Најдобрите авиони од хартија

аце_шваба

ГОРД ВУЈКО
Член од
10 септември 2008
Мислења
1.512
Поени од реакции
45
еве најново за освежување




претходно имав направено од хартија и ми текна дека може од лим
купив две лименки скопско од 0.5л се налокав и почнав да правам
првично план ми беше да го направам и после да вметнам електромотор со батерии внатре, но се покажа дека лепакот што го користам не е за лим па сеа ќе служи само за украс
како и да е мене многу повеќе ми се свиѓа овака металик отколку воени бои

едит: не го претставив :)
P40 Curtis flying tiger амерички од 2 светска војна, можете да го забележите на перл харбор филмот
eve slika za sporedba
 

d r a g a n

Чаве
Член од
13 мај 2009
Мислења
352
Поени од реакции
82
супер изгледа металик, и јас мислам дека не треба фарба. Страшно добра работа, секоја чест. позз:salut:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
претходно имав направено од хартија и ми текна дека може од лим
купив две лименки скопско од 0.5л се налокав и почнав да правам
првично план ми беше да го направам и после да вметнам електромотор со батерии внатре, но се покажа дека лепакот што го користам не е за лим па сеа ќе служи само за украс
како и да е мене многу повеќе ми се свиѓа овака металик отколку воени бои
Супер сработено. И јас правев макети на автомовили од лименки. Пробај да ги лепиш со селотејп (они посилните селотејпи) одвнатре за да не се познава лепакот. Инаку незнам дали би имал сила електормотор да го направи моделот да лета
 

аце_шваба

ГОРД ВУЈКО
Член од
10 септември 2008
Мислења
1.512
Поени од реакции
45
Супер сработено. И јас правев макети на автомовили од лименки. Пробај да ги лепиш со селотејп (они посилните селотејпи) одвнатре за да не се познава лепакот. Инаку незнам дали би имал сила електормотор да го направи моделот да лета
помислив на тоа ама не успеа
нареден пат ќе пробам со силикон, ќе видиме шо ќе биде
а за електромоторот се надевам ќе работи зш многу е лесен авионот, може работа да ебат само батериите
инаку ми текна да направам млазњак со некој спреј или дезадоранс ама мн слабо шприцаат таквите ствари, инаку имам макети за многу млазњаци само не ми се многу интересни
поинтересни ми се од 2 светска војна
на ред е мицубиши нула да направам
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Јас пробував со лемилица и калај ама не оди оти лимот од Скопско е пластифициран.

Не се проблем батериите. Ќе ставиш алкални оние мали за рачен часовник од 1,5v тие барем се многу лесни. Она што ме интересира е дали елисата ќе може да го придвижи авиончето и одржи во воздух, дали ќе има рамнотежа за да не се струполи надолу и сл.
 
D

DartWader

Гостин
Јас сум пробувал. Со моторче и батерија од 9V . Но несакаше да лета само се движеше во круг на земја. Треба да има голем распон на крилата затоа не ми успеа :nesum:
 

d r a g a n

Чаве
Член од
13 мај 2009
Мислења
352
Поени од реакции
82
ако имаш добар агол(т.е. да е 0 степени или макимум 1) помеѓу стабилизаторо и крилата, би требало да лета, ако го избалансираш добро центарот на гравитација на авиончето со батериите и моторот... распонот на крилата е таман, не е за џабе реплика од вистински авион шо е докажан летач. Проблем ке ти биди управување и слетување, ке се крши 100% а и можи да ти загини ако летни високо и не слетува дури не се потроши батеријата, подобро напрај го со латичен мотор ако воопшто монтираш мотор
 
Член од
22 јуни 2008
Мислења
457
Поени од реакции
52
Авиончињата вчера на градски што ги фрлаа и без мотор летаа :)
 
Член од
2 ноември 2008
Мислења
5.335
Поени од реакции
1.782
Ауу да,да вчера еден фрли дури до центарот :vozbud:
 

аце_шваба

ГОРД ВУЈКО
Член од
10 септември 2008
Мислења
1.512
Поени од реакции
45
ако имаш добар агол(т.е. да е 0 степени или макимум 1) помеѓу стабилизаторо и крилата, би требало да лета, ако го избалансираш добро центарот на гравитација на авиончето со батериите и моторот... распонот на крилата е таман, не е за џабе реплика од вистински авион шо е докажан летач. Проблем ке ти биди управување и слетување, ке се крши 100% а и можи да ти загини ако летни високо и не слетува дури не се потроши батеријата, подобро напрај го со латичен мотор ако воопшто монтираш мотор
kakov e toj laticen motor?
inaku najdov edna formula sto se presmetuva tezisteto na "rezervoarot" vo rc ali jas mesto nego ke stavam baterijaili kako i da e
samo sto nemam nikakvo iskustvo so ovakvi raboti
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Чиста емпирија бе...центарот на потисок е одприлика 25% од нападната ивица на крилото, тука, на таа линијаа на прсти го балансираш моделот... Предниот дел мора да натежнува напред...т.е. тежиштето да биде пред Cp.
Буткаш напред назад тоа батеријата ако треба...
Од друга страна , ова што го гледам на слика , ниту има некој профил на крило, а изгледа ТЕШКО за површината на крилата..со еден збор НЕМА ДА ЛЕТА... :)
Не заборавај, алуминиум има специфична тежина 2,8 кгр. , а балза 0,05...депрон, онаа пенастата пластика нешто повеќе...

ПС алуминиум не се леми со калај, силикон е тежок, селотејп од задна страна не носи...пробај двокомпонентен епоксид...
 

ACHQ

hawk
Член од
18 јули 2009
Мислења
702
Поени од реакции
73
Јас сум пробувал. Со моторче и батерија од 9V . Но несакаше да лета само се движеше во круг на земја. Треба да има голем распон на крилата затоа не ми успеа :nesum:
Да му ставиш акумулатор мозеби ке полета.

Од хартија најдобро летаат тие сто ги нарекуваат ластовичка но тешко се прават.
 

d r a g a n

Чаве
Член од
13 мај 2009
Мислења
352
Поени од реакции
82
Чиста емпирија бе...центарот на потисок е одприлика 25% од нападната ивица на крилото, тука, на таа линијаа на прсти го балансираш моделот... Предниот дел мора да натежнува напред...т.е. тежиштето да биде пред Cp.
Буткаш напред назад тоа батеријата ако треба...
Од друга страна , ова што го гледам на слика , ниту има некој профил на крило, а изгледа ТЕШКО за површината на крилата..со еден збор НЕМА ДА ЛЕТА... :)
Не заборавај, алуминиум има специфична тежина 2,8 кгр. , а балза 0,05...депрон, онаа пенастата пластика нешто повеќе...

ПС алуминиум не се леми со калај, силикон е тежок, селотејп од задна страна не носи...пробај двокомпонентен епоксид...
Да, airfoilot можи да е проблем, ке треба слика од пресекот на крилата, а за големината-доволна е, ако имаш доволно силен мотор(латичен ке е доволен-доколку имаш добра гума). Ако крилава не се доволни, како тогаш лета оригиналниот авион (на кој овај е точна реплика-SCALE model) напраен од метали потешки од алуминиумот? Поголеми крила ке предизвикаат поголеми проблеми-ке се појави дестабилизација позната како "Dutch roll" поради која ке мора да го зголеми растојанието помеѓу крилата и стабилизаторот, и да ја големи површината на вертикалниот стабилизатор.
А за балансирање на авионот, ти само натокми ја точката на рамнотежа отприлика на 25%-28% од предниот раб на крилото наназад. Преместувај ја батеријата напред-назад во трупот дур не добиеш добар баланс и средено е.

бај д веј, цетарот за притисок го менува своето место до вредности кои е невозможно физички да се замислат(пример +бесконечност) а камоли да се постави тежиштето пред тој Cp, Чименто мора да си го замешал центарот на притисок со аеродинамичкиот центар на крилото/целото летало. Со други зборови, центарот на гравитација треба да е пред аеродинамичкиот центар на леталото(кој кај овај модел, од око кажано, е отприлика 30% назад од нападниот раб на крилото), НЕ пред центарот на притисок :)
:salut:

Еден совет до Шваба...
Ако сакаш да го напрајш ова чудото да лета, прво пробај со други авиончиња(или напрај си прототипи) и навежбај се на нив-дур не напрајш барем еден успешен лет, оти гарантирам дека при процесот на учење како функционираат тие работи, би скршил/уништил/демолирал/блабла 20 а не еден ваков модел :D
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Да, airfoilot можи да е проблем, ке треба слика од пресекот на крилата, а за големината-доволна е, ако имаш доволно силен мотор(латичен ке е доволен-доколку имаш добра гума). Ако крилава не се доволни, како тогаш лета оригиналниот авион (на кој овај е точна реплика-SCALE model) напраен од метали потешки од алуминиумот? Поголеми крила ке предизвикаат поголеми проблеми-ке се појави дестабилизација позната како "Dutch roll" поради која ке мора да го зголеми растојанието помеѓу крилата и стабилизаторот, и да ја големи површината на вертикалниот стабилизатор.
А за балансирање на авионот, ти само натокми ја точката на рамнотежа отприлика на 25%-28% од предниот раб на крилото наназад. Преместувај ја батеријата напред-назад во трупот дур не добиеш добар баланс и средено.
бај д веј, цетарот за притисок го менува своето место до вредности кои е невозможно физички да се замислат(пример +бесконечност) а камоли да се постави тежиштето пред тој Cp, Чименто мора да си го замешал центарот на притисок со аеродинамичкиот центар на крилото/целото летало. Со други зборови, центарот на гравитација треба да е пред аеродинамичкиот центар на леталото(кој кај овај модел, од око кажано, е отприлика 30% назад од нападниот раб на крилото), НЕ пред центарот на притисок :)
:salut:
хммм....ама нема проблем , ако продолжиш со школија ќе сватиш...:)
Инаку П40 е направен од хром молибден цевки..трупот, алуминиум останата структура , нешто платно и нормално моторот...челик и алуминиум...за гумите , плекси стаклото и слично да не спомнуваме..НО ЗАТОА односот снага/тежина е нешто сосема друго...
исто така пропорционалниот ...смален модел нема врска со реалниот...овде неколку пати спомнувам Re број и тоа дека и врапче и 747 летаат , но....дека.....

Има методологија за одредување на параметрите на смалениот модел...за да има слични карактеристики со оригиналот....во случајов тоа не е тоа...
Инаку ламарина од лименки за пиво е интересен материјал и вреди да се проба , ама не за модели кои летаат...во моментов односот ЦЕНА-РАБОТНО ВРЕМЕ-ЌЕЈФ е на страната на моделите од Depron и слични материјали......
http://plans.am.free.fr/
 

Kajgana Shop

На врв Bottom