Како го разбирате светото тројство?

Член од
16 март 2007
Мислења
317
Поени од реакции
20
:smir:Na zemjava rabotite gi gledame kako vo zamagleno ogledalo, a se ke ni bide jasno koga ke se sretneme lice vo lice so Bog.
AKo nekoi Bozji vistini ne mozes celosno da gi sfatis, ne se ni trudi, samo prifati gi so vera.....zasto na Zemjava nasiot kapacitet i umstven i telesen e ogranicen...a vo Rajot ke se vozdigneme vo sovrseni tela i togas ke gi sfatime site Bozji vistini...
Ne ti dadov konkreten odgovor na temava zasto vidov deka veke si dobil definicii koj e Bog, koj e SInot i koj e Svetiot Duh i mislev deka e potrebno da go razberes ova....
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Е ај да прочитам

“А за тој ден и час никој не знае, ни ангелите небесни, ниту Синот, а само Отецот“

Марко 13:32

Овде гледам дека постојат работи кои Отецот ги знае а Синот не. Спрема ова тие се две одвоени појави.
Погрешно ти е толкувањето на стихот.
Она кое Отецот го знае, го знае и Синот но и Светиот Дух. Не е проблемот во знаењето само по себе, туку во улогата која секој лик од Троица ја има во Светот. Христос така се изразува, за да ја покаже личносната релација во која постои Троичниот Бог - а тоа е складното и надополнувачко однесување Божјо. Ако велиш дека некој од Троица нешто знае а другите двајца незнаат, тогаш тоа би личело на криенка а не на складно постапување.

Па како неспособност на црквата да ги исплаши сите луге со еден бог па ајде да си измислиме уште двајца за да биде пострашно:vozbud:
„...плааааааши сеееее. плаааааши се од менееее....„-од еден руски цртан филм.

:smir:Na zemjava rabotite gi gledame kako vo zamagleno ogledalo, a se ke ni bide jasno koga ke se sretneme lice vo lice so Bog.
AKo nekoi Bozji vistini ne mozes celosno da gi sfatis, ne se ni trudi, samo prifati gi so vera.....zasto na Zemjava nasiot kapacitet i umstven i telesen e ogranicen...a vo Rajot ke se vozdigneme vo sovrseni tela i togas ke gi sfatime site Bozji vistini...
Ne ti dadov konkreten odgovor na temava zasto vidov deka veke si dobil definicii koj e Bog, koj e SInot i koj e Svetiot Duh i mislev deka e potrebno da go razberes ova....
Болтуваново држи вода.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.277
“А за тој ден и час никој не знае, ни ангелите небесни, ниту Синот, а само Отецот“

Марко 13:32

Погрешно ти е толкувањето на стихот.
Она кое Отецот го знае, го знае и Синот но и Светиот Дух. Не е проблемот во знаењето само по себе, туку во улогата која секој лик од Троица ја има во Светот. Христос така се изразува, за да ја покаже личносната релација во која постои Троичниот Бог - а тоа е складното и надополнувачко однесување Божјо. Ако велиш дека некој од Троица нешто знае а другите двајца незнаат, тогаш тоа би личело на криенка а не на складно постапување.
Многу ми е интересно да ги испитувам границите до каде може да оди толкувањето на речениците од светото писмо, и гледаш во 7 реда ти “докажа“ дека тоа што Исус рекол дека за часот не знае ни тој, Синот, не е тоа што пиши туку спротивно дека Синот знае што и таткото. Ај да е некоја алегорија па да се помисли човекот што и како сакал да речи Исус али тој дава една чиста изјава дека часот никој не го знае не го знае Синот, туку Таткото, и оп еве испадна дека не е така туку дека знае.... Затоа му е лесно на верниците да ја бранат верата, и да има некој дел во писмата кои кажуваат едно, во 5-6 реда од “црно“ ќе се претвори во “бело“
 
Член од
19 август 2007
Мислења
941
Поени од реакции
302
Никаде во Библијата не пишува за светото Тројство. Терминот е искован на фамозниот собор во Никеја за да се оправда хенотеистичката природа на христијанството.
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Никаде во Библијата не пишува за светото Тројство. Терминот е искован на фамозниот собор во Никеја за да се оправда хенотеистичката природа на христијанството.
Сигурен ли си дека не пишува...
Бог рече: „Да направиме човек(множина) во Нашиот лик, според Нашата сличност, и нека владеат над морските риби, над небесните птици и над добитокот - над сета земја - и над сите лазачи што ползат по земјата!”
Да слеземе и да им го измешаме јазикот(множина), за да не се разбираат еден со друг што зборуваат.”
"..одете и крштевајте ги во името(не имињата) на Таткото, Синот и Светиот Дух..
Да не зборувам за Елохим(еврејски за Бог) кој е напишан во множина...еднина би било Ел.
 
Член од
19 август 2007
Мислења
941
Поени од реакции
302
Сигурен ли си дека не пишува...
Бог рече: „Да направиме човек(множина) во Нашиот лик, според Нашата сличност, и нека владеат над морските риби, над небесните птици и над добитокот - над сета земја - и над сите лазачи што ползат по земјата!”
Да слеземе и да им го измешаме јазикот(множина), за да не се разбираат еден со друг што зборуваат.”
"..одете и крштевајте ги во името(не имињата) на Таткото, Синот и Светиот Дух..
Да не зборувам за Елохим(еврејски за Бог) кој е напишан во множина...еднина би било Ел.
Ај да пробаме (множина) уште еднаш.
Никаде во Библијата (еднина) не пишува за светото Тројство (множина). Пишува за Синот, Таткото, Светиот Дух, Зборот, Мудроста и слично. Не пишува за Тројство, Три-Во-Еден, Кец-Во-Два итн. итн. итн.

Оффтопик: Инаку не сите јазици имаат иста граматичка множина. Во некои јазици дури не ни постои множината.
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Ај да пробаме (множина) уште еднаш.
Никаде во Библијата (еднина) не пишува за светото Тројство (множина). Пишува за Синот, Таткото, Светиот Дух, Зборот, Мудроста и слично. Не пишува за Тројство, Три-Во-Еден, Кец-Во-Два итн. итн. итн.

Оффтопик: Инаку не сите јазици имаат иста граматичка множина. Во некои јазици дури не ни постои множината.
Дај не се зафркавај..па Библијата ти започнува со бог во множина...
Во почетокот Елохим го создаде небото и земјата..ти реков Елохим е множина во еврејскиот од Ел...Ако бог рекол да направиме...сигурно не мисли на соработници ѕидари..а сепак следниот глагол ти е создаде не создадоа.. вели.. Господ е Еден!
 
Член од
19 август 2007
Мислења
941
Поени од реакции
302
Дај не се зафркавај..па Библијата ти започнува со бог во множина...
Во почетокот Елохим го создаде небото и земјата..ти реков Елохим е множина во еврејскиот од Ел...Ако бог рекол да направиме...сигурно не мисли на соработници ѕидари..а сепак следниот глагол ти е создаде не создадоа.. вели.. Господ е Еден!
Трета среќа....
Дискусијата е за Светото Тројство.
Тврдењето е дека Свето Тројство не се спомнува во Библијата. Изразот „Свето Тројство“ е измислен на Никејскиот Собор за да се оправда хенотеистичката природа на Христијанството.

(еднина) се однесуваше на Библијата, наместо (множина) за Библии.
It was a joke.
Елохимскиот апсурд ќе го оставиме за другпат.
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Трета среќа....
Дискусијата е за Светото Тројство.
Тврдењето е дека Свето Тројство не се спомнува во Библијата. Изразот „Свето Тројство“ е измислен на Никејскиот Собор за да се оправда хенотеистичката природа на Христијанството.

(еднина) се однесуваше на Библијата, наместо (множина) за Библии.
It was a joke.
Елохимскиот апсурд ќе го оставиме за другпат.
Добро знам на што алудираш(само си ја држам страната)..батали трета сеќа..ако поимот свето тројство е воведен во 325 година..не значи дека не постои..Точно неможеш да го сретнеш во Библијата како таков..Сепак се работи за природата на Господ и гледај на ова како на објаснување, за делувањето, природата ,особините и односите меѓу Отецот Синот и Духот.
Јас само пробав да ти објаснам за множината во Господ.
 
Член од
25 јуни 2008
Мислења
451
Поени од реакции
5
Sega mi otvorivte uste edno prasanje. Pak e ova za MIKI bidejki samo toj znae da mi objasni i fala ti MIKI, mi go odgovori prasanjeto. Eve go ova drugoto sto ne mi e jasno: Sto e razlikata megu duh i dusa? Pozdrav.
Еве јас ќе се потрудамд а ти објаснам .
Едноставно Читај ја Прва книга Мојсеева од 1 глава до 3 глава и барај Бог да ти објасни ама искрено и ќе сватиш, но пред да го побараш тоа ќе треба да се покаеш за својте гревови а МИКИ до сабајле нека ти филозофира ти секогас ќе наогаш прашања
 

marcus

струмички модератор
Член од
5 јули 2006
Мислења
5.378
Поени од реакции
131
Оффтопик: Инаку не сите јазици имаат иста граматичка множина. Во некои јазици дури не ни постои множината.
Заборавив да ти објаснам...хебрескиот јазик познава, еднина, двоина и множина..Двоината се корисити исклучуво за работите кои доаѓаат во пар..уши, раце, нозе...Елохим е во форма на множина која се однесува на три или повќе личности...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
“А за тој ден и час никој не знае, ни ангелите небесни, ниту Синот, а само Отецот“

Марко 13:32



Многу ми е интересно да ги испитувам границите до каде може да оди толкувањето на речениците од светото писмо, и гледаш во 7 реда ти “докажа“ дека тоа што Исус рекол дека за часот не знае ни тој, Синот, не е тоа што пиши туку спротивно дека Синот знае што и таткото. Ај да е некоја алегорија па да се помисли човекот што и како сакал да речи Исус али тој дава една чиста изјава дека часот никој не го знае не го знае Синот, туку Таткото, и оп еве испадна дека не е така туку дека знае.... Затоа му е лесно на верниците да ја бранат верата, и да има некој дел во писмата кои кажуваат едно, во 5-6 реда од “црно“ ќе се претвори во “бело“
Стиховите од Писмото се толкуваат на следниот начин:
- се чита напишаното,
- се толкува што се се подразбира под напишаното. Ако некој нешто сака да каже, го кажува на одреден начин. Оние кои го слушаат говорникот, немора да значи дека ќе го разбрат „од прва„ па говорникот е должен да даде дообјаснување ан првокажаното. Светото Писмо користи едноставен речник во изразувањето, кој, и покрај едноставноста, кажува многу длабока и сложена мисла. Затоа и постојат толкувачите на Писмото.
Покорисно е повнимателно да ги прочиташ постовите па после да се инаетиш. Поимот „личност„ во Црквата се токлува на следниот начин: „јас со другите„, „јас и другите„. „Личност„ значи стапување во релација со други личности, т.е. „личноста„ не е исто што и „индивидуата„ која самата себеси се одвоила од другите и си тера некои свои кеифови, засновани на себичност. Така, кога велам дека се што зане Отецот, знае и Синот и Светиот Дух истовремено, но нивната улога во промислувањето и делувањето во Светот/Вселената е поделена. Поделеноста незначи дека неокој нешто знае а крие од другите, туку значи немешање во улогата од другите два лика. А личносната релација помеѓу ликовите Божји, значи тоа дека она кое еден лик го започнува, другито го продолжува а третиот лик го довршува. Така, тие три лика се надполнуваат/надоврзуваат еден на друг а крајниот резултат од Нивното делување наликува на дело од еден и ист Творец.
Ај, ќе ти текне...
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Трета среќа....
Дискусијата е за Светото Тројство.
Тврдењето е дека Свето Тројство не се спомнува во Библијата. Изразот „Свето Тројство“ е измислен на Никејскиот Собор за да се оправда хенотеистичката природа на Христијанството.

(еднина) се однесуваше на Библијата, наместо (множина) за Библии.
It was a joke.
Елохимскиот апсурд ќе го оставиме за другпат.
Вселенските собори само ја поврдуваат и разјаснуваат Библиската вистина/вистини.
Во Стариот Завет, старозаветниот патријарх Авраам се среќава со тројца партници/тројца ангели, а во разговорот со нив, на Авраам му станува јасно дека разговара со Бога. Авраам им се поклонува на ангелите (на Троичниот Бог) а сепак им се обраќа со изразот „ти„ а не „Вие„.
 
Член од
9 ноември 2007
Мислења
9.327
Поени од реакции
1.334
Колку вселенски сабори се оддржале и кој тоа таму и во чие име и што разјаснува?
 

TheBestTipster

Избраниот
Член од
8 март 2008
Мислења
2.387
Поени од реакции
97
Колку вселенски сабори се оддржале и кој тоа таму и во чие име и што разјаснува?
Клигонците го свикаа првиот, Мормонците потоа 3 години по ред , па имаше застој ( III Интергалактичка војна ) ..сега не знам како стојат работите ..
 

Kajgana Shop

На врв Bottom