaat moznost preku kontrolirani ventili da gi zatvaraat/otvaraat ovie izmenuvaci i da gi pravat ednoredni, dvoredni ili troredni vo zavisnost od potrebite)
-Rezervoar za visokot na freon
Znaci sega e jasno zosto inverterot ima moznost uspesno da raboti i na -20 C pa i na -30C, a on/off i ako raboti ce imame povece steta nego korist.
Uste ednas ako imame na raspolaganje moderen gas R410 koj ima mnogu podobri karakteristiki od R22 i R407 za greenje, golemi izmenuvaci (golemi, po potreba mali, on/off ima samo eden edinstven i za leto i za zima), povece freon za 50% (visokot si go cuva za zlu ne trebalo vo poseben rezervoar), regulrana kolicina na freon za isparuvanje preku EM ventilot tocno tolku kolku sto treba, a ne fiksno so kapilara kako kaj on/off klimite, nema nikakva pricina inverterot da ne bide superioren na niski T vo odnos na ON/OFF.
Se nadevam deka ce go prifatis moeto mislenje i deka sto poskoro ce se podnovis so eden japonski inverter, kaj koi toa sto go pisuva na deklaracijata i vo prakticna upotreba go pravi, pa na lice mesto se uveris celo vreme vo kolkava zabluda si bil.
Me natera cel ferman da napisam, da se rabotese za drug veruvaj ne bi go pravel ova....
Најнапред ти благодарам што ми одговори.
Но трудот ти се исплатеше. Ти доби 10 „ ми се допаѓа “ а јас не добив ниту еден.
Најнапред нешто добронамерно ќе кажам:
Во твојот пост има неколку неточни ставови како на пример за електромагнетниот вентил кој наводно вбризгувал фреон
Нема ништо да те прашам ни за BLDC моторите. Еве на Википедија пакој сака нека чита?
https://en.wikipedia.org/wiki/Brushless_DC_electric_motor
Но тие твои грешки не се битни за она што сега ќе те прашам
Да замислиме една ситуација:
Нека надворешната температура биде минус 3 степени.
Нека внатрешната температура на просторијата биде плус 26 степени.
Мислам дека знаеш дека на секоја температура одговара точно една вредност на притисокот
И еве ќе измислиме некои вредности на притисокот
На пример за минус 3 степени одговара притисок од 4 бари, а за плус 26 степени одговара 34 бари
Значи разликата на притисоци е 30 бари
За оваа разлика на притисоци компресорот бара на пример обртен момент од 100 нутон метри
Во вакви услови обичната клима ќе се уклучи и кога ќе ја постигне посакувата клима ќе се исклучи
Инверетер климата, кога температурата ќе се приближи кон посакуваната ќе го намали бројот на вртежи
Значи инвертер климата едно време работи со поголем број вртежи, а после го намалува тој број на вртежи, а обртниот момент е ист бидејќи притисоците ( температурите ) во испарувачот и кондензаторот се исти.
Како е можно, во вакви услови да се одржи ист коефицијент на полезно дејство?
 

Kajgana Shop

На врв Bottom