d r a g a n
Чаве
- Член од
- 13 мај 2009
- Мислења
- 352
- Поени од реакции
- 82
Знам дека не е најиделна ламарината од скопско, но прилично сум сигурен дека можам да го направам овој авион(со оние крила) да лета со ластичен мотор.хммм....ама нема проблем , ако продолжиш со школија ќе сватиш...
Инаку П40 е направен од хром молибден цевки..трупот, алуминиум останата структура , нешто платно и нормално моторот...челик и алуминиум...за гумите , плекси стаклото и слично да не спомнуваме..НО ЗАТОА односот снага/тежина е нешто сосема друго...
исто така пропорционалниот ...смален модел нема врска со реалниот...овде неколку пати спомнувам Re број и тоа дека и врапче и 747 летаат , но....дека.....
Има методологија за одредување на параметрите на смалениот модел...за да има слични карактеристики со оригиналот....во случајов тоа не е тоа...
Инаку ламарина од лименки за пиво е интересен материјал и вреди да се проба , ама не за модели кои летаат...во моментов односот ЦЕНА-РАБОТНО ВРЕМЕ-ЌЕЈФ е на страната на моделите од Depron и слични материјали......
http://plans.am.free.fr/
А за тоа дека пропорционално смалениот модел(кај кој тежината не е пропорционално смалена, туку е полесен од колку шо треба) има голема разлика во негативна смисла-не знаев, така да, те молам подкрепи го со откривање на таа методологија на одредување на параметирте, да ја прочитам оти малце ново е то за мене...
а она со школијата, малце навредливо звучеше... дали намерно или не...