Мислење околу BMW 320d e46 136hp

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.017
Поени од реакции
2.050
Neznam kako kupuvate koli taka, se znae sto se proveruva koga se kupuva polovna kola, sega ke se molis da ne e turbo ili set lamela...
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Neznam kako kupuvate koli taka, se znae sto se proveruva koga se kupuva polovna kola, sega ke se molis da ne e turbo ili set lamela...
А ти од кај знаеш внатре како е?Можеш визуелно однадвор да видиш,дали е скапана,рѓосана и слично..А ако била удрена,па ако е професионално тоа санирано и поправено,незнам зошто да не ја купиш таа кола..Ако е регистрирана,со добри гуми..И да ја приклучиш на компјутер пак многу малку информации ќе дознаеш за колата..

Ти секако неможеш да видиш дали троши масло,дали прима како што треба и менувачот кога ќе откаже.[DOUBLEPOST=1516146132][/DOUBLEPOST]
Фала ти на одговорот.
Не, не троши масло, го проверувам скоро секоја недела.
ДА, кога давам туража свири, повеќе се слуша свирењето отколку моторот, а црн чад нема. Филтер за нафта не е променет (а ке проверам), а за воздух и за масло да...
Исто така, се осеќа турбото кога ќе се уклучи на некои 2 илјади обртаи во возење, малку касни кога ќе ја подзгазам, а колата си тера нема гајле. Друго, кога ќе пробам да поминам некоја угорнина само со кумплуг (истата таа угорнина ја поминав со Голф 4, немаше проблем) , колата оди до некаде и гасни, а кога протискам на гас, колата Воопшто не реагира!
Извинете вака на опширното објаснување...
Најубаво да се извади граната,и да можеш со рака да ја провериш осовината на турбината..Ако има превише луфта менувај ја под итно,оти може моторот да ти го повлече цело масло од моторот и на крај да менуваш и турбина и цел мотор..Едноставно неможеш ни да ја угасиш колата..

Значи немораш да ја вадиш,незнам кај БМВ-то кај стои,може треба граната да се извади,и да дојдеш до неа..Тоа што е со плаво бележано,тоа гомно е осовина,и таа не треба да има многу луфта,т.е не треба да има ич луфта,треба да е коска стегната,е ако е разлабавена,тоа нечини..Солиден механичар или автосервис каде што репарираат турбини за 10 минути ќе ти кажат дали треба да ја менуваш или не..
TURBINA.jpg
 
Последно уредено:

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.017
Поени од реакции
2.050
А ти од кај знаеш внатре како е?Можеш визуелно однадвор да видиш,дали е скапана,рѓосана и слично..А ако била удрена,па ако е професионално тоа санирано и поправено,незнам зошто да не ја купиш таа кола..Ако е регистрирана,со добри гуми..И да ја приклучиш на компјутер пак многу малку информации ќе дознаеш за колата..

Ти секако неможеш да видиш дали троши масло,дали прима како што треба и менувачот кога ќе откаже.
Aj ne zaebavaj, ako bila registrirana i so dobri gumi i odma kolata e tip top. Se razbiras od koli, znaes i samiot koga se kupuva polovna kola kako se proveruva dali e dobra lamelata, dali trosi ulje, kakvo e podvozje, na turaza poveke vreme kako reagira i taka natamu. Imam prijatel sto nosi koli ama nad 2010 godina i na istiot nacin gi proveruva, i na kompjuter za kilometri i detalna dijagnostika kako i servisna istorija.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Aj ne zaebavaj, ako bila registrirana i so dobri gumi i odma kolata e tip top. Se razbiras od koli, znaes i samiot koga se kupuva polovna kola kako se proveruva dali e dobra lamelata, dali trosi ulje, kakvo e podvozje, na turaza poveke vreme kako reagira i taka natamu. Imam prijatel sto nosi koli ama nad 2010 godina i na istiot nacin gi proveruva, i na kompjuter za kilometri i detalna dijagnostika kako i servisna istorija.
Како ќе провериш дали ти троши масло? Јас ќе и ставам внатре густо 20w50 или ако ептен троши ќе и ставам едно литро од менувач 75w90 и ќе познаеш дека ти троши тек кога јас парите ќе ти ги земам и ќе те заебам..

За подвозје се согласувам,да се качи на дигалка или на канал,и најбитното да видиш дали капе од некаде нешто,дали масло,антифриз или слично..

За менувачот ако е некој неискусен,нема да познае..Јас мојата кола кога ја купив,бев тотален дудук,ништо не се разбирав,ни за џамови дека треба да се исти броеви,ни за менувач,ни за турбини,па ете,сум имал каков таков ксмет,па се погодила до некаде..
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.366
Поени од реакции
38.343
Сеа и да му е отидена ќе ја смени и ќе нема мака, се дешаваат такви ствари. Проблем е што луѓето се залетуваат за некои коли демек бмв е мора да е јако без обзир што мотор носи, и ги мрзи малце да истражат по интернетов. тТие 320д од 1999 до 2001 имаат милион проблеми и милион километри, им страдаат бош пумпи, турбини итн кои чинат по 200-300 евра да се средат. Ако се зема е46 од поефтините нередизајнирани е46, 318i е најдобар избор, моторчето нема смрт и плус е ефтино за одржување и регистрација.
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Сеа и да му е отидена ќе ја смени и ќе нема мака, се дешаваат такви ствари. Проблем е што луѓето се залетуваат за некои коли демек бмв е мора да е јако без обзир што мотор носи, и ги мрзи малце да истражат по интернетов. тТие 320д од 1999 до 2001 имаат милион проблеми и милион километри, бош пумпи, турбини итн кои чинат по 200-300 евра да се средат. Ако се зема е46 од поефтините 318i е најдобар избор, моторчето нема смрт и плус е ефтино за одржување и регистрација.
Јас би рекол се е до среќата,и до претходниот газда..Ако ја одржувал тој како што треба ќе ја возиш и ти.

Ама да купуваш кола за курназење,е тоа нечини..

Спомнуваш 1999-2001 па тоа е 20 години старо возило,незнам кои се очекувањата..Тоа возило си го изело лебот..Тоа ќе тера,ама ќе се нервираш и ќе го поправаш.
 

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.017
Поени од реакции
2.050
Како ќе провериш дали ти троши масло? Јас ќе и ставам внатре густо 20w50 или ако ептен троши ќе и ставам едно литро од менувач 75w90 и ќе познаеш дека ти троши тек кога јас парите ќе ти ги земам и ќе те заебам..

За подвозје се согласувам,да се качи на дигалка или на канал,и најбитното да видиш дали капе од некаде нешто,дали масло,антифриз или слично..

За менувачот ако е некој неискусен,нема да познае..Јас мојата кола кога ја купив,бев тотален дудук,ништо не се разбирав,ни за џамови дека треба да се исти броеви,ни за менувач,ни за турбини,па ете,сум имал каков таков ксмет,па се погодила до некаде..
Pa ako ne e iskusen, ke si plati nekoj dobar majstor ke odi so nego ke ja proverat :icon_mrgr:
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Pa ako ne e iskusen, ke si plati nekoj dobar majstor ke odi so nego ke ja proverat :icon_mrgr:
Да бе,мајсторот ќе си губи ден за него или за мене..
Попаметно ќе биде колата да ја однесе кај мајсторот на канал..
Оти и мајсторот незнае какво масло има внатре,и дали "баба" ja дрндала.

А и ниеден мајстор нема да си стави трн во здрава нога,да вика земи ја земи ја,па после ако се расипе,мајсторе ти си крив,ти ме тераше да ја купам..
Сепак за пари се работи,а таму секој човек е осетлив..
 

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.017
Поени од реакции
2.050
Да бе,мајсторот ќе си губи ден за него или за мене..
Попаметно ќе биде колата да ја однесе кај мајсторот на канал..
Оти и мајсторот незнае какво масло има внатре,и дали "баба" ja дрндала.

А и ниеден мајстор нема да си стави трн во здрава нога,да вика земи ја земи ја,па после ако се расипе,мајсторе ти си крив,ти ме тераше да ја купам..
Сепак за пари се работи,а таму секој човек е осетлив..
Ja dolzime mnogu, ke terame do sabajle taka. Kako i da e, se znae koga se kupuva polovna kola sto i kako se proveruva. Vo najlos slucaj ima na internet opisano sto i kako se proveruva :)
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Ja dolzime mnogu, ke terame do sabajle taka. Kako i da e, se znae koga se kupuva polovna kola sto i kako se proveruva. Vo najlos slucaj ima na internet opisano sto i kako se proveruva :)
Си правиме муабет..
Споделуваме и разменување на мислења,уосталом функцијава на форумот е тоа..
 
Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
Чим фаќа најгоре,не е на арно..Ако е тврдо може и да е пумпа за кумплуг..Глицерин имаш ли?
Да се е проверено...
Променет е и филтер за турбината и се изгледа дека би требало да е исправна, и кога отпуштам при тргнување кумплуг без гас, колата ептен тресе и нема снага, јас мислам не би требало така да прави, пошо на дизел не мора гас давање секогаш...[DOUBLEPOST=1516176248][/DOUBLEPOST]
Сеа и да му е отидена ќе ја смени и ќе нема мака, се дешаваат такви ствари. Проблем е што луѓето се залетуваат за некои коли демек бмв е мора да е јако без обзир што мотор носи, и ги мрзи малце да истражат по интернетов. тТие 320д од 1999 до 2001 имаат милион проблеми и милион километри, им страдаат бош пумпи, турбини итн кои чинат по 200-300 евра да се средат. Ако се зема е46 од поефтините нередизајнирани е46, 318i е најдобар избор, моторчето нема смрт и плус е ефтино за одржување и регистрација.
Искрено, барав една година...
Се залетав за VW Голф 4, ама ниеден не беше како што треба.
БМВ-во каросериски никаде нема 'рѓа, нити удрено, подвозје стегнато камен, исто така никаде не тече масло кај моторот го имам проверено милион пати...[DOUBLEPOST=1516195380][/DOUBLEPOST]Ова го најдов покрај ЕГР вентилот...
Цревото има шраф (изгледа како вакуум црево) , би требало да е приклучено, значи со ова шрафот, ЕГР-то не би требало да работи/исклучено...незнам зошто е вака. DSC03187.png
 
Последно уредено:
Член од
18 март 2015
Мислења
405
Поени од реакции
568
пријателе според мене однеси ја на мајстор и нека ја провози он, вака како што кажуваш не ми седи да е до турбина, замаец ламела прво провери. При поаѓање може да ти тресе и ако се заминати носачите на моторот ама тоа тресе и на палење и гасење
 

Black Hok

CRUISE
Член од
11 декември 2012
Мислења
2.346
Поени од реакции
1.215
Да се е проверено...
Променет е и филтер за турбината и се изгледа дека би требало да е исправна, и кога отпуштам при тргнување кумплуг без гас, колата ептен тресе и нема снага, јас мислам не би требало така да прави, пошо на дизел не мора гас давање секогаш...[DOUBLEPOST=1516176248][/DOUBLEPOST]

Искрено, барав една година...
Се залетав за VW Голф 4, ама ниеден не беше како што треба.
БМВ-во каросериски никаде нема 'рѓа, нити удрено, подвозје стегнато камен, исто така никаде не тече масло кај моторот го имам проверено милион пати...[DOUBLEPOST=1516195380][/DOUBLEPOST]Ова го најдов покрај ЕГР вентилот...
Цревото има шраф (изгледа како вакуум црево) , би требало да е приклучено, значи со ова шрафот, ЕГР-то не би требало да работи/исклучено...незнам зошто е вака.Прегледај го приврзокот 183917
Многу маслосан моторов..ЕГР-от блиндиран е изгледа..Со плочка е затнат.Не е во функција, тоа значи..
Се се прави, не му се секирај.. Распрашај се колку кошта сет ламела и половна турбина..
Ти кажав како можеш турбината на наједноставен начин да ја провериш.
 
Член од
15 јануари 2018
Мислења
9
Поени од реакции
4
Многу маслосан моторов..ЕГР-от блиндиран е изгледа..Со плочка е затнат.Не е во функција, тоа значи..
Се се прави, не му се секирај.. Распрашај се колку кошта сет ламела и половна турбина..
Ти кажав како можеш турбината на наједноставен начин да ја провериш.
Ќе го уклучам и ке видиме што ке биде, инаку прочитав дека ако е затнат егр, колата не влече толку на ниски обртаи (за штедење гориво)... Ке се распрашам деновиве колку коштаат...
 

Schürrle

can't be touched
Член од
19 ноември 2008
Мислења
3.017
Поени од реакции
2.050
Многу маслосан моторов..ЕГР-от блиндиран е изгледа..Со плочка е затнат.Не е во функција, тоа значи..
Се се прави, не му се секирај.. Распрашај се колку кошта сет ламела и половна турбина..
Ти кажав како можеш турбината на наједноставен начин да ја провериш.
Set lamela i EGR ako menuva ke go kosta posekako 500 evra
 

Kajgana Shop

На врв Bottom