Најекономично греење (затоплување)

Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.296
Vo vrska so vlažnosta kaj vozilata vo zima i maglenjeto na šoferšajbnata....
Do pred nekolku godini ne ni znaev kako e taka uspešno rešeno verojatno kaj site što poseduvaat klima.

Kaj postarite bez klima se znae dodeka ne zagree motorot maka živa, pa ušte ako se zatvori otvorot za regeneracija na vozduh od nadvor ako ima vozilo što zagaduva pred vas i na zagrean motor se magli...

Kaj vozilata so klima so izbor na ventilacija na krajno najdesno na simbolot za defrost, nie ja vklučuvame vo stvari klimata na ladenje i birame dviženje na vozduhot od kabinata i onoj od nadvor da bide usmeren prvin na ladenje, so što mu se odzema vlažnosta, pa kako takov posle odi na topliot radiator na greenje i isporaka vo kabinata. Na ovoj način epten brzo se čisti prednoto staklo.

Vo ovoj mod ne može da se sopre zemanje na nadvorešen vozduh, se koristi trikot so otvaranje na prozor za namaluvanje na vlažnosta doma so mešanje na suviot laden nadvorešen vozduh so vlažniot pd prostorijata.

Ako ne sakame klimata da ja eksploatirame treba da se izbere predposlednata krajna položba, kade se e isto samo što klimata nema da raboti i ako go zatvorite otvorot za svež vozduh ( koj sega raboti) pak brzo će se zamagli stakloto i na zagrean motor ako ima 3 ili 4 patnici vo kabinata.

@PticaSelica

Mnogu lesno se sobira voda vo filtri so ZEOLIT pa makar taa bila vo minimalni količini koga e studeno, plus može da nasobere koga e nad nula i da se ja čuva vo sebe, mislam deka konceptot ne e prevara i deka si funkcionira.
Види.. вака кога ќе размислам има ова логика..
Само што ете никогаш не сум помислил што прави колата на ладно..
Не ме чуди да компресорот јер механички врзан почне одма да лади ради кондензација.. туку ме чуди како тој мраз изладен воздух ќе се загрее после, кога казанчето уште е ладно?
Можда ел.греач тука настапува за да го загрее, умртви воздухот колку-толку..
Се на сабајле сум на брзање, каснам, и немам време убаво да го проверам ова :D А сакам!

Јас ја палам колата предвреме, оти пред куќа ми стои, се враќам да се досредам,чевли, ова-она, и кога ќе влезам она веќе дува топло.
Картон на шофершајбна ми е стандард практика..
И поголем проблем на овие минуси е мразот, него ли замаглувањето кое скоро и да го нема..

А за уруруто стојам дека само пуфки продаваат…
Тој филтер или како и да се вика за влага им е смешка…
IMG_1746.jpg
Настрана сите негативности што веќе ги спомнав, поарно Марисол спреј за нос ќе навлажни воздух, отколку ова парченце.. или како и да го викаат.
 
Член од
23 март 2009
Мислења
719
Поени од реакции
553
За 35м2 ако е добро изолиран просторот ,може и 3.5 кв клима,ама реална 3.5 ,мислам на 3.5 ладење и 3.3-3.5 грење


не од оние декларирани 3.5 ладење а 2.5 греење,обично овие се за 5-10к поефтини

Sent from my RMX2002 using Tapatalk
 
Член од
19 септември 2022
Мислења
218
Поени од реакции
295
Точно така, прозорците на колата од внатрешна страна се изложени на топол и влажен воздух а од надворешна на ладен воздух и маглат се јавува кондензација. Најлесно се решава односно брзо се сушат при користење на греење во комбинација со вклучена клима.
За тие што мислите дека не е добро да се "троши" компресорот на греење можеби и ќе заштедите ако е clutch компресор со кумплуг. Тој не врти кога климата е исклучена него врти ременицата напразно. Кога ќе вклучиш клима тој звук "клик" што прави е електро магнетен кумплуг што залепува и врти компресорот.
Но ако компресорот е clutchless односно без кумплуг тој врти цело време нема што да штедиш. Кај него има електронски вентил кој го контролира протокот на фреон.
Во врска со тоа која кола побрзо загрева, бензин мотор загрева побрзо од дизел. Доколку имате исправен термостат кој не е закочен во отворена положба.
Ако е бензин-плин послабо парно ќе добиете поради тоа што водата постојано врти низ расплињачата каде се лади.
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.296
Точно така, прозорците на колата од внатрешна страна се изложени на топол и влажен воздух а од надворешна на ладен воздух и маглат се јавува кондензација. Најлесно се решава односно брзо се сушат при користење на греење во комбинација со вклучена клима.
За тие што мислите дека не е добро да се "троши" компресорот на греење можеби и ќе заштедите ако е clutch компресор со кумплуг. Тој не врти кога климата е исклучена него врти ременицата напразно. Кога ќе вклучиш клима тој звук "клик" што прави е електро магнетен кумплуг што залепува и врти компресорот.
Но ако компресорот е clutchless односно без кумплуг тој врти цело време нема што да штедиш. Кај него има електронски вентил кој го контролира протокот на фреон.
Во врска со тоа која кола побрзо загрева, бензин мотор загрева побрзо од дизел. Доколку имате исправен термостат кој не е закочен во отворена положба.
Ако е бензин-плин послабо парно ќе добиете поради тоа што водата постојано врти низ расплињачата каде се лади.
Хибрид или скроз електрична, одма имаш греење :)
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.685
Поени од реакции
3.981
Види.. вака кога ќе размислам има ова логика..
Ne znam zošto ima potreba da se ubeduvam i so tebe okolu nešto što se koristi unazad 20 godini. Ima ovde lampioni koi će im treba ušte naredni 20 god da im dopre do mozočinjata....
I jas ne znaev za ova, edna zima pred 5 god primetiv voda na podot od garažata, dopiram so prst čista voda ne e permant ili tečnost za vetrobranot, ne e ni kondenz od auspuhot bidejći beše napred kaj motorot.... so pomoš na našeto prijatelče google se dozna što bilo.
И поголем проблем на овие минуси е мразот, него ли замаглувањето кое скоро и да го нема..
Baš taka e isto kako kaj klimite koga luduvaat od defrosti okolu 0C.
А за уруруто стојам дека само пуфки продаваат…
Тој филтер или како и да се вика за влага им е смешка…
Ako se presmeta volumenov na filterov koga e suv ispađa 780 ml, verojatno se širi koga sobira voda i go zgolemuva volumenot pa ne bi me čudelo ovaa materija da može da apsorbira celi 2l voda, mnogu poveće i od tvoeto lonče na pečkata.
Od druga strana ovie ultrasoničnive se čista zaebancija, jas imam eden ama toa ima efekt vo 4-5 m2 ..... a se koristi i na mnozina im e dobar, no prema sistemot so isparuvanje so greenje na vodata e malo detence i zatoa kontam deka sistemov na DAIKIN si ima smisla.
Ne znam što mi e što počnav da gi branam japoncive.

Vaka se ubeduvaat civilizirani luđe, so argumenti i so respekt kon sprotivnoto mislenje. Eve se raspravame nie dvajca ama bi mi bilo milo da se vidime da se napieme nešto i da staneme prijateli.
Inaće prostite luđe vo nedostatok na argumenti i intelegencija počnuvaat so navredi i omalovažuvanja pa plačat ovde koga nekoj saka da gi protera niz race...
Автоматски споено мислење:

Но ако компресорот е clutchless односно без кумплуг тој врти цело време нема што да штедиш. Кај него има електронски вентил кој го контролира протокот на фреон.
Taka e EEV-to e otvoreno i freonot ne se komprimira bidejći otporot e mnogu mal no sepak se vrti i troši malku ama se troši, no koga će ja vklučime togaš e opteretena isto kako da e so so spojkata vrzana za remenicata. No nie kako korisnici može da ja štedime so razumno koristenje ili povremeno..... ili ednostavno ne ja koristime voopšto.
Moe mislenje e deka ova rešenie e sepak podobro od ona so elektromagnetna spojka koja znae da zaglavuva ili pak ne raboti...
Ah da ako nema spojka ovoj androidov ne će može da čue dali mu uklučuva klimata na ladno.
Inače bez razlika dali kolata ima sistem za defrost ili ne, kako što reče ti pogore možeš i sam da ja vklučiš klimata za da gi odmagli prozorite. Bez razlika dali će ja koristite za defrost ili ne moja preporaka e da ja puštate i vo zima bar nekolku pati da raboti, ,mnogu poveće će vi trae.
 
Последно уредено:
Член од
4 мај 2007
Мислења
230
Поени од реакции
186
Ako se presmeta volumenov na filterov koga e suv ispađa 780 ml, verojatno se širi koga sobira voda i go zgolemuva volumenot pa ne bi me čudelo ovaa materija da može da apsorbira celi 2l voda
spored konstrukcijava i izgledot na filterov da drzi 100ml e naucna fantastika, a da kaes deka ke drzi 2 litra voda e nadvor od pamet ;)
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.296
Ova za hibridivi siguren si? od iskustvo kazuvas taka?

Od iskustvo so nekolku hibridi mozam da ti potvradam deka ako ja pustis klimata na greenje odma go startuva i motorot za da proizvede toplina.
Па другар има Тесла модел Y, таму нема заебанција…
Исто 110% знам дека на Тојота благи хибриди, одма има греење!
Плус јапанците се паметни, па имаат електромагнетен вентил што го затвора водниот круг на самиот мотор! (водната пумпа и понатаму е на ребрастиот и си врти)
Кога ќе загрее моторот, а така ќе загрее брзо.. отвара вентилот кон внатрешното казанче..
Тек ако убаво (пре)грее, тогаш термостатот отвара према хладњакот…
Стај јак електричен греач во комбинација, и тојата се цареви за зимно време!
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.312
Поени од реакции
4.732
Па другар има Тесла модел Y, таму нема заебанција…
Исто 110% знам дека на Тојота благи хибриди, одма има греење!
Плус јапанците се паметни, па имаат електромагнетен вентил што го затвора водниот круг на самиот мотор! (водната пумпа и понатаму е на ребрастиот и си врти)
Кога ќе загрее моторот, а така ќе загрее брзо.. отвара вентилот кон внатрешното казанче..
Тек ако убаво (пре)грее, тогаш термостатот отвара према хладњакот…
Стај јак електричен греач во комбинација, и тојата се цареви за зимно време!
Tesla ne e hibrid, i ne se edini elektricen avtomobil sto odma ima greenje koga ke pustis. Ova verojatno zasto kaj niv i nema sto da se upali za da zagree mora da ide preku strujata.

koga ke zagree motorot (hmmm znaci nesto treba da zagree neli toa go pisav pogore???), letno vreme bez problem i so upalena klima si ide kolata samo na baterija bez da go upali motorot, ama ete resile zimno vreme da go koristat motorot za greenje (ova od iskustvo so nekolku modeli na PHEV od razlicni proizvoditeli)
 
Член од
14 август 2018
Мислења
4.628
Поени од реакции
10.296
Tesla ne e hibrid, i ne se edini elektricen avtomobil sto odma ima greenje koga ke pustis. Ova verojatno zasto kaj niv i nema sto da se upali za da zagree mora da ide preku strujata.

koga ke zagree motorot (hmmm znaci nesto treba da zagree neli toa go pisav pogore???), letno vreme bez problem i so upalena klima si ide kolata samo na baterija bez da go upali motorot, ama ete resile zimno vreme da go koristat motorot za greenje (ova od iskustvo so nekolku modeli na PHEV od razlicni proizvoditeli)
За Тесла фала лепо дека не е хибрид..
А Тојота уште држат до благи хибриди, и како ми стои, едини ќе останат на тој пат!
Бар внукот на газдата, и сегашен не знам шо таму, Акио Тојода е сигурен дека батериите не се иднината…
Јас го делам истиот став. Нема иднина во литиумот.
Така да, уште долго Тојота ќе “брмчи” ;)
 
Член од
29 септември 2012
Мислења
1.156
Поени од реакции
2.177
Да, се извинувам не наведов големина мислев де подразбира од сумата, ваљда нема логика да се зема 3.5 за тие пари.

Барам предлог за 5.5 или 7, просторот е околу 35 квадрати.
Dokolku ti e prostorot so prosecna izolacija,kuka ili zgrada bi ti preporacal megu dimenzija
https://ananas.mk/proizvod/toshiba-klima-ras-b16j2kvsg-e-ras-16j2avsg-e-shorai-edge/1173421
za 68.000 Toshiba Shorai 16 btu.
ili https://ananas.mk/proizvod/daikin-klima-ured-ftxc50c-rxc50c-bela/1173423
po cena 66000 den.
E sega ako prostorot ima poveke gubitoci togas
https://klimi.mk/product/659 za Hitachi 18 btu
ili Daikin 18 btu
FTXF50D2V1B
https://ananas.mk/proizvod/daikin-klima-ured-ftxf50d2v1b/1173425 za 72000 den.
Ako sakas poevtino nesto odi na kinesko,Mideja,Gree,Haier,Hisense ili OEM nivni Vivaks,FUEGO,itn.
 
Член од
11 април 2012
Мислења
4.312
Поени од реакции
4.732
За Тесла фала лепо дека не е хибрид..
А Тојота уште држат до благи хибриди, и како ми стои, едини ќе останат на тој пат!
Бар внукот на газдата, и сегашен не знам шо таму, Акио Тојода е сигурен дека батериите не се иднината…
Јас го делам истиот став. Нема иднина во литиумот.
Така да, уште долго Тојота ќе “брмчи” ;)
Да не бидам погрешно разбран, јас сум ептен против електричните. Иако сите се тепаат кој повеќе ќе се електрифицира од брендовиве. Не сум ни за благиве хибриди на Тојота и уште некои брендови, јер чим се благи гарант се со шеќер а он ни е непријател знае е :)

шала на страна мислам дека PHEV, plug-in hybrid се доста интересни за почеток ги имаат сите предности од електричните за низ град да возиш само на струја (а не како благите да ти помагаат при тргање), а за на отворено пак да си тераш бензин/струја кога ќе се поднаполни батеријата. Само и за тоа треба да се бараат алтернативи од литиумот :)
 
Член од
2 август 2014
Мислења
1.685
Поени од реакции
3.981
spored konstrukcijava i izgledot na filterov da drzi 100ml e naucna fantastika, a da kaes deka ke drzi 2 litra voda e nadvor od pamet ;)
Zemi doma eden običen veštački sunđer, volumen na kvadar ili kocka se nadevam znaeš da preračunaš, brcni go vo voda da se napie i posle ubavo iscedi go i izmeri kolku voda apsorbiral. Ti će bideš nadvor od pamet kolku voda sobral.
Dali go preračuna volumenot na ovoj pogore filterov ili do oko ti stoi deka nema, jas ete go preračunav i ima točno volumen kolku što sum napišal bez da nabrekne...... 23,5x23,5x3,14x1,8:4:1000=0.780 l
Vtoro siguren sum deka japoncive odbrale materija koja e mnogu pogolem apsorbent od običen sunđer....
Ah da, konstrukcijata i izgledot na filterot nemaat nikakva vrska so apsorbiranje na voda.
 
Последно уредено:
Член од
4 мај 2007
Мислења
230
Поени од реакции
186
Kolku saka neka apsorbira. Ne e toa zip. Ti go racunas celosniot volumen. Da apsorbira dva litra voda treba tri pati da se zgolemi… a ne da ‘nabrekne’ kako sto vikas ti..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom