Мислење околу BMW 320d e46 136hp

Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
Како прво, поздрав до сите...
Да не вртам наоколу, ќе прејдам на главното...
Имам/купив БМВ 320д 2001г пред околу месец, два и искрено (ова ми е прв автомобил) е еден според најубавите/најдобрите автомобили (според мене) кои ги имам пробано пред купување, и затоа го зедов иако прво сакав Голф 4-ка ама кога ја видов оваа, одма се премислив. Колата е ЕПТЕН сочувана, ентериер како нов, амортизери, моторот си спие едноставно, исто така колата е возена една година во МК, пред купување однесена кај 5-6 мајстори/сервиси, исто така слушнато мислење од други.

Е СЕГА едно прашање: Колата има проблем со влечење на нагорнина, т.е при тргнување со рачна, (се осеќа куплугот не дава сила доволно) и при менување на брзина од прва во втора, како да ја менувам од прва во трета (во прва нема снага ни до 4 илјади обртаи да менам во втора)

Количето е топ, АМА само ова ми прави проблем...
Ако може некое мислење/совет, ве молам, повелете.
 

GreenRoot

^Зелен^
Член од
20 јули 2011
Мислења
2.552
Поени од реакции
2.130
Изгледа ламелата е капут. Види ако се качуваат обртаи а не забрзува колата или забрзува многу малце тоа е.

Sent from my Shoot_1 using Tapatalk
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Сет ламела заедно со потисната ви е при крај, ај пробај вака дигни ја рачната кочница и убаци на прва брзина и види дали добро работи ламела и потисната плоча


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
24 август 2009
Мислења
535
Поени од реакции
72
Сет ламела најверојатно е при крај, затоа и на време отишла на продажба...
 
Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
Сет ламела заедно со потисната ви е при крај, ај пробај вака дигни ја рачната кочница и убаци на прва брзина и види дали добро работи ламела и потисната плоча


Sent from my iPad using Tapatalk
Ке видам, исто така пробав со 5-та и рачна, прочитав на некои форуми, има задоцнување некои 1 или две секунди и гаси колата (не гаси одма)... Не знам, ако ја однесам на сервис дали можат да ја проверат само во каква состојба е, да нема потреба да ја менам... и фала Ви одговорот...
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Ке видам, исто така пробав со 5-та и рачна, прочитав на некои форуми, има задоцнување некои 1 или две секунди и гаси колата (не гаси одма)... Не знам, ако ја однесам на сервис дали можат да ја проверат само во каква состојба е, да нема потреба да ја менам... и фала Ви одговорот...
Не со 5 брзина туку само прва брзина ако брзо гаси значи не мора да е ламелата можно е турбото инаку кај 320д БМВ често се расипува турбото и бара репарирање или ново тоа му е слабост кај 320д додека 330д е друго ниво и подобрена


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
Не со 5 брзина туку само прва брзина ако брзо гаси значи не мора да е ламелата можно е турбото инаку кај 320д БМВ често се расипува турбото и бара репарирање или ново тоа му е слабост кај 320д додека 330д е друго ниво и подобрена


Sent from my iPad using Tapatalk
Ќе пробам, дај боже да не е до турбото...
 
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Ќе пробам, дај боже да не е до турбото...
Само пробај така на прва брзина и ако шлајфува ламелата значи до сет ламела е или ако колата легне долу поради рачната кочница што држи значи добра е ламелата , не знам како да ви опишам треба осет да имаш ,јас го имам пробано милион пати.


Sent from my iPad using Tapatalk
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Како прво, поздрав до сите...
Да не вртам наоколу, ќе прејдам на главното...
Имам/купив БМВ 320д 2001г пред околу месец, два и искрено (ова ми е прв автомобил) е еден според најубавите/најдобрите автомобили (според мене) кои ги имам пробано пред купување, и затоа го зедов иако прво сакав Голф 4-ка ама кога ја видов оваа, одма се премислив. Колата е ЕПТЕН сочувана, ентериер како нов, амортизери, моторот си спие едноставно, исто така колата е возена една година во МК, пред купување однесена кај 5-6 мајстори/сервиси, исто така слушнато мислење од други.

Е СЕГА едно прашање: Колата има проблем со влечење на нагорнина, т.е при тргнување со рачна, (се осеќа куплугот не дава сила доволно) и при менување на брзина од прва во втора, како да ја менувам од прва во трета (во прва нема снага ни до 4 илјади обртаи да менам во втора)

Количето е топ, АМА само ова ми прави проблем...
Ако може некое мислење/совет, ве молам, повелете.
За ова што си пишал,и јас имав сличен проблем на мојата кола (не е БМВ)..Проблемот беше кога колата стои на угорно со крената рачна,и кога сакаш пак да тргаш ја спушташ рачната,ама сајлата на едно тркало не враќаше убаво,фактички тркалото стои блокирано,и плус на угорно,затоа тешко тргнуваше..

За турбината,дали возилото ти троши масло?Дали ти зуе или шушти кога даваш туража?Дали кога ќе ја нагазиш имаш густ црн чад позади?Ова се главните симптоми ако е оштетена турбината..

За тоа што викаш нема снага..Филтер за нафта смени и за воздух..Може релето за турбината не ти уклучува,и затоа ја возиш како обичен дизел..Тоа се основни работи што се проверуваат..[DOUBLEPOST=1516060985][/DOUBLEPOST]
Сет ламела најверојатно е при крај, затоа и на време отишла на продажба...
Тоа е потрошен материјал..Ништо ново..Ќе си даде некои 200-300 евра и ќе си вози пак..
 
Последно уредено:
Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
Само пробај така на прва брзина и ако шлајфува ламелата значи до сет ламела е или ако колата легне долу поради рачната кочница што држи значи добра е ламелата , не знам како да ви опишам треба осет да имаш ,јас го имам пробано милион пати.


Sent from my iPad using Tapatalk
За ова што си пишал,и јас имав сличен проблем на мојата кола (не е БМВ)..Проблемот беше кога колата стои на угорно со крената рачна,и кога сакаш пак да тргаш ја спушташ рачната,ама сајлата на едно тркало не враќаше убаво,фактички тркалото стои блокирано,и плус на угорно,затоа тешко тргнуваше..

За турбината,дали возилото ти троши масло?Дали ти зуе или шушти кога даваш туража?Дали кога ќе ја нагазиш имаш густ црн чад позади?Ова се главните симптоми ако е оштетена турбината..

За тоа што викаш нема снага..Филтер за нафта смени и за воздух..Може релето за турбината не ти уклучува,и затоа ја возиш како обичен дизел..Тоа се основни работи што се проверуваат..[DOUBLEPOST=1516060985][/DOUBLEPOST]

Тоа е потрошен материјал..Ништо ново..Ќе си даде некои 200-300 евра и ќе си вози пак..
Фала ти на одговорот.
Не, не троши масло, го проверувам скоро секоја недела.
ДА, кога давам туража свири, повеќе се слуша свирењето отколку моторот, а црн чад нема. Филтер за нафта не е променет (а ке проверам), а за воздух и за масло да...
Исто така, се осеќа турбото кога ќе се уклучи на некои 2 илјади обртаи во возење, малку касни кога ќе ја подзгазам, а колата си тера нема гајле. Друго, кога ќе пробам да поминам некоја угорнина само со кумплуг (истата таа угорнина ја поминав со Голф 4, немаше проблем) , колата оди до некаде и гасни, а кога протискам на гас, колата Воопшто не реагира!
Извинете вака на опширното објаснување...
 
Последно уредено:
Член од
12 мај 2009
Мислења
5.821
Поени од реакции
2.911
Фала ти на одговорот.
Не, не троши масло, го проверувам скоро секоја недела.
ДА, кога давам туража свири, повеќе се слуша свирењето отколку моторот, а црн чад нема.
Исто така, се осеќа турбото кога ќе се уклучи на некои 2 илјади обртаи во возење, а колата си тера нема гајле. Друго, кога ќе пробам да поминам некоја угорнина само со кумплуг (истата таа угорнина ја поминав со Голф 4, немаше проблем) , колата оди до некаде и гасни, а кога протискам на гас, колата Воопшто не реагира!
Извинете вака на опширното објаснување...
Значи до турбото е ,треба да се репарира или егр вентил тоа што дава туража


Sent from my iPad using Tapatalk
 
Член од
18 март 2015
Мислења
405
Поени од реакции
568
колку км има поминато? јас имам бмв 318 тдс (е 36) веќе 11 год, моментално има поминато 138 000 , пред 8 000 км ми даваше слични симптоми како тебе со рачна во угорница ми гасеше и после некое време квачилото стана премеко, го однесов на сервис ,проверија и испадна сет корпа-ламела да се смени,, после тоа се среди , провери и егр и ,да не испадне да менуваш турбо а друго да ти е во дефкт ,види дали ти троши масло,, ама викаш дека не ти чади и однеси го на некој сервис и они да го пробаат пред да ти чепкаат
 
Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
колку км има поминато? јас имам бмв 318 тдс (е 36) веќе 11 год, моментално има поминато 138 000 , пред 8 000 км ми даваше слични симптоми како тебе со рачна во угорница ми гасеше и после некое време квачилото стана премеко, го однесов на сервис ,проверија и испадна сет корпа-ламела да се смени,, после тоа се среди , провери и егр и ,да не испадне да менуваш турбо а друго да ти е во дефкт ,види дали ти троши масло,, ама викаш дека не ти чади и однеси го на некој сервис и они да го пробаат пред да ти чепкаат
Има поминато 239 000...
Инаку моторот е 2.0.
Кај мене квачилото 'фаќа' некаде најгоре, и е многу тврдо при притискање.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Има поминато 239 000...
Инаку моторот е 2.0.
Кај мене квачилото 'фаќа' некаде најгоре, и е многу тврдо при притискање.
Чим фаќа најгоре,не е на арно..Ако е тврдо може и да е пумпа за кумплуг..Глицерин имаш ли?
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.663
Поени од реакции
38.846
Не знам каков е кумплугот на бемвињата ама кај мене на опелот е многу мек, и фаќа некаде на половина, најверојатно ти е отидена ламелата
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom