Евтини авионски карти

M*O*N*A

~*Kitekatus*~
Член од
20 јуни 2007
Мислења
99
Поени од реакции
31
Имај во предвид дека летот на Ер Приштина е нередовен / чартер, а со тоа и немаат обврски кон патниците како во редовниот сообраќај. Можат да го откажат летот во последен момент ако проценат дека нема да им се исплати, и во такви ситуации нема да добиеш никаков друг надомест освен билетот кој веќе си го платил.
Оваа информација не е точна. Линијата на Аир Приштина е директна и редовна, оперираат секоја среда и сабота, и досега никогаш не се случило да се откаже лет без оглед на бројот на патници.За разлика од Виз аир со Аир Приштина имаш 20 кг багаж + 5 кг рачен багаж и се тоа ти е вкалкулирано во цената на картата која си ја плакаш, без скриени трошоци и финти како на пример торбата ти е за пола сантим поголема од тоа што треба, ајде плати екстра 30 евра. Имаш 24 часа Call-centar и нивен персонал на аеродромите, кој може да ти помогне во врска со секое прашање кое го имаш како патник.Па сега сами увидете ја разликата:)
 
Член од
26 април 2013
Мислења
15
Поени од реакции
2
da ne znaes za koi evropski gradovi imaat letovi air pristina?
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657
Оваа информација не е точна. Линијата на Аир Приштина е директна и редовна, :)

Затоа и го дадов линкот, да не може некој да дава произволни изјави. Фино си пишува таму каков тип на сообраќај е. Јас само дадов појаснување што тоа значи во поглед на нивните обврски.

Ме интересира од каде имаш увид во редовноста на нивното работење, ако под редовност, за разлика од погоре, подразбираме извршување на летот. Таа статистика е достапна на вработени на аеродромот, тур операторот или авио-компанијата. Без соодветен линк или прикачен документ и тоа е уште еден произволен исказ. Не верувам дека немале оперативни проблеми и доцнења или откажувања, напротив. А сигурен сум дека немале обврски. Колку еден балкански тур оператор ќе се грижи за вас доколку нема обврски да го стори тоа? :( А замисли да банкротираат? Кој ќе ги врати парите? Кој ќе обезбеди сместување или алтернативен превоз? Еве еден случај од пред пола година, патниците помеѓу Скопје, Приштина, Охрид и Цирих сигурно се сеќаваат. http://www.thelocal.ch/20121022/bankrupt-hello-airline-grounds-flights

Штом го спомна багажот, ајде да одговорам и на тоа. Чекираниот багаж на Виз Ер има лимит од 32 кг, не се доплаќа ништо над 15 или 20 кг, како кај останатите компании. За рачниот багаж нема ограничување во тежината, се додека можеш сам да го кренеш над седиштето.

„Скриените трошоци и финти„ - процесот на букирање е дизајниран да биде максимално флексибилен и овозможува на секој патник да си го дизајнира летот како што му одговара и да помине со најефтин можен билет. Не секој сака да патува со голем багаж, да се чекира на аеродром и да плаќа за сите останати според крути унифицирани правила. Така, разликата во цена е очигледна и добредојдена за многумина кои инаку воопшто не би се качиле во авион.

Во секој случај, конкуренцијата е добредојдена. Од неа патниците можат само да профитираат, бидејќи придонесува за покачување на нивото на услуги и спуштање на цените. Верувам дека тие што воошто размислувале за патување со авион до пред година-две можат да посведочат за разликите. На крај на краиштата, секој има избор со кого сака да патува и да види со свои очи каков третман добива со едните или со другите, како во стандардни, така и во ситуации кога има несакани промени на планот на патување.
 

M*O*N*A

~*Kitekatus*~
Член од
20 јуни 2007
Мислења
99
Поени од реакции
31
da ne znaes za koi evropski gradovi imaat letovi air pristina?
Од Скопје летаат до Цирих И Дизелдорф, а од Приштина до Базел, Брисел, Лондон Станстед, Штутгард, Минхен..отвори на www.airprishtina.com и можеш да ги видиш сите дестинации и цени, како и редот на летање
--- надополнето: 2 јуни 2013 во 11:38 ---
Затоа и го дадов линкот, да не може некој да дава произволни изјави. Фино си пишува таму каков тип на сообраќај е. Јас само дадов појаснување што тоа значи во поглед на нивните обврски.

Ме интересира од каде имаш увид во редовноста на нивното работење, ако под редовност, за разлика од погоре, подразбираме извршување на летот. Таа статистика е достапна на вработени на аеродромот, тур операторот или авио-компанијата. Без соодветен линк или прикачен документ и тоа е уште еден произволен исказ. Не верувам дека немале оперативни проблеми и доцнења или откажувања, напротив. А сигурен сум дека немале обврски. Колку еден балкански тур оператор ќе се грижи за вас доколку нема обврски да го стори тоа? :( А замисли да банкротираат? Кој ќе ги врати парите? Кој ќе обезбеди сместување или алтернативен превоз? Еве еден случај од пред пола година, патниците помеѓу Скопје, Приштина, Охрид и Цирих сигурно се сеќаваат. http://www.thelocal.ch/20121022/bankrupt-hello-airline-grounds-flights

Штом го спомна багажот, ајде да одговорам и на тоа. Чекираниот багаж на Виз Ер има лимит од 32 кг, не се доплаќа ништо над 15 или 20 кг, како кај останатите компании. За рачниот багаж нема ограничување во тежината, се додека можеш сам да го кренеш над седиштето.

„Скриените трошоци и финти„ - процесот на букирање е дизајниран да биде максимално флексибилен и овозможува на секој патник да си го дизајнира летот како што му одговара и да помине со најефтин можен билет. Не секој сака да патува со голем багаж, да се чекира на аеродром и да плаќа за сите останати според крути унифицирани правила. Така, разликата во цена е очигледна и добредојдена за многумина кои инаку воопшто не би се качиле во авион.

Во секој случај, конкуренцијата е добредојдена. Од неа патниците можат само да профитираат, бидејќи придонесува за покачување на нивото на услуги и спуштање на цените. Верувам дека тие што воошто размислувале за патување со авион до пред година-две можат да посведочат за разликите. На крај на краиштата, секој има избор со кого сака да патува и да види со свои очи каков третман добива со едните или со другите, како во стандардни, така и во ситуации кога има несакани промени на планот на патување.
Како прво, мојата изјава не е произволна, бидејки јас работам во Аир Приштина. Компанијата не е балкански тур оператор, туку има седиште во Цирих, Швајцарија и постои повеке од 30 години. Банкротот на Hello не треба да се доведува во врска со целата компанија Аир Приштина, бидејки тоа е само една од авиокомпаниите со која соработува Аир Приштина. Баш за тој случај што го спомна, јас лично гарантирам дека ниту еден патник не беше оставен на аеродором без соодветно да биде згрижен и информиран, како и да му се обезбеди билет за да стигне на својата дестинација за која платил. Компанијата е одговорна пред своитепатници, и основното мото е дека тие секогаш треба да бидат задоволни и услужени, без оглед на ситуацијата во која се нашле. Разлика во услугата која ја нуди Виз ер и Аир Приштина има, баш заради тоа јас не реков дека тоа што Виз ер го нуди е полошо( за тоа со багажот цитирав член од претходните коментари), туку е различно, а патникот самиот избира каков тип на услуга му е потребна. Дали сака сам да букира карта, или сака да добие комплетна услуга од резервација и издавање на билет, па се додека се качи во авион самиот ке си избере.
 

Tranquilis

Putting Macedonia on the map.
Член од
10 август 2011
Мислења
526
Поени од реакции
657

Благодарам за одговорот. Убаво е да се види дека има и други кои се грижат за нашите патници. Со среќа и понатаму. Како тргнале работиве, ништо чудно по некое време да стапиме и во директен контакт. ;)
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.019
Поени од реакции
1.278
Мене само ме нервира фактот што пример дестинации како Цирих,Дизелдорф и слично се опслужуваат од чартер компании кои соработуваат со наши туристички агенции. Зошто истите не би биле преземени од Swiss Air и Lufthansa или Germanwings? :(
 
Член од
12 декември 2007
Мислења
4.729
Поени од реакции
9.766
Каде може да се набават ziplock ќеси за течности за патување со авион? Ги има на аеродромите или?
 

jasisamojas

Не ми треба титула
Член од
26 ноември 2008
Мислења
762
Поени од реакции
423
Каде може да се набават ziplock ќеси за течности за патување со авион? Ги има на аеродромите или?

Јас имам такви купувано од аеродром. Ги има по автомати, за 1 евро добиваш 2 кеси. А на некои аеродроми се бесплатни, стојат пред контролата на багаж (кај што те скенираат).
 

macedon89

Провокатор по вокација
Член од
22 јули 2008
Мислења
783
Поени од реакции
582
Татко ми досега има патувано со АирПришнина до Дизелдорф 10тина пати и е многу задоволен од услугата. Знам последниот пат ко идеше имаше 1 кг плус на багажот и не му направија никаков проблем. Јас прашав за Визз каква е услугата за да направам диференцијација. И плус поголема предност на АирПриштина е шо слетува на огромен аеродром со интерконтинентални летови, а Визз во Дортмунд на аеродром ко шо е Охридскион.
Мое мислење за АирПриштина е да продолжи така со работата и во иднина да ги прошири услугите од Охрид кон Германија (Има летови за Цирих ама се над 200 ЦХФ) зошто да бидиме реални АирПриштина ги опслужува печалбарите шо струшкот регион може да се „пофали“ дека ги има во голем број.

M*O*N*A
Каква е политиката за дополнително парче чекиран багаж (колку се доплаќа и сл.) на АирПриштина?
 
Член од
28 јули 2008
Мислења
10.785
Поени од реакции
3.523
Оваа релација Скопје-Берлин ќе им биде полн погодок.
 

M*O*N*A

~*Kitekatus*~
Член од
20 јуни 2007
Мислења
99
Поени од реакции
31
Татко ми досега има патувано со АирПришнина до Дизелдорф 10тина пати и е многу задоволен од услугата. Знам последниот пат ко идеше имаше 1 кг плус на багажот и не му направија никаков проблем. Јас прашав за Визз каква е услугата за да направам диференцијација. И плус поголема предност на АирПриштина е шо слетува на огромен аеродром со интерконтинентални летови, а Визз во Дортмунд на аеродром ко шо е Охридскион.
Мое мислење за АирПриштина е да продолжи така со работата и во иднина да ги прошири услугите од Охрид кон Германија (Има летови за Цирих ама се над 200 ЦХФ) зошто да бидиме реални АирПриштина ги опслужува печалбарите шо струшкот регион може да се „пофали“ дека ги има во голем број.

M*O*N*A
Каква е политиката за дополнително парче чекиран багаж (колку се доплаќа и сл.) на АирПриштина?
Навистина ми е драго што сте задоволни од услугата и што слушам позитивни коментари. Компанијата навистина се труди да обезбеди врвна комплетна услуга за патниците. Во врска со прашањето за дополнителниот багаж, тоа зависи од дестинацијата и авиокомпанијата со која се реализира летот, но вообичаено е + 8 евра од кг. Овде зборуваме за екстремно отстапување во багажот, над оние 20 кг +5 кг рачен багаж што следуваат со секој купен билет. Доколку имаш некое кило плус, персоналот вообичаено излегува во пресрет и не се наплатува дополнително. Но повторно ке кажам, зависи од дестинацијата и самата авиокомпанија со која летот се реализира. Доколку некому му е потребен дополнителен багаж, најдобро е при купувањето на картата да праша, или да се јави на 24 h Call-centar 02/511 12 12 и сите прашања ке бидат одговорени.
 

Apple

It's good to be good
Член од
11 октомври 2009
Мислења
3.019
Поени од реакции
1.278
Навистина ми е драго што сте задоволни од услугата и што слушам позитивни коментари. Компанијата навистина се труди да обезбеди врвна комплетна услуга за патниците. Во врска со прашањето за дополнителниот багаж, тоа зависи од дестинацијата и авиокомпанијата со која се реализира летот, но вообичаено е + 8 евра од кг. Овде зборуваме за екстремно отстапување во багажот, над оние 20 кг +5 кг рачен багаж што следуваат со секој купен билет. Доколку имаш некое кило плус, персоналот вообичаено излегува во пресрет и не се наплатува дополнително. Но повторно ке кажам, зависи од дестинацијата и самата авиокомпанија со која летот се реализира. Доколку некому му е потребен дополнителен багаж, најдобро е при купувањето на картата да праша, или да се јави на 24 h Call-centar 02/511 12 12 и сите прашања ке бидат одговорени.

А има ли некакви најави кога тогаш да воведете линии и кон Минхен,Хамбург,Женева и слично од Скопје? Последниве години има многу студенти кои патуваат кон Германија за работа и слично така да линијата сигурно би била рентабилна.Многу студенти одат преку Приштина бидејќи од Скопје линии нема
 

Kajgana Shop

На врв Bottom