Комерцијала, "фејкери" и слично

\m/arko

A place where the beer flows like wine...
Член од
15 јануари 2008
Мислења
6.357
Поени од реакции
790
Што се курчите ако е андерграунд дека е добро бе! Сите ги сакавте Металика до Reload И сега ги мразите? Дај не зезајте...
Дали е андерграунд или комерцијала сеедно ми е се додека е добро. Тоа што слушате повеќе андерграунд не ве прави по ХА-ЦЕ фаци, врежете си го тоа во главите!
 

EVIL-B

Hip-Hop Legend
Член од
2 декември 2007
Мислења
357
Поени од реакции
4
Се согласувам со Марко убав муабет напрај во последната реченица,мислам дека треба да се отстранат предрасудите од типот "ова е комерцијала и не го слушам"
Апсурдно е да се дели така музиката.Според мене има добра и лоша музика а ти одбираш и стискаш play.
 

[zEUs]

Go England!! GO!!
Член од
1 јули 2008
Мислења
4.398
Поени од реакции
535
Што се курчите ако е андерграунд дека е добро бе! Сите ги сакавте Металика до Reload И сега ги мразите? Дај не зезајте...
Дали е андерграунд или комерцијала сеедно ми е се додека е добро. Тоа што слушате повеќе андерграунд не ве прави по ХА-ЦЕ фаци, врежете си го тоа во главите!
Toтално се сложувам со тебе, ама пак и да знаеш дека има многу малце добри комерцијалисти у светов...:jaj:
 

Мистичен

Човек
Член од
23 јануари 2005
Мислења
13.578
Поени од реакции
1.098
Има два типа на бендови:

1) лузерски, кои сонуваат да станат славни
2) и оние кои имале среќа да ја надминат таа фаза
 
Член од
25 октомври 2007
Мислења
1.583
Поени од реакции
89
Доста бре, Pantera ако се комерцијални... незнам...
Па се. Има спотови од нив на You Tube, можеш да симињаш нивни песни од торенти, ги даваат на ВХ1 и МТВ, концерти, плакати...триста работи.
 

BliND

Raptus regaliter...
Член од
16 јануари 2006
Мислења
3.963
Поени од реакции
361
Па се. Има спотови од нив на You Tube, можеш да симињаш нивни песни од торенти, ги даваат на ВХ1 и МТВ, концерти, плакати...триста работи.
Што д фак ??
Нема везе , има и андерграунд песни со спотови на Јутуб и со песни на торенти ...
 
Член од
25 октомври 2007
Мислења
1.583
Поени од реакции
89
Што д фак ??
Нема везе , има и андерграунд песни со спотови на Јутуб и со песни на торенти ...
Да, ама не ги даваат на телевизија, емисии итн.
И кога умре Чак имаше десетици илјади посети на неговиот веб сајт, давале по телевизии за тоа. Значи Death биле комерцијала така :)
Не викам дека се што е комерцијално и искача на пазарот дека е лошо, ама не ми се верува дека со MTV и Headbangers Ball ќе останат многу андерграунд бендови во права смилсла на зборот.
 
U

UnholY

Гостин
Да, ама не ги даваат на телевизија, емисии итн.
И кога умре Чак имаше десетици илјади посети на неговиот веб сајт, давале по телевизии за тоа. Значи Death биле комерцијала така :)
Не викам дека се што е комерцијално и искача на пазарот дека е лошо, ама не ми се верува дека со MTV и Headbangers Ball ќе останат многу андерграунд бендови во права смилсла на зборот.
Реднек, барем јас под комерцијала како поим не подразбирам просперитет на еден бенд на глобален медиумски план. туку нешто друго.

Како шо напомена во погорниот пост, експанзија низ емисии на светските музички канали, печатот, понудите, профитот итн.

Освен, како шо потенцирав просперитет на глобален медиумски план, далеку поинтензивна достапност на маса на слушатели и приврзаници на музиката, до израз доаѓа и друга проблематика.
А, таа друга проблематика е модификацијата на звукот кој претходно бендот го продуцирал и по кој бил карактеристичен и врз која основа стекнал одредена маса на приврзаници.

Зошто не ги нарекуваат комерцијала Cannibal Corpse, Morbid Angel, Opeth, Iron Maiden?

Пошто, иако се прилично експонирани на глобален план, нивното име го имаат барем во најмала рака слушнато и оние кои тотално немаат никваква поврзаност со сферата на музиката, ни па се интересираат.
Значи тоа се должи на нивниот квалитет, константноста во звукот кој го продуцираат, зголемениот интерес кај масата итн.

Комерцијалата веќе доаѓа до израз, кога бендот претендирајќи кон шо поголем профит, шо поголема слава, глобален просперитет(помогнат од медиумските фактори) го диференцира својот претходен стил и звукот, а притоа и сосема не посветувајќи внимание кон претходната и стара публика на приврзаници, која во повеќето случаи и се откажува од музиката на бендот и идолатријата.
 
Член од
5 август 2007
Мислења
3.589
Поени од реакции
2.617
Ве читам,Бон Џови станал комерцијален,Металика станала комерцијална бла бла.....демек колку било убаво дури не си беа комерцијални.......А вие ко не беа комерцијални ги знаевте????

Реднек, барем јас под комерцијала како поим не подразбирам просперитет на еден бенд на глобален медиумски план. туку нешто друго.

Како шо напомена во погорниот пост, експанзија низ емисии на светските музички канали, печатот, понудите, профитот итн.

Освен, како шо потенцирав просперитет на глобален медиумски план, далеку поинтензивна достапност на маса на слушатели и приврзаници на музиката, до израз доаѓа и друга проблематика.
А, таа друга проблематика е модификацијата на звукот кој претходно бендот го продуцирал и по кој бил карактеристичен и врз која основа стекнал одредена маса на приврзаници.

Зошто не ги нарекуваат комерцијала Cannibal Corpse, Morbid Angel, Opeth, Iron Maiden?

Пошто, иако се прилично експонирани на глобален план, нивното име го имаат барем во најмала рака слушнато и оние кои тотално немаат никваква поврзаност со сферата на музиката, ни па се интересираат.
Значи тоа се должи на нивниот квалитет, константноста во звукот кој го продуцираат, зголемениот интерес кај масата итн.

Комерцијалата веќе доаѓа до израз, кога бендот претендирајќи кон шо поголем профит, шо поголема слава, глобален просперитет(помогнат од медиумските фактори) го диференцира својот претходен стил и звукот, а притоа и сосема не посветувајќи внимание кон претходната и стара публика на приврзаници, која во повеќето случаи и се откажува од музиката на бендот и идолатријата.
Со ова до негде и се согласувам:smir:
 
Член од
25 октомври 2007
Мислења
1.583
Поени од реакции
89
Реднек, барем јас под комерцијала како поим не подразбирам просперитет на еден бенд на глобален медиумски план. туку нешто друго.
Комерцијалата веќе доаѓа до израз, кога бендот претендирајќи кон шо поголем профит, шо поголема слава, глобален просперитет(помогнат од медиумските фактори) го диференцира својот претходен стил и звукот, а притоа и сосема не посветувајќи внимание кон претходната и стара публика на приврзаници, која во повеќето случаи и се откажува од музиката на бендот и идолатријата.
Ептен е лошо кога не се одредува темата за дискусија :)
Ако достапноста е славата на бендот се смета за комерцијала, сите поголеми андерграунд бендови се комерцијала од Опет, Диму Боргир, Слеер, Моторхед, Сатирикон итн. итн. Во овој случај имаме комерцијален бенд што свири андерграунд музика :pos:

А во вториот случај, и јас се согласувам со тоа, комерцијален бенд е индивидуална работа. За некој Металика се искомерцијализирале со тоа што си го упропастиле стилот, а некој вика дека напреднале односно еволуирале.
 

Desire

Refuse,Resist
Член од
25 декември 2007
Мислења
1.823
Поени од реакции
284
Уствари Реднек ви ја покажува иронијата на “некомерцијалните“ бендови,тоа што и тие свират за пари,само што “комерцијалните“ земаат повеќе :icon_bigg
Е сега,едно е да го зачуваш стилот на свирење и со тоа што го имаш и го знаеш да заработуваш,а друго е да смениш стил за да задоволуваш поголем број на увциња и да добиеш повеќе пари.
Зошто инаку ако не продава ЦДиња бендот нема ни да можеш да го чуеш,а ако продава значи добива приход од музиката т.е. свири за пари.
 
U

UnholY

Гостин
Ептен е лошо кога не се одредува темата за дискусија :)
Ако достапноста е славата на бендот се смета за комерцијала, сите поголеми андерграунд бендови се комерцијала од Опет, Диму Боргир, Слеер, Моторхед, Сатирикон итн. итн. Во овој случај имаме комерцијален бенд што свири андерграунд музика :pos:

А во вториот случај, и јас се согласувам со тоа, комерцијален бенд е индивидуална работа. За некој Металика се искомерцијализирале со тоа што си го упропастиле стилот, а некој вика дека напреднале односно еволуирале.
Кон болдираните бендови, само да напоменам дека цврсто се приджуваат кон зачетоците на својот звук, константни се(можеби со минимални неважни варијации кои може и комплетно да се занемарат), а тоа шо стекнале слава и популаризација се должи на приличното долгата кариера, пропратена со голем број на албуми, концерти и најважно од се, задржување на оној специфичен квалитет, оригиналноста и автентичноста која ја поседува секој бенд поединечно.
Стекнувањето на слава за бендови од горенаведената категорија е само врв во својата кариера.

Motorhead, нема потреба да дрвам и да коментирам, пошто и самиот добро знаеш врз која основа се толку популаризирани и ценети.

А, за Satyricon, слободно можам да кажам дека се искомерцијализираа, доколку некој друг мисли спротивно, ќе го прифатам како индивидуална гледна точка, кај шо ја потенцираше погоре:

А во вториот случај, и јас се согласувам со тоа, комерцијален бенд е индивидуална работа.
Каде си увидел низ текот на кариерата на горенаведените бендови, промена во звукот или одредена добра причина да ја загубат огромната маса на приврзаници која толку ги цени, со цел да бидат глобално популаризирани(и онака се, нема потреба), да добијат енормен посран профит(и онака го имаат) и да стекнат нова маса на фанови која ќе ги слуша само двете-трите песни кои ќе ги пуштат на MTV и ќе сере наоколу колку се закон.(искрено посакувам да нема такви, ама јбг.)

Ама уште еднаш ќе напоменам дека тоа шо се глобално популаризирани, не е воопшто релевантен фактор за еден бенд да би бил класифииран како комерцијален.
 

Точкест

I'm Awesome
Член од
25 јануари 2007
Мислења
7.641
Поени од реакции
458
Комерцијален како збор значи да е нешто достапно за поширока група на луѓе со помош на мас медиумите. Интернетот, телевизијата и радиото се мас медиуми. Сите тие "андерграунд" групи имаат мај спејс-хајфајв-фејсбук-јутуб-бутур канали на кои се промовираат. Што значи дека сите се комерцијални изведувачи. Само едни се пославни, други не
 

Kajgana Shop

На врв Bottom