Skorp
That guy...
- Член од
- 30 јуни 2010
- Мислења
- 1.198
- Поени од реакции
- 2.246
Што очекуваш од човек што незнае ЗЕЛЕН БРАН да направи?Со тоа главурдите ќе си ги рушат.
Таа штета е од епски размери - само динамит и ништо друго ја оправа.
Што очекуваш од човек што незнае ЗЕЛЕН БРАН да направи?Со тоа главурдите ќе си ги рушат.
Таа штета е од епски размери - само динамит и ништо друго ја оправа.
Ova e kristalno jasno i jas ova go trubam veke so godini. Vo kolite gabe se bara dezuren krivec. Mozebi onie 40+ god stari kamioni kako fap,đems,tamcinja,dajcovi i slicno. Eden produvan FAP zagaduva kolku 1000 najgadni koli zaedno.Според мерењата на грчките научници, најмногу загадуваат печките на дрва и камините, најмалку возило од 2009 (доколку моторот и горивото се исправни). Тука негде е и гасот. Една печка на дрва загадува 300 пати повеќе од едно прастаро возило со еуро 0 што се вика, од 1992, а пелетите 10-40 пати повеќе од истото возило. Или дрвата загадуваат 1000 пати повеќе од едно возило од 2009, пелетите загадуваат 25-100 пати повеќе од природниот гас. Фино
https://twitter.com/iskulirana/status/813130038329671680
A fireplace pollutes the air as much as 1,000 cars
The increase in the excise duty on heating fuel has forced a large number of Greek households to find alternative solutions, the most popular among them being the fireplace. According to studies, however, the burning of wood greatly increases air pollution. Scientists recommend taking measures, indicating that a colder winter will further worsen the problem.
The particles that are emitted from the burning of wood are just as dangerous to human health as the ones emitted from car exhausts and other sources of burning. Although there have been no epidemiological studies so far, scientists believe that the moment they enter the lungs, they cause serious damage especially to the heart.
Measurement data show that the danger increases if air pollution in Athens and other cities is combined with burning wood when temperatures are low and there is no wind. Experts say that this year's relatively "warm" winter has prevented the inhabitants of large cities from the dangerous "cocktail" previously described.
The study of the level of air pollution in the five largest cities in Greece and the contribution of each pollutant to it was held from 10 January to 10 February 2013. The scientists measured the airborne particles using specialized chemical analyses.
According to their report, "the concentration of airborne particles on cold nights without wind reached very high levels". The highest among them were in the Thiseio region in the centre of Athens, where they reached 100 micrograms per cubic metre and in the centre of Patras with more than 200 micrograms per cubic metre. The experts make a comparison with the annual average concentrations of PM2.5 in the European Union, which is 20 micrograms per cubic metre.
Indicative emission of particles:
- Fireplace and wood stove (per 4 hours of burning): 150 g
- Car, model 1992 (per 30 km): 0.5 g
- Car, model 2009 (per 30 km): 0.15 g
- Pellet boiler (per 4 hours of burning): 5 to 20 g
- Heating fuel boiler (per 4 hours burning): 2 g
- Natural gas boiler (per 4 hours burning): 0.2 g
In Patras, the concentration of PM2.5 was above 50 micrograms per cubic metre during 12 evenings and nights of the studied period. During five of those, the concentration reached 100 micrograms per cubic metre. Such was the situation in Ioannina - 19 evenings and nights with a concentration of 50 micrograms, including five with 100 micrograms per cubic metre. The lowest was the pollution in the city of Heraklion on the Island of Crete, where temperatures were higher. During the nights with high air pollution, over 90% of the concentration was due to very small particles - with a diameter of less than 2.5 micrometres. They penetrate more easily than larger-sized particles and are thus able to reach the bronchi of the lungs, where they cause serious damage. High concentrations of airborne particles were reported between 7 pm and 3:00 am, the peak being at midnight.
The main reason for the increased concentration was the wood burning during the night hours. According to researchers, 90% of the pollution was due to it.
At the same time, concentrations of aromatic compounds such as toluene and xylene were detected among the agents during the nights with the highest levels of air pollution. Their presence indicated that some households used treated wood and other materials for heating.
The study was conducted within the context of the "Tallis" programme, which involved scientific groups from the Aegean University and the Universities of Patras, Ioannina and Crete and the research centres of "Dimokritos", the National Observatory of Athens and the Georgia Institute of Technology.
Пред пола век Скопје имало многу пати помалку жители од денес. Аргументот не ти е баш валиден.а ај сега ова по старо скопски...
како беше во Скопје пред земјотресот значи пред пола век.
Коли беа реткост, или еве се знаеше кога се вози, улиците беа празни за време на работно време но не за тоа муабетов...
за греењето во Скопје да ви кажам,за во Дебар или Берово незнам.
Сите поголеми згради имаа парни котли во подрумите кој се ложеа со во почеток на палење со дрва а потоа со ЈАГЛЕН-ќумур по скопски.
Такви беа ЦЕ-КА, Социјално,Црвен Крст, сите школи,....и т.н.
Јас во една од овие згради бев ложач на таков котел за парно.
Незнам која година се почна со парни котли на мазут или нафта.
Ама тоа не е се...цело Скопје сите маала - домаќинствата се греева на дрва и ЌУМУР. Па погледнете ги старите згради на моја улица 11 октомври сите имаа прозори за дотур на ќумур во подрумите.После земјотресот се измислива нафтени печки.
Ама тогаш немало мерења вакви. Ама немало ни загаден воздух.
Сега живеам во Н.Лисиче до куќите на ........ и чим се стемни не се диши тука,пече,гори,убива воздухот...не беше така пред пола век.
Заклучок...не е од дрва и јаглен...нешто друго ќе да е.
ама замисли ги сите овие згради што ти ги набројав(а и касарни) се наоѓаат во центарот на градот.котлите се палеа во 4 наутро,и јас го палев котелот во 4 наутро,за кога ќе влезе администрација да им биде топло.котелот се гаснеше не му се додаваше веќе јаглен после 11 часот. И цело Пајко маало,Ново маало,Маџир маало,Влашко маало,Еврејско маало,Гази-ментеш маало,сите околу центар цел ден се греева на дрва и јаглен.Пред пола век Скопје имало многу пати помалку жители од денес. Аргументот не ти е баш валиден.
Jaс ќе полемизирам со тебеКрајно неодговорно е клиниките да се преполни со болни деца и граѓани, а на градоначалничкиот состанок да не се донесе ниту една ефективна мерка против загадувањето во Скопје, сметаат од СДСМ.
„Граѓаните знаат дека Скопје можеше да биде гасифициран град. БЕГ (Топлификација )под контрола на лица од фамилијата на Никола Груевски можеше да ги мотивира граѓаните да се греат на парно, наместо да ги принудува да се исклучуваат поради лошите услуги. Груевски и Коце Трајановски можеа да овозможат субвенции за пелети на граѓаните, наместо да потрошат над 630 милиони евра за криминалниот проект Скопје 2014. Тоа што 10 години не го направија Никола Груевски и Коце Трајановски, ќе го спроведе новата одговорна Влада на граѓаните на Република Македонија“, се вели во реакцијата на СДСМ.
Додаваат дека новата Влада ќе ги гасифицира и Скопје и сите други градови во Македонија, по успешните примери во Струмица и Куманово. Че ги пренамени за намалување на загадувањето на воздухот 20-те милиони евра за Панорамско тркало, 5.7-те милиони евра што само во 2017 година Груевски и Трајановски сакаа да ги потрошат на нови барокни фасади, 500-те илјади евра што планираа да ги потрошат за партерно уредување на седиштето на ВМРО-ДПМНЕ. Со овие пари ќе се овозможи бесплатен јавен превоз за сите граѓани во деновите на високо загадување и субвенции за греење за социјално најранливите категории. Како интервентни мерки ќе воведат посебен сообраќаен режим и времен целосен прекин на сите градежни активности во Скопје.
„Сите кои ги загрозуваа животите на граѓаните со несериозни политики ќе одговараат.“, се вели во соопштението.
Можеби за јаглеродот, но за честичките истражувањата за говорат друго2. Гасификацијата нема да донесе чист воздух во Скопје. Гасот е нечисто, смрдливо и гнасно фосилно гориво и од него може да има само поголемо загадување.
Не бе на оџаците на куќите сите филтери имет вградено!а ај сега ова по старо скопски...
како беше во Скопје пред земјотресот значи пред пола век.
Коли беа реткост, или еве се знаеше кога се вози, улиците беа празни за време на работно време но не за тоа муабетов...
за греењето во Скопје да ви кажам,за во Дебар или Берово незнам.
Сите поголеми згради имаа парни котли во подрумите кој се ложеа со во почеток на палење со дрва а потоа со ЈАГЛЕН-ќумур по скопски.
Такви беа ЦЕ-КА, Социјално,Црвен Крст, сите школи,....и т.н.
Јас во една од овие згради бев ложач на таков котел за парно.
Незнам која година се почна со парни котли на мазут или нафта.
Ама тоа не е се...цело Скопје сите маала - домаќинствата се греева на дрва и ЌУМУР. Па погледнете ги старите згради на моја улица 11 октомври сите имаа прозори за дотур на ќумур во подрумите.После земјотресот се измислива нафтени печки.
Ама тогаш немало мерења вакви. Ама немало ни загаден воздух.
Сега живеам во Н.Лисиче до куќите на ........ и чим се стемни не се диши тука,пече,гори,убива воздухот...не беше така пред пола век.
Заклучок...не е од дрва и јаглен...нешто друго ќе да е.
Mислам дека имавме тема „ Научен метод „ во кој расправавме што е тоа научен метод.Можеби за јаглеродот, но за честичките истражувањата за говорат друго
The experts make a comparison with the annual average concentrations of PM2.5 in the European Union, which is 20 micrograms per cubic metre.
Indicative emission of particles:
- Fireplace and wood stove (per 4 hours of burning): 150 g
- Car, model 1992 (per 30 km): 0.5 g
- Car, model 2009 (per 30 km): 0.15 g
- Pellet boiler (per 4 hours of burning): 5 to 20 g
- Heating fuel boiler (per 4 hours burning): 2 g
- Natural gas boiler (per 4 hours burning): 0.2 g
http://www.familiesforcleanair.org/wp-content/uploads/2013/05/chart_circles.gif
Wood pellet stoves are the cleanest of solid fuel-burning residential heating appliances. With combustion efficiencies of 78%–85%, they are also exempt from United States Environmental Protection Agency (EPA) smoke-emission testing requirements, they do however, produce dramatically more fine particle pollution than either a gas or oil furnace. See the diagram below:
Заради намалување на т.н. стакленички гасови, британската држава водела политика на поголемо користење на дизел возила, за помала емисија на ЦО2, за борба против климатските промени.
http://www.dailymail.co.uk/news/article-3467612/Why-diesel-car-greatest-s-touted-low-carbon-fuel-s-cost-tens-thousands-lives-air-filthier.html
резултатот бил десетици илјади животи поточно 40-50.000 годишно. Два главни загадувачи кои ги испушта дизелот се азотни оксиди и честичките. Дополнително владата со 400 милиони фунти субвенционирала користење печки на биомаса (дрво) при што дополнително биле предизвикани 1000-3000 смртни случаи годишно.
Ете ти паралела и за Македонија чија е одговорноста за ова загадување, болести и смртни случаи.
2009 Killer stoves
Government admitted that its own ‘impact assessment’ showed that encouraging wood-burning in stoves and power stations through subsidies would lead to up to 1.75 million ‘person years lost’ by 2020 because of ‘impact on air quality of increased biomass combustion’.
2010-2016 Smoke up
Government policies to subsidise wood-burning stoves, boilers and power stations in name of curbing CO2 emissions lead to the expected surge in particulates as more smoke enters the atmosphere.
2016 - 40,000 deaths
Devastating report by Royal College of Physicians and Royal College of Paediatrics and Child Health says around 40,000 deaths in UK caused by outdoor air pollution annually, with diesel engines and wood-burning both playing major roles.
тоа што го постирам се проби, анализи и заклучоци од научни институти, соодветни факултети и институции низ светот. Не од некоја наводна студија кај нас.Mислам дека имавме тема „ Научен метод „ во кој расправавме што е тоа научен метод.
Тоа значи, посматрај, анализирај, експериментирај.
Не донесувај предвремени заклучоци.
нормално, пред се затоа што сеуште има и други. Но загадувањето е намалено. Тоа можеш да го прочиташ овдеСите видивте и слушнавте тврдења дека Југохром го загадува воздухот во Тетово
Потоа видовте и слушнавте дека Југохром го затворија
Потоа видовте и слушнавте тврдења дека воздухот во Тетово е и понатаму загаден.
ако направиш проста математика (без хемиски анализи), ова решение во моментов е тешко изводливо. Зошто? Се вели, Сараево воведува пар непар (инаку Сараево е лош репер од низа причини). Ако раскрсницата Автокоманда е измерено околу 60.000 возила, а за битпазар негде прочитав накај 100.000 дневно, ако само по 1 се вози во тие автомобили, а половината теоретски се непар, тоа би биле +30.000 патници од Автокоманда или скоро 100.000 битпазар. Дури и половината од овие бројки (50.000 и 15.000) се преголем број патници, преголем залак за моменталниот капацитет на јавниот превоз. Од пред икс години Моепп и еколошките друштва даваа податоци и апелираа на А и Б дозволи, долгорочни мерки и активности. Никој не ги слушаше. Од пролет до есен медиумите и властите се занимаваат со многу небитни работи, а дојде ли зима...лелее што ќе правимеее, ај да им скратиме греење и превоз.Деновиве се појавија барања да се воведе пар-непар возење со коли. И тоа сите го бараа од Коце
Зошто спомнав Сараево е лош репер. Имав прилика да зборам со неколкумина од Сараево. Состојбите со градење, греење, зеленило и лоша контрола врз капацитетите е како пресликана кај нас. Така да, во таков хаос, нормално дека загадувањето би било слично.После се појавија вести дека и во Сараево воздухот е загаден но тамо вовеле пар непар
Јас не можам ниту да замислам дека ние од Скопје сме го загадиле воздухот во Сараево
феномен кој се јавува во ваков тип котлини, но кој со разни мерки може да се намали со долгорочни мерки.Очигледно дека се работи за феномен кој се појавил на огромна територија