Километарски колони на патарините долж Е-75

Член од
28 јули 2008
Мислења
10.785
Поени од реакции
3.522
Решението не е во вињети пошто сите ние ќе треба да ги купуваме, се издаваат тие на временски период. Има една финта што ја имам видено во Србија и во Хрватска на главни коридори кога влегуваш после граница, имаш одма патарина и влечеш талонче. И на крајот од излез на коридорот има еден пункт и таму се плаќа. Ако сакаш да излезеш во меѓувреме во друга насока си има независни пунктови за плаќање према насоките, значи коридорот е ослободен.
Наместо нашиве да имаат пет пункта и да наплаќаат по 20 денари на сите пет!? Можат тоа да го сторат со талонче и да плаќаш 100денари на излез пред Гевгелија и обратно кај Куманово.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.359
Поени од реакции
29.830
Летово бев во Италија и навистина на генијален начин го имаат решено проблемот. Наместо на секои 30 километри да има патарини, има две, една на влез и една на излез од автопатот.
...

Поминав околу 1000 километри и не се случи да чекам повеќе од 1 минута на патарина.
Само не ни напиша колку ВКУПНО пари даде кога искочи од кај тие лоповите талијански во друга држава.


Лани со автомобил низ Европа патувавме со пријатели. Во Италија за патарини оставивме НЕСПОРЕДЛИВО повеќе пари од било каде. Накај 80-90тина евра, и ова ти е со повремено избегнување автопати.
Е сега ако ти си влегол од Словенија и си излегол веднаш на север, тогаш може и евтино да ти се видело. Ние туристички ја шетавме Италија уздуж и попреко, а влеговме на југ кај пристаништето Бари (со траект).

Во нелоповските држави, вињетките се под 20евра (тие транзитните, што важат пар недели), најчесто 12-15 евра беа вињетките во повеќето земји.

Нема подобар начин за наплата од вињетки, не ти требаат патарини со вработени, рампи и објекти. Сообраќајната полиција контролира заедно со редовните контроли, казните се драконски и само идиот пробува да „заштеди„ со некупување на вињетка (за после да го репнат 100-300 пати поголема сума како казна).
 

koskar

Џон Клиз
Член од
27 август 2005
Мислења
566
Поени од реакции
359
Има една финта што ја имам видено во Србија и во Хрватска на главни коридори кога влегуваш после граница, имаш одма патарина и влечеш талонче. И на крајот од излез на коридорот има еден пункт и таму се плаќа. Ако сакаш да излезеш во меѓувреме во друга насока си има независни пунктови за плаќање према насоките, значи коридорот е ослободен.
Наместо нашиве да имаат пет пункта и да наплаќаат по 20 денари на сите пет!? Можат тоа да го сторат со талонче и да плаќаш 100денари на излез пред Гевгелија и обратно кај Куманово.
не е тоа никаква финта се вика наплата по километар и постои одамна. во македонија нема да фунционира никогаш, затоа што треба да се прават наплатни рампи на секој влез и излез од автопат, а тоа се многу пари.
наплатните кабини се од направени од фирми што не постојат веќе.
пос терминалите (за картици) се како за во продавница. во јуни кај велес ми се погодија две коли со чешки таблици и плаќаа со картица. тоа вака изгледа:
човекот дава картица, овој од наплатна ја става у машинче и пишуе сума. после му го подава целиот апарт за возачот да укуца пин и да му го врати терминалот. на крај „патарот“ добива потврда и му ја враќа картицата и потврдата на возачот. ја дојдов на ред после 10 минути. 2 коли пред мене...
постојат специјални пос терминали кои работат брзо и одма праат авторизација.
кога се влегува во хрватска од кај марибор (мацељ) има „патарина со влечење талонче“. цел пат има билборди кои ти кажуваат дека има брза наплата со кредитни картици. ја пробав: доаѓаш до рампата (нема никој). брцаш талонче, па во друг прорез ја брцаш картицата - картицата влага и одма излага. рампата се дига, зимаш сметка ако сакаш и шибаш.
загреб-белград. исто е со зимање талонче. на крај му даваш талонче на момакот и картица. он ја провлекуе и ти ја враќа. у „року одма“ искача слип и он то го дава. ни потпис ни пин. автопат е тоа немаат време за заебанција.
у србија е исто брзо.
у маџарска нема ни вињети - даваш пари и кажуеш регистрација. тетката те тура у компјутер и ти дава потврда дека си платил. по автопат има камери и полиција која те снима у таблица.
све е ова од прва рака - не ми кажуел никој...
--- надополнето: 4 август 2013 во 01:05 ---
Само не ни напиша колку ВКУПНО пари даде кога искочи од кај тие лоповите талијански во друга држава.


Лани со автомобил низ Европа патувавме со пријатели. Во Италија за патарини оставивме НЕСПОРЕДЛИВО повеќе пари од било каде. Накај 40тина евра, и ова ти е со повремено избегнување автопати.
Е сега ако ти си влегол од Словенија и си излегол веднаш на север, тогаш може и евтино да ти се видело. Ние туристички ја шетавме Италија уздуж и попреко, а влеговме на југ кај пристаништето Бари (со траект).

Во нелоповските држави, вињетките се под 20евра (тие транзитните, што важат пар недели), најчесто 12-15 евра беа вињетките во повеќето земји.

Нема подобар начин за наплата од вињетки, не ти требаат патарини со вработени, рампи и објекти. Сообраќајната полиција контролира заедно со редовните контроли, казните се драконски и само идиот пробува да „заштеди„ со некупување на вињетка (за после да го репнат 100-300 пати поголема сума како казна).
и јас сум за вињетки.
италија дере со патарини, мамицата.
 

Wizz.

TheBest
Член од
27 септември 2009
Мислења
262
Поени од реакции
69
Само не ни напиша колку ВКУПНО пари даде кога искочи од кај тие лоповите талијански во друга држава.


Лани со автомобил низ Европа патувавме со пријатели. Во Италија за патарини оставивме НЕСПОРЕДЛИВО повеќе пари од било каде. Накај 80-90тина евра, и ова ти е со повремено избегнување автопати.
Е сега ако ти си влегол од Словенија и си излегол веднаш на север, тогаш може и евтино да ти се видело. Ние туристички ја шетавме Италија уздуж и попреко, а влеговме на југ кај пристаништето Бари (со траект).

Во нелоповските држави, вињетките се под 20евра (тие транзитните, што важат пар недели), најчесто 12-15 евра беа вињетките во повеќето земји.

Нема подобар начин за наплата од вињетки, не ти требаат патарини со вработени, рампи и објекти. Сообраќајната полиција контролира заедно со редовните контроли, казните се драконски и само идиот пробува да „заштеди„ со некупување на вињетка (за после да го репнат 100-300 пати поголема сума како казна).
Со кола патував два пати по 400 километри и патарината вкупно кошташе околу 60 евра. Ама во споредба со некои од цените таму и квалитетот на автопатот не е многу.

Буквално немаше ниту една дупка или неправилност.
 

gade

Augustus
Член од
12 април 2008
Мислења
4.840
Поени од реакции
5.120
Може например да се направи секој што има кола во МКД, при регистрација да доплаќа 5 евра за патарини, а странците на влез да плаќаат 10 евра.Сигурен сум касата за патишта ќе е пополна во таков случај, а и нема да има крадење како на наплатни.Овај систем сега е УЖАС.
 

Vanlok

deus ex machina
Член од
30 мај 2009
Мислења
22.359
Поени од реакции
29.830
Со кола патував два пати по 400 километри и патарината вкупно кошташе околу 60 евра. Ама во споредба со некои од цените таму и квалитетот на автопатот не е многу.

Буквално немаше ниту една дупка или неправилност.
Нормално, ЕУ финансира и правење и одржување на патиштата. Башка со кои аутопути споредуваш, со Македонските?
Ајде спореди ја Италија со Германија. Германија има и подобри патишта и бесплатен транзит. Или Швајцарија, Австрија, итн, сите имаат далеку поевтини давачки (вињетки) а немаат полоши патишта од талијанските.

Плус за само 400км 60евра?
Па тоа е Скопје-Охрид-Скопје (со пар излети до Св. Наум и возење до плажите)

Во нелоповски земји си плаќаш вињетка од 12-15евра и две недели (или месец, зависи каде како), вози каде и колку сакаш. И не застануваш 100 пати да плаќаш, да губиш време и да се нервираш. Тие што имаат често потреба за транзит низ таа земја си вадат годишни вињетки, кои идат окулу 50-60евра.
А ти велиш ОК е лоповите што наплатиле 60евра за само 400км. Пошто немало дупки на автопатот? ;)
 

Wizz.

TheBest
Член од
27 септември 2009
Мислења
262
Поени од реакции
69
Нормално, ЕУ финансира и правење и одржување на патиштата. Башка со кои аутопути споредуваш, со Македонските?
Ајде спореди ја Италија со Германија. Германија има и подобри патишта и бесплатен транзит. Или Швајцарија, Австрија, итн, сите имаат далеку поевтини давачки (вињетки) а немаат полоши патишта од талијанските.

Плус за само 400км 60евра?
Па тоа е Скопје-Охрид-Скопје (со пар излети до Св. Наум и возење до плажите)

Во нелоповски земји си плаќаш вињетка од 12-15евра и две недели (или месец, зависи каде како), вози каде и колку сакаш. И не застануваш 100 пати да плаќаш, да губиш време и да се нервираш. Тие што имаат често потреба за транзит низ таа земја си вадат годишни вињетки, кои идат окулу 50-60евра.
А ти велиш ОК е лоповите што наплатиле 60евра за само 400км. Пошто немало дупки на автопатот? ;)
Не, 60 беше вкупно.
 
Член од
3 јули 2010
Мислења
1.230
Поени од реакции
1.863
Вињети и Македонија - у никој случај. Вака ќе си остане се додека сите не почнат да не одбегнуваат.
Зошто вињети не? Па кој ќе сноси одговорност да даде отказ на сите тие луѓе што работат на патарините? После отпуштањето нема да можат и некои функционери да си поткраднуваат. И така, никој нема корист од затворање на патарините.
 
Член од
24 декември 2008
Мислења
1.375
Поени од реакции
1.566
Какви вињети, па тоа е пренапредно за нашиве да го смислат и реализираат.
Инаку, пред месец дена бев вклучен во еден од проектите за проширување на автопатската делница Смоквица-Гевгелија, односно лево и десно на тој потег каде што има по две ленти во средишното зеленило ќе се доградува уште една лента со цел да се добие целосно автопатско решение со 6 ленти од двете страни до граница.
Е сега, легендиве си предвиделе уште една патарина, односно пред Гевгелија замислете, некаде мислам перд Мрзенци ако не се лажам, на неколку километри од граница они ќе опнат уште една патарина наспроти сите логики, ама тоа е кога работат заостанати! Дури кога бевме на состанок со грагоначалникот он негодуваше на таа одлука, односно викаше дека џабе ќе се постави патарината кога сите ќе ја одбегнуваат штом ќе се направи клучката за планираниот ТИРЗ кој ќе се гради во таа област.
Ама кога ќе се науми нешто во оваа држава, макар и на сите препораки од ексерти се оди со глава во ѕид и затоа ќе си тапкаме со се во однос на нормалните држави.
 

Ljupco Meljata

AJFON ILI ANDROID you choose
Член од
11 ноември 2007
Мислења
1.726
Поени од реакции
475
Какви вињети, па тоа е пренапредно за нашиве да го смислат и реализираат.
Инаку, пред месец дена бев вклучен во еден од проектите за проширување на автопатската делница Смоквица-Гевгелија, односно лево и десно на тој потег каде што има по две ленти во средишното зеленило ќе се доградува уште една лента со цел да се добие целосно автопатско решение со 6 ленти од двете страни до граница.
Е сега, легендиве си предвиделе уште една патарина, односно пред Гевгелија замислете, некаде мислам перд Мрзенци ако не се лажам, на неколку километри од граница они ќе опнат уште една патарина наспроти сите логики, ама тоа е кога работат заостанати! Дури кога бевме на состанок со грагоначалникот он негодуваше на таа одлука, односно викаше дека џабе ќе се постави патарината кога сите ќе ја одбегнуваат штом ќе се направи клучката за планираниот ТИРЗ кој ќе се гради во таа област.
Ама кога ќе се науми нешто во оваа држава, макар и на сите препораки од ексерти се оди со глава во ѕид и затоа ќе си тапкаме со се во однос на нормалните држави.

Живела бирократија док нас смрт не растави
 

Invader

I am not in danger, I am the danger!
Член од
17 ноември 2008
Мислења
18.018
Поени од реакции
22.923
15 евра се неделни вињети, а 90 годишни. Иначе ми се свиѓа идејата, при регистрација на авто да се плати некоја „симоболична“ сума и да нема патарини ни вињети. Странци нека плаќаат на влез на граница. Не знам како ќе биде од финансиска страна, ама јасно е дека нема да има гужви.
 

Psyside

Nocturnal
Член од
30 јануари 2009
Мислења
18.720
Поени од реакции
18.472
Дај бе, барем проклетото форматирање одстранувајте го ако не друго, селектирај го цел текст, и стисни на гумата над B буквата која служи за болдирање.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom