Загадувањето не сопира, секоја година нови 4.500 заболени од рак!

Anon

/b/ House /b/
Член од
13 декември 2007
Мислења
11.244
Поени од реакции
16.700
Зошто е додадено E пред AQI?
Кажете ми дека не значи estimated...
 
Член од
28 март 2006
Мислења
16.076
Поени од реакции
8.915
Го додале ради демек Европски стандарди, исто беше ама Европски поевропски звучи. Европски или не, денес е премногу загадено. Ние со кинезиве, рамо до рамо

AQI - Air Quality Index, е нова мерка воведена во МојВоздух која прави сума на сите измерени вредности од сензорите на една станица, прикажувајќи ја загаденоста на Европската скала за AQI од 0 до 100. Мерка под 25 означува многу ниска загаденост, под 50 - ниска, под 75 - средна, под 100 - висока, и над 100 - екстремно висока.
 
Последно уредено:
Член од
12 март 2009
Мислења
12.825
Поени од реакции
6.847
Го додале ради демек Европски стандарди, исто беше ама Европски поевропски звучи. Европски или не, денес е премногу загадено. Ние со кинезиве, рамо до рамо

AQI - Air Quality Index, е нова мерка воведена во МојВоздух која прави сума на сите измерени вредности од сензорите на една станица, прикажувајќи ја загаденоста на Европската скала за AQI од 0 до 100. Мерка под 25 означува многу ниска загаденост, под 50 - ниска, под 75 - средна, под 100 - висока, и над 100 - екстремно висока.
една од причините за Брексит, а која ја наведоа во УК е дека кај нив вредностите се пониски, границата не е 50 туку мислам 30

а на времето
Лондон беше познат по густите магли и смогот, па серискиот убиец Џек Мевосек се криеше во маглата и смогот..
а има и друго :

Автоматски споено мислење:

И кај што е најзагадено, најскапи се становите. Меѓу најскапите поточно.
Луѓето ко ѓаол да ги тера да се трујат за екстра пари.
вчера го носев внукот на часови во Тавталиџе...паркирам кај Веро околу 16:40ч... кога ќе излезам од кола истиот познат смрад од ќумбиња; не знам колку се тамо вредностите ама тоа.. е сега немаат Циментара ама има таму сепак повеќе коли од Аеродром, така да еписибир е, а ако се створи голема гужва и полошо.. точно дека од ложењето е малку поостар смрадот, ама гасовите од нафтените деривати се најверојатно поопасни..
 
Последно уредено:

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
6.290
Поени од реакции
13.495
Овие пацови протестираат за да може да се продужи срањето преку кое го собравме шлајмот од аута од цела Европа (со акцент на источниот сосед).



Од друга страна - оваа математика вика дека повеќе од пола миљарда евра од фајром отишла у куп говна за една деценија. Нели паторот шо збореше голф четворка за него било добро ауто.....па испадна дека и голф двојка можеше да се увезуе (среќна околност е што и во Европа го нема веќе).

Е сеа, оние смрдлиња горе шо к** ги заболе дека продаваат дизели без катализатори по еуро 0 стандард, ако изнесле толку пари, не дека младите ќе останеа и не дека ќе уштедевме нешто, пошо немаме ауто-индустрија, па пак ќе одеа пари надвор за нови коли, ама чоек да се стаписа од тоа каков гној од народ егзистира на овие простори. Буквално кур ги боли и за здравје и за воздух - „дај да тераме бизнисов!“ и уште се „закануваат“ дека младите ради ова ќе си оделе....која иронија еј. Едно 90% од луѓето што лично ги познавам што си отидоа како една од причините за селење го спомнуваат и непоправливото загадување у кое никаква плата, никакви месечни примања не ти праат кеиф.

Увозот на токсичен отпад од странство е една посебна димензија и друга тема.
Со оглед на тоа дека попис немаме напраено 15 години, а секоја можна статистика е фалсификувана и лажирана - со резерва да ги земате вредностите за увоз на истиот и да ги множите по некоја рендом третоцифрена бројка.
 
Член од
17 август 2011
Мислења
3.891
Поени од реакции
4.283
Од друга страна, јас заменив 101 со ваков увезен одпад кој секако загадува помалце од стојадинот. Мислам воопшто не ги жалам овие препродавачиве, добра пара свртеа со ова али доколку меркава беше еколошка, а не за пари збирање можеа повеќе да се фокусираат на субвенционирање на нови коли пропорционално со данокот на стари увезени.
 
Член од
12 март 2009
Мислења
12.825
Поени од реакции
6.847
Од друга страна, јас заменив 101 со ваков увезен одпад кој секако загадува помалце од стојадинот. Мислам воопшто не ги жалам овие препродавачиве, добра пара свртеа со ова али доколку меркава беше еколошка, а не за пари збирање можеа повеќе да се фокусираат на субвенционирање на нови коли пропорционално со данокот на стари увезени.
пред 15-20 години имаше една врста субвенционирање, мислам Словенија и /или Хрватска, преку Ренаулт, го даваш твоето старо ренолче, ги проценуваа поодобро одколку да го продаваш и купуваш нов модел ренаулт, ама старата кола иде на преса
Друго, како е пресметано колку пари се одлеани од државата за увоз на стари коли ?? Имено увозниците ги купуваат од отпади, за мали пари, поефтините што ги плаќаме 2500-3000 евра се платени таму 500 - до 700 евра ( трошоци за превоз е друго)
Трето, точно е дека поновите коли помалку загадуваат, но пак има друга работа, ако сме возеле коли од 40-50 коњски сили, сега возиме по 70-80 и повеќе, дали загадувањето е значително помало во апсолутен износ на гасови ???

1 час
Ne se sekirajte za vozduhot!
Bitno stigaat novi aparati za kockanje
 
Член од
12 март 2009
Мислења
12.825
Поени од реакции
6.847
АПАСИЕВ: АКО ОВА Е ВИСТИНА ТРЕБА ДА ГИ ОБЕСИМЕ НА ЖАЛНИТЕ ВРБИ У ВАРДАР КАЈ КАМЕН МОСТ

абе бадијала се пениш...
СПАСОВСКИ: НЕМА УВОЗ НА ШТЕТЕН ОТПАД

симптоматично е дека шпицот на максималното внесување на опасен отпад е 2015, 2016, во време кога шарените протестираа за СЕ И СЕШТО
 

Beric Dondarrion

Lord of Blackhaven
Член од
14 август 2006
Мислења
28.113
Поени од реакции
33.521
Член од
12 март 2009
Мислења
12.825
Поени од реакции
6.847
Се виде на гласањето пред ден-два, колку сите партии не се влезени у бизнисот - труење на својот народ за пари.
ајде на ПРВО место
 

Beric Dondarrion

Lord of Blackhaven
Член од
14 август 2006
Мислења
28.113
Поени од реакции
33.521
✔ Албанија нема рестрикција на извоз на опасен отпад, но има комплетна забрана за увоз на опасен и неопасен отпад. Забранет е транзит на опасен отпад, само неопасен или инертен отпад може да транзитира низ територијата на Албанија.
✔ Црна Гора извезува опасен отпад зошто нема соодветни услови за отстранување, депонирање, рециклирање, реупотреба и сл. Увозот на опасен отпад е забранет за било какви цели. Забранет е увоз на неопасен отпад за складирање и користење како гориво или на друг начин за производство на енергија.
✔ Србија има забрана за увоз на отпад со цел да се употреби како гориво, извор на енергија.
✔ Хрватска забранува увоз на отпад за отстранување и како извор на енергија.
✔ Чешка забранува увоз на отпад како енергенс.

а кај нас СДСМ го одложи гласањето за конечна забрана за увоз на отпад како енергенс заради консултации
Имаат нова финта сега, пред избори, која ќе им овозможи и понатаму да трпаат пари у џеб на сметка на нашето здравје - немало да можеме да го изнессеме од Македонија линданот од Охис, ако сме забранеле увоз на отпад како енергенс
што е скроз неточно
 

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
6.290
Поени од реакции
13.495
Каде ќе се уништува линданот?
 

Almeida

поет, мрачна сила, гад
Член од
15 февруари 2015
Мислења
6.290
Поени од реакции
13.495
200 milioni evra bi kostalo otstranuvanjeto na lindanot dokolku nikoj ne lapne debela provizija. Poprvo ke se izgradi tramvajot, metroto i juzniot bulevar otkolku sto ke se otstrani lindanot od ohis.
Која држава ќе го уништува? Кој ќе го увезе од нас?

Направија договор со владата на Норвешка, која треба да помогне во финансирањето и експертизата, ама каде ќе се преместува?

Лапање провизија е друга тема. Не е небитна тема, ама не е тоа прашањето.
 
На врв Bottom