Докажете дека Бог не постои!

Статус
Затворена за нови мислења.

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Стихот од Исаија не опфаќа ново создавање, или создавање поинакво од веќе наведеното во Постанокот. Членот @121314 веќе постави и точни толкувања на стихот и тие стихови не се однесуваат на никакво ново создавање, туку го објаснуваат начинот на кој Бог, од својата позиција на Господар, промислува и делува во однос на вкупната творба.
Толкувањата веќе ги коментирав. Оние што не се еврејски, ниту се точни ниту се валидни. Во нив беше изнесена теза дека злото било допуштено со причина, со цел, за преку страдање да ги направи луѓето подобри. И тоа толкување можеби и ќе имаше доследност, доколку не постоеше тврдењето за наводен страшен суд. Ако злото има причина, тогаш апсурдно е истиот оној што го допуштил, да суди, казнува и да ги праќа во вечно страдање оние што направиле зло. Ако злото постоело за да ги подобри луѓето, тогаш која е поентата да ги ставиш во вечност исполнета со страдање, оние кои поседувале нешто кое ти си го допуштил и предвидел како особина која има одредена цел и улога?
За толкувањето од еврејскиот рабин, тоа содржеше појаснување за кого било создадено злото, а не дали било создадено. Тоа толкување директно го побива твоето.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Толкувањата веќе ги коментирав. Оние што не се еврејски, ниту се точни ниту се валидни. Во нив беше изнесена теза дека злото било допуштено со причина, со цел, за преку страдање да ги направи луѓето подобри. И тоа толкување можеби и ќе имаше доследност, доколку не постоеше тврдењето за наводен страшен суд. Ако злото има причина, тогаш апсурдно е истиот оној што го допуштил, да суди, казнува и да ги праќа во вечно страдање оние што направиле зло. Ако злото постоело за да ги подобри луѓето, тогаш која е поентата да ги ставиш во вечност исполнета со страдање, оние кои поседувале нешто кое ти си го допуштил и предвидел како особина која има одредена цел и улога?
За толкувањето од еврејскиот рабин, тоа содржеше појаснување за кого било создадено злото, а не дали било создадено. Тоа толкување директно го побива твоето.
Погоре напишаново е само „мудрување по својот ум“, вели Црквата.
Објаснувањата веќе ти се дадени.
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
@Let3 може да каже што сака и редовно испаѓа во криво.
Ти не си ништо поарен во тоа грешење, иако веќе ти е објаснето „како е„.
Теши си ти и понатаму.
Постои дрво и дрво: доброто и злото не се врзани за дрвјата, туку за изборот, кој Бог му го предложува на Адама.
Не е точно! Јасно си пишува дека Адам ги спознал доброто и злото одкако посегнал по дрвото! Неможе да судиш за нечиј избор, ако самиот си му го условил тој избор да биде без познавање што е добро а што зло.
Еве ти класичен пример како сам себе си се контраш. Значи на прашањето дали има друг креатор, овде велиш не, а потоа го велиш ова:
...ама не се споменува и кој го створил злото.
Значи тврдиш дека нема други креатори, а потоа велиш не се споменува кој го створил злото. Ако има само еден кој создава, кој може да го создал?
Секако дека има правило: првата книга затоа и е именувата како Постанок/Битие, а Шестодневот детаљно опишува што се‘ е створено во 6-те денови, а не во осмиот и не во времето од Исаија.
Не е точно! Тоа е твоја измислица, никаде непостои такво правило.
Не е моја измислица, туку точно црковно толкување на Писмото.
Видовме колку е точно.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Не е точно! Јасно си пишува дека Адам ги спознал доброто и злото одкако посегнал по дрвото! Неможе да судиш за нечиј избор, ако самиот си му го условил тој избор да биде без познавање што е добро а што зло.
Значи дека ништо не си разбрал: не е во прашање никаково дрво, туку е прашање на избор: дали Адам ќе го одбере доброто, односно Бога или ќе го одбере злото, односно ѓаволот.

Адам не го одбра Бога, туку ѓаволот, по ѓаволовото наговарање и удебување упатено до Ева и посредно, до Адам.[DOUBLEPOST=1438254090][/DOUBLEPOST]
Еве ти класичен пример како сам себе си се контраш. Значи на прашањето дали има друг креатор, овде велиш не, а потоа го велиш ова:
Не се контрирам, туку ти врска си немаш во што се впушташ: злото не е створен предмет, туку е пред се‘ состојба на духот, злото е мисла, која се ефектуира во злодело.[DOUBLEPOST=1438254123][/DOUBLEPOST]
Значи тврдиш дека нема други креатори, а потоа велиш не се споменува кој го створил злото. Ако има само еден кој создава, кој може да го создал?
Објаснив во постот погоре.[DOUBLEPOST=1438254195][/DOUBLEPOST]
Не е точно! Тоа е твоја измислица, никаде непостои такво правило.
Книгата именувана како „Постанок„ не е моја измислица, туку е така именувана согласно нејзината содржина: го опишува создавањето/постанокот на нештата.[DOUBLEPOST=1438254280][/DOUBLEPOST]
Видовме колку е точно.
И понатаму е точно.
 
Последно уредено:
Т

Триптико

Гостин
@MIKI1 чекај малку. Господ создал СЀ така? Злото не е нешто материјално, туку состојба на духот. Не постои јаболкница, туку дрвото е всушност самиот избор дали еден човек ќе биде лош/злобен или добар, нели? Кратко само кажи ми, да или не, на овие прашања.

Sent from my D2005 using Tapatalk
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
@MIKI1 чекај малку. Господ создал СЀ така? Злото не е нешто материјално, туку состојба на духот. Не постои јаболкница, туку дрвото е всушност самиот избор дали еден човек ќе биде лош/злобен или добар, нели? Кратко само кажи ми, да или не, на овие прашања.

Sent from my D2005 using Tapatalk
Највероватно...:coffee:
Ех, да беше се‘ толку едноставно за објаснување, сега сите ќе веруваа.
 
Т

Триптико

Гостин
@MIKI1 Господ создал и ангели (создадени пред било што), кои се веднаш после него во целата хиерархија на "небото". Без тела, со слободна волја за одлучување, создадени да му служат и да се молат со и за луѓето, така? Најголемото зло во христијанството Е ангел! Расипан, паднат...како сакаш наречи го, но сепак е ангел и тоа најблизок до Господ, а од највисок ранг меѓу другите ангели. Ангелите немаат дух (душа) за злото да може да се нарече состојба на духот. Пак доаѓаме до она...ангелите и луѓето имаат слободна волја на избор, но сепак ќе си го добијат, ако ја искористат спротивно од волјата на Создателот. Ова директно покажува дека Господ го создал злото.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
@MIKI1 Господ создал и ангели (создадени пред било што), кои се веднаш после него во целата хиерархија на "небото".
Точно.[DOUBLEPOST=1438262705][/DOUBLEPOST]


Така е.
[DOUBLEPOST=1438262741][/DOUBLEPOST]


Така е.
[DOUBLEPOST=1438262773][/DOUBLEPOST]
@MIKI1 Ангелите немаат дух (душа) за злото да може да се нарече состојба на духот.
Погрешно.[DOUBLEPOST=1438262810][/DOUBLEPOST]


Така некако му доваѓа.
[DOUBLEPOST=1438262853][/DOUBLEPOST]


Ех се‘а, до пред малку беше у право, ама на крајот ја оплеска...
 
Т

Триптико

Гостин
@MIKI1 4 од 6 и не е така лошо :) Батали последното, како ангелите имаат дух, кога и самите се дух (на некој начин). А, за последното...штом ги создал пред сѐ друго со можност да станат зло, автоматски веќе е создадено злото.

Sent from my D2005 using Tapatalk
 

Messanger

Аскер
Член од
15 октомври 2011
Мислења
380
Поени од реакции
344
Се чудам како големите верници бистро и со огромна точност кажуваат што рекол Бог во Библијата за ангелите, што рекол Бог за создавањето на светот, за Адам итн...
Ако некој од вас ја има прочитано Библијата (кога веќе се кажувате за верници) и се сложувате за тоа што го пишува, значи имате психолошки проблеми.
 
Последно уредено:

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Значи дека ништо не си разбрал: не е во прашање никаково дрво, туку е прашање на избор: дали Адам ќе го одбере доброто, односно Бога или ќе го одбере злото, односно ѓаволот.

Адам не го одбра Бога, туку ѓаволот, по ѓаволовото наговарање и удебување упатено до Ева и посредно, до Адам.
Ако некому го ускратиш сознанието да спознава добро и зло, садистички и подло е потоа да го казнуваш бидејќи згрешил, бидејќи за да знаеш дали нешто е грешно или не, потребно ти е сознание за добро и зло. Ако тоа сознание не било ускратено, апсурдно е да го забраниш некому да го спознае. Ако ти веќе знаеш да читаш и пишуваш, бесмислено е да ти забранам да дознаеш како се чита и пишува.
Не се контрирам, туку ти врска си немаш во што се впушташ: злото не е створен предмет, туку е пред се‘ состојба на духот, злото е мисла, која се ефектуира во злодело.
Значи Исаија лаже? Или можеби Бог лаже? Упорно тврдиш дека злото не е створено, а имаш конкретен и јасен стих каде наводно лично Бог вели - создавам зло.
Книгата именувана како „Постанок„ не е моја измислица, туку е така именувана согласно нејзината содржина: го опишува создавањето/постанокот на нештата.
И во неа никаде ја нема твојата измислица дека доколку нешто не било создадено првите шест дена, тогаш не е создадено воопшто. Тоа е твоја измислица, ништо повеќе.
И понатаму е точно.
И понатаму си се тешиш.
 

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
@MIKI1 4 од 6 и не е така лошо :) Батали последното, како ангелите имаат дух, кога и самите се дух (на некој начин). А, за последното...штом ги создал пред сѐ друго со можност да станат зло, автоматски веќе е создадено злото.

Sent from my D2005 using Tapatalk
Ангелите се дух(ови) по својата природа, што значи дека немаат материјални тела, но завземаат видлив (об)лик. Тие се разумни битија, што значи дека уште при нивното создавање, сам Бог им вградил слободна волја и разум, кои ангелите слободно можат да ги користат.

Злото само по себе не е створено и не постои се‘ до моментот од неговото ефектуирање, а на злото редовно му претходни злата мисла, односно намерата за чинење (зло)дело. Злата мисла е последица од слободно волниот избор за можности. Така, злото не е створено, туку е само потенцијална можност која може, а не мора да се оствари.[DOUBLEPOST=1438264829][/DOUBLEPOST]
Ако некому го ускратиш сознанието да спознава добро и зло, садистички и подло е потоа да го казнуваш бидејќи згрешил, бидејќи за да знаеш дали нешто е грешно или не, потребно ти е сознание за добро и зло. Ако тоа сознание не било ускратено, апсурдно е да го забраниш некому да го спознае. Ако ти веќе знаеш да читаш и пишуваш, бесмислено е да ти забранам да дознаеш како се чита и пишува.

Значи Исаија лаже? Или можеби Бог лаже? Упорно тврдиш дека злото не е створено, а имаш конкретен и јасен стих каде наводно лично Бог вели - создавам зло.

И во неа никаде ја нема твојата измислица дека доколку нешто не било создадено првите шест дена, тогаш не е создадено воопшто. Тоа е твоја измислица, ништо повеќе.

И понатаму си се тешиш.
Еве го пак...
Ајде сега, истата приказна почни ја од почеток.
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Така, злото не е створено, туку е само потенцијална можност која може, а не мора да се оствари
Значи и Бог може (но не мора) да стане зол некогаш
 
Т

Триптико

Гостин
@MIKI1 според последново и луѓето имаат можност да летаат, ама се додека не ја ефектуираат ќе сметаме дека истата не постои како таква?

Sent from my D2005 using Tapatalk
 
Статус
Затворена за нови мислења.

Kajgana Shop

На врв Bottom