Најбрзото авионче што постои!

FrEaKy GiRL

...FaLLeN AnGeL...
Член од
20 јули 2007
Мислења
623
Поени од реакции
28
Абе а ваков беше тој што Србите им го срушија на Американците???
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
Toj sto go srusija bese "kartonski" F117...:), a bre Misirkov za skener verojatno si slusnal.....daj da vidime za sto prikazna sega pari ke se prelevaat vo Skunk works-ot...:) Inaku koga nekoj ke go spomne Lockheed Martin jas vednas si asociram na poimite : SOCIJALIZAM i KORUPCIJA :):)!!!
 
Член од
3 август 2007
Мислења
22
Поени од реакции
0
Do pred nekoja godina najbrz avion bese SR-71 "Blackbird" no veke ne se koristi i faka prasina vo hangari i btw toa e spiunski avion samo leta brzo i slika :) i finata e sto negovite motori mozat da "disat" samo supersonicen vozduh (vozduh koj go udira avionot koga se dvizi so brzina pogolema od brzinata na zvukot ) i pred nekoja godina NASA napravi nov revolucioneren motor koj go koristi X-43 so nego ovoj avion ima leteno mnogu brzo i ovoj motor "disi" hipersonicen vozduh ( vozduh koj go udira avionot koga se dvizi so okolu 5 maha ili 5 pati pobrzo od zvukot (ne me fakaj za zbor ne sum siguren)) X-43 ima letano so 9maha (nad 9000km/h) no ni eden X-43 nema preziveano let zatoa sto materijalot od koj e napraven ne moze da izdrzi tolkav pritisok/brzina/toplina .... Zatoa momentalno prasanjeto e vo materijalot od koj treba da se napravi avionot a ne kolku moze brzi da ide nekoj luge mislat deka so toj motor moze da se leta so nad 30 maha :)

Lele cel dzid napisav :)
 

NEBO666

НАУЧНИК
Член од
21 јули 2007
Мислења
568
Поени од реакции
1
1. So istite motori koj prema tebe "mozat da disat SAMO supersonicn vozduh, SR71 POLETUVA I SLETUVA, znaci rabotaat normalno i na "obicen" vozduh- mozebi si se zbunil i prefrlil na gorivoto koe e specificno za ovoj model a toa e 36 toni (tolku nosi) jagleroddioksid JP-7 koj ovozmozuva motorite na SR 71 da rabotat celo vreme vo "forsaz" mod. E sega problem e sto toa e lesnoisparlivo gorivo koe dodeka avionot e na zemja (prizemjen) ISPARUVA bidejkji pri normalni uslovi (temperatura), rezervoarite na SR-71 se POROZNI, ta zatoa e neophodno da poleda VEDNAS po polnenje so gorivo. Avionot poletuva so okolu 360km / cas (sto e mnoooogu pod supersonicna brzina a maksimalna brzina dostignuva na 24.000 metri (okolu 3200 km/cas.

2. Okolu ona... "neozbilnost" za nepostoenje na materijal koj bi izdrzal povekje od 9000 km/cas. Pa vidi, proveri so koja brzina raketite (satlovite) se dviizat kon i od vselennata pa kje vidis deka se raboti za mnogu pogolemi brzini mislam deka prvata kosmicka brzina (ona koja ja postignuvaat raketite (i satlovite) za da vlezat vo orbitata e 7000 m/s (METRI vo sekunada) ili nekoi (GRUBO) 25 MAHA... pa ne se raspagjaat iako pominuvaat niz atmosferata (eden del od patekata.

Ubavo e sto se interesiras za avijatika ali ... malce povekje zapoznaj se so rabotite pred da diskutiras
tbrzinata so koja spejs satlovite vleguvaat vo atmmosverata na zemjata e pomala od prvata kosmicka brzina.
A se secavas na spejs satlot kolumbija?toj se raspadna koga vleze vo atmosverata na zemjata,poradi defekt,ama sepak se raspadna,nemozes da pises deka ne se raspadnuvaat.
A kazi koj materijal ke izdrzi 9000kilometri pri normalen atmosverski pritisok i na visina pomala od 1 000metri?
 

NEBO666

НАУЧНИК
Член од
21 јули 2007
Мислења
568
Поени од реакции
1
IZLEGUVAAT so brzina od 25 MAHA a pri vleguvanje vo atmosfera imaat ogromno trienje i usvituvanje, znaci materijali postojat ne se tie problem, Kolumbija se raspadna poradi DUPKA vo kriloto nastanata kako posledica na udar na otkaceno parce izolacionen materijal od raketite nosaci. Znaci ne mozis da recis deka e toa posledica na MATERIJAL, tuku na nezgoda.. nesrekja, isto taka mozes da tvrdis deka ne mozi da patuva covek so kola oti pred dve nedeli vo amerika se prevrte edna kola i zagina vozacot.
Inaku x43 kolku sto jas znam postigna 9.6 MAHA BEZ da se raspadni. Mozebi postoele slucaevi na raspagjanje na letaloto (kako sto imase takvi brojni slucaevi so mnogu drugi prototipi i modeli na avioni ginea piloti, negde poradi nesoodvetna izrabotka, negde poradi slab materijal, negde poradi losa aerodinamika, negde poradi greska na pilotot.....
Poentata e deka materijali ima, ne se tie problem...
materijalot ne treba da go izdrzi samo trienjeto so vozduhot,tuku treba i da izdrzi udari od nekoi pomali materijali i slicno.A kolku vreme materijalot ke izdrzi brzina od 9,6 maha?sigurno okolu edna minuta.A kazimi koj e toj materijal sto ja izdrzuva taa brzina vo atmosvera,mislam da meze na neopredeleno vreme da se dvizi niz atmosvera so taa brzina,a ne samo 1minuta,t.e. na koj materijal nominalna brzina sto moze da ja izdrzi mu e 9,6maha?Neostvarium?
Ako nekoja kola se prevrti vo sad,togas ne treba takvite kolu da vozat po takov teren kakov sto vozela taa kola sto se prevrtila(ako ne e asvalt),ili toa znaci deka na takov teen toj tip na kola ne treba da se vozi so taa brzina bidejki postoi opasnost da se prevrti....
hehehe,:baeh:NEOSTVARIUM:pos2:
a koj e problemot sto denesnive avionin ne se dvizat so 9,6 maha?Finansiskite sredstva se?Motorot so koj ke se dostigne taa brzina e precka?
 
Член од
3 август 2007
Мислења
22
Поени од реакции
0
1. So istite motori koj prema tebe "mozat da disat SAMO supersonicn vozduh, SR71 POLETUVA I SLETUVA, znaci rabotaat normalno i na "obicen" vozduh- mozebi si se zbunil i prefrlil na gorivoto koe e specificno za ovoj model a toa e 36 toni (tolku nosi) jagleroddioksid JP-7 koj ovozmozuva motorite na SR 71 da rabotat celo vreme vo "forsaz" mod. E sega problem e sto toa e lesnoisparlivo gorivo koe dodeka avionot e na zemja (prizemjen) ISPARUVA bidejkji pri normalni uslovi (temperatura), rezervoarite na SR-71 se POROZNI, ta zatoa e neophodno da poleda VEDNAS po polnenje so gorivo. Avionot poletuva so okolu 360km / cas (sto e mnoooogu pod supersonicna brzina a maksimalna brzina dostignuva na 24.000 metri (okolu 3200 km/cas.

2. Okolu ona... "neozbilnost" za nepostoenje na materijal koj bi izdrzal povekje od 9000 km/cas. Pa vidi, proveri so koja brzina raketite (satlovite) se dviizat kon i od vselennata pa kje vidis deka se raboti za mnogu pogolemi brzini mislam deka prvata kosmicka brzina (ona koja ja postignuvaat raketite (i satlovite) za da vlezat vo orbitata e 7000 m/s (METRI vo sekunada) ili nekoi (GRUBO) 25 MAHA... pa ne se raspagjaat iako pominuvaat niz atmosferata (eden del od patekata.

Ubavo e sto se interesiras za avijatika ali ... malce povekje zapoznaj se so rabotite pred da diskutiras
Ti mislis deka toa sto go napisav jas e od mene ne brate toa e od kapenje pred Discovery channel ne zbori glupisti za shtlovite i avionite zoso toa ne se sporeduva i plus ako eden avion bi tezel kolku sto tezi eden satl togas dali bi poletuval razvivajki brzina na trkala ??? ne zbori glupisti ...... :tapp:
 
Член од
3 август 2007
Мислења
22
Поени од реакции
0
materijalot ne treba da go izdrzi samo trienjeto so vozduhot,tuku treba i da izdrzi udari od nekoi pomali materijali i slicno.A kolku vreme materijalot ke izdrzi brzina od 9,6 maha?sigurno okolu edna minuta.A kazimi koj e toj materijal sto ja izdrzuva taa brzina vo atmosvera,mislam da meze na neopredeleno vreme da se dvizi niz atmosvera so taa brzina,a ne samo 1minuta,t.e. na koj materijal nominalna brzina sto moze da ja izdrzi mu e 9,6maha?Neostvarium?
Ako nekoja kola se prevrti vo sad,togas ne treba takvite kolu da vozat po takov teren kakov sto vozela taa kola sto se prevrtila(ako ne e asvalt),ili toa znaci deka na takov teen toj tip na kola ne treba da se vozi so taa brzina bidejki postoi opasnost da se prevrti....
hehehe,:baeh:NEOSTVARIUM:pos2:
a koj e problemot sto denesnive avionin ne se dvizat so 9,6 maha?Finansiskite sredstva se?Motorot so koj ke se dostigne taa brzina e precka?
Ete slusaj go covekot ili svrti na Discovery ....

Je deka ne znam sto bese toa primerot so kolata....

I da problem e MATERIJALOT
 
Член од
3 август 2007
Мислења
22
Поени од реакции
0
I ako nekoj X-43 sletal ........ te molam informiraj me kako sletal na koj trkala ? na koja pista?? go fatile vo mreza ili pak .. ??
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
SR-71 ima dvorezimski motori: raboti kako turbo jet , a posle kako protocen motor koga odi na supersonicni brzini. Rezervoarite ne se porozni tuku konstruirani da se sirat pa gorivoto po malku isparuva niz elasticnite spoevi...sto e vidlivo..............., no so zgolemuvanje na temperaturata se se zatvora. Vsusnost temperaturata na oplatata e kriticna kaj konstruiranjeto na ovoj avion, taa e visoka bidejki , generalno letaloto sepak leta vo atmosfera i ima golemo trienje.
Kosmickite letala brgu ja napustaat atmosferata i zatoa ne se zagrevaat do taa mera, a G zabrzuvanjeto ima razumen gradient sto go pravi "prifatlivo" za posadata, inaku vibraciite se nevideni, eden od uslovite da si kosmonaut e da imas mozok vo "obvivka" ko Homer Simpson:):)!!
Zamisli SR-71 da napravi ostar viraz na max.brzina...pilotite ke gi odvojuvaat so spakla od skafanderot :):)!!!
Inaku , ako zabelezavte SpaceShipOne na Bert Ratan e prakticno od kompozitni materijali , ama pred lansiranjeto avionot nosac go kacuva vo mnogu retka atmosfera na 18 km. visina.. Istiot trik se koristese i so X-15...
Shutleto Columbija koe se raspadna i morase da se raspadne.......vo slucajot... Shutleto ima aluminiumska struktura ( vo osnova) no i zastiten sloj od termicki cigli koi go stitat od visokite temperaturi pri povratokot vo atmosferata. Columbija imase nesreka da i se odlepat nekoi na zeznat del od kriloto i tolku.
A nikoj ne se osmeli da predvidi moznost kabinata so posada da se odvojuva koko Apolo kapsula i so termicki stit da prodolzi spustanje do brzina koga moze da otvori padobran. Na ovaa tema imase mnogu muabeti i diskusii dali treba taa dopolnitelna tezina. Shutleto inaku leta ..so 1.2 stepen na sigurnost sto bara iskluciv kvalitet i ne dopusta nikakva tolerancija...bas zaradi stedenjeto na sekoj kilogram....
Sega veke e standardna procedura pred vrakanje da se napravi vizuelna inspekcija na letaloto vo orbita i da se popravi slicen defekt....ako e popravliv , ako ne uskakaat rusi so camci za spasuvanje...:):)!!!
 

Bacillus gagous

Biohazardous
Член од
21 јануари 2006
Мислења
7.380
Поени од реакции
168
Sega veke e standardna procedura pred vrakanje da se napravi vizuelna inspekcija na letaloto vo orbita i da se popravi slicen defekt....ako e popravliv , ako ne uskakaat rusi so camci za spasuvanje...:):)!!!
На последната шатл-мисија STS-117 по флипот пред да се прикотви Ендевор на ISS беа видени помали оштетување, кои за време ан последната прошетка во вселена беа репарирани за време на 10 дневниот престој на ендевор прикотвен на ISS, ендевор слета со закасниување од еден два дена поради временските услови на флорида, во невада без дополнителни проблеми. Следната шатл мисија STS-118 треба да започне на 7-ми Август, но како и секогаш гарант ќе има некои одлагања.
 
Член од
3 август 2007
Мислења
22
Поени од реакции
0
Sakam da kazam :

1. Nema materijal koj move da izdrzi !!! NE E PROBLEM MOTOROT PROBLEM E MATERIJALOT!!!!!!!

2. SR-71 e 30 godini star avion ...

3. Ima razlika megu vozduhot na brzina od 2600 km/h i 7000 km/h

2600km/h = supersonic
7000km/h = hypersonic

4. Samo motorite na X-43 mozed da letaat na hypersonic vozduh SR -71 ne moze

5. Motorite na X-43 mozat da razvijat mnogu pogolema brzina no nema materijal sto ke bide dovolno lesen i dovolno izdrzliv na tie trienje/udari/toplini/itn ...

6. Hypersonic pocnuva posle 5maha mozebi gresam ne sum siguren na pogolema brzina motorite na SR-71 ke pocnat da se gusat (ova e teorija)
 

concrete

alte Esel
Член од
22 март 2005
Мислења
12.248
Поени од реакции
1.703
SR-71 mislam deka e duri i postar............
Onie brzini koi se spomnuvaat se nevozmozni na mali visini , znaci celo vreme se zbori za stratosfera so mnoogu redok vozduh. Zamislete koja energija treba tie rasfrlani molekuli da gi komprimira ( pa koja toplina se generira) za da napravat soodveten uzgon za takva masa od avion :):)!!
Mislam deka mnoogu lekomislno se buricka po atmosferata ....koja iako izgleda ogromna , sepak e MNOOOGU mal i mnogu osetliv areal.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom