Кои се најдобрите, а кои најлошите половни автомобили

Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
290
денес го продал
што мислиш за црниот голф
па шознам, треба да се види во живо, инаку под хауба гледам му фалат пластики глупости, треба да се види да не е удиран па да се скршени и друг мотор ставано, шо е мењато, зашо да ги нема толку парчиња..
а тој прилепскиот црн ми изгледа добро, ама едно е слика, друго е во живо со мајстор....
јас пред да го земам аудито со мајсторот гледавме преку 30 голф 4ки, имаше еден будала не лажеше од битола дека на другар го дал голфот незнам шо а он го рентал.... друг во ск на лик беше топ, ама турбото му беше појдено на кино, провери ја убаво, дали е фарбано, види дали тресе внатре вожната, провери на стаклата дали сите бројки се исти, да не е сменет, зашо е сменет, само кола со спојлери никако не гледај, а и најбитно е да не се избрзаш, пошто зимаш половна кола, ако направиш погрешен чекор, џабе ти е се
 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Да, ама на голф ќе најдеш делови и во фризерски салон, а на цитроен ќе порачуваш у Франција и ќе чекаш еден дел со месеци и е 10 пати поскап било кој дел а и самиот сервис, недај боже да ти закачи некој, па да треба да мењаш фар нешто...или ти да ја закачиш...
Си одржувал ли некогаш француско возило, или онака, од ракав...
Замисли, имам Ситроен дома, го одржувам веќе 11 години... имам и Рено, кое го враќав од мртвите... за тоа Рено, модел 5 Кампус од 90-та година еден фар, оригинал Валео, нов порачан од сервис со испорака за 15 дена чини 45 евра. Нов амортизер Рекорд преден е 65 евра. Комплет издув од грана до крај е 115 евра...
Деловите се со слични цени како на Голф или Опел на пр.
Ама нели... Голф... а, кога сме кај него, посебно во дизел варијанта, колку чини турбото за 1,9 мотор?
 
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
290
Си одржувал ли некогаш француско возило, или онака, од ракав...
Замисли, имам Ситроен дома, го одржувам веќе 11 години... имам и Рено, кое го враќав од мртвите... за тоа Рено, модел 5 Кампус од 90-та година еден фар, оригинал Валео, нов порачан од сервис со испорака за 15 дена чини 45 евра. Нов амортизер Рекорд преден е 65 евра. Комплет издув од грана до крај е 115 евра...
Деловите се со слични цени како на Голф или Опел на пр.
Ама нели... Голф... а, кога сме кај него, посебно во дизел варијанта, колку чини турбото за 1,9 мотор?
турбото чини околу 400 евра, ама се наоѓа половен добар за 150 евра, ама тоа не им е маана.
бај д веј @Dark Nebula http://vrapce.mk/ad/24922 види овој ако можеш да го скинеш на цена, имам исто вакво ауди и на години и внатре се е исто, со 270 илјади км, го возам веќе 30 илјади км, скоро 1 година, освен сервис шо правев (улје и филтери) друго ништо не сум чепнал, потрошна 5.5л/100 комбинирано, едноставно презадоволен.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
60
Поени од реакции
4
турбото чини околу 400 евра, ама се наоѓа половен добар за 150 евра, ама тоа не им е маана.
бај д веј @Dark Nebula http://vrapce.mk/ad/24922 види овој ако можеш да го скинеш на цена, имам исто вакво ауди и на години и внатре се е исто, со 270 илјади км, го возам веќе 30 илјади км, скоро 1 година, освен сервис шо правев (улје и филтери) друго ништо не сум чепнал, потрошна 5.5л/100 комбинирано, едноставно презадоволен.
Добро што ме потсети на на аудито, ќе го спушти баеги огласено беше на друга страна поефтино мислам, ќе пробам да најдам некој да го провери.
Со мајстори што правев муабет ми препорачуваат бензин затоа што нема да го возам често возилото.
Некоја ваша препорака за бензин до 1800 еур, кој се покажани како добри, дали корса, пунто, поло, клио?
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Si imal nekogas audi? Eve jas sum vozel sve zivo, i ti garantiram koga ednas ke sednes vo a6 ili a8 drugo veke ne poglednuvas. I BMW serija 5 od bilo koe godiste, so taa razlika da BMW e 10x poskapo za odrzuvanje i trosat mnogu povekje od audijevcite.
Od francuski koli samo pezo. Sve drugo e skart. I korejskite koli se podobri od ovie. Iako pezoata i citroenite nosat isti motori i podvozje pezovcite se 100% podobro izraboteni i so mnogu pokvalitetni materijali
Си пропуштил нешто најубаво во животот штом не си возел цитроен.
Oд француските возила пежо има најтврда амортизација
Како што кажав понапред до сега само француски возила читај цитроени сме возеле.
Ксантија од бомак имам купено и амортизацијата и беше 100%подобра од бмв 530 д е60 кое го продадов и замав ц5 2010 кој па има 100%подобра амортизација од ксантијата.
Со бемвето еднаш имам возено скопје лесковац ниш и никогаш повеќе.
Ти препорачувам да си купиш цитроен ц5 или ц6,навистина ќе зажалиш што цело време си мислел дека возиш кола а всушност тоа да и било каруца.

Патем ниедна фабрика за автомобили не ги прави со поцинкуван лим освен PSA и не дава 12 години гаранција на каросерија.
А има и зошто.
 
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
290
Добро што ме потсети на на аудито, ќе го спушти баеги огласено беше на друга страна поефтино мислам, ќе пробам да најдам некој да го провери.
Со мајстори што правев муабет ми препорачуваат бензин затоа што нема да го возам често возилото.
Некоја ваша препорака за бензин до 1800 еур, кој се покажани како добри, дали корса, пунто, поло, клио?
ти реков ако возиш помалку од 20 илјади км годишно земи си бензинец, ако возиш повеќе од 20 илјади км земи си дизел, бај д веј ако зимаш бензинец пунто ти е добра варијанта на потрошна а и на одржување, а инаку посебно за бензинец не сум имал јас лично и немам некое искутво па незнам да ти кажам...
Си пропуштил нешто најубаво во животот штом не си возел цитроен.
Oд француските возила пежо има најтврда амортизација
Како што кажав понапред до сега само француски возила читај цитроени сме возеле.
Ксантија од бомак имам купено и амортизацијата и беше 100%подобра од бмв 530 д е60 кое го продадов и замав ц5 2010 кој па има 100%подобра амортизација од ксантијата.
Со бемвето еднаш имам возено скопје лесковац ниш и никогаш повеќе.
Ти препорачувам да си купиш цитроен ц5 или ц6,навистина ќе зажалиш што цело време си мислел дека возиш кола а всушност тоа да и било каруца.
Патем ниедна фабрика за автомобили не ги прави со поцинкуван лим освен PSA и не дава 12 години гаранција на каросерија.
А има и зошто.
Инаку баш пред 1 саат на мој колега му го дадов аудито да го повози а он има цитроен ц4 од 2007 и фиат пунто од 1999, и да ти кажам многу повеќе му фрли меракот на аудито и за комфорд и за старт, а он има цитроен ц4 1.6 бензин, а аудито е 1.9 тди 90кс....
Значи според мене следна кола ќе ми биде 1000% АУДИ а4 само после 2005 ... Едноставно презадоволен сум од аудито од искуство...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
ти реков ако возиш помалку од 20 илјади км годишно земи си бензинец, ако возиш повеќе од 20 илјади км земи си дизел, бај д веј ако зимаш бензинец пунто ти е добра варијанта на потрошна а и на одржување, а инаку посебно за бензинец не сум имал јас лично и немам некое искутво па незнам да ти кажам...

Инаку баш пред 1 саат на мој колега му го дадов аудито да го повози а он има цитроен ц4 од 2007 и фиат пунто од 1999, и да ти кажам многу повеќе му фрли меракот на аудито и за комфорд и за старт, а он има цитроен ц4 1.6 бензин, а аудито е 1.9 тди 90кс....
Значи според мене следна кола ќе ми биде 1000% АУДИ а4 само после 2005 ... Едноставно презадоволен сум од аудито од искуство...
Ааааааа пунто ама ако е со хидрауличен кумплуг кога ќе откаже има да се слика ако не знае како да менува брзини без кумплуг.
И помеѓу ц4 и ауди пак ќе се одлучам за ц4.
Пред 3-4 годин на внук ми од софија му едвај му донесов а4 од 2004 бидејќи по пат 5-6 пати морав да одмарам да ги кренам бубрезите на место
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
60
Поени од реакции
4
Ааааааа пунто ама ако е со хидрауличен кумплуг кога ќе откаже има да се слика ако не знае како да менува брзини без кумплуг.
И помеѓу ц4 и ауди пак ќе се одлучам за ц4.
Пред 3-4 годин на внук ми од софија му едвај му донесов а4 од 2004 бидејќи по пат 5-6 пати морав да одмарам да ги кренам бубрезите на место
Тоа со хидрауличен кумплиг е само кај бензинците?
Пунтовци бензин цената му е најниско до 1800 еур. а дизел јтд за 2100 (само 300 еур. разлика, мислев повеќе треба да биде меѓу дизел бензин).
бојата не ми се допаѓа, а колата е супер и ми е скапа
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
60
Поени од реакции
4
Овие ги гледам, и ве молам за совет што да земам, итно е:

focus 1.8td 2001 full oprema - 2100 eur
clio 1.5 dci 2002 bez klima - 2000 eur
stilo 1.9 jtd 2003 115 кс 85кв 3 vrati full - 2600 eur
punto 1.9 jtd 2001 full - 1900 - 2000 eur

Benzinci:
polo 1.4 16v 2002 full 2300 eur (od ponovite modeli, epten go simna 3000-3500eur. gledam se drugite)
corsa 1.2 1999 - 1500 eur
punto 1.2 full - 1900 (cenata samo 100,200 eur poeftina od jtd punto)
polo 1.4 1999 full - 1600 eur
citroen c3 1.1 full - 2500 eur
corsa (od ponovite modeli so farovi kakop punto ) full 2001 - 2300 eur
 

Keljav

baram zena - test kujna
Член од
8 март 2009
Мислења
1.372
Поени од реакции
309
Овие ги гледам, и ве молам за совет што да земам, итно е:

focus 1.8td 2001 full oprema - 2100 eur
clio 1.5 dci 2002 bez klima - 2000 eur
stilo 1.9 jtd 2003 115 кс 85кв 3 vrati full - 2600 eur
punto 1.9 jtd 2001 full - 1900 - 2000 eur

Benzinci:
polo 1.4 16v 2002 full 2300 eur (od ponovite modeli, epten go simna 3000-3500eur. gledam se drugite)
corsa 1.2 1999 - 1500 eur
punto 1.2 full - 1900 (cenata samo 100,200 eur poeftina od jtd punto)
polo 1.4 1999 full - 1600 eur
citroen c3 1.1 full - 2500 eur
corsa (od ponovite modeli so farovi kakop punto ) full 2001 - 2300 eur
Focus 1.8TDDi е колата. Ефтина за одржавање и оди на секаква нафта. Останатите се осетливи на најмали примеси во нафтата.
 
Член од
23 октомври 2013
Мислења
60
Поени од реакции
4
Focus 1.8TDDi е колата. Ефтина за одржавање и оди на секаква нафта. Останатите се осетливи на најмали примеси во нафтата.
Овај е само 1.8 тд, колку се разликуваат од тдди?
тдди одат од 2400-2500еур
 
Член од
15 октомври 2009
Мислења
822
Поени од реакции
290
Овие ги гледам, и ве молам за совет што да земам, итно е:

focus 1.8td 2001 full oprema - 2100 eur
clio 1.5 dci 2002 bez klima - 2000 eur
stilo 1.9 jtd 2003 115 кс 85кв 3 vrati full - 2600 eur
punto 1.9 jtd 2001 full - 1900 - 2000 eur

Benzinci:
polo 1.4 16v 2002 full 2300 eur (od ponovite modeli, epten go simna 3000-3500eur. gledam se drugite)
corsa 1.2 1999 - 1500 eur
punto 1.2 full - 1900 (cenata samo 100,200 eur poeftina od jtd punto)
polo 1.4 1999 full - 1600 eur
citroen c3 1.1 full - 2500 eur
corsa (od ponovite modeli so farovi kakop punto ) full 2001 - 2300 eur
бензинец испод 1.4 не зимај, инаку од дизелот би се двоумел меѓу фокусот и стилото, ама јас секогаш преферирам дизел да зимам... сепак според цените и годините би го земал јас стилото, а ова polo 1.4 16v 2002 full 2300 eur (od ponovite modeli, epten go simna 3000-3500eur. gledam se drugite) ми е сумлива работа...
 

Fringe

Скитник низ паралелни светови
Член од
24 септември 2011
Мислења
7.898
Поени од реакции
3.005
Овај е само 1.8 тд, колку се разликуваат од тдди?
тдди одат од 2400-2500еур
Разликата помеѓу TD I TDCI е во тоа што првиот е механички а вториот електрика.
И двата мотори се на PSA групација Peugeot &Citroen односно моторот е Peugeot
 

Kajgana Shop

На врв Bottom