Ама знаеш дека неможе да не те лажат бе пеерНе ме читаш внимателно. Јас не барам еднаквост, јас сум елитист по дефиниција. Само барам да не ме лажат со еднаквоста, и во нејзино име од мене да бараат лојалност кон ситемот. А тоа е основната интенција на книгата на Фукујама.
Невидливата рака на Адам Смит нема врска со распределбата на добрата. Таа е економска категорија која (многу веројатно неточно) тврди дека пазарот сам од себе го регулира односот помеѓу побарувачката и потрочувачката, неважно за темата и муабетот тука.
Ти мислиш дека ќе дојдеш во позиција да лажеш некого и да владееш ?Ама знаеш дека неможе да не те лажат бе пеер
И ти ќе ги лажеш обичните смртници еден ден
Зарем мислиш дека ќе имаш сили да си го мериш со секој?
Илузијата на избор го прави човекот многу полесен за владеење
Пушки и пиштоли веќе не се во мода, време е на префинети владетели
Генерално си многу во право, илегализмот се живее, не се филозофира. Ние сме само теоретичари на илегализмот...Teмата апстрахира до бескрај.
Од улични криминалци што и беа англичаните илегалисти кон крајот на индустријализмот
до Илегализмот како...општествен систем?!
Маглива тема, работата е во тоа што е илегализмот е индивидуалистички настроен плус зависи од законите на државата каде што искрснува, апропо тоа повеќе наликува на некоја сурвивалистичка кованица отколку анархија.
Илегализмот не е ништо повеќе од "Raise your hands and gimme all your money". Акумулирање на средства за егзистенција во општество каде
регулаторите вршат доволно притисок да ти пукнат ушните тапанчиња.
Илегализмот нема филозофии, моралот е тргнат на страна(за разлика од анархијата, за чии морални вредности зборува Кропоткин), иако се базира на Штирнеровиот анархо правец, реков премногу е индивидуалистички настроен за да може да се впрегне солидна дефиниција.
Илегалисти беа Џеси Џејмс и Били д Кид. Дали овие го читале Штирнер? Се сомневам.
Илегалисти беа Бартоломеј Робертс и Семјуел Белами, живееа и "твореа" еден век пред пишувањето на првиот анархистички манифест.
Објаснив и зошто, правото да бидеш господар треба да го заслужиш, а не наследиш...
Од каде ти е чудната идеја дека сакам да ти одговорам?Што ќе ти е да бидеш господар, и така животот е
краток. Ќе си умреш црви ќе те изедат и ашшшшш....така беше нели?
Во архитектурата и дизајнот постои нешто наречено
апсурд на конструкција, аналогно на тоа и оваа твоја желба.
Проблемот зошто не можеш да го увидиш ова е очигледен.
Станува збор за хипноза.
П.С. И твојот одговор на ова ќе биде последица на хипноза.
Зошто претенциозно? Не верувам дека илегалистите некогаш целеле толку високо, илегализмот отсекогаш бил сведен на highwaymen,pickpocketing,bullying и слично. Не велам дека некој морал да го чита Штирнер, но веројатно дојде до поврзаност бидејќи во времето кое го спомнав во Англија, повеќето анархисти битисуваа како илегалисти.Малку се испомешаа некои работи, илегализмот Е продукт на капитализмот, никој не го негира тоа. Во едно општество, каде сите сме слободни и никој не ни виси над глава, илегализмот станува непотребен. Тој никогаш нема да стане општествен систем, затоа прашањето што ако сите станеме илегалисти е беспредметно како и прашањето што ако сите се самоубиеме утре? НЕМА сите да самоубиеме утре и нема сите да станеме илегалисти, едноставно нема.
Не мора некој да читал анархистички филозофии за да се совпадне со дефиницијата на илегалист. Доволно е да каже, јас не сакам да бидам роб како сите вас и да се обиде да добие моќ и богатство по нелегален пат. Дали ќе успее или не, зависи од тоа колку е интелигентен или не, и малку среќа.
Но и јас мислам дека е малку претенциозно ако некој просечен криминалец кој ограбува трафики и дува лепак, се нарече илегалист. Затоа дискусијата треба да се врти околу илегализмот како начин на живот а не денешните криминалци.
Не верувам во повисока филозофија на илегалистите кога во основите велат "немаме потреба од морални оправдувања за нашите постапки".Koga glasanjeto nesto bi menuvalo bi bilo ilegalno! taka li bese izrekata? epa normalno i u rusija nihilistite i anarhistite gi povrzuvale so ilegalizam i atentat e nelegalno delo i revolucija se sto rusi praven poredok se e toa nelegalno. jas mislam deka razlikata e vo toa sto ilegalistite pravat nesto po cena i na svojot zivot za nekoja ideja sto po Stirner bi bilo stavaat nesto nad sebe i ne se anarhisti a pak ako ne stavaat nesto nad sebe tuku gledaat samo za sebe togas po sto se razlikuvaat od onie na vlasta koi isto taka ne stavaat nisto nad sebe i gledaat samo za sebe osven po toa sto ne se na istite mesta. Dvete razlicni strani postojat zatoa sto ne se na isto mesto.jasno e sekoj gleda samo za sebe no se prikazuva kao demek toa go pravi za dobroto na nekakva apstrakcija kako Narod, Drzava, religija...i onoj koj se samoraznesuva go pravi toa oti nema drugi chare.
Ako ova velat togas go velat istoto sto go velat i nivnite protivnici, to est vlasta. sto e razlika megu kriminalec i terorist ili (borec za nekakvi prava) osven kauzata deka ova go pravi za nekoe opsto dobro a kriminalecot go pravi bez moralno opravduvanje.Не верувам во повисока филозофија на илегалистите кога во основите велат "немаме потреба од морални оправдувања за нашите постапки".
Илегализмот има индивидуалистичка природа, не може да се паралелизира со власта бидејќи всушност илегализмот претставува диспут помеѓу поединецот и целината која ја претставува власта.