Кој се збогатувал во ЕУ од лагата за “глобално затоплување’’

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.398
Поени од реакции
5.030
9 магнитуди е замислен коефициент кој содржи исплатливост/одржливост/стабилност/обем на произведена енергија.

Нема ништо во моментов што може да им се приближи на нуклеарките. Со оглед дека има многу можности со постоечките нуклеарки и нови типови нуклеарни реактори кој можат да го користат горовото од постоечките и да се намали потребата за складирање на нуклеарното гориво од илјадинци години на само 300 години.

Затоа ти велам во моментов ова што го правиме нема наука, туку фанатизам за 'верба' во наука која што ја злоупотребуваат корпорациите и бирократија за голема корупција.
9 магнитуди е незамислив број, камоли да помножиш нешто со тој број. :)
Вложување во нуклеарна централа бара огромна почетна инвестиција.
Вложување во соларна централа бара далеку помала почетна инвестиција.
Одржувањето на нуклеарна централа е скапо.
Одржувањето на соларна централа е блиску до нула.
Моќното кај нуклеарната централа е што може да ги задоволи потребите било кога и да произведи колку што треба било кога. Кај соларната централа е обратно. Произведува кога можи, често пати кога не треба.
Оттука и проблемот, што во суштина е проблем на складирање.
Тука имаш уште едно објаснување.

А дали не се приближува, можеш да видиш статистики од последните години од САД, Кина, Германија, каде соларните и ветерниците не само што веќе учествуваат во двоцифрен процент од вкупното производство, туку тој тренд оди само нагоре. Кај Кина расти и уделот од јагленот, но Кина е земја во развој, затоа.

Што значи тоа „гаранција на батеријата онолку колку што е и просечното користење на автомобил“?
Три години? Пет годни? Десет?

Колку чини возилото? Ама без субвенции. Па чекај малку, ако сега и во усрани држави како оваа даваат по Х к еура субвенции за електрични аута, тогаш откаде пари за да се субвенционираат електрични аута за сите?? Сега тоа е можно, затоа што земаат од многу за да дадат на малку. Но што утре кога ќе забранат возила на фосилни горива? Кој ќе го субвенционира сето тоа?

Разбираш ваљда дека тие пари за субвенции доаѓаат од нас луѓето. Кога земаат од многумина за да дадат на малку, тогаш тоа е можно (или барем на краток рок, како што би рекла Маргарет Тачер). Но што кога ќе треба за сите? Од нас ќе дадеме за нас? Значи нема да добиеш 60-80% субвенционирано ауто, туку 60-80% поскапо ауто. И тие гаранциите за батерии, и тие ќе имаат слична судбина, ќе бидат многу поскапи а не дека и сега се евтини.


Ете бе, ајде посочи колку гаранција имаат батериите на 2-3 позастапени брендови на електрични аута. И колку чинат истите батерии да ги купиш после истекот на гаранцијата. Колку проценти ќе биде тоа од цената на возилото? Пошто ќе мора да купиш заменски батерии, или да купиш ново возило.

За контраст моето ауто е од '97-ма, and still going fine. И не го менувам за ништо.




Ајде бе, во Шведска велиш?
Интересно, но јас би сакал да видам статистики од држави како Македонија, Албанија, Балкан општо, итн. Посебно од држави со потопли клими и повеќе сонце.

Обичните возила се палале?
Точно, ама писмен човек гледа на шал табла температура на ладилен флуид, прати ситуација и знаци на прегревање. Неписмени билмези? Им се палат аутата од глупости 99% од времето... Работата е дека имаш макар одредено влијание дали ќе ти се запали аутото. Ако разбираш основни работи

Кај електричните возила?
Се палат од удар, судар каде има 99.999% шанси за преживување со обично ауто - со електрично ќе погинат јагленисани за секунди без шанса за извлекување или спасување. Се палат на полнење. Се палат од прегревање на сонце. Се палат од преголемо празнење заради банален краток спој некаде во автомобилот... Сите наведени работи се моменти над кои немаш многу или ич влијание.



Немам време да читам, она ти се амерички податоци?
Пошто нивната нафта од шкрилци е тешко субевенционирана и единствено „исплатлива“ со бесплатни субвенции од принтерот на пари на Америте. Не баш пример што сакаш да го направиш.
Автоматски споено мислење:


Сајтот на кој??
Фактите се тие. И во Америка, од каде пеколната Калифорнија е една државите со најмногу електрични автомобили.

Скоро сите производители на ел. авто. нудат 8 години или 150-200 илјади гаранција дека нивната батерија нема да падни под одреден процент што најчесто е 80-90%.
Тоа е одприлика периодот каде се врши замена на возилото, без разлика на каков погон е.

Електричните возила се побезбедни од останатите заради фактот што напред немаат мотор, па тој простор е искористен за подобрување на карактеристиките при судир. Исто така бидејќи батеријата им е долу, имаат огромна предност при превртување.
Батериите за разлика од горивото не експлодираат, оттука се многу побезбедни.
Горивото е енергетски многу погусто отколку батериите, оттука штетата е многу поголема.

Возењето на електрично возило е оддалеку поефтино отколку останатите.
Едно бидејќи се енергетски многу ефикасни (согорувањето на бензинот и дизелот е неефикасно, т.е. голем дел од енергијата се губи), други бидејќи струјата е поефтина од горивата.
Настрана фактот што не бараат многу одржување.
Ако имаш соларни панели дома, возењето е бесплатно.
 
Член од
15 ноември 2013
Мислења
1.529
Поени од реакции
2.626
ти го испрале мозокот со фејк њуз другар, африка ќе ја покриеле со соларни панели. Не знае човек дали да се крсти или да се смее :icon_lol:
и шо е најтрагично ние шо му кажуваме логика мисли дека работиме за Ексон Мобил :D ова да не потпадне човек под либтардскиве политики, ќе ти летне пилето ако почнеш да веруваш у тие глупостите шо ги сејат.
Нема поглупо суштество на форумов од тебе, без конкуренција. Од корона експерт до војна во украина експерт, на која тема си се приклучил си ја усрал до максимум со глупости и вакви gotcha hehe досетки. За жалење си.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
25.713
Поени од реакции
42.300
Нема поглупо суштество на форумов од тебе, без конкуренција. Од корона експерт до војна во украина експерт, на која тема си се приклучил си ја усрал до максимум со глупости и вакви gotcha hehe досетки. За жалење си.
боље глуп да бидам него теле како вас. Ќе ја граделе цела африка со соларни панели, која пациентела човече. Башка ќе го победеле глобалното затоплување со тоа.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.980
Поени од реакции
2.785
9 магнитуди е незамислив број, камоли да помножиш нешто со тој број. :)
Вложување во нуклеарна централа бара огромна почетна инвестиција.
Вложување во соларна централа бара далеку помала почетна инвестиција.
Одржувањето на нуклеарна централа е скапо.
Одржувањето на соларна централа е блиску до нула.
Моќното кај нуклеарната централа е што може да ги задоволи потребите било кога и да произведи колку што треба било кога. Кај соларната централа е обратно. Произведува кога можи, често пати кога не треба.
Оттука и проблемот, што во суштина е проблем на складирање.
Тука имаш уште едно објаснување.

А дали не се приближува, можеш да видиш статистики од последните години од САД, Кина, Германија, каде соларните и ветерниците не само што веќе учествуваат во двоцифрен процент од вкупното производство, туку тој тренд оди само нагоре. Кај Кина расти и уделот од јагленот, но Кина е земја во развој, затоа.


Фактите се тие. И во Америка, од каде пеколната Калифорнија е една државите со најмногу електрични автомобили.

Скоро сите производители на ел. авто. нудат 8 години или 150-200 илјади гаранција дека нивната батерија нема да падни под одреден процент што најчесто е 80-90%.
Тоа е одприлика периодот каде се врши замена на возилото, без разлика на каков погон е.

Електричните возила се побезбедни од останатите заради фактот што напред немаат мотор, па тој простор е искористен за подобрување на карактеристиките при судир. Исто така бидејќи батеријата им е долу, имаат огромна предност при превртување.
Батериите за разлика од горивото не експлодираат, оттука се многу побезбедни.
Горивото е енергетски многу погусто отколку батериите, оттука штетата е многу поголема.

Возењето на електрично возило е оддалеку поефтино отколку останатите.
Едно бидејќи се енергетски многу ефикасни (согорувањето на бензинот и дизелот е неефикасно, т.е. голем дел од енергијата се губи), други бидејќи струјата е поефтина од горивата.
Настрана фактот што не бараат многу одржување.
Ако имаш соларни панели дома, возењето е бесплатно.
Се гледа дека појма немаш од електростопанство и затоа веруваш на зелените глупости. Вложувањето во било кој вид термоцентрала е големо, нуклерките спаѓаат во термоцентрали затоа што работат на сличен принцип како тие на јаглен, мазут и гас само што водата се грее со помош на топлина која се ослободува при контролирана нуклеарна реакција. Меѓутоа исплатливоста на било која термоцентрала може лесно да се определи согласно нејзината моќност и цената на горивото кое го користи за производство на електрична енергија. Предноста на термоцентралите е во тоа што произведуваат струја тогаш кога ќе ти треба и колку што ти треба а тоа и е најбитно. Затоа термоцентралите се основа за производство на електрична енергија и главен производствен капацитет на секое електро стопанство. Во Македонија уделот на струја произведен од термоцентралите е преку 80%. Соларните панели не можат да бидат основен извор за производство на електрична енергија исто како ни ветерниците. Мал е бројот на држави кои имаат хидро потенцијал што може да ги задоволи нивните потреби за производство на електрична струја, една од тие држави е Норвешка. Батериите за складирање на електрична енергија во моментов се прескапи и не се исплатливи. Повеќе се исплати да се изгради нуклеарна или гасна централа или пумпно акумулациона постројка отколку да се фрлат парите во батерии кои имаат низок степен на корисно дејство и ограничен животен век. А вишок струја е исто голем проблем како и недостаток на струја, го зголемува напонот на мрежата што представува опасност за сета опрема приклучена на таа мрежа. Управување со фотоволтаици и ветерници и нивна синхронизација на електро мрежата е незгодно затоа што се непредвидливи, во еден момент имаш 90% моќност а за неколку минути да паднат на 50% и потоа да одат уште надолу или нагоре. Соларните панели се добри за индивидуални корисници и тоа за сопствени потреби пред се. За електричните возила мубетот е беспредметен затоа што се гледа дека башка од тротинет друг тип на електрично возило немаш видено во живо. А и тротинетот ако се запали една цистерна со вода не може да го изгасне а замисли да се запали возило кое има неколку пати поголеми батерии.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
Кај Кина расти и уделот од јагленот, но Кина е земја во развој, затоа.
:pos::pos:
Како бе може на оваа тема да си толкаво дикле. Држава која ќе го превземе престолот за макс 10г, била земја во развој, држава чија економија е втора во свет, била земја во развој :facepalm:

Во Кина не им треба глупостиве со "зелени" извори, бидејќи Кина веќе има тоталитарен систем.

Возењето на електрично возило е оддалеку поефтино отколку останатите.
Едно бидејќи се енергетски многу ефикасни (согорувањето на бензинот и дизелот е неефикасно, т.е. голем дел од енергијата се губи), други бидејќи струјата е поефтина од горивата.
А во твоиве пресметки влегуваат ли трошоците за производство на електрично возило, или за тоа ној ќе изиграваш.
Исто и за тврдењето дека струјата е поефтина, вклучи ги трошоците за добивање на струја од "зелени" извори, па ќе видиш дека е поскапа и повеќе загадување.
Додај фактот што нема ефикасна и економична технологија за рециклирање на опремата која се користи за добивање струја од "зелени" извори.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.980
Поени од реакции
2.785
:pos::pos:
Како бе може на оваа тема да си толкаво дикле. Држава која ќе го превземе престолот за макс 10г, била земја во развој, држава чија економија е втора во свет, била земја во развој :facepalm:

Во Кина не им треба глупостиве со "зелени" извори, бидејќи Кина веќе има тоталитарен систем.



А во твоиве пресметки влегуваат ли трошоците за производство на електрично возило, или за тоа ној ќе изиграваш.
Исто и за тврдењето дека струјата е поефтина, вклучи ги трошоците за добивање на струја од "зелени" извори, па ќе видиш дека е поскапа и повеќе загадување.
Додај фактот што нема ефикасна и економична технологија за рециклирање на опремата која се користи за добивање струја од "зелени" извори.
Засега е поефтино ама и ограничено од самиот капацитет на батеријата. За долги растојанија не е исплатливо затоа што мораш да го планираш патувањето според локацијата на електричните полначи и времето на полнење. Односно мораш и времето на полнење да го земеш во предвид при планирањето на патувањето што не е случај кај возилата со мотор на внатрешно согорување.
Електричните возила немаат некоја иднина. Да беа толку перспективни досега немаше само до електрични вилушкари да стигнат.
 
Член од
8 февруари 2020
Мислења
5.293
Поени од реакции
7.650
Засега е поефтино ама и ограничено од самиот капацитет на батеријата. За долги растојанија не е исплатливо затоа што мораш да го планираш патувањето според локацијата на електричните полначи и времето на полнење. Односно мораш и времето на полнење да го земеш во предвид при планирањето на патувањето што не е случај кај возилата со мотор на внатрешно согорување.
Електричните возила немаат некоја иднина. Да беа толку перспективни досега немаше само до електрични вилушкари да стигнат.
Ама напоменав ако ги земеш во пресметките сите трошоци, не е поефтино.
За да произведеш електрично возило е поскапо (и повеќе се загадува), струјата добиена од "зелени" извори е исто поскапа.
Тоа време на полнење, на ниски температури што одма се празни батеријата, си е башка.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.980
Поени од реакции
2.785
Ама напоменав ако ги земеш во пресметките сите трошоци, не е поефтино.
За да произведеш електрично возило е поскапо (и повеќе се загадува), струјата добиена од "зелени" извори е исто поскапа.
Тоа време на полнење, на ниски температури што одма се празни батеријата, си е башка.
Мојот коментар беше само дополнување на твоите тврдења. Се занемарува фактот дека електричните возилата се двапати поскапи од класичните возила а имаат и помал животен век.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.798
Поени од реакции
34.050
Автоматски споено мислење:

Скоро сите производители на ел. авто. нудат 8 години или 150-200 илјади гаранција дека нивната батерија нема да падни под одреден процент што најчесто е 80-90%.
Тоа е одприлика периодот каде се врши замена на возилото, без разлика на каков погон е.
За гаранциите, ме заинтригира да проверам:
И пази го ова:
But be aware that every new-vehicle warranty contains exceptions and exclusions aplenty. For example, some automakers only cover an EV’s battery pack against total failure, while most will replace it if it dips below a specified reduced capacity percentage, usually 60-70%, while under warranty. Coverage can be denied for reasons that include use of non-standard charging and failing to install software or firmware updates, among others.

Уште од сега гледам големи смешки и плачење од заебаните.
Понатаму за должината на гаранцијата. На пример, Хјундаи и Киа давааат гаранција до 100.000 милји. Тоа се 160.000 километри. Зависи кој колку вози, ама 160к не се многу и ете за некои 5-6 години ќе се потрошат. Ете 8 години нека се... На 8 години се исплати да менуваш ново возило?

Или да плаќаш замена на батерии која чини колку солиден дел од цената на самото возило?
Пази: EV battery replacements range from $5,000 to $20,000 based on the pack, size and manufacturer.


Петтоцифрена сума евра за заменски батерии, и така на секои наредни ~160К километри?
Па и тоа е само заменските батерии се еднакво добри како фабричките.

И тоа да ти било „исплатливо и во корист на корисникот“?
За мнозинствто (нормални) луѓе ова се неприфатливи трошоци. Посебно за држави со ваков стандард каде се бара кола од просечно $5,000, а не заменување на батерии за $5,000 до $20,000 на секои неколку години... Па знаеш ли колку километри ќе извозиш со дизел/бензин/плин за $5,000 to $20,000?


Ти како да не живееш овде во Македонија, така некако размислуваш. Иако нелогично е па каде и да живееш.
Овде возилата се возат од пола милион па до милион и повеќе километри. Знаеш колку давачки се тоа за промена на батерии?


Фактите се тие. И во Америка, од каде пеколната Калифорнија е една државите со најмногу електрични автомобили.

Електричните возила се побезбедни од останатите заради фактот што напред немаат мотор, па тој простор е искористен за подобрување на карактеристиките при судир. Исто така бидејќи батеријата им е долу, имаат огромна предност при превртување.
Батериите за разлика од горивото не експлодираат, оттука се многу побезбедни.
Горивото е енергетски многу погусто отколку батериите, оттука штетата е многу поголема.

Возењето на електрично возило е оддалеку поефтино отколку останатите.
Едно бидејќи се енергетски многу ефикасни (согорувањето на бензинот и дизелот е неефикасно, т.е. голем дел од енергијата се губи), други бидејќи струјата е поефтина од горивата.
Настрана фактот што не бараат многу одржување.
Ако имаш соларни панели дома, возењето е бесплатно.
Фактите се дека ми ги игнорираш аргументите.
Идиоти секој ден возат без доволно ладилна течност, без да знаат за што служат пола сијалички на шал таблата. Пред пар недели еден накај Стража упорно возеше на бандаш иако неколку коли му сигнализиравме, а не дека не се гледаше и чадот што му искачаше од дупнатата гума. Замисли што ќе се дешава кога идиотите ќе се префрлат на електрички возила - и статистиката ќе се префрли (ако е точна онаа).

Поентата е дека можеш да пазиш на класично ауто и со нормално возење шансите се минимални да ти се деси беља со палење и пожар. Можно е, но треба да останеш и без ладење и без дијагностика, во исто време. И да немаш боца за гаснење во кола.

Електрично ауто еден банален судир каде не треба ништо да ти биде, може да се запали - како што гледаме во десетици и стотици примери како се палат од банални па до не толку големи судири.

Се разбира дека „разбудени“ држави имаат продуцирано секакви „истражувања“, но тек треба да видиме масовност и резултати.
Тоа за безбедноста. За исплативоста, 5 пати ти напишав дека купувањето на електрично ауто е исплатливо само затоа што се значајно субевенционирани. Тоа се пари земени од сите нас. Вистинската цена е многу повисока а кога ќе станат меинстрим нема да има субвенции. Дури и да ги има, пак ги плаќаме ние луѓето/работниците... Ако ова не го разбираш тогаш не знам што да ти кажам.
 
Последно уредено:

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.398
Поени од реакции
5.030
Се гледа дека појма немаш од електростопанство и затоа веруваш на зелените глупости. Вложувањето во било кој вид термоцентрала е големо, нуклерките спаѓаат во термоцентрали затоа што работат на сличен принцип како тие на јаглен, мазут и гас само што водата се грее со помош на топлина која се ослободува при контролирана нуклеарна реакција. Меѓутоа исплатливоста на било која термоцентрала може лесно да се определи согласно нејзината моќност и цената на горивото кое го користи за производство на електрична енергија. Предноста на термоцентралите е во тоа што произведуваат струја тогаш кога ќе ти треба и колку што ти треба а тоа и е најбитно. Затоа термоцентралите се основа за производство на електрична енергија и главен производствен капацитет на секое електро стопанство. Во Македонија уделот на струја произведен од термоцентралите е преку 80%. Соларните панели не можат да бидат основен извор за производство на електрична енергија исто како ни ветерниците. Мал е бројот на држави кои имаат хидро потенцијал што може да ги задоволи нивните потреби за производство на електрична струја, една од тие држави е Норвешка. Батериите за складирање на електрична енергија во моментов се прескапи и не се исплатливи. Повеќе се исплати да се изгради нуклеарна или гасна централа или пумпно акумулациона постројка отколку да се фрлат парите во батерии кои имаат низок степен на корисно дејство и ограничен животен век. А вишок струја е исто голем проблем како и недостаток на струја, го зголемува напонот на мрежата што представува опасност за сета опрема приклучена на таа мрежа. Управување со фотоволтаици и ветерници и нивна синхронизација на електро мрежата е незгодно затоа што се непредвидливи, во еден момент имаш 90% моќност а за неколку минути да паднат на 50% и потоа да одат уште надолу или нагоре. Соларните панели се добри за индивидуални корисници и тоа за сопствени потреби пред се. За електричните возила мубетот е беспредметен затоа што се гледа дека башка од тротинет друг тип на електрично возило немаш видено во живо. А и тротинетот ако се запали една цистерна со вода не може да го изгасне а замисли да се запали возило кое има неколку пати поголеми батерии.
Така е, ако читаш внимателно ќе видиш дека истото го кажувам.
Фактите се тие. Но!
Дали треба да седиме и чекаме и го користиме тоа што имаме?
Мора да се вложува во развој на нови технологии. Знаеш дека и природниот гас и јагленот и ураниумот се горива во ограничени резерви така?
Еднаш ќе мора да се премини на одржливи извори на енергија. Нуклеарна фузија, складирање на енергија итн.
Една батерија пред 10 години била 10 пати поскапа од денес.
Соларните панели исто.
Дали треба постојано да играме на картата, ова е денес поисплатливо, заеби новава технологија?
Ако продолжи овој тренд, за кратко време овие технологии ќе стануваат се поприсутни.
Патем, побарај, ќе видиш дека денес е поисплатливо да се вложи во соларна централа отколку во централа на јаглен, со сличен капацитет.
Друго, не е е само што не загадуваат, туку овие извори на енергија даваат и поголема политичка слобода, бидејќи не зависиш од друга земја да бидиш снабдуван со енергенси.

За гаранциите, ме заинтригира да проверам:
И пази го ова:
But be aware that every new-vehicle warranty contains exceptions and exclusions aplenty. For example, some automakers only cover an EV’s battery pack against total failure, while most will replace it if it dips below a specified reduced capacity percentage, usually 60-70%, while under warranty. Coverage can be denied for reasons that include use of non-standard charging and failing to install software or firmware updates, among others.

Уште од сега гледам големи смешки и плачење од заебаните.
Понатаму за должината на гаранцијата. На пример, Хјундаи и Киа давааат гаранција до 100.000 милји. Тоа се 160.000 километри. Зависи кој колку вози, ама 160к не се многу и ете за некои 5-6 години ќе се потрошат. Ете 8 години нека се... На 8 години се исплати да менуваш ново возило?
160 000 километри или 6-8 години е просекот на кој во Запад менуваат ново возило, без разлика на типот на возилото.

Most car batteries last around 200,000 miles—the top end of the lifespan for a gas car. But, with proper charging habits and improvements in battery technology, the newest batteries are capable of lasting 300,000-plus miles.
Generally speaking, electric cars last longer than their gas counterparts (and require less maintenance, too!).
Петтоцифрена сума евра за заменски батерии, и така на секои наредни ~160К километри?
Па и тоа е само заменските батерии се еднакво добри како фабричките.

И тоа да ти било „исплатливо и во корист на корисникот“?
За мнозинствто (нормални) луѓе ова се неприфатливи трошоци. Посебно за држави со ваков стандард каде се бара кола од просечно $5,000, а не заменување на батерии за $5,000 до $20,000 на секои неколку години... Па знаеш ли колку километри ќе извозиш со дизел/бензин/плин за $5,000 to $20,000?


Ти како да не живееш овде во Македонија, така некако размислуваш. Иако нелогично е па каде и да живееш.
Овде возилата се возат од пола милион па до милион и повеќе километри. Знаеш колку давачки се тоа за промена на батерии?
Од твојот извор:

Battery replacements are still rare so up-to-date data on costs can be difficult to find. In our community of 15,000 EV drivers, the rate of battery failure is only 1.5%.
As battery prices continue to decline, the price you would pay today is different than the price you would pay next year or in 5 years
Прегледај го приврзокот 1688471043425.png



Ова докажува дека замени на батерии се многу ретка работа, и дека мнозинството од замените се покриени во гаранцијата од произведувачот.

Фактите се дека ми ги игнорираш аргументите.
Идиоти секој ден возат без доволно ладилна течност, без да знаат за што служат пола сијалички на шал таблата. Пред пар недели еден накај Стража упорно возеше на бандаш иако неколку коли му сигнализиравме, а не дека не се гледаше и чадот што му искачаше од дупнатата гума. Замисли што ќе се дешава кога идиотите ќе се префрлат на електрички возила - и статистиката ќе се префрли (ако е точна онаа).
Просечниот возач ако се однесува лошо со класична кола, ќе се однесува лошо и со електрична кола.
Фактите се тие, класичните коли се неколку пати поподложни на пожари од електричните.
Заклучокот е дека електричните се далеку побезбедни во поглед на пожари.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.798
Поени од реакции
34.050
Делот што го избегнуваш, е дека просечниот возач ако се однесува лошо со електрична кола како класична кола, истата ќе трае многу помалку од специфицираното. Гаранциите нема да ги покриваат поголемиот дел од тие „човечки грешки“ како што јасно кажуваат во ситниот текстот гаранциите (уште нешто што избегнуваш да го коментираш од колумната).

Исто така кога електричните аута ќе отидат во меинстрим, за жал ќе се изнагледаме и куп промени во статистиката за безбедност.


160 000 километри или 6-8 години е просекот на кој во Запад менуваат ново возило, без разлика на типот на возилото.
Уште да сме на запад, или барем со западен стандард, и топ!
 

Human

Explorer
Член од
10 октомври 2009
Мислења
12.398
Поени од реакции
5.030
Делот што го избегнуваш, е дека просечниот возач ако се однесува лошо со електрична кола како класична кола, истата ќе трае многу помалку од специфицираното. Гаранциите нема да ги покриваат поголемиот дел од тие „човечки грешки“ како што јасно кажуваат во ситниот текстот гаранциите (уште нешто што избегнуваш да го коментираш од колумната).

Исто така кога електричните аута ќе отидат во меинстрим, за жал ќе се изнагледаме и куп промени во статистиката за безбедност.
Фактите од линкот што го постираше го кажуваат токму спротивното.
Електричните возила се повеќе idiot proof отколку класичните.
Можеш колку сакаш да се фаќаш за ситници и edge case случаи.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
25.798
Поени од реакции
34.050
Обична логика, во најголем број случаи кола ќе ти се запали ако се деси проблем со ладилниот систем. Идиот ќе го игнорира тоа, некој што пази - нема да игнорира и нема да му се запали возилото. Значи неидиотот има контрола врз судбината за палење на своето ауто, или барем донекаде (сепак има и други ситуации).

Во контраст, електричното ауто се пали од причини врз кои најчесто немаш влијание и не можеш да го спречиш проблемот.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.980
Поени од реакции
2.785
Обична логика, во најголем број случаи кола ќе ти се запали ако се деси проблем со ладилниот систем. Идиот ќе го игнорира тоа, некој што пази - нема да игнорира и нема да му се запали возилото. Значи неидиотот има контрола врз судбината за палење на своето ауто, или барем донекаде (сепак има и други ситуации).

Во контраст, електричното ауто се пали од причини врз кои најчесто немаш влијание и не можеш да го спречиш проблемот.
Плус кај обично возило најчесто пожарот настанува напред во моторскиот простор кој е одделен од кабината додека кај електричните возила пожарот настанува кај батеријата која се наоѓа под седиштата. Значи дека седиш на бомба.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom