Кој се збогатувал во ЕУ од лагата за “глобално затоплување’’

Член од
13 јули 2006
Мислења
15.441
Поени од реакции
18.426
Член од
24 април 2008
Мислења
10.951
Поени од реакции
12.358
Чекај побратиме.

The world’s top carmaker got mocked for rejecting EV hype—not anymore. ‘I want to congratulate Toyota’

За да не се замараш да ја бараш целосната статија, еве ќе ти ги извадам некои од најважните факти спомнати во истата.

...

“Toyota is not correctly responding to calls from the market to take a lead in electric vehicles”, Satoru Aoyama, senior director at Fitch Ratings, told the Financial Times, warning the carmaker could “lose investor confidence”.

Environmentalists were none too pleased, either. “The fact is: a hybrid today is not green technology”, blogged Katherine Garcia, director of the Sierra Club’s Clean Transportation For All campaign. “The Prius hybrid runs on a pollution-emitting combustion engine found in any gas-powered car... Rather than invest in EVs, though, Toyota is putting corporate profits and the status quo over tackling the climate crisis”.

The pressure grew so intense that, partly in response, Toyoda—the grandson of the company’s founder—left his CEO role to become chairman.

“Because of my strong passion for cars, I am an old-fashioned person in regards to digitalization, electric vehicles, and connected cars. I cannot go beyond being a car guy, and that is my limitation,” he said. “The new team can do what I can’t do.”

...

But it turns out he was onto something. This week, the carmaker raised its operating profit guidance by nearly 9% for the fiscal year ending March 31, crediting higher sales of hybrid vehicles across all its major markets.

That contrasted with EV leader Tesla, which despite repeated price cuts to boost demand warned that this year’s sales growth might be “notably lower” than last year’s. Meanwhile there are increasing signs from carmakers and markets around the world that sales growth for electric vehicles is slowing.

With hybrids alone, Toyota sold roughly 3.4 million vehicles globally last year, up from 2.6 million in 2022. Tesla, by contrast, sold 1.8 million vehicles, all of them electric. In total, Toyota sold 11.2 million vehicles, allowing it to retain its crown as the top-selling carmaker for the fourth consecutive year.

EV sales in the U.S. grew an impressive 51% last year, according to Edmunds, but hybrid sales did even better, jumping 63%.

“We think the market is now rethinking the potential of hybrid products, which are a strength of Toyota”, Goldman Sachs analysts wrote in a recent research note.

“I want to congratulate Toyota, which was attacked for saying it was never going to go all-electric and it was going to continue to make the cars people wanted to buy”, said Diana Furchtgott-Roth, director of the Center for Energy, Climate, and Environment at the Heritage Foundation, on Fox Business.

...

Toyota's caution on EVs doesn't look so foolish after all

На здравје хибридни возила и понатамошно истражување во био-горива кои помалку ќе загадуваат, а со литиумот мора да се намали.

 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.695
Поени од реакции
33.883
Во Љубљана имало 135 полначи за ел. аута... Хаха, во главен град на ЕУ држава која е светлосни години поразвиена од нас - дури стотина возачи може истовремено да полнат ауто (нешто што патем трае со часови). А што правиме со останатите стотици илјади возила што ќе треба да се полнат спред ЕУ легислативата за целосно напуштање на класичните аута на бензин/нафта, почнувајќи од следната деценија?

Ај воозбилете се, буквално ниедна држава нема ни блиску од потребната инфраструктура за премин на електрични возила. Целата работа е ветар и магла, а уште посмешно ќе биде кога ЕУ економски ќе почне уште повеќе да оди надолу.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.394
Поени од реакции
5.021
Во Љубљана имало 135 полначи за ел. аута... Хаха, во главен град на ЕУ држава која е светлосни години поразвиена од нас - дури стотина возачи може истовремено да полнат ауто (нешто што патем трае со часови). А што правиме со останатите стотици илјади возила што ќе треба да се полнат спред ЕУ легислативата за целосно напуштање на класичните аута на бензин/нафта, почнувајќи од следната деценија?

Ај воозбилете се, буквално ниедна држава нема ни блиску од потребната инфраструктура за премин на електрични возила. Целата работа е ветар и магла, а уште посмешно ќе биде кога ЕУ економски ќе почне уште повеќе да оди надолу.
Логикава е исто како: како може Скопје да функционира со 60 бензиски... дури 60 возила може да полнат истовремено гориво, а тоа може да трае и до пола час. Хаха, ниедна држава нема инфраструктура за возила на фосилни горива.
 
Последно уредено:
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.292
Поени од реакции
7.650
Логикава е исто како: како може Скопје да функционира со 60 бензиски... дури 60 возила може да полнат истовремено гориво, а тоа може да трае и до пола час. Хаха, ниедна држава нема инфраструктура за возила на фосилни горива.
:tapp:
Ауу колку лоша логика си имал ти. Сега ми е појасно зашто лупеташ секакви глупости.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.649
Поени од реакции
42.200
Логикава е исто како: како може Скопје да функционира со 60 бензиски... дури 60 возила може да полнат истовремено гориво, а тоа може да трае и до пола час. Хаха, ниедна држава нема инфраструктура за возила на фосилни горива.
полнење на кола не трае повеќе од минута две, полнење електрично возило трае минимум пола саат, и тоа ако имаш брз полнач.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.695
Поени од реакции
33.883
Логикава е исто како: како може Скопје да функционира со 60 бензиски... дури 60 возила може да полнат истовремено гориво, а тоа може да трае и до пола час. Хаха, ниедна држава нема инфраструктура за возила на фосилни горива.
Се разбира дека немаш логика (во спинот).
- целосно полнење батерии трае со часови, буквално
- целосно полнење на резервоар трае пар минути, можеби плус некоја минута ако се погодат повеќе аута во моментот
- повеќе на каса чекаш отколку на пумпа
- бензински пумпи можат да опслужат многу возила, неспоредливо повеќе отколку полнач за електрични аута во ист временски интервал
- бензински пумпи има насекаде и сите држави имаат таква инфратструктура, дури и едно Косово
- итн, итн
Автоматски споено мислење:

полнење на кола не трае повеќе од минута две, полнење електрично возило трае минимум пола саат, и тоа ако имаш брз полнач.
Само ако полниш до 50-66%, и само ако имаш специјален брз полнач и ако аутото (батериите) се предвидени за тоа... Но пошто дометот секако ти е јебено мал, во пракса ретко ќе практикуваш такво „брзо“ полнење. Само кога брзаш некаде, ама тогаш си сјебан и со тие 30-45 минути чекање.

И проблемот е што треба да го начекаш слободен полначот. Со среќа во тоа.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.394
Поени од реакции
5.021
Се разбира дека немаш логика (во спинот).
- целосно полнење батерии трае со часови, буквално
- целосно полнење на резервоар трае пар минути, можеби плус минута две ако се погодат повеќе аута во моментот
- повеќе на каса чекаш отколку на пумпа
- бензински пумпи можат да опслужат многу возила, неспоредливо повеќе отколку полнач за електрични аута во ист временски интервал
- бензински пумпи има насекаде и сите држави имаат таква инфратструктура, дури и едно Косово
- итн, итн
Целосно полнење на јавни полначи трае од 20 мин до 100 мин.
Не чекаш на каса
Станиците за полнење можат да опслужат повеќе ел. возила, бидејќи имаат повеќе единици
Ел. станици има насекаде, во секоја држава, дури и во едно Косово.

А да, можеш дома да ја полнеш колата. Секое утро да ти биди 100% наполнета.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.695
Поени од реакции
33.883
Тепаат кој не сака 20мин фул полнење (па и 100), и каде нема достапни полначи. И дека има повеќе полначи од поединачени пумпи.
Само се инаетиш. Најпосле прашај некој со електрично ауто - ете во ЕУ не овде - како си поминува патувајќи од Норвешка за Грција, или ете за јужна Италија на одмор. Не да ми кажуваш дека немаш гајле да идеш од дома по намирници или до работа.
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.394
Поени од реакции
5.021
Значи сепак имало инфраструктура која може да ги опслужи сите ел. возила.
Сега уште да отвориме мапа на сите брзо-полнечки станици на Балканот и јужна Италија.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.695
Поени од реакции
33.883
Има како нема... Само надвор од град ќе треба да убедиш некој случаен минувач да те пушти да се закачиш на 220 волти кај него дома, така само на 5-6 часови не повеќе. Таква мрежа има.
Автоматски споено мислење:

Пошто навистина, кој не сака да Хрватска (на пример) да патува со денови. Да запознава нови луѓе... Да проси електричен приклучок. Итн.
 

jamajka

mode: Calm
Член од
28 април 2007
Мислења
19.493
Поени од реакции
27.314
Јас не сметам дека електричните возила допринесуваат еколошки. Ако имаме во предвид дека самото производство на батериите и нивното рециклирање се бајаги проблематични од еколошки аспект.

Вистинска револуција, не само во еколошки аспект, туку и во ефективност и практичност би донел водородот, било да е преку fuel cell било да е преку мотор со внатрешно согорување.
 
Последно уредено:

Kajgana Shop

На врв Bottom