Демистификација на Исламот

Г

Господ

Гостин
И еве целосно текст:
49. Јас сум во таен четирикратен збор, богохулство против сите богови на луѓето.
50. Проколни ги! Проколни ги! Проколни ги!
51. Со мојата глава Соколова ги колвам очите Исусови додека виси на крстот.
52. Со крилјата замавнувам по лицето Мухамедово и го ослепувам.
53. Со канџите откинувам месо од Индиецот и Будистот, Монголецот и Динот.
54. Баласти! Омпеда! Плукам на вашите незаситни вери.

Што значи сето ова? Не можам да кажам... а колку сакам да реплицирам ама така ќе паднам на твое рамниште...


Чек малце,како очекуваш ти телемитите да се накотат ако никој никому ништо не му објаснува.
Добро текстон што сака да каже?
Абе тие пророци се фејкери не ги слушајте i iz teh pro uber leet sheetz.
Философијата на телемитите е сам по сам на штрајк без срам.
Ама оф топик да не идеме.
Ете гледам на колеџон ги учат ствари.
Ти се осеќаш недоветен да зборуваш на таа тема,не смееш или не сакаш?


Последен мој топик за телемити
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
<< Едитирано од Princ >>
Нејсе, да се вратиме на темата:
I am at a loss for words. My heart is empty and my tears are flowing. I have just finished reading the details by attorney Mohammad Mostafaei of the minutes leading up to Delara’s execution. It is just too painful.
Delara, I have known you for almost three years. We tried our best to keep you alive. We informed and had the High Commission on Human Rights at the UN, the European Union and Parliaments worldwide act on your behalf. We spread awareness through the media, to human rights groups worldwide. We kept in touch with your family and your lawyers. We conducted speeches and rallies worldwide. We sent you art supplies in prison and letters from supporters to keep your spirits high. We tried our best to get in touch with the family of the deceased and convince them to understand the severity of taking a young life away. We tried Delara. We tried but we failed.
You are no longer with us in body, but your presence will live on forever, in the hearts of all the volunteers at Stop Child Executions, all the lawyers and human rights defenders fighting for justice, and millions of supporters around the world fighting for your life.
If there is one thing I can promise you and your family, is that your death will not be in vain. Your departure from this temporary world we call Earth has emboldened and strengthened our fight to not only seek justice for the 140 children who remain on death row in Iran, but the 70 million captive citizens of Iran who remain held hostage under a regime that stifles voices, represses rights and executes the most vulnerable.
The Islamic Republic of Iran must be held accountable for their violations against humanity. Clerical Judge Javid Nia, who approved your execution will be held into account one day.

Дали исламот одобрува убиство, вакво, егзекуција? Зошто?
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
И понатаму, да додемистифицираме:


Religion: Relationship of human beings to God or the Gods or to whatever they consider sacred or, in some cases, merely supernatural." Britannica Concise Encyclopedia

Mut’ahIslam's Law of Desire


Muhammad's statements in the hadiths express extreme ambivalence about women (Walther):
"I have left behind no temptation more harmful to my community than that which women represent for men."
"The whole world is delightful, but the most delightful thing in it, is a virtuous woman."
"If a man and a woman are alone in one place, the third person present is the devil (shai’tan)."
"I stood at the gates of Paradise, most of those who entered there were poor, I stood at the gates of Hell, most of those who went in there, were women".
If the veil is to protect women, then Mut’ah (temporary marriage in Islam) has surprisingly many contradictions. In Iran, fleeting 'temporary marriages' are endorsed by the clergy. One particular respect, in which Shia'ite and Sunni branches of Islam differ, which is in the institution of temporary marriage:
"A major difference in both the customs is that the Shia’ites practice of Mut’ah, or temporary marriage is an ingenious expedient created to resolve the tensions of momentary lusts without resorting to either dishonor or have sexual repressions. Mut'ah may last only for a few hours, but it legitimizes any offspring from this union. Sunnis disavow such a concept, even though their treatment of women is considerably less generous than that of the Shia’ites when it comes to family inheritance and participation in religious rituals" (Occhiogrosso).

These are marriages in the name only; they are not least bound to Muslim men, because they have the right to deny their responsibilities in case any child is born of this temporary liaison… This controversial law allows Muslim men to fornicate, so long as they register their intentions with a religious Shari’ah court, where they fill out a form specifying how long they intend to 'enjoy' their partner/partners. Dr. Mahran Doltchahi, a professor at the Free University in Tehran, comments: "The enjoyment of marriage is nothing but a legal cover for prostitution. How can anyone in the world claim that a marriage for 10 minutes is a legal act?"
The real victims of the Laws of Desire are women from deprived socio-economic backgrounds. Desires under a thin red veil are the very excuse of fornication and prostitution under the legal cover in Islam. Jan Goodwin, in "Price of Honour", provides a colourful cultural vignette of Mut’ah:
“You probably had your chador on the wrong way around' my friend explained. 'That's one of the signals women use if they're looking for sigheh”. ‘Sigheh or Mut’ah’ is an agreement between a man and a woman which is sanctioned by a cleric and can last as little as a few minutes or as long as ninety-nine years…
It is usually, where the man pays the woman an agreed sum of money in exchange for a temporary marriage. The usual motives is sex, but in some temporary marriages, where the agreement s are agreed upon for other purposes. When sex is the motive the transactions differ from prostitution, in that the agreed couple has to go before a cleric to record their erstwhile contract and in Iran, any children born of the union are legitimate. Otherwise, the Mut’ah is free of the responsibilities of marriage: the couple can make any agreements they like regarding how much time they will spend together in this agreement. It has also, as to how much money will be involved and what services, whether sexual or nonsexual relationship each will provide. The Shia’ites believes that Muhammad approved of Mut’ah. The Sunnis being the majority branch in Islam don't agree to this Law. Even in Shia’ite Iran, Mut’ah had fallen from favor until Rafsanjani encouraged it after the Iran-Iraq War which ended in 1988. In a 1990 sermon, he argued that the war had left a lot of young widows, many of them without hope of any remarriages. Such women he said needed both material support and sexual satisfactions. At the same time, plenty of young men who couldn't afford to set up house for a bride were postponing their marriages. Sexual tensions needed a healthy release he said, and since Mut’ah existed for that purpose within Islam, why not use it? His remarks sparked a heated debate amongst Iranian women, some of whom bitterly opposed these practices as exploitative. They argued that, the state should provide for these war widows adequately, so that they don't have to sell their bodies in Mut’ah. But others spoke out in its favor. Mut’ah, they said wasn't just a matter of money. Widows and divorcees had sexual needs and a desire for male company, and the "husband" was a welcomed male presence for the children in their homes. Iran's satirical weekly magazine the Golagha, ran a cartoon lampooning the likely effects of Rafsanjani's argument. It showed two desks for marriage licenses, one for Mut’ah and one for permanent wedlock. The clerk at the permanent desk had no customers; while the queue for Mut’ah stretched out the door."

Мене ова ми личи на санкционирано пердашење на мртво име и презиме, и тоа санкционирано од страна на верски лидери, свештеници, Имами!!!!!!!

Плус, ако се разменат пари, јебига, имамско санкционирана проституција!!

А нели тоа беше забрането од исламот??

Се повеќе и повеќе некои работи стануваат јасни и појасна е хипокризијата!
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.147
Поени од реакции
12.129
Ајде коа запнавме од нет:

The word "religion" comes from the Latin word "religio" which has a meaning influenced by the verb "religare" to bind, in the sense of "place an obligation on" (World Book Dictionary).

The World Book Dictionary defines "obligation" as "duty" which, in turn, is defined as "a thing which a person ought to do; a thing which is right to do."

Garfi, утки од старт... ти викам не читаш добри ствари... ок е што мразиш муслимани ама да ти влијаат на тоа што е ок што не... тоа е веќе фанатиозам што ти им го препишуваш на нив (муслиманите) а ти си ист таков... не оди така... изгледа тука тебе ќе те демистифицираме како што си почнал... :)

BTW, Се откажувам од овој подфорум... бесцелен е... :)
 
Г

Господ

Гостин
Ајде коа запнавме од нет:

The word "religion" comes from the Latin word "religio" which has a meaning influenced by the verb "religare" to bind, in the sense of "place an obligation on" (World Book Dictionary).

The World Book Dictionary defines "obligation" as "duty" which, in turn, is defined as "a thing which a person ought to do; a thing which is right to do."

Garfi, утки од старт... ти викам не читаш добри ствари... ок е што мразиш муслимани ама да ти влијаат на тоа што е ок што не... тоа е веќе фанатиозам што ти им го препишуваш на нив (муслиманите) а ти си ист таков... не оди така... изгледа тука тебе ќе те демистифицираме како што си почнал... :)

BTW, Се откажувам од овој подфорум... бесцелен е... :)
A religion is a set of beliefs concerning the cause, nature, and purpose of the universe, especially when considered as the creation of a supernatural agency or agencies, usually involving devotional and ritual observances, and often containing a moral code governing the conduct of human affairs.


А вака нешто?
Твојата теза ми изгледа промашај.
Велиш религија доаѓа од латински за обврска,но ниедна религија
не те обврзува да и се клањаш.
Јасно и гласно вели шо сакаш прави ама ако не правиш шо сакам си ја нае*ал.:toe:
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.147
Поени од реакции
12.129
Обврската стапува на сила ако си религиозен... дел од некоја заедница... тогаш имаш должност кон самиот себе, кон другите и кон Богот кој ти ја исполнува душата... а не религијата да те обврзува и да ти наметнува нешто... насила... не ги извртувај зборовите...
 
Г

Господ

Гостин
religare=obligation=religio=religion
Но добро,ете погрешно сум те разбрал.:toe:
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Religion is commonly regarded as consisting of a person’s relation to God or to gods or spirits. Worship is probably the most basic element of religion, but moral conduct, right belief, and participation in religious institutions are generally also constituent elements of the religious life as practiced by believers and worshipers and as commanded by religious sages and scriptures.

Britanica!

Од една друга тема, ама за да се додемистифицаат некои работи:
а што ни дава слободна воља кога неможе да ја имаш?
дааааа дааааа ти ке кажеш може ама после ке треба вечно у казан да се журка некој, и тоа ли е слободна воља според него ?ааааааааа?
Од мене:
Не арлаукај. Никој не вели дека слободната волја значи пекол. Нам ни е, според светото писмо и Бога, дадена слободната волја за да одлучиме по кој пат ќе чекориме, дали по патот на правината и кон рајот, дали со грешките, чинењето гревови, во пеколот. Но, не е предетерминирано дека ако се има слободна волја мора да се греши.

Која религија/вера/Бог забранува слободна волја, таа не ја биѓаа! Секој треба да биде слободен, за да може пред страшниот суд да одговара, каде на кантар ќе биде ставено, од една страна доблесноста, од друга залуденоста.
Понатаму:

Muhammad, after all, did not discover the concept of monotheism all by himself; on the contrary, it was the unique concept of monotheism that inspired Muhammad. Khadijah’s Hanif impact must have been enormous as reflected by the supreme importance that Muhammad and his Quran place upon Abraham and his progeny. In fact, one of the most revealing and significant verses in the Quran in this regard is 10: 94:
“If thou wert in doubt as to what We have revealed unto thee then ask those who have been reading the Book from before thee; the Truth hath indeed come to thee from thy Lord; so be in no wise of those in doubt.”
In the beginning, his mind was focused only on his Pagan Arabs. It was his wife Khadijah who supported and encouraged his belief of being the messenger of Allah. Very few authors make clear that, without her financial, moral and spiritual support, Muhammad would not have succeeded in his endeavours. Khadijah was actually the most important factor in allowing him to create his version of Islam.
Чинам, кхм..Хадија да не била, нема да имало, ислам, веројатно затоа, според Мухамед, жената има мошне високо место во исламот, што за жал денес, во денешно време, како да е подзаборавено од голем дел муслимани од некои земји (чест на исклучоците)!
 

Хептаграм XI

Ἱερὸς Γάμος
Член од
13 февруари 2010
Мислења
12.147
Поени од реакции
12.129
Ако пастираш од овде... http://www.inthenameofallah.org/muhammad.html дознај прво чија е таа страна.. некако многу американска по тоа каде што е хостирана и што пишуваат(не верувам дека муслимани ќе хостираат во америка, имаат добри сервери они, ако не си знаел)... слична е како онаа страната од која претходно копираше, оние ex-muslims што дрдорат за верата од која се откажале а ти очајно се обидуваш да ни пласираш американски бедни филозофии во кои тие веруваат нели.. да веруваш во она што го збори човек што се откажува од нешто и не е баш паметно... тоа ти е исто како во Македонија да веруваш на парламентарци кои менуваат партии... глупости...
Не оди демистификацијата.. не сме американци... sorry...
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Не пастирам од таму!

Покажи кои се тие откажани?? Кои се тие проамерикански?
Па нели е претседателот на Америка, Барак Хусеин Обама!

Мислам, Хусеин е чисто католичко име, нели?!

Понатаму:
Sunaan Abu Dawud, 13:2380:
Narrated by Ayesha: The Prophet (PBUH) used to kiss her and suck her tongue when he was fasting.
Malik's Muwatta: Book 30, Number 30.2.14:
Yahya related to me from Malik from Yahya ibn Said that a man said to Abu Musa al-Ashari, "I drank some milk from my wife's breasts and it went into my stomach." Abu Musa said, "I can only but think that she is haram for you." Abdullah ibn Masud said, "Look at what opinion you are giving the man." Abu Musa said, "Then what do you say?" Abdullah ibn Masud said, "There is only kinship by suckling in the first two years." Abu Musa said, "Do not ask me about anything while this learned man is among you."
Sahih Muslim Book 8 Number 3373:
Abu Sa'id al-Khudri (Allah be pleased with him) reported: We took women captives, and we wanted to do 'azl (coitus interruptus) with them. We then asked Allah's Messenger (may peace be upon him) about it, and he said to us: Verily you do it, verily you do it, verily you do it, but the soul which has to be born until the Day of judgment must be born.
Многу напредно, ми се допаѓа!

Ај лајк ит.

Велам јас, треба да се демистифицира, да се отстранат идиотите кои го гнасат со своите постапки и да се практикува!
Нормлано де, како последна религија, најнапредна е, мене ми се допаѓа, а не како кај евреине, шаршав преку жената, со дупка кај таквата, па бутај, ебате.

Нормално бе, секс, групен, лапање, грицкање, ихаа!
Ај лајк ит.

Sahih Bukhari, Volume 1, Book 5, Number 270:
Narrated Muhammad bin Al-Muntathir:

on the authority of his father that he had asked 'Aisha about the saying of Ibn 'Umar (i.e. he did not like to be a Muhrim while the smell of scent was still coming from his body). 'Aisha said, "I scented Allah's Apostle and he went round (had sexual intercourse with) all his wives, and in the morning he was Muhrim (after taking a bath)."

Sahih Bukhari, Volume 7, Book 62, Number 6:
Narrated Anas:

The Prophet I used to go round (have sexual relations with) all his wives in one night, and he had nine wives.
Плус, ако забележувате, иако на почеткот некои сакале, забрането било, бидејќи иако звучи напалителтно, сепак е перверзно:

Malik's Muwatta, Book 28, Number 28.14.33:
Yahya related to me from Malik from Ibn Shihab from Ubaydullah ibn Abdullah ibn Utba ibn Masud from his father that Umar ibn al-Khattab was asked about a woman and her daughter who were in the possession of the right hand, and whether one could have intercourse with one of them after the other Umar said, "I dislike both being permitted together." He then forbade that.
остај го има комплекс нонстоп труе ко кенеф е

Шо е бе, јас само го демистифицирам, за да може повеќе да се приклонат кон него, позитивните и негативните страни, за да може секој инфидел да одбере дали ќе стане верник, правоверник (фидел)!

Едно само не ми е јасно:
Lets quote verbatim from Jami al Tirmidhi [Bab al Tafseer Vol. 2, p. 382, 'Ayat Hars']:
"Ibn Abbas narrates that Hadhrath Umar went before Rasulullah (s) and "Master I am destroyed!'. Rasulullah (s) asked 'what thing has destroyed you?'. Umar replied last night I had anal sex. Rasulullah (s) did not give a reply to Umar, then Allah (swt) sent down this revelation "Your wives are as a tilth unto you; so approach your tilth when or how ye will; the words 'kabool wa Dhabar' (the anus is accepted)"
Знам дека е дозволен аналниот, ама морало да се потенцира дека е за со жена, а не за маж, со маж. Иако мислам дека подоцна и тоа е средено и дека исламот не дозволува хомиславија и хомиславење!

Imam Sha'afi deemed sodomy to be permissible!

Please see the following Sunni texts:

  1. Tafseer Durre Manthur Volume 1 page 266, Ayat Hars
  2. Tafseer Ruh al Ma'ani page 125, Ayat Hars
  3. Tafseer Ahkam al Qur'an Volume 1 page 265
  4. Tafseer Qasmi Volume 2 page 228 Baqarah Verse 223
  5. Al Mahzoorath page 268

We read in Tafseer Durre Manthur:

"On sodomy with women, Imam Sha'afi no Sahih narration's have reached us from Rasulullah (s) as to whether it is halaal or haraam and logic suggests that this halaal".
http://islamic-forum.net/index.php?showtopic=7055&mode=threaded&pid=48311

Онака, мала дигресија!
 
A

amco2009

Гостин
Шириш омраза , спамираш , нетолерантен си, го читаш она што ти се допаѓа а другото го извртуваш, типичен Балканец нека ти служат на чест годините од мене не заслужуваш коментар посшто ти ги прочитав намерите, само незнам чив платеник си на Циа , Миа , Кгб , Мпц ИЛИ само на ВМРО-ДПМНЕ ај:tapp::baeh::baeh::baeh:
 
P

Princ

Гостин
За ова немам што да коментирам. Гледиште на авторот, и општ поглед кон религијата, онака воопшто. Не било во ред дека нешто толку комплексно како земјата/универзумот може да биде нечија креација, и Господ бил садист. Океј. Во оваа точка не можам никако да најдам каква врска има ова поглавје конкретно со Исламот.

Комплетна невистина. Авторот, запнал дека муслиманите не ги разбирале сурите што ги кажувале при молењето. Тоа е ко да му кажеш на некој христијанин дека не знае што значи "Господе, дај ми здравје". На било кој, што се однесува до ова. Сурата Фатиха (бидејќи на неа конкретно се има осврнато авторот) вели:
Англиски напиша:
In the name of Allah, Most Gracious, Most Merciful
Praise be to Allah, the Cherisher and Sustainer of the worlds
Most Gracious, Most Merciful
Master of the Day of Judgment.
Thee do we worship, and Thine aid we seek.
Show us the straight way,
he path of those whom Thou hast favoured; Not the (path) of those who earn Thine anger nor of those who go astray.
или

Македонски напиша:
Во името на Алах, Милостивиот, Сомилосен!
Благодарноста Му припаѓа на Алах, Господарот на Световите,
Милостивиот, Сомилосен,
Владетелот на Судниот Ден!
Ние само Тебе Те обожуваме и само од Тебе помош бараме!
Упати нѐ на патот вистински,
а патот на оние врз кои ја разлеа Твојата благодет, а не на патот на оние кои гневот Твој го предизвикаа и не на патот на оние кои во заблуда скршнаа!
Верувам и ти (немуслиман) го разбираш значењето на оваа сура, молитва.

Овде веќе авторот си игра к***т.
Како знаеш дека од Македонија, Бугарија е на исток?

Чекај, јас сериозно се нафатив на одговарање на глупостиве? :icon_lol:

Ај сега престанете со офтопици и меѓусебни обраќања со други членови. Ако имате нешто против некој член, можам да ви договорам средба. На форум, на тема на која го демистифицираме исламот, нема да дозволам такво нешто.
Да продолжиме да демистифицираме.
 

Divider

Seraphim
Член од
24 февруари 2005
Мислења
27.337
Поени од реакции
3.062
Demystify me this:

Islamic Text on the Golden Rule:
The Quran:
“Serve God, and join not any partners with Him; and do good - to parents, kinsfolk, orphans, those in need, neighbors who are near, neighbors who are strangers, the companion by your side, the wayfarer (ye meet), and what your right hands possess [the slave]: For God loveth not the arrogant, the vainglorious” (Q:4:36)
(In fact the Quran goes beyond saying the Golden Rule by stating in more than four places that “Return evil with Kindness.” (13:22, 23:96, 41:34, 28:54, 42:40)
Prophet Muhammad (pbuh):
“None of you have faith until you love for your neighbor what you love for yourself” (Sahih Muslim)
“Whoever wishes to be delivered from the fire and to enter Paradise…should treat the people as he wishes to be treated.” (Sahih Muslim)
“None of you truly believes until he wishes for his brother what he wishes for himself” (Forty Hadith-Nawawi)
“None of you is a believer if he eats his full while his neighbour hasn’t anything.” (Musnad)
“Do unto all men as you would wish to have done unto you; and reject for others what you would reject for yourselves.” (Abu Dawud)
“Hurt no one so that no one may hurt you.” (Farewell Sermon)
“There should be neither harming nor reciprocating harm.” (Ibn- Majah)


Едно, по едно, шпто значење имаат, ама не копирај од ИЦ форумот!
Не вахабитски, ами културно, вистински, кое им е значењето, која им е идејата, замислата, пораката....
 
P

Princ

Гостин
Гарф, ако не разбираш англиски (а знам дека разбираш), не читај бе текстови на англиски, бидејќи не ги разбираш.
None of you have faith until you love for your neighbor what you love for yourself
Не го разбираш ова и треба да ти го преведам, да ти го објаснам ко на 3 годишно дете?
Дај не се заебавај и да демистифицираме нешто.
 
Член од
3 октомври 2008
Мислења
451
Поени од реакции
164
Zimi Boga, nikoj ne veruval dokolku toa sto go posakuva za sebe ne go posakuva za drugite.:smir: Prophet Muhammed s.a.v.s
 

Kajgana Shop

На врв Bottom