- Член од
- 6 февруари 2005
- Мислења
- 1.952
- Поени од реакции
- 14
“Заводниците” се платени помалку
49% од жените со MBA диплома на работа се служат со сексипил
Истражувањето кое го спроведе универзитетот Tulan, покажува дека “заводничкото” однесување на жените на работа често не им носи “опиплива” корист, во смисла на покачување на платата или унапредување.
Според оваа истражување вработените жени кои се однесуваат заводнички, носат кратки здолништа или ги масираат стаплата на своите колеги-на крај сепак не завршуваат со некоја материјална корист, нормално ако то аим била намерата.
Скоро 49% од анкетираните во оваа истражување, во кое учествувале 164 жени со *MBA диплома, признале дека на работа се служат со оваа стратегија, за да би напредувале во кариерата. Некои од напорите на “заводничките” регистрирани во истражувањето се испраќање мејлови со провокативни содржини или носење на “послободна” гардероба. Анкетираните кои тврделе дека никогаш не се служеле со такви методи, во просек можат да се пофалат со три промоции на работното место. Другите, односно “заводничките” имаат просек од две промоции.
Споредбата во платите покажала дека вработените кои не се служат со “заводнички” тактики заработуваат во просек од 75.000 до 100.000 долари годишно, а “заводничките” заработуваат во просек од 50.000 до 75.000 долари годишно.
49% од жените со MBA диплома на работа се служат со сексипил
Истражувањето кое го спроведе универзитетот Tulan, покажува дека “заводничкото” однесување на жените на работа често не им носи “опиплива” корист, во смисла на покачување на платата или унапредување.
Според оваа истражување вработените жени кои се однесуваат заводнички, носат кратки здолништа или ги масираат стаплата на своите колеги-на крај сепак не завршуваат со некоја материјална корист, нормално ако то аим била намерата.
Скоро 49% од анкетираните во оваа истражување, во кое учествувале 164 жени со *MBA диплома, признале дека на работа се служат со оваа стратегија, за да би напредувале во кариерата. Некои од напорите на “заводничките” регистрирани во истражувањето се испраќање мејлови со провокативни содржини или носење на “послободна” гардероба. Анкетираните кои тврделе дека никогаш не се служеле со такви методи, во просек можат да се пофалат со три промоции на работното место. Другите, односно “заводничките” имаат просек од две промоции.
Споредбата во платите покажала дека вработените кои не се служат со “заводнички” тактики заработуваат во просек од 75.000 до 100.000 долари годишно, а “заводничките” заработуваат во просек од 50.000 до 75.000 долари годишно.