една од причините за Брексит, а која ја наведоа во УК е дека кај нив вредностите се пониски, границата не е 50 туку мислам 30Го додале ради демек Европски стандарди, исто беше ама Европски поевропски звучи. Европски или не, денес е премногу загадено. Ние со кинезиве, рамо до рамо
AQI - Air Quality Index, е нова мерка воведена во МојВоздух која прави сума на сите измерени вредности од сензорите на една станица, прикажувајќи ја загаденоста на Европската скала за AQI од 0 до 100. Мерка под 25 означува многу ниска загаденост, под 50 - ниска, под 75 - средна, под 100 - висока, и над 100 - екстремно висока.
вчера го носев внукот на часови во Тавталиџе...паркирам кај Веро околу 16:40ч... кога ќе излезам од кола истиот познат смрад од ќумбиња; не знам колку се тамо вредностите ама тоа.. е сега немаат Циментара ама има таму сепак повеќе коли од Аеродром, така да еписибир е, а ако се створи голема гужва и полошо.. точно дека од ложењето е малку поостар смрадот, ама гасовите од нафтените деривати се најверојатно поопасни..И кај што е најзагадено, најскапи се становите. Меѓу најскапите поточно.
Луѓето ко ѓаол да ги тера да се трујат за екстра пари.
пред 15-20 години имаше една врста субвенционирање, мислам Словенија и /или Хрватска, преку Ренаулт, го даваш твоето старо ренолче, ги проценуваа поодобро одколку да го продаваш и купуваш нов модел ренаулт, ама старата кола иде на пресаОд друга страна, јас заменив 101 со ваков увезен одпад кој секако загадува помалце од стојадинот. Мислам воопшто не ги жалам овие препродавачиве, добра пара свртеа со ова али доколку меркава беше еколошка, а не за пари збирање можеа повеќе да се фокусираат на субвенционирање на нови коли пропорционално со данокот на стари увезени.
ајде на ПРВО местоСе виде на гласањето пред ден-два, колку сите партии не се влезени у бизнисот - труење на својот народ за пари.
Парламентот ја кочи забраната за увоз на отпад како енергенс
Активистите на ова гледаат немање волја кај пратениците за носење на законот.www.slobodnaevropa.mk
Мех, ова сигурно е мерено со алиекспрес мерни инструменти.
200 milioni evra bi kostalo otstranuvanjeto na lindanot dokolku nikoj ne lapne debela provizija. Poprvo ke se izgradi tramvajot, metroto i juzniot bulevar otkolku sto ke se otstrani lindanot od ohis.Каде ќе се уништува линданот?
Која држава ќе го уништува? Кој ќе го увезе од нас?200 milioni evra bi kostalo otstranuvanjeto na lindanot dokolku nikoj ne lapne debela provizija. Poprvo ke se izgradi tramvajot, metroto i juzniot bulevar otkolku sto ke se otstrani lindanot od ohis.