Методи што за мене функционираат се методи што ги практикувам, литургијата освен симболична функција, не гледам како поинаку може да послужи како начин за осознавање. Како споредба ќе ја посочам гностичката миса кај нас, таа е симболичен ритуал, метафоричен приказ на патот на просветлувањето, но таа сама по себе не е начин за достигнување на истото. Методите со кои се здобива тоа искуство се методи насочени кон себството на човекот, јогата, магиката и слично. Актот што е насочен кон надвор секогаш е пасивен во однос на осознавањето. За да Разбереш зошто другиот е драгоцен колку и ти самиот, мораш првин да се осознаеш себеси, тогаш ќе видиш дека "личноста" е илузија и дека на фундаментално ниво сите сме иста суштина. Без тоа, се што ти останува е верување, надевање, страв.
Од христијански аспект, ако не се насочиш кон другиот т.е. заедницата, дури и да си совршен, пак си ништо, еден човек = 0. Нема познание без другиот т.е. „ знам како што сум познат“.
Незнам дали си свесен, но ова што си го напишал е контрадикторно и апсурдно до немајкаде. За да не се препираме, одговори ми тоа што првично те прашав, бидејќи јас тоа го направив. Ме обвини дека ескивирам да одговорам и дека тоа било себично, одговор доби, но го игнорираше моето прашање. Затоа ќе ти го поставам по трет пат:
Како ти дозна што зборувал Исус, што мислел, што правел?
Од твоја перспектива може да е апсурдно, но од христијанска тоа е живот. Нема препирање, секој со својот став.
Христос не донесе наука, философија..., за човекот, туку да му обезбеди живот, постоење, како примарност.
Науката, философијата, технологијата..., се ресурси, логоси во човекот дадени од Бог, за да може човекот да располага со создаденото и да го принесе истото на Бог како дар...
Јогата, магијата..., сите методи на самодоволност, самозатварање се спротивни на христијанството, кое мистиката ја доживува во откривањето на „другиот во Другиот“ и тоа е бесконечно, филетично, сторгиско, еросно, агаписко постоење во Вечноста.
Еве по трет пат да ти повторам: Литургија! Каков е патот на откривање на Бог е лична релација, на пр. процесот, патот како си го дознал сопственото име дека е твое и дека ти си тој..., Исус слично се открива иако имаме бројни библиски настани, откровенија на личности како законот на Мосеј, пророците, апостолите..., кои се чудесни, но тие се од интерес на целото човештво.
Литургијата е Вечна Заедница на Св. Троица во која се движиме, препознаваме, постоиме..., за сите луѓе од првиот до последниот човек што ќе се роди во историјата, сите се повикани, поканети...
Моето искуство е едно од многубројните, и најискрено го посакувам секому, онака слободно да го доживее Бог, радоста на таа средба, вкусот на Вечноста..., а секако дека имам доживувања кои се длабоко лични и одредени дилеми кои се само меѓу мене и Бог, како и секој човек што ја има таа посебност во релацијата, човек-Бог.