- Член од
- 26 јануари 2009
- Мислења
- 11.618
- Поени од реакции
- 18.089
јас немам сила ова да го гледам,и не верувам дека би имал.
Јас како што разбирам се качиле на 700 метри, не го преминале големиот рид за 9 метри, удриле во него и почнал да паѓа хеликоптерот, за да на крај удри во помал рид подолу.Shortly before 10 a.m. Sunday, the Sikorsky S-76 chopper with nine people aboard climbed to about 2,300 feet in an attempt to clear the thick cloud layer when it hit part of a ravine in the Calabasas area about 1,085 feet above sea level, National Transportation Safety Board member Jennifer Homendy said.
The helicopter was navigating a canyon with multiple hills and peaks, NTSB investigator Bill English noted, describing the area as a "ravine with undulating terrain."
"The main impact was about 20 to 30 feet from that small hill, but there were other higher hills surrounding it…it’s in a canyon with small hills within it," he said.
The helicopter was in one piece when it hit the mountainside, Homendy said, adding that the pilot "was trying to climb out of the cloud layer at the time."
After hitting part of the hillside, the helicopter plunged into a steep descent with a rate of "over 2,000 feet per minute," making it a "high-energy impact crash."
"This is a pretty steep descent at high speed," Homendy said. "It wouldn't be a normal landing speed."
The time from descent to impact was about a minute, she added.
The helicopter did not have a terrain awareness and warning system -- a safety feature which provides the pilot with information about the terrain, the National Transportation Safety Board saidБи требало да има low terrain warning систем што го има и кај авионите.
Читам дека од кулата за летање му кажале дека лета ниско. Мислам дека има изгубено визуелна ориентација, и кога веќе не можеш да леташ со визуелни објекти за ориентација, мора 100 % да веруваш на инструментите.
Ми делува дека пилотов бил пола на визуелно летање, пола на инструменти. Удриле со 200km/h во ридот, и ако има нешто добро, е што никој не се мачел од загинатите, туку се било готово за 2 секунди.
Ја читав од сведоштво на дечки што со точак биле таму и возеле рекреативно, има и слики од нив направено одма после ударот ставени се на tmz. Не паднал на едно место и таму да остане, затоа остатоците се раштракани, али ударот бил доволно јак за да експлодира и се разнесе на милион парчиња.Не е точно ова што пишувате другари, со друго излегоа NTSB сабајле.
Јас како што разбирам се качиле на 700 метри, не го преминале големиот рид за 9 метри, удриле во него и почнал да паѓа хеликоптерот, за да на крај удри во помал рид подолу.
1 минута паѓал. 1 минута паника у пм, језиво.
Дечките го виделе дека паднал на 10м од нив, што не значи дека таму удрил првично. Паѓал (во слободен пад) откако удрил во повисокиот рид, остатоците се раштракани заради првичниот удар и плус јакиот конечен удар.Ја читав од сведоштво на дечки што со точак биле таму и возеле рекреативно, има и слики од нив направено одма после ударот ставени се на tmz. Не паднал на едно место и таму да остане, затоа остатоците се раштракани, али ударот бил доволно јак за да експлодира и се разнесе на милион парчиња.
да,и јас ја знам таа верзија,искочија о две снимки, една е како кружи и некој го снимал сп коментари дела нешто не е у ред, незнаејки е дека е коби во него,и снимка како паѓа чоперот.Не е точно ова што пишувате другари, со друго излегоа NTSB сабајле.
Јас како што разбирам се качиле на 700 метри, не го преминале големиот рид за 9 метри, удриле во него и почнал да паѓа хеликоптерот, за да на крај удри во помал рид подолу.
1 минута паѓал. 1 минута паника у пм, језиво.
да,сеа барајќи ја снимката по нет,прочитав дека е од дубаи.Првата снимка како кружи е вистинска и е како хеликоптерот кружи околу Бурбанк аеродромот, пред да се упати накај кобното место.
Втората снимка е од Дубаи.
Ненормален си бре, какво извинување ццц нема потреба.да,сеа барајќи ја снимката по нет,прочитав дека е од дубаи.
се извинувам