Кола од 10500-13000 евра, најдобар избор?

Член од
16 мај 2010
Мислења
6.138
Поени од реакции
5.259
Tie tvoi primitivni citati cuvaj si gi za drug.
Pogotovo koga ce si trezen.

Moeto mislene e moe mislenje. A VW Kanacki vozat samo zabludani vo stilot " ejjjj Golf kupiv, najdobro cudo na svetot"
A ako neka se pronajde vo mojot text i toa mi e galje
Ја кога викам не купувајте 2.0 тди 2008ма никој не ме слуша после други ви се криви што сте исфрустрирани :unsure:
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3.695
Поени од реакции
5.738
Ја кога викам не купувајте 2.0 тди 2008ма никој не ме слуша после други ви се криви што сте исфрустрирани :unsure:
E pa koj ti e tebe kriv shto ne citas postovi tuku lupash kako maxim po divizija.

Jas se vladeam po praviloto
" Ima Mercedes i Koli" a ti pogodi shto vozam
 
Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Не заебавај, мерцедесите важеа за коли со квалитет и исклучителна удобност. Сега тоа не е случај.
Сега толку се избришани тие разлики што буквално сѐ се сведува на лична преференција. Разликата е во пакетите опрема, и тоа е ...

А ако цврсто тврдиш дека има Мерцедес и коли... тогаш мора тоа да ти е копи-пест заклучок од некој што возел постари генерации.

Оди на интернет и гледај ривјуа. Ќе видиш како Бенз ис гетинг рагдолд од БМВ со серија 5 и 7 во квалитет и удобност. Ајде можда за некого ќе звучи пребрутално, али во најблага форма кажано- мали се разликите. Доста експерти им даваат предност на одредени модели од Ауди и БМВ пред Мерцедес во квалитет и удобност.

Порано БМВ вежеше за ултимејт драјвинг машин, сеа не баш. Не дека е обратно, но сега и Мерцедес имаат исто такс добри спортски модели.

Моторизација и механика и технологија за друга тема.
 
Член од
6 април 2014
Мислења
4.950
Поени од реакции
6.146
Не заебавај, мерцедесите важеа за коли со квалитет и исклучителна удобност. Сега тоа не е случај.
Сега толку се избришани тие разлики што буквално сѐ се сведува на лична преференција. Разликата е во пакетите опрема, и тоа е ...

А ако цврсто тврдиш дека има Мерцедес и коли... тогаш мора тоа да ти е копи-пест заклучок од некој што возел постари генерации.

Оди на интернет и гледај ривјуа. Ќе видиш како Бенз ис гетинг рагдолд од БМВ со серија 5 и 7 во квалитет и удобност. Ајде можда за некого ќе звучи пребрутално, али во најблага форма кажано- мали се разликите. Доста експерти им даваат предност на одредени модели од Ауди и БМВ пред Мерцедес во квалитет и удобност.

Порано БМВ вежеше за ултимејт драјвинг машин, сеа не баш. Не дека е обратно, но сега и Мерцедес имаат исто такс добри спортски модели.

Моторизација и механика и технологија за друга тема.
Jas nisto ne tvrdam ne znam ni sto vi e muabetot samo odgovaram na prasanjeto sto si go postavil pogore, pogodejte sto vozam? Ako ne e 101 da ne e reno 4o_O
 
Член од
17 ноември 2014
Мислења
3.695
Поени од реакции
5.738
Не заебавај, мерцедесите важеа за коли со квалитет и исклучителна удобност. Сега тоа не е случај.
Сега толку се избришани тие разлики што буквално сѐ се сведува на лична преференција. Разликата е во пакетите опрема, и тоа е ...

А ако цврсто тврдиш дека има Мерцедес и коли... тогаш мора тоа да ти е копи-пест заклучок од некој што возел постари генерации.

Оди на интернет и гледај ривјуа. Ќе видиш како Бенз ис гетинг рагдолд од БМВ со серија 5 и 7 во квалитет и удобност. Ајде можда за некого ќе звучи пребрутално, али во најблага форма кажано- мали се разликите. Доста експерти им даваат предност на одредени модели од Ауди и БМВ пред Мерцедес во квалитет и удобност.

Порано БМВ вежеше за ултимејт драјвинг машин, сеа не баш. Не дека е обратно, но сега и Мерцедес имаат исто такс добри спортски модели.

Моторизација и механика и технологија за друга тема.
Donekade si vo pravo ama jas ne sum od tie copy Paste.
Tuku sum imal 123,124,201,202,211,W750...
Taka da znam shto kako.

Na Vitovo shto momentalno go trkalam ima 325000 za 5 godini.
Samo plocki i gumi se menuvaat se drugo 1A
I vo dekemvri odi vo penzija i goajga novo.
 

Sussaro

Southern comfort, southern sun
Член од
27 декември 2005
Мислења
5.704
Поени од реакции
22.132
Во предвид ги земаш само заменските потрошни делови. Ок, од таа гледна точка има коли на кои побрзо им се трошат „расипуваат„ делови а има и коли (како што тврдиш и ти) кои поретко се „расипуваат„ и автоматски поретко им се заменуваат делови.
Но што ако се најдеш во ситуација да треба да замениш дел од шасијата, а кој не можеш да го најдеш пошо моделот/брендот е редок на наши простори?

Знам, доста на тупење замина темава али имам лошо искуство баш со ова, затоа сакав да го потенцирам. Направив сообраќајка со мое приватно возило (Киа Сид). Требаше да се замени браник, хауба, крило и уште неколку други делови позади браникот кои беа директно на импактот. Немаше достапни заменски делови (користени). Требаше да се порачуваат нови делови кои во тој момент преку овластен Киа сервис коштаа 2/3 од износот на самата кола.
После долго време беа увезени делови од странство за да се изврши поправката.
Поентата ми беше дека делови не можеа да се најдат на никаков оглас и ги немаше во мкд, па дури и во регионот.

Затоа мислам дека целиот муабет околу тоа „барај бренд/модел со поголема достапност„ не е баш за потценување.
Да, се согласувам, ситуацијата е малце змија или магаре, да купиш кола која што често ја има ради ниската цена ама и нискиот квалитет ама побргу да се снајдеш за делови ама затоа и почесто, или кола за која побавно ќе наоѓаш делови ама затоа и поретко.

Добро е што ја спомна Киата како лично искуство затоа што е одличен пример. Во 90ти и прва декада на 2000ти беше скроз многу ретка кај нас, а солидно напреднуваше со квалитет и за мене дојде на ниво на одличен може и најдобар цена/квалитет баланс (мој број 1 критериум кога размислувам на тема купување на коли) и кога би купувал кола на ново ова би ми бил прв бренд на разгледување. Барем до пред короната, сега се отиде у курац. Како љубител на SUVиња мене Спортажот ми беше она што викаат енглезите дрим кар, овој претходниот модел. За 18000 евра 7 години гаранција и еден тон опрема, си викав не знам колку милиони да имам во банка таа ќе си ја земев. Сега така мислам, може ако имам милиони ќе мислам поинаку ама не верувам :D. Во таа класа на SUVиња само Дачија Дастер беше поевтина ама со неспоредливо пониско ниво на опрема, гаранција, дизајн и квалитет. Останатите SUVиња ем беа значително поскапи, ем во некои случаеви дури и со помала опрема и гаранција од Спортажот, а сепак поскапи. И очигледно не сум бил сам, гледаат луѓето што плаќаат и колку добиваат, а со тоа и се преплави пазарот и ги гледам сигурно по 20 на ден што од друга страна ќе повлече и делови и побрза логистика за истите.

И точно тоа е поентата што уствари сакам да ја доловам. Ако не мрднеш од истата точка нема да има и развивање на индустријата, ќе испушташ добри зделки и ќе останевме сите со југовците и 101 кецовите и ќе си викавме нема ништо друго на пазарот поарно земи си кола барем знаеш дека ќе најдеш и делови и мајстор. И така стагнира се, не само автомобилската индустрија туку и целото општество. Целата технологија што ја имаме денес е поради тоа што се превземале ризици да се мрдне од истата статична точка.

Е ама главната квака 22 во случајот е што за да се деси тренд некој прв треба да повлече, а никој не сака прв да повлече затоа што треба да биде прв и за секој евентуален проблем треба да чека за делови. Пат позиција што би рекле шахистите. Сите би го јавале бранот, ама сите сакаат некој друг прв да го тестира бранот.

А еве и оф топик да си го ставам дрим карот Спортажот во боја Blue Flame, ама Black Edition верзијата. Беше 2000 евра поскапа од стандардниот модел и кошташе 20000 евра ама барем за мене вредеше за тие пари. И да, и многу пари да имам таа кола ќе ја возев :love::love::love::love::love:.


 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.659
Поени од реакции
34.951
Да, се согласувам, ситуацијата е малце змија или магаре, да купиш кола која што често ја има ради ниската цена ама и нискиот квалитет ама побргу да се снајдеш за делови ама затоа и почесто, или кола за која побавно ќе наоѓаш делови ама затоа и поретко.

Добро е што ја спомна Киата како лично искуство затоа што е одличен пример. Во 90ти и прва декада на 2000ти беше скроз многу ретка кај нас, а солидно напреднуваше со квалитет и за мене дојде на ниво на одличен може и најдобар цена/квалитет баланс (мој број 1 критериум кога размислувам на тема купување на коли) и кога би купувал кола на ново ова би ми бил прв бренд на разгледување. Барем до пред короната, сега се отиде у курац. Како љубител на SUVиња мене Спортажот ми беше она што викаат енглезите дрим кар, овој претходниот модел. За 18000 евра 7 години гаранција и еден тон опрема, си викав не знам колку милиони да имам во банка таа ќе си ја земев. Сега така мислам, може ако имам милиони ќе мислам поинаку ама не верувам :D. Во таа класа на SUVиња само Дачија Дастер беше поевтина ама со неспоредливо пониско ниво на опрема, гаранција, дизајн и квалитет. Останатите SUVиња ем беа значително поскапи, ем во некои случаеви дури и со помала опрема и гаранција од Спортажот, а сепак поскапи. И очигледно не сум бил сам, гледаат луѓето што плаќаат и колку добиваат, а со тоа и се преплави пазарот и ги гледам сигурно по 20 на ден што од друга страна ќе повлече и делови и побрза логистика за истите.

И точно тоа е поентата што уствари сакам да ја доловам. Ако не мрднеш од истата точка нема да има и развивање на индустријата, ќе испушташ добри зделки и ќе останевме сите со југовците и 101 кецовите и ќе си викавме нема ништо друго на пазарот поарно земи си кола барем знаеш дека ќе најдеш и делови и мајстор. И така стагнира се, не само автомобилската индустрија туку и целото општество. Целата технологија што ја имаме денес е поради тоа што се превземале ризици да се мрдне од истата статична точка.

Е ама главната квака 22 во случајот е што за да се деси тренд некој прв треба да повлече, а никој не сака прв да повлече затоа што треба да биде прв и за секој евентуален проблем треба да чека за делови. Пат позиција што би рекле шахистите. Сите би го јавале бранот, ама сите сакаат некој друг прв да го тестира бранот.

А еве и оф топик да си го ставам дрим карот Спортажот во боја Blue Flame, ама Black Eddition верзијата. Беше 2000 евра поскапа од стандардниот модел и кошташе 20000 евра ама барем за мене вредеше за тие пари. И да, и многу пари да имам таа кола ќе ја возев :love::love::love::love::love:.

Бранот се повлекува преку нови возила, и преку компании/салони, не преку 30-50 увози на Станко/Петко.
Ако распалат од салон да продаваат по неколку илјади парчиња, за 4-5 години ќе се створи интерес и од отпадите да увезуваат половни за делови, а и од продавниците за делови.
Втората опција е да се најде некој автоплац да реши да ги увезува на големо, ама ова е далеку потешко.

Со продадени 100 субару, лексус или слични брендови, тешко некој да се осуди да ти увезува делови (било да се нови или половни).

Инаку го нема членот да се пофали дали купил нешто :D
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.679
Поени од реакции
38.867
Киа и Хјундаи е едно исто, у глобала чкарт, затоа се ефтини толку. Бензин моторите се сериозни потрошачи на уље кога ќе дојдат до 150 илјади. Кој мисли дека јадам бурек на празно нека изгугла hyundai oil consumption. Ќе ти излезат милион тужби поплаки и што не на таа тема.
 
Последно уредено:
Член од
29 март 2013
Мислења
4.510
Поени од реакции
4.332
Киа и Хјундаи е едно исто, у глобала чкарт, затоа се ефтини толку. Бензин моторите се сериозни потрошачи на уље кога ќе дојдат до 150 илјади. Кој мисли дека јадам бурек на празно нека изгугла hyundai oil consumption. Ќе ти излезат милион тужби поплаки и што не на таа тема.
Не знам Хјундаи што мотори имаат, али Киа имаа мотори од Мазда. Не знам сега каква е ситуацијата, али на тоа време (2010-та) во Киа Сид имаа мотор од Мазда 3 (1.4cc 90коњи) и моторот се покажа екстра.

Моментално има 160 000 км и апсолутно никакви проблеми и покрај сообраќајката. Ма да немаше моторни оштетувања од ударот. За среќа деловите кои беа оштетени под хаубата не беа витални.

Јас со моето 13 годишно искуство со Киа немам никакви поплаки, а бев скептик татко ми ко се одлучи за Киа.
............

А што би земал ако сега би земал нова кола?
... не знам искрено.

Пошо живеам во Германија големи се шансите да купам електричен автомобил.
Се разбира дека не Тесла :)
Не знам, можеби се најдобри али сепак би се ослонил на мојот личен вкус.

Имам неколку марки така на око.
На пример Опел имаат еден модел кој многу ми се допаѓа.
- Opel Mokka
1696121941287.png

- Polestar (Компанија од Волво)
1696122123133.png

Не знам многу детали околу моделиве, но чисто за изглед ми се опција во прв план доколку сега би купувал.

Но ако сепак би се одлучил за автомобил/мотор со внатрешно согорување, тогаш Пежо 508 е една од опциите дефинитивно.

1696122475237.png

PS: Ваљда пак би се двоумел и за BMW/Audi, пошо цениве на овие погоре не се нешто значително пониски али јбг, не спомнувам ништо од нив сега. :icon_lol:
 
Последно уредено:

Lester Freamon

A man of focus, commitment, sheer will...
Член од
14 јануари 2015
Мислења
15.659
Поени од реакции
34.951
Киа и Хјундаи е едно исто, у глобала чкарт, затоа се ефтини толку. Бензин моторите се сериозни потрошачи на уље кога ќе дојдат до 150 илјади. Кој мисли дека јадам бурек на празно нека изгугла hyundai oil consumption. Ќе ти излезат милион тужби поплаки и што не на таа тема.
Па не баш, дизелите Sportage се покажаа солидно, знам луѓе што од надвор ги донесоа со оваа километража и им направија уште по толку без поголеми проблеми. eV6 електричниот од друга страна е тешко ѓубре, им рокаат батериите за добро утро.
 
Член од
11 октомври 2014
Мислења
1.914
Поени од реакции
1.767
Да, се согласувам, ситуацијата е малце змија или магаре, да купиш кола која што често ја има ради ниската цена ама и нискиот квалитет ама побргу да се снајдеш за делови ама затоа и почесто, или кола за која побавно ќе наоѓаш делови ама затоа и поретко.

Добро е што ја спомна Киата како лично искуство затоа што е одличен пример. Во 90ти и прва декада на 2000ти беше скроз многу ретка кај нас, а солидно напреднуваше со квалитет и за мене дојде на ниво на одличен може и најдобар цена/квалитет баланс (мој број 1 критериум кога размислувам на тема купување на коли) и кога би купувал кола на ново ова би ми бил прв бренд на разгледување. Барем до пред короната, сега се отиде у курац. Како љубител на SUVиња мене Спортажот ми беше она што викаат енглезите дрим кар, овој претходниот модел. За 18000 евра 7 години гаранција и еден тон опрема, си викав не знам колку милиони да имам во банка таа ќе си ја земев. Сега така мислам, може ако имам милиони ќе мислам поинаку ама не верувам :D. Во таа класа на SUVиња само Дачија Дастер беше поевтина ама со неспоредливо пониско ниво на опрема, гаранција, дизајн и квалитет. Останатите SUVиња ем беа значително поскапи, ем во некои случаеви дури и со помала опрема и гаранција од Спортажот, а сепак поскапи. И очигледно не сум бил сам, гледаат луѓето што плаќаат и колку добиваат, а со тоа и се преплави пазарот и ги гледам сигурно по 20 на ден што од друга страна ќе повлече и делови и побрза логистика за истите.

И точно тоа е поентата што уствари сакам да ја доловам. Ако не мрднеш од истата точка нема да има и развивање на индустријата, ќе испушташ добри зделки и ќе останевме сите со југовците и 101 кецовите и ќе си викавме нема ништо друго на пазарот поарно земи си кола барем знаеш дека ќе најдеш и делови и мајстор. И така стагнира се, не само автомобилската индустрија туку и целото општество. Целата технологија што ја имаме денес е поради тоа што се превземале ризици да се мрдне од истата статична точка.

Е ама главната квака 22 во случајот е што за да се деси тренд некој прв треба да повлече, а никој не сака прв да повлече затоа што треба да биде прв и за секој евентуален проблем треба да чека за делови. Пат позиција што би рекле шахистите. Сите би го јавале бранот, ама сите сакаат некој друг прв да го тестира бранот.

А еве и оф топик да си го ставам дрим карот Спортажот во боја Blue Flame, ама Black Edition верзијата. Беше 2000 евра поскапа од стандардниот модел и кошташе 20000 евра ама барем за мене вредеше за тие пари. И да, и многу пари да имам таа кола ќе ја возев :love::love::love::love::love:.


браво царе ,кога се работит за кола плавата боја е number one за мене, нормално и автоматски.....добар избор си направил.
 

LustingVertigo

Snopdan Dogovich
Член од
1 декември 2017
Мислења
753
Поени од реакции
1.007
Зедов Audi A3 2.0 2011, презадоволен освен тоа што немаш толку комфорција бидеќи се осеќаат повеќе дупките на патиштава наши. Неможев да најдам ништо добро од наведеното за брзо време бидеќи ми требаше кола итно, јбг. Ефтино за одржување и троши многу малце, со клима уклучена 6/100 градска, отворено 4.4/4.7. Ми брка работа за градска и меѓу-градска вожња!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom