Еве на пример кога би купил квалитетна како Митсубиши од 1000 до 1500 евра со енергетска класа А со најмногу плу сови за да ги извадам парите колку години би траел компресорот и колку би коштала неговата замена со нов?
Kompresorot e poslednata karika kaj inverterot da se rasipe,dokolku nesto ne se utnala pri montazata,ili nekolku montazi i premontazi na uredot.Najglaven faktor e VAKUMIRANJETO pa i zasituvanje na susacot so vlaga.Koga ke se zamesa masloto co vlagata od freonot,toa ke se peni i nema ubavo da odi podmackuvanjeto.
A ako go nema ova kusluk uste na startot, kompresorot posebno kaj inverterite sto imaat dobra modulacija sigurno ke isteraaat premnogu dolgo i nema da ima nekoja golema amortiziranost i pad na perfomansi,dodeka ne ti se zboktisa klimata,normalno ako se od dobar kvalitet kompresorite.
A ako se so poslab kvalitet postepeno ke popustaat,i ke trosat ,i postepeno efikasnosta ke im se namali,ama i taka ke raboaat.
Isto kako so nova pumpa so 20 udari ke ja napumpas gumata,a so istrosena mozebi 50 pati ke si pravis sklekcina.
Seto zavisi od kvalitetot na cementacijata na zidovite kade sto se izvrsuva trienjeto na klipovitei i triene na ostanatite raboti vo kompresorot.
Toa ti e isto kako kaj avtomobilite.
Morame da imame vo predvid deka porano imase poveke-on-of klimi i normalno so niv pretezno se izvrsuvase ladenje,ili samo malo dogrevanje.Pa ne e i cudo tie kompresori uste da se vo zivot,zosto imaat pomalce rabotni sati na godisno nivo na greenje i ladenje kako kaj inverterite. Pa ke sretnime i on of klimi i po 20+ god stari.
E sega kolku efektivni rabotni sati imaat toa e znak ?