- Член од
- 1 ноември 2008
- Мислења
- 7.396
- Поени од реакции
- 1.880
и не можеше нешто посмешно да ми кажиш пред спиењеJa podobruva.

и не можеше нешто посмешно да ми кажиш пред спиењеJa podobruva.
Drago mi e sho te nasmeav so faktot deka greshish.и не можеше нешто посмешно да ми кажиш пред спиење:pos2:
Toтално се сложувам со тебе, ама пак и да знаеш дека има многу малце добри комерцијалисти у светов...:jaj:Што се курчите ако е андерграунд дека е добро бе! Сите ги сакавте Металика до Reload И сега ги мразите? Дај не зезајте...
Дали е андерграунд или комерцијала сеедно ми е се додека е добро. Тоа што слушате повеќе андерграунд не ве прави по ХА-ЦЕ фаци, врежете си го тоа во главите!
Па се. Има спотови од нив на You Tube, можеш да симињаш нивни песни од торенти, ги даваат на ВХ1 и МТВ, концерти, плакати...триста работи.Доста бре, Pantera ако се комерцијални... незнам...
Што д фак ??Па се. Има спотови од нив на You Tube, можеш да симињаш нивни песни од торенти, ги даваат на ВХ1 и МТВ, концерти, плакати...триста работи.
Да, ама не ги даваат на телевизија, емисии итн.Што д фак ??
Нема везе , има и андерграунд песни со спотови на Јутуб и со песни на торенти ...
Реднек, барем јас под комерцијала како поим не подразбирам просперитет на еден бенд на глобален медиумски план. туку нешто друго.Да, ама не ги даваат на телевизија, емисии итн.
И кога умре Чак имаше десетици илјади посети на неговиот веб сајт, давале по телевизии за тоа. Значи Death биле комерцијала така
Не викам дека се што е комерцијално и искача на пазарот дека е лошо, ама не ми се верува дека со MTV и Headbangers Ball ќе останат многу андерграунд бендови во права смилсла на зборот.
Со ова до негде и се согласувам:smir:Реднек, барем јас под комерцијала како поим не подразбирам просперитет на еден бенд на глобален медиумски план. туку нешто друго.
Како шо напомена во погорниот пост, експанзија низ емисии на светските музички канали, печатот, понудите, профитот итн.
Освен, како шо потенцирав просперитет на глобален медиумски план, далеку поинтензивна достапност на маса на слушатели и приврзаници на музиката, до израз доаѓа и друга проблематика.
А, таа друга проблематика е модификацијата на звукот кој претходно бендот го продуцирал и по кој бил карактеристичен и врз која основа стекнал одредена маса на приврзаници.
Зошто не ги нарекуваат комерцијала Cannibal Corpse, Morbid Angel, Opeth, Iron Maiden?
Пошто, иако се прилично експонирани на глобален план, нивното име го имаат барем во најмала рака слушнато и оние кои тотално немаат никваква поврзаност со сферата на музиката, ни па се интересираат.
Значи тоа се должи на нивниот квалитет, константноста во звукот кој го продуцираат, зголемениот интерес кај масата итн.
Комерцијалата веќе доаѓа до израз, кога бендот претендирајќи кон шо поголем профит, шо поголема слава, глобален просперитет(помогнат од медиумските фактори) го диференцира својот претходен стил и звукот, а притоа и сосема не посветувајќи внимание кон претходната и стара публика на приврзаници, која во повеќето случаи и се откажува од музиката на бендот и идолатријата.
Реднек, барем јас под комерцијала како поим не подразбирам просперитет на еден бенд на глобален медиумски план. туку нешто друго.
Ептен е лошо кога не се одредува темата за дискусијаКомерцијалата веќе доаѓа до израз, кога бендот претендирајќи кон шо поголем профит, шо поголема слава, глобален просперитет(помогнат од медиумските фактори) го диференцира својот претходен стил и звукот, а притоа и сосема не посветувајќи внимание кон претходната и стара публика на приврзаници, која во повеќето случаи и се откажува од музиката на бендот и идолатријата.
Кон болдираните бендови, само да напоменам дека цврсто се приджуваат кон зачетоците на својот звук, константни се(можеби со минимални неважни варијации кои може и комплетно да се занемарат), а тоа шо стекнале слава и популаризација се должи на приличното долгата кариера, пропратена со голем број на албуми, концерти и најважно од се, задржување на оној специфичен квалитет, оригиналноста и автентичноста која ја поседува секој бенд поединечно.Ептен е лошо кога не се одредува темата за дискусија
Ако достапноста е славата на бендот се смета за комерцијала, сите поголеми андерграунд бендови се комерцијала од Опет, Диму Боргир, Слеер, Моторхед, Сатирикон итн. итн. Во овој случај имаме комерцијален бенд што свири андерграунд музика
А во вториот случај, и јас се согласувам со тоа, комерцијален бенд е индивидуална работа. За некој Металика се искомерцијализирале со тоа што си го упропастиле стилот, а некој вика дека напреднале односно еволуирале.
Каде си увидел низ текот на кариерата на горенаведените бендови, промена во звукот или одредена добра причина да ја загубат огромната маса на приврзаници која толку ги цени, со цел да бидат глобално популаризирани(и онака се, нема потреба), да добијат енормен посран профит(и онака го имаат) и да стекнат нова маса на фанови која ќе ги слуша само двете-трите песни кои ќе ги пуштат на MTV и ќе сере наоколу колку се закон.(искрено посакувам да нема такви, ама јбг.)А во вториот случај, и јас се согласувам со тоа, комерцијален бенд е индивидуална работа.