Каков е интернетот на Телекабел, Теленет...

Статус
Затворена за нови мислења.

SkyDriver

Would like my bananna ?
Член од
31 јули 2008
Мислења
2.140
Поени од реакции
221
А каде да одам?

Каде ќе добијам она за што плаќам?

Ова треба да се тера со тужби најверојатно...
Ако би направил споредба со она што го нудат во странство ќе бидеш презадоволен и од интернетот што го нудат телекабел кај нас :)
Побарај на Google најверојатно ќе најдеш некои информации да видиш за колку пониска цена од оваа кај нас колку подобар интернет добиваат од нашиов, али тоа е... Македонија е ова :) Треба да бидеме среќни што воопшто имаме интернет :pos:
 
Член од
29 септември 2007
Мислења
245
Поени од реакции
17
Не разбираат ли дека така не се работи???

А зошто да не напишам преставка до АЕК, пазарна инспекција, унија на потрошувачи, медиуми итн...

Малце реклама не е на одмет
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Аман нели размислувате логички ...

Ај да ги видиме фактите прво пред да јадеме зелка за судови, права на потрошувачи, и фраелук ...

Прво малце весела математика - ќе претпоставиме дека ТК има 10000 корисници. Тргнивајки од правилата на пазарна логика ќе претпсотавиме дека во еден момент 1% од корисниците имаат проблем. Како проблем ќе го дефинираме едно од следниво: вирус на ПЦ, диви кабелски приклучоци, оштетувања на кабли и активна опрема, глобални прекини на интернет линковите.
Значи ако само 1% од корисниците имаат проблем - тоа се 100 корисници, што мислите колку време ќе биде потребно да се излезе на терен и да се реши проблемот кај секој од нив ???
Затоа кога има корисникот проблем и кога ќе се тргнат оние проблеми кои се најчести, се бара да додје екипа на лице место за да се проверат оние кои се малце поделикатни за откривање. Малку од вас имаат точна визија колку комплексна е кабелската мрежа на ТК и колку еден див приклучок или лош конектор па и оштетен кабел може да прави проблеми ...

Значи препорака - јавете се во ТК, објаснете со нормален тон што е проблемот кажете што се дијагностицирале, и побарајте да дојдат на терен. Почекајте 2 дена ако не дојдат, јавете се и повторно алалрмирајте.

Често се случува ако е глобален проблем да не се оди кај кориснико бидејчи одредени параметри покажуваат дека се е во ред ...
Сепак технологијата дава одлични монжности за мониторирање на секој ваш кабелски модем ...

Значи нема веќе генерализации - ако имате проблем, кажете што се пробале да направите за да се поправи ... бидејќи неможе овде 10 души да имаат стално проблем а јас тука да развивам брзини од 15+ мегабита/сек. со истиот тој кабелски модем нели ???
 
Член од
29 септември 2007
Мислења
245
Поени од реакции
17
Аман нели размислувате логички ...

Ај да ги видиме фактите прво пред да јадеме зелка за судови, права на потрошувачи, и фраелук ...

Супер и јас сум за фактите! А за фраерлук лесно е...

Прво малце весела математика - ќе претпоставиме дека ТК има 10000 корисници. Тргнивајки од правилата на пазарна логика ќе претпсотавиме дека во еден момент 1% од корисниците имаат проблем. Како проблем ќе го дефинираме едно од следниво: вирус на ПЦ, диви кабелски приклучоци, оштетувања на кабли и активна опрема, глобални прекини на интернет линковите.
Значи ако само 1% од корисниците имаат проблем - тоа се 1000 корисници, што мислите колку време ќе биде потребно да се излезе на терен и да се реши проблемот кај секој од нив ???

Сето ова погоре што го кажа е во ред но од страната на компанијата...

За мене не е во ред зошто јас цело време плаќам и не добивам противредност за тоа што го плаќам. Ако компанијата 3 месеци не може да реши проблем, а дотогаш јас плаќам објасни ми што ми преостанува? Да се правам фраер или да пишам реклами? Ич не ми е битно дали сум во тие 1% или 0.0001%...


Затоа кога има корисникот проблем и кога ќе се тргнат оние проблеми кои се најчести, се бара да додје екипа на лице место за да се проверат оние кои се малце поделикатни за откривање. Малку од вас имаат точна визија колку комплексна е кабелската мрежа на ТК и колку еден див приклучок или лош конектор па и оштетен кабел може да прави проблеми ...

Абре 3 месеци неможат да средат? Доаѓаа не дека не доаѓаа ама џабе доаѓаа! Ништо не се реши а секој ден е се полошо... Незнам како е насабајле и не ме интересира. После работа сакам да имам интернет онаков каков го плаќам.

Значи препорака - јавете се во ТК, објаснете со нормален тон што е проблемот кажете што се дијагностицирале, и побарајте да дојдат на терен. Почекајте 2 дена ако не дојдат, јавете се и повторно алалрмирајте.

Се јавував и некако стигнаа најнакрај по ургенции но без резултат... Ми кажаа дека супер било насабајле кога никој немало :toe: Епа сабајле не ми треба!

Често се случува ако е глобален проблем да не се оди кај кориснико бидејчи одредени параметри покажуваат дека се е во ред ...
Сепак технологијата дава одлични монжности за мониторирање на секој ваш кабелски модем ...

Супер и јас знам дека не мора да се иде кога е во прашање недостаток на доволно нодови и загушување од уплоад! Но сепак 3 месеци и повеке да не се мрдне...

Значи нема веќе генерализации - ако имате проблем, кажете што се пробале да направите за да се поправи ... бидејќи неможе овде 10 души да имаат стално проблем а јас тука да развивам брзини од 15+ мегабита/сек. со истиот тој кабелски модем нели ???
Одлично Бидиков! Можеш да ми видиш IP, може да видиш статистика, еве ти конкретен проблем! Не ми треба 15+ само дај ми ги оние 4 што ги плаќам!
 
Член од
30 јули 2007
Мислења
1.391
Поени од реакции
86
Вака е до негде до 12 на пладне





A еве и на торент како иде..



Значи,останува уште да се среди со она драстичното намалување на брзината и пингот кој се јавуба одпосле :helou:..
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Танус душичке ти нешто си ми збунето ...

Од една страна викаш дека воошто не е добар интернетот, за да после кажеш дека некогаш (сабајле) има добра брзина додека другпат имало катастрофа брзина ...

Сите интернет пакети во МК се со нагарантирана брзина со цел цената да им биде што е можно помала... Сакаш 4 мегабита загарантирани 24/7 - треба да платиш 350-400 евра месечно и тогаш нема да има кабелски модем ќе има оптика или бакар...

Ова што го читам дека проблемите се јавуваат отпосле - делува на некој стар ТВ или див проклучок и тоа така треба да им се предочи на екипите на ТК, значи не се јавувате со филмот немам интернет туку сабајле нетот е топ попладне после Х часот е лош па ќе се побара кривецот ...

Значи по 187 пат - јас не работам во Телекабел, а брзината што ја имам сум спремен да ја платам ... линкови од тестови не постирам бидејќи после ќе слушам плачки ...
 

cYb3rc0re

~ место за реклама
Член од
3 мај 2005
Мислења
914
Поени од реакции
170
Катастрофа, цел ден денес нема интернет, приклучи/исклучи. Иначе сум на Моби (телекабел) Битола. Кој знае што му беше. А и телефоните не им работат.

Ако уште еден ден ми заебат вака, се селам.

Ова само да споделам со другите, да знаат.
 
Член од
30 јули 2007
Мислења
1.391
Поени од реакции
86
Катастрофа, цел ден денес нема интернет, приклучи/исклучи. Иначе сум на Моби (телекабел) Битола. Кој знае што му беше. А и телефоните не им работат.

Ако уште еден ден ми заебат вака, се селам.

Ова само да споделам со другите, да знаат.
Прво треба да знаеш дека пред некој ден и во СК беше така цел ден пагаше или ресетираа ,така да излеа нешто праат за да биде подобро валјда..

Друго,имаше ли Тв во периодот кога снемуваше нет??
Трето знаеш дека имаат нови броеви,може не си вртел на нив..
Кај мене сега во моментов е подобрено во однос на претходните денови,иако уште не е ко што беше али верувам дека ке се вратат во нормала..

Еве кај мене како е во моментов..

Не е лошо воопшто.. посебно пингот је топ :helou:


А ова излеа случајно се деси да отиде толку ..
 

cYb3rc0re

~ место за реклама
Член од
3 мај 2005
Мислења
914
Поени од реакции
170
Разбирам проблеми, ама не разбирам цел ден. И кога пробувајќи да се јавам на нивните нови телефонски броеви, не ги добивав, си реков ебати услугата, даваат телефонија а не можеш да ги добиеш.

Незнам далии проблемот им е со интерконекцијата со телеком (мислам дека е ова) или проблемите им се интерни (ако е ова тогаш нека не си играат провајдер, оти името кажува "Provider - to provide") нека не ги лажат луѓето.

Во секој случај, ако сакаат да работат професионално и ако пробуваат, тестираат или не знам шо, менуваат кабли, фино лепо можат да најават. И после и да им се јавам да речат извинете господине, најавено беше. Или нека работат навечер кога сите спиеме, како можам јас кога правам промени на сервер да го правам кога е најнепрометно, така може и тие.

Ако е интерконекциски проблем, нека информираат јавност, нека опнат една тужба итн. јас плаќам за мојата услуга кај нив тие треба да плаќаат во телеком и така натаму.

Не јас да одам испаничен таму (оти цел ден немам интернет а и не се оправа, а гледам ни телефони работат ни ништо) и заедно со уште 3-4рица да не мафтаат дека ќе ни јават кога ќе се среди (и тоа не го направија, тој што ми запиша адреса, телефон итн рече обавезно ќе ми јави што ќе биде и ако не биде, па не се јави до сега).
 
Член од
30 јули 2007
Мислења
1.391
Поени од реакции
86
Разбирам проблеми, ама не разбирам цел ден. И кога пробувајќи да се јавам на нивните нови телефонски броеви, не ги добивав, си реков ебати услугата, даваат телефонија а не можеш да ги добиеш.

Незнам далии проблемот им е со интерконекцијата со телеком (мислам дека е ова) или проблемите им се интерни (ако е ова тогаш нека не си играат провајдер, оти името кажува "Provider - to provide") нека не ги лажат луѓето.

Во секој случај, ако сакаат да работат професионално и ако пробуваат, тестираат или не знам шо, менуваат кабли, фино лепо можат да најават. И после и да им се јавам да речат извинете господине, најавено беше. Или нека работат навечер кога сите спиеме, како можам јас кога правам промени на сервер да го правам кога е најнепрометно, така може и тие.

Ако е интерконекциски проблем, нека информираат јавност, нека опнат една тужба итн. јас плаќам за мојата услуга кај нив тие треба да плаќаат во телеком и така натаму.

Не јас да одам испаничен таму (оти цел ден немам интернет а и не се оправа, а гледам ни телефони работат ни ништо) и заедно со уште 3-4рица да не мафтаат дека ќе ни јават кога ќе се среди (и тоа не го направија, тој што ми запиша адреса, телефон итн рече обавезно ќе ми јави што ќе биде и ако не биде, па не се јави до сега).

Абе се дешава ,ти за еден ден па толку си се возбудил :vozbud:

Има луге кои подолго време имаат проблем,ама ако бидеш упорен верувам ке се реши..не дека ги бранам или дека работам таму ама стварно ептен ретко сум имал проблеми со нив...
А и на крај краева доброто тоа што не си обврзан со договор така да можеш да ги смениш штом не ти чини..
Лошото е да си врзан на 2 години и да те дупи уште вториот месец.. е тоа е гадно веке.. иди тужи ги ти после ..:helou:
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Разбирам проблеми, ама не разбирам цел ден. И кога пробувајќи да се јавам на нивните нови телефонски броеви, не ги добивав, си реков ебати услугата, даваат телефонија а не можеш да ги добиеш.

Незнам далии проблемот им е со интерконекцијата со телеком (мислам дека е ова) или проблемите им се интерни (ако е ова тогаш нека не си играат провајдер, оти името кажува "Provider - to provide") нека не ги лажат луѓето.

Во секој случај, ако сакаат да работат професионално и ако пробуваат, тестираат или не знам шо, менуваат кабли, фино лепо можат да најават. И после и да им се јавам да речат извинете господине, најавено беше. Или нека работат навечер кога сите спиеме, како можам јас кога правам промени на сервер да го правам кога е најнепрометно, така може и тие.

Ако е интерконекциски проблем, нека информираат јавност, нека опнат една тужба итн. јас плаќам за мојата услуга кај нив тие треба да плаќаат во телеком и така натаму.

Не јас да одам испаничен таму (оти цел ден немам интернет а и не се оправа, а гледам ни телефони работат ни ништо) и заедно со уште 3-4рица да не мафтаат дека ќе ни јават кога ќе се среди (и тоа не го направија, тој што ми запиша адреса, телефон итн рече обавезно ќе ми јави што ќе биде и ако не биде, па не се јави до сега).
Дете, рипаш како прле пред магаре ...

Значи, кога има проблем помеѓу еден оператор со друг оператор има одредени рокови во кои операторот треба да преземе мерки за да се нормализираат работите. Овие рокови не се ни 12 ни 24 часа туку напротив се во рангот на 3-5 денови (да денови).

Од друга страна во моментов МТ има сериозни проблеми со својата инфраструктура и малце шабански, но нив приоритет и ме да се нормализираат работите прво кај нивнисте корисници (АДСЛ, макс ТВ, Кол и сурф ...) па проблемите им треба време додека поминат низ повеќето бирократски лавиринти...

Бидејќи очигледно немаш ни 1 ден работно искуство во секторот на телекомуникации ќе ти кажам ќути и пуши (цигари) ...

Вие сте биле нервозни нели бидејќи ви сецкал нетот одвај 1 ден - што мислите како ми е мене што сите вие ми џавкате по ПП и мсн дека демек нешто не е во ред со форумот, а проблемот секогаш е во МТ, он.нет, итн итн ...

Ако се скине оптички кабел - покрај интернет конекција може да се прекине и гласовната интерконекција ..

Значи за скопје: 02-612-1-612 за техниќка подршка (се јавив пред 5 мин и од прва ги добив) за останатите градови би требало да е 612612 ...

Ајде излезете малце на кафе - убаво е времето надвор доста на нет киснете со денови :pipi:
 
Член од
29 септември 2007
Мислења
245
Поени од реакции
17
Танус душичке ти нешто си ми збунето ...

Да ме збуни зошто инсистираше на факти, а ваму пробуваш да ме убедиш дека јас уствари треба да си седам мадро веке 4ти месец оти ете мене и не ми треба интернет во попладневни часови и дека супер е што и ова го добивам...

Од една страна викаш дека воошто не е добар интернетот, за да после кажеш дека некогаш (сабајле) има добра брзина додека другпат имало катастрофа брзина ...

ФАКТ #1 Плаќам интернет што реално не го користам!

ФАКТ #2 Плаќам за 4 мегабита а добивам 400 килобита!



ФАКТ #3 Она што го добивам се прекинува на секои 15-20 минути.

ФАКТ #4 Загубата на пакети се движи од 9% до 20% на 100.000 пакети.

ФАКТ #5 На секоја жалба се одговара со првин со пробај за 15 мин, па ке дојде екипа да провери, па извини дечко имаме проблеми, па извини дечко причекај до "следната недела" ке додадеме нов јазол баш таму. И така истите приказни 3 месеци...


ФАКТ #6 Бидиков ме убедува дека мене и не ми треба интернет попладне... WTF

Сите интернет пакети во МК се со нагарантирана брзина со цел цената да им биде што е можно помала... Сакаш 4 мегабита загарантирани 24/7 - треба да платиш 350-400 евра месечно и тогаш нема да има кабелски модем ќе има оптика или бакар...

Јас само сакам да го добијам она што го рекламираат и она што го плаќам во време кое јас го користам. Инаку ова во правен речник се вика измама или намерна неодговорност. Исто не ми треба 24/7, јас сакам од 17:00 до 01:00. Ако може??!

Ако не може тогаш си има други што го решаваат тој проблем.


Ова што го читам дека проблемите се јавуваат отпосле - делува на некој стар ТВ или див проклучок и тоа така треба да им се предочи на екипите на ТК, значи не се јавувате со филмот немам интернет туку сабајле нетот е топ попладне после Х часот е лош па ќе се побара кривецот ...

Многу убаво им е кажано и објаснето по сто пати на телефон и во живо... што на пример е толку тешко да се разберат фактите набројни погоре? До толку не се способни да разберат?

Значи по 187 пат - јас не работам во Телекабел, а брзината што ја имам сум спремен да ја платам ... линкови од тестови не постирам бидејќи после ќе слушам плачки ...

Бидиков срце, само продолжи вака и ќе те предложам да те постават за портпарол на ТК. Незнам како те испуштиле до сега.

А тогаш навистина ќе ти биде тешко да ми објасниш зошто некој не си ја гледа работата за што е платен или треба да си подразбереме дека ТК нема интерес да развива чесни односи со клиенти...

As simple as that! :helou:
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Плаќаш за ДО 4 мегабити - суровата реланост е што и 1килобит во секунда е ДО 4 мегабита.

Убаво пишува дека брзината зависи од повеќе фактори.... престани да се однесуваш како дрвен адвокат ... ако сакаш гарантирам бендвит - ти реков која е цената ...

Иначе за сецката пред малце и неотварањето на форумот од мт.нет цел ден денеска заблагодарете му се на телеком ... незнаат кои ип адреси се нивни па сами си ги рутираа погрешно ...

Иначе за понудата за потпарол - не фала да трпам вакви тинејџери на кои хормоните им удриле во глава и мислат дека се премиер во државава ... поготово што ни П од право незнаат и воопшто не го прочитале договорот кој го потпишале ...

Еве во знак на добра социјализација на форумов - твојов револт ќе го препратам до највисоката инстанца во ТК за да потоа продолжи градењето на односот кој ти се нарушил ...
 
Член од
29 септември 2007
Мислења
245
Поени од реакции
17
Би ти бил многу благодарен ако ми го решиш проблемот кој никако да се реши последниве 3 месеци!

Во знак на добра социјализација имаш ручек во три бисери ако конечно добијам стабилен интернет во попладневни часови.

...

Инаку точно знам што имам потпишано пред 4 год и точно знам дека некои работи не се решаваат за месец дена... Сепак ќе се согласиш дека ова трае предолго и ти да си на мое место не би реагирал поинаку. Посебно ако ти се јасни работите па те зезаат со бесмислици на телефон...

Тинејџер??! :vozbud: Радо би се вратил во тоа време ама нема...
 

Bidikov

Server guru
Член од
25 јануари 2005
Мислења
2.680
Поени од реакции
693
Тинејџер??! :vozbud: Радо би се вратил во тоа време ама нема...
Да оснесувањето ми личеше како на тинејџер ... добро е кога ќе те подмладат од времен а време нели :kesa:
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom