Економски факултет (стара тема)

Статус
Затворена за нови мислења.
Член од
23 октомври 2008
Мислења
87
Поени од реакции
2
паа 90% се положени маркетинг ...
ја без да пипнам книга - 6.5 или 7.5 имав - ПРЕЗАДОВОЛЕННННННННННН :D
утре лото уплаќам , парче праам на тепка :pos2:

Иначе менаџмент ... бев кај Столе и ми кажа дека уопште немало граница , не била 51... Требале да се договорат со Шуклев , пошо многу имало паднати и ќе не обавестел на предавање ....
Ама ја прееска разбрав од "сигурни извори" дека 100 % ја спуштил на 30 ...
Али сепак тоа може да е трач , ко шо ни е факултетот пун со трачеви
 
Член од
12 јуни 2008
Мислења
125
Поени од реакции
4
tomy да не виде што иам ја направено маркетинг ??
 
N

NeMiRnA

Гостин
Абе кај 30 таму 20,за да положиме сите ако не па.30 е многу,така да...малце потешко...
 
Член од
23 октомври 2008
Мислења
87
Поени од реакции
2
ејјјј не ми текна , али 99% имаш положено ако си учел :pos2::pos2::pos2:
... шала на страна , ко да не те видов у паднатите ( ептен беше мал списокот )
 
N

NeMiRnA

Гостин
После денес,рекла-казала муабети не слушам.Или ќе се изнервираш или пред време ќе се израдуваш.Пред 2 год. не знам како било и не ме интересира,секој си креира онака како на него му одговара.И маркетинг викаа дека измешани ќе биле,разлика во зборчиња,запирки...абе опасно страшни работи.А и да ја спушти менаџмент,не е во интерес на студентите,ај размислете од агол на собирање на поени,а кај Шуки се се случува,па после кога ќе ви рече сите положени,а собрање на поени немаш за да исполниш квотата од 60%,а кај него се случувало и тоа...ама и ова е рекла-казала муабет.Подобро сега да ја заебе на чисто да си бидеш,си знаеш испит те чека,а не да те мачи и на крај пак на испит.
 

naumdb

Кајгана Менаџер!!!
Член од
5 јуни 2007
Мислења
8.993
Поени од реакции
5.622
После денес,рекла-казала муабети не слушам.Или ќе се изнервираш или пред време ќе се израдуваш.Пред 2 год. не знам како било и не ме интересира,секој си креира онака како на него му одговара.И маркетинг викаа дека измешани ќе биле,разлика во зборчиња,запирки...абе опасно страшни работи.А и да ја спушти менаџмент,не е во интерес на студентите,ај размислете од агол на собирање на поени,а кај Шуки се се случува,па после кога ќе ви рече сите положени,а собрање на поени немаш за да исполниш квотата од 60%,а кај него се случувало и тоа...ама и ова е рекла-казала муабет.Подобро сега да ја заебе на чисто да си бидеш,си знаеш испит те чека,а не да те мачи и на крај пак на испит.
Ова болдираново е дефинитивно рекла-казала :)
 

a_n_a

...TotAllY n LovE...
Член од
9 мај 2008
Мислења
89
Поени од реакции
1
aj честито на сите што положија маркетинг да ги положите и останатите два колоквиуми, убаво спремајте се за втор минатата година мене ми беше полесен отколку прв али кај неа никогаш не се знае :helou:
има ли некој нешто МИС прашања или што и да е да ми каже?
 

naumdb

Кајгана Менаџер!!!
Член од
5 јуни 2007
Мислења
8.993
Поени од реакции
5.622
Ај сеа некој нека каже, Меѓународна само со пишење ќе биде или ќе има нешто и оптички?
 

naumdb

Кајгана Менаџер!!!
Член од
5 јуни 2007
Мислења
8.993
Поени од реакции
5.622
mene mi kazaa deka ke ima 20 prasanja so pisuvanje na prv kolokvium ......abe do koja strana e magunarodna?
До 73.
Не ми е јасно, кај ќе извади толку прашања на толку малце материјал. Мене ми кажаа 15 :)
 
Член од
25 јули 2008
Мислења
53
Поени од реакции
6
aj честито на сите што положија маркетинг да ги положите и останатите два колоквиуми, убаво спремајте се за втор минатата година мене ми беше полесен отколку прв али кај неа никогаш не се знае :helou:
има ли некој нешто МИС прашања или што и да е да ми каже?
Прашања МИС имаш во Либро, според постарата генерација, што сум чул не вршат многу работа. Што разбрав дека системската аналаиза е многу важна, и дека тие што ја применуваат се добри менаџери, и тоа се повторува во едно 27 варијанти. Другото се воглавно набројувања.
 
Член од
24 октомври 2008
Мислења
68
Поени од реакции
2
До 73.
Не ми е јасно, кај ќе извади толку прашања на толку малце материјал. Мене ми кажаа 15 :)

abe ona prasanjata gi davala kako sporedbi, pomegu teorii ........taka neso mi kazuvaa ,,,,,,ajde ke vidime kako ke bide
ama jas mislam lesno ;)
 

tomsaso

Пемпере
Член од
10 септември 2005
Мислења
1.387
Поени од реакции
339
како што кажа проф. меѓународна ќе биди и оптичи и со раскажвање....

еве на што се сеќавам од прашањата по маркетинг

1. Статистичката анализа на побарувачката се состои од искажување на продажбата како независна варијабла и обид да се објасни продажбата како функција на одреден број зависни варијабли на побарувачката. - Погрешно


2. Кога купувачите не ги планираат нивните набавки внимателно или кога стручњаците не се на располагање или не се сигурни, компанијата може да сака да спроведе анализа на временски серии . Ова е особено корисно во предвидувањето на продажбата на нов производ или на веќе потврден производ преку нов канал на дистрибуција или нова територија. - Погрешно

3. Вкупната побарувачка на пазарот (и по области) за производ или услуга претставува вкупниот обем кој би бил купен од страна на дефинирана група на потрошувачи во дефинирана географска област и временски период, во дефинирано маркетинг окружување и во услови на дефинирано ниво и микс на маркетинг напори во индустирјата. - ТОЧНО

4.Кои од следните не се соцолишки фактори ?
-Улога и статус
-Личноста и претставата за себе
-Начин стил на живеење
-Уверувања и ставови
-Семејството

5. Фактори во технолошката околина се
-Постојаниот инфлаторен доход
-концентрација на помали подобрувања отколку на големи откритија
-зголемување на бројот на прописи за технолошки измени
-Образование
-измени во спроведување на прописите

6.Кои се предуслови за развој на маркетинг концептот?
-општествена продуктивност
-стурктура на вработеноста
-развиеноста на пазарните односи
-динамиката на условите за стопанистување
-меѓусебниот однос на одделните функции на стопанскиот субјект

7.Факторите кои влијаат на примена на маркетинг концепот се делат на надворешни и внатрешни. Според Котлер, кои се надворешни фактори:
-Маркетинг околина
-пазарот

-инструменти на компанијата
-маркетинг микс

8. Статистичкиот приод кај историскиот метод, појавата се согледува во определен период од нејзиниот развој, па оттаму и не може да се утврдува нејзината динамика. - ПОГРЕШНО

9.Но, многу често веднаш по купувањето или по извесно време, потрошувачите ги преиспитуваат своите одлуки и тоа во насока на нејзината оправданост изборот итн. Ваквите "сомневања" се познати како оснзнавање на проблемот - ПОГРЕШНО

10.Фази во процесот на донесување одлука за купување кај пазарот за лична потрошувачка се:
-прибирање информации
-оцена на различните алтернативи
-избор и купување

-однесување по купување
-Препознавање на проблемот

11. Позиционирање на пазарот - определување на привлечноста на секој пазарен сегмент пооделно. - ПОГРЕШНО

12.Таргетирање на пазарот - Поделба на пазарот на хомогени групи на потрошувачи кои имаат исти или слични потреби за чие задоволување е неопходен маркетинг микс концепт или делење на пазарот на различни групи на купувачи........ - ПОГРЕШНО

13.Притоа сегментирањето на пазарот може да се изврши на неколку различни нивоа: (а) масовен маркетинг, (б) сегментирачки маркетинг, (в) субсегментирачи маркетинг, (г) микромаркетинг - ТОЧНО

14.Недифреренцираниот маркетинг се фокусира повеќе на сличностите отколку на разликите во желбите на потрошувачите - ТОЧНО

15.Маркетинг разузнавањето претставува прибирање на секојдневни информации во врска со новите случувања во маркетинг окружувањето кои им помагаат на менаџерите да ги подготват и приспособат маркетинг плановите - ТОЧНО

ме мрзи.. ми текнуват уште...



ехххх да памтев матријал колку што памтам тестови......
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom