Аман нели размислувате логички ...
Ај да ги видиме фактите прво пред да јадеме зелка за судови, права на потрошувачи, и фраелук ...
Супер и јас сум за фактите! А за фраерлук лесно е...
Прво малце весела математика - ќе претпоставиме дека ТК има 10000 корисници. Тргнивајки од правилата на пазарна логика ќе претпсотавиме дека во еден момент 1% од корисниците имаат проблем. Како проблем ќе го дефинираме едно од следниво: вирус на ПЦ, диви кабелски приклучоци, оштетувања на кабли и активна опрема, глобални прекини на интернет линковите.
Значи ако само 1% од корисниците имаат проблем - тоа се 1000 корисници, што мислите колку време ќе биде потребно да се излезе на терен и да се реши проблемот кај секој од нив ???
Сето ова погоре што го кажа е во ред но од страната на компанијата...
За мене не е во ред зошто јас цело време плаќам и не добивам противредност за тоа што го плаќам. Ако компанијата 3 месеци не може да реши проблем, а дотогаш јас плаќам објасни ми што ми преостанува? Да се правам фраер или да пишам реклами? Ич не ми е битно дали сум во тие 1% или 0.0001%...
Затоа кога има корисникот проблем и кога ќе се тргнат оние проблеми кои се најчести, се бара да додје екипа на лице место за да се проверат оние кои се малце поделикатни за откривање. Малку од вас имаат точна визија колку комплексна е кабелската мрежа на ТК и колку еден див приклучок или лош конектор па и оштетен кабел може да прави проблеми ...
Абре 3 месеци неможат да средат? Доаѓаа не дека не доаѓаа ама џабе доаѓаа! Ништо не се реши а секој ден е се полошо... Незнам како е насабајле и не ме интересира. После работа сакам да имам интернет онаков каков го плаќам.
Значи препорака - јавете се во ТК, објаснете со нормален тон што е проблемот кажете што се дијагностицирале, и побарајте да дојдат на терен. Почекајте 2 дена ако не дојдат, јавете се и повторно алалрмирајте.
Се јавував и некако стигнаа најнакрај по ургенции но без резултат... Ми кажаа дека супер било насабајле кога никој немало
Епа сабајле не ми треба!
Често се случува ако е глобален проблем да не се оди кај кориснико бидејчи одредени параметри покажуваат дека се е во ред ...
Сепак технологијата дава одлични монжности за мониторирање на секој ваш кабелски модем ...
Супер и јас знам дека не мора да се иде кога е во прашање недостаток на доволно нодови и загушување од уплоад! Но сепак 3 месеци и повеке да не се мрдне...
Значи нема веќе генерализации - ако имате проблем, кажете што се пробале да направите за да се поправи ... бидејќи неможе овде 10 души да имаат стално проблем а јас тука да развивам брзини од 15+ мегабита/сек. со истиот тој кабелски модем нели ???