Би требало да паднат акцизите на половни возила увезени од ЕУ (некаде и до 30-40 посто му доаѓа со сегашниве закони) и данокот на нови возила увезени од ЕУ (20 посто). Тоа е неминовен процес кој се одолговлекува со години и години а треба да се оствари конечно веројатно кога ќе започнеме преговори со ЕУ. Бугарите на пример овој закон го усвоија уште првиот месец кога добија статус кандидат за член па го увезоа сето ѓубре од мерцедеси/бмв/ауди кое чини по 500 евра во ЕУ за да ги исфрлат Ладите и увезените од западот Застави во 80-тите.
Друже како сакаш гледај... ама ако ги отворат границите за половни возила (слично како Бг, каде според моите информации плаќаат 10 евра од коњ за увоз без разлика на годината) секој би зел 10-15 години старо возило (тоа ти доаѓа 1995 или поново) за 500-1000 евра + за увоз да дадеш уште 1000-1500 и имаш солидно возило за некои 2.500 евра. Треба да си луд за да увезеш нешто од 1985 кога исто давачките ти се и за возило 10 години поново.
А овде кај нас цените на автомобилите се набиени премногу, неможи голф 4-ка од 1999да го продаваат за 6.000 евра, а во Бг да е упола поефтин (да не ти напоменувам дека регистрацијата во Бг + зелен картон за цела година е поевтина од само регистрацијата кај нас).
Е сега до кога ќе го влечкаат тоа и ќе ги држат затворени вратите за увоз на автомобили, никој неможе да каже со сигурност. Едно време и табличките ке ги менуваа, па уште ете ги немаат абер од менување.