BloodyJesus,
Се регистрирав на форумов затоа што исто ми се случи и на мене. Купив HTC One V (на мојата тарифа чинеше 10.990 денари) којшто татко ми го подигна од салон (на негово име е претплатата), а јас успеав следниот ден да си дојдам дома и да го отворам телефонот од кутијата за да му се израдувам. При првото вклучување забележав две големи жолти дамки на десната страна на екранот и како секој нормален човек го спакував телефонот и тргнав накај салонот за да им објаснам дека ми дале неисправен апарат, оптимистичен дека веднаш ќе ми го сменат. Им го покажав телефонот и побарав да ми биде сменет затоа што е неисправен, а тие почнаа да се вадат дека тие ми дале исправен апарат (го вклучиле пред татко ми и работел телефонот) и поради тоа што поминал еден ден од продажбата не можела да се сторнира трансакцијата и ми го дале последниот телефон од салонот. Ми објаснија дека единственото решение е да се сервисира телефонот, којшто, нормално, треба да се остави во друг салон овластен да прима телефони за сервис. Иако изненаден од односот на вработените на салонот, сепак како добар корисник го оставив телефонот. Кога се вратив дома се сетив да проверам по нетов да видам дали има слични случаеви и така го најдов thread-ов и ми се крена коса на глава коа видов низ што се си поминала. Им кажав на моиве што направив и пошто се правници и двајцата ми рекоа дека не сум требал да го подигнам телефонот и дека веднаш требало да го известам Државниот пазарен инспекторат кој постапува по Законот за заштита на потрошувачите. Нејсе. Сепак го погледнав законот и во еден од ставовите од член 43 стои дека (парафразирам) потрошувачот има право да бара замена на неисправен производ. Решив да ги побарам одговорните во центарот за корисници до кои секако нема шанси да се допре туку само да се контактира официјално преку kontakt@t-mobile.mk. Напишав маил објаснувајќи што ми се случило како и напомена дека го прекршуваат Законот за заштита на корисници поради што ќе бидат пријавени во Државен пазарен инспекторат. На маилот ми одговрија после еден ден со следново "Dozvolete da ve informiram deka spored procedurite, telefonskiot aparat mozhe da bide zamenet so nov, samo dokolku tri pati se servisira za istagreshka, po odluka na ovlasteniot serviser."
Револтиран по ваков одговор ги ископав whistleblowing маилите на Deutsche Telekom (tell.me@telekom.de) и на Magyar Telekom (mondd.el@telekom.hu) каде им кажав дека нивната ќерка фирма во Македонија ги крши законските прописи и ќе биде пријавена за истото. Знам дека имаше мала шанса да преземат нешто во врска со тоа (сепак случајов и не припаѓа директно под whistleblowing). Претпоставив дека и нашиве мора да имаат сличен портал којшто го најдов на www.telekom.mk во одделот за усогласеност (tell.me@telekom.mk). Маилот е на Извршниот Директор за compliance. Неколку часа откако го пратив маилот на Германците, добив одговор дека веднаш ќе го испитаат случајот. После праќањето на писмата отидов на сајтот на Државниот пазарен инспекторат (www.dpi.gov.mk). На сајтот има алатка каде може електронски да се поднесе пријава, па убаво си ја пополнив и кликнав submit. Следниот ден ми се јавија од Т-Mobile и се извинија за настанатиот проблем и објаснија дека вработените во салоните немаат овластување да утврдат дали продадените телефони се неисправни, туку дека само овластениот сервис може да го констатира тоа. Исто така, ми кажаа дека телефонот ќе ми биде заменет во најбрз можен рок. За два дена (т.е. вчера) добив sms дека можам да си го подигнам телефонот во салон. Пошто не им е за верување на вработените кога отидов проверив да видам дали телефонот има жолти дамки и немаше, а исто така го проверив и IMEI-то да видам да не ми вратиле сервисиран телефон. Каква разлика имаше во односот не можете да поверувате!Сервилност, љубезност итн. Си го земав телефонот на кој што сега конечно можам да му се израдувам
Го напишав ова надевајќи се дека можеби ќе помогне некому со сличен проблем.
Се регистрирав на форумов затоа што исто ми се случи и на мене. Купив HTC One V (на мојата тарифа чинеше 10.990 денари) којшто татко ми го подигна од салон (на негово име е претплатата), а јас успеав следниот ден да си дојдам дома и да го отворам телефонот од кутијата за да му се израдувам. При првото вклучување забележав две големи жолти дамки на десната страна на екранот и како секој нормален човек го спакував телефонот и тргнав накај салонот за да им објаснам дека ми дале неисправен апарат, оптимистичен дека веднаш ќе ми го сменат. Им го покажав телефонот и побарав да ми биде сменет затоа што е неисправен, а тие почнаа да се вадат дека тие ми дале исправен апарат (го вклучиле пред татко ми и работел телефонот) и поради тоа што поминал еден ден од продажбата не можела да се сторнира трансакцијата и ми го дале последниот телефон од салонот. Ми објаснија дека единственото решение е да се сервисира телефонот, којшто, нормално, треба да се остави во друг салон овластен да прима телефони за сервис. Иако изненаден од односот на вработените на салонот, сепак како добар корисник го оставив телефонот. Кога се вратив дома се сетив да проверам по нетов да видам дали има слични случаеви и така го најдов thread-ов и ми се крена коса на глава коа видов низ што се си поминала. Им кажав на моиве што направив и пошто се правници и двајцата ми рекоа дека не сум требал да го подигнам телефонот и дека веднаш требало да го известам Државниот пазарен инспекторат кој постапува по Законот за заштита на потрошувачите. Нејсе. Сепак го погледнав законот и во еден од ставовите од член 43 стои дека (парафразирам) потрошувачот има право да бара замена на неисправен производ. Решив да ги побарам одговорните во центарот за корисници до кои секако нема шанси да се допре туку само да се контактира официјално преку kontakt@t-mobile.mk. Напишав маил објаснувајќи што ми се случило како и напомена дека го прекршуваат Законот за заштита на корисници поради што ќе бидат пријавени во Државен пазарен инспекторат. На маилот ми одговрија после еден ден со следново "Dozvolete da ve informiram deka spored procedurite, telefonskiot aparat mozhe da bide zamenet so nov, samo dokolku tri pati se servisira za istagreshka, po odluka na ovlasteniot serviser."
Револтиран по ваков одговор ги ископав whistleblowing маилите на Deutsche Telekom (tell.me@telekom.de) и на Magyar Telekom (mondd.el@telekom.hu) каде им кажав дека нивната ќерка фирма во Македонија ги крши законските прописи и ќе биде пријавена за истото. Знам дека имаше мала шанса да преземат нешто во врска со тоа (сепак случајов и не припаѓа директно под whistleblowing). Претпоставив дека и нашиве мора да имаат сличен портал којшто го најдов на www.telekom.mk во одделот за усогласеност (tell.me@telekom.mk). Маилот е на Извршниот Директор за compliance. Неколку часа откако го пратив маилот на Германците, добив одговор дека веднаш ќе го испитаат случајот. После праќањето на писмата отидов на сајтот на Државниот пазарен инспекторат (www.dpi.gov.mk). На сајтот има алатка каде може електронски да се поднесе пријава, па убаво си ја пополнив и кликнав submit. Следниот ден ми се јавија од Т-Mobile и се извинија за настанатиот проблем и објаснија дека вработените во салоните немаат овластување да утврдат дали продадените телефони се неисправни, туку дека само овластениот сервис може да го констатира тоа. Исто така, ми кажаа дека телефонот ќе ми биде заменет во најбрз можен рок. За два дена (т.е. вчера) добив sms дека можам да си го подигнам телефонот во салон. Пошто не им е за верување на вработените кога отидов проверив да видам дали телефонот има жолти дамки и немаше, а исто така го проверив и IMEI-то да видам да не ми вратиле сервисиран телефон. Каква разлика имаше во односот не можете да поверувате!Сервилност, љубезност итн. Си го земав телефонот на кој што сега конечно можам да му се израдувам
Го напишав ова надевајќи се дека можеби ќе помогне некому со сличен проблем.