Дали верувате во тројство?

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
За Бог сесоздател и седржател творецот на се видливо и невидливо. А ти имај малку доблест пред да навредуваш и го сквернавиш името Божјо, тој те создал барем не го наврдувај ако не му веруваш.
Бог создател на видливо и невидливо според која прикаска? Мене бог не ме создал туку моите родители од љубов. Ако ти сакаш да си создаден од богови, биди си, немам против, не ме мешај мене во твоите верувања.

П.С. Никој не може да го навреди богот, не би бил бог ако се навредува од смртник. Се навредуваат верниците од сите други кои имаат други богови освен нивниот/те.
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.202
Бог создател на видливо и невидливо според која прикаска? Мене бог не ме создал туку моите родители од љубов. Ако ти сакаш да си создаден од богови, биди си, немам против, не ме мешај мене во твоите верувања.

П.С. Никој не може да го навреди богот, не би бил бог ако се навредува од смртник. Се навредуваат верниците од сите други кои имаат други богови освен нивниот/те.
Многу ми е мило што спомена ЉУБОВ- блиску си до осознавањето на вистината. Еве и самиот замисли не ли чудо од љубов да се создава човек кој мисли,живее,чувствува.Колку е само чудесна Божјата природа
--- надополнето: 16 јануари 2014 во 18:29 ---
И како го разбираш ти тоа освестување? Да прифатат сите дека се родиле грешни?
Со доверба и приваќање на Бог. Не да го прифатат Бог тоа е доволно, да прифатат дека се родиле чисти и да се стремат да бидат такви, а судбината да ја разберат како резултат од претците им. Како и нивните дела(од самите нив не од предците)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
Со доверба и приваќање на Бог. Не да го прифатат Бог тоа е доволно, да прифатат дека се родиле чисти и да се стремат да бидат такви, а судбината да ја разберат како резултат од претците им. Како и нивните дела(од самите нив не од предците)
Довербата се заслужува не се изнудува. Неможеш да ја наметнеш со заповед или заплашување.
 
Член од
16 декември 2013
Мислења
1.856
Поени од реакции
1.202
Довербата се заслужува не се изнудува. Неможеш да ја наметнеш со заповед или заплашување.
А не е ли заслуга тоа што ги создаде и што им ја даде целата градина(без јаболкото)
 

Ipsissimus

P.I.
Член од
23 јули 2010
Мислења
15.582
Поени од реакции
12.949
А не е ли заслуга тоа што ги создаде и што им ја даде целата градина(без јаболкото)
Никаде не е спомнато никакво јаболко, туку дрвото чии плодови го давале спознанието за добро и зло.
Незнам за тебе, но за мене е крајно несватливо да создадеш некого без концепт за добро и зло, да му го поставиш истиот на дофат, да му забраниш да посегне по него, да дозволиш некој трет да влијае на него и да го казниш кога ќе посегне! Имајќи во предвид дека станува збор за некој што треба да е сезнаен (да ги знае сите можни исходи) и што е семоќен (има моќ да влијае на било кој исход).
 

Атеист

Дежурен Шаман
Член од
2 февруари 2010
Мислења
7.682
Поени од реакции
4.921
Многу ми е мило што спомена ЉУБОВ- блиску си до осознавањето на вистината. Еве и самиот замисли не ли чудо од љубов да се создава човек кој мисли,живее,чувствува.Колку е само чудесна Божјата природа
Јас споменувам љубов, затоа што знам што е тоа, за тебе.... тешко да знаеш....
 
Член од
11 април 2014
Мислења
138
Поени од реакции
57
Како прво, во Библијата никаде го нема зборот „тројство“. Како второ, Исус никогаш не тврдел дека е еднаков со Бог. Напротив, Исус му служел на Бог (Лука 22:41-44). Трет доказ е односот меѓу Исус и неговите следбеници. Дури и откако бил воскреснат како духовно суштество, Исус ги нарекол своите следбеници „моите браќа“ (Матеј 28:10). Дали тие биле браќа на Семоќниот Бог? Се разбира дека не! Но, поради својата вера во Христос — Божјиот првороден Син — и тие станале синови на неговиот Татко (Галатите 3:26).[DOUBLEPOST=1397475916][/DOUBLEPOST]
Како прво, во Библијата никаде го нема зборот „тројство“. Како второ, Исус никогаш не тврдел дека е еднаков со Бог. Напротив, Исус му служел на Бог (Лука 22:41-44). Трет доказ е односот меѓу Исус и неговите следбеници. Дури и откако бил воскреснат како духовно суштество, Исус ги нарекол своите следбеници „моите браќа“ (Матеј 28:10). Дали тие биле браќа на Семоќниот Бог? Се разбира дека не! Но, поради својата вера во Христос — Божјиот првороден Син — и тие станале синови на неговиот Татко (Галатите 3:26).
Исус вели дека Таткото знае повеќе од Синот. Меѓутоа, кога Исус би бил дел од Семоќниот Бог, би ги знаел истите работи што ги знае и неговиот Татко. Според тоа, не е можно Синот и Таткото да бидат еднакви. Сепак, некои ќе речат: ‚Исус имал две природи. Овде тој зборува од гледна точка на човек‘. Но, дури и да е така, што да кажеме за светиот дух? Ако и тој е дел од истиот Бог од кој е дел и Таткото, зошто Исус не вели дека светиот дух го знае она што го знае и Таткото?[DOUBLEPOST=1397476282][/DOUBLEPOST]Светиот дух не е личност. Првите христијани ‚се исполниле со свет дух‘, а Бог рекол: „Ќе го излеам својот дух на најразлични луѓе“ (Дела 2:1-4, 17). Тоа покажува дека светиот дух не е дел од тројство, туку силата со која се служи Бог.
 
Последно уредено:

MIKI1

Поставувач на неодговорени прашања.
Член од
10 јануари 2008
Мислења
20.396
Поени од реакции
3.398
Како прво, во Библијата никаде го нема зборот „тројство“.
Што е тука новото?...
Да, Писмото не го содржи изразот “тројство“ а и Црквата не користи таков израз.[DOUBLEPOST=1397476360][/DOUBLEPOST]
Како второ, Исус никогаш не тврдел дека е еднаков со Бог.
Напротив: Христос вели дека Е „едно“ со Отецот.[DOUBLEPOST=1397476412][/DOUBLEPOST]
Напротив, Исус му служел на Бог (Лука 22:41-44).
Исус не Му служел на Бога, туку Му бил послушен.
Како може Бог да му служи на Бога?...[DOUBLEPOST=1397476505][/DOUBLEPOST]
Трет доказ е односот меѓу Исус и неговите следбеници. Дури и откако бил воскреснат како духовно суштество, Исус ги нарекол своите следбеници „моите браќа“ (Матеј 28:10). Дали тие биле браќа на Семоќниот Бог? /quote]
Христос ги нарекува Апостолите „браќа„ по повеќе основи: по заедничката човечка природа и по духовната блискост.[DOUBLEPOST=1397476586][/DOUBLEPOST]
Исус вели дека Таткото знае повеќе од Синот. Меѓутоа, кога Исус би бил дел од Семоќниот Бог, би ги знаел истите работи што ги знае и неговиот Татко. Според тоа, не е можно Синот и Таткото да бидат еднакви.
Отецот и Синот се еднакви по својата природа: Синот знае се‘ што знае и Отецот.[DOUBLEPOST=1397476651][/DOUBLEPOST]
Сепак, некои ќе речат: ‚Исус имал две природи. Овде тој зборува од гледна точка на човек‘.
Да, Христос има две природи и две волји: Божествената и човечката.[DOUBLEPOST=1397476718][/DOUBLEPOST]
Но, дури и да е така, што да кажеме за светиот дух? Ако и тој е дел од истиот Бог од кој е дел и Таткото, зошто Исус не вели дека светиот дух го знае она што го знае и Таткото?
Светиот Дух Е третиок лик/ипостас од Троединиот Бог. Светиот Дух знае се‘ што знаат и Отецот и Синот.[DOUBLEPOST=1397476811][/DOUBLEPOST]
Светиот дух не е личност. Првите христијани ‚се исполниле со свет дух‘, а Бог рекол: „Ќе го излеам својот дух на најразлични луѓе“ (Дела 2:1-4, 17). Тоа покажува дека светиот дух не е дел од тројство, туку силата со која се служи Бог.
Светиот Дух исходи/излегува од Отецот, но Духот не е апстрактна енергија, туку третото лице Божјо.
 
Последно уредено:
Член од
11 април 2014
Мислења
138
Поени од реакции
57
Што е тука новото?...
Да, Писмото не го содржи изразот “тројство“ а и Црквата не користи таков израз.[DOUBLEPOST=1397476360][/DOUBLEPOST]

Напротив: Христос вели дека Е „едно“ со Отецот.[DOUBLEPOST=1397476412][/DOUBLEPOST]

Исус не Му служел на Бога, туку Му бил послушен.
Како може Бог да му служи на Бога?...[DOUBLEPOST=1397476505][/DOUBLEPOST]

Христос ги нарекува Апостолите „браќа„ по повеќе основи: по заедничката човечка природа и по духовната блискост.[DOUBLEPOST=1397476586][/DOUBLEPOST]

Отецот и Синот се еднакви по својата природа: Синот знае се‘ што знае и Отецот.[DOUBLEPOST=1397476651][/DOUBLEPOST]

Да, Христос има две природи и две волји: Божествената и човечката.[DOUBLEPOST=1397476718][/DOUBLEPOST]

Светиот Дух Е третиок лик/ипостас од Троединиот Бог. Светиот Дух знае се‘ што знаат и Отецот и Синот.
Што е тука новото?...
Да, Писмото не го содржи изразот “тројство“ а и Црквата не користи таков израз.[DOUBLEPOST=1397476360][/DOUBLEPOST]

Напротив: Христос вели дека Е „едно“ со Отецот.[DOUBLEPOST=1397476412][/DOUBLEPOST]

Исус не Му служел на Бога, туку Му бил послушен.
Како може Бог да му служи на Бога?...[DOUBLEPOST=1397476505][/DOUBLEPOST]

Христос ги нарекува Апостолите „браќа„ по повеќе основи: по заедничката човечка природа и по духовната блискост.[DOUBLEPOST=1397476586][/DOUBLEPOST]

Отецот и Синот се еднакви по својата природа: Синот знае се‘ што знае и Отецот.[DOUBLEPOST=1397476651][/DOUBLEPOST]

Да, Христос има две природи и две волји: Божествената и човечката.[DOUBLEPOST=1397476718][/DOUBLEPOST]

Светиот Дух Е третиок лик/ипостас од Троединиот Бог. Светиот Дух знае се‘ што знаат и Отецот и Синот.[DOUBLEPOST=1397476811][/DOUBLEPOST]

Светиот Дух исходи/излегува од Отецот, но Духот не е апстрактна енергија, туку третото лице Божјо.
Исус бил директно создаден од својот Татко. Тој е првородениот Син. Всушност, Исус е „првороден од сѐ што е создадено“ (Кол. 1:15). Тој е „почетокот на Божјите дела на создавање“ (Отк. 3:14). Улогата што ја имал единородниот Син во создавањето е исто така уникатна. Тој не е Творецот, или Зачетникот на созданието. Но, Бог го користел за преку него да создаде сѐ друго. (ПрочитајЈован 1:3.) Апостол Павле напишал: „За нас постои еден Бог, Таткото, кој создал сѐ и за кого ние живееме, и еден Господар, Исус Христос, преку кого сѐ е создадено и преку кого ние живееме“
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
Исус бил директно создаден од својот Татко. Тој е првородениот Син. Всушност, Исус е „првороден од сѐ што е создадено“ (Кол. 1:15). Тој е „почетокот на Божјите дела на создавање“ (Отк. 3:14). Улогата што ја имал единородниот Син во создавањето е исто така уникатна. Тој не е Творецот, или Зачетникот на созданието. Но, Бог го користел за преку него да создаде сѐ друго. (ПрочитајЈован 1:3.) Апостол Павле напишал: „За нас постои еден Бог, Таткото, кој создал сѐ и за кого ние живееме, и еден Господар, Исус Христос, преку кого сѐ е создадено и преку кого ние живееме“
Пред да се роди Исус имал Бог свои синови (не од врската со Марија) се споменуваат во Битието во стариот завет така да не е ни прв ни един
 
Член од
11 април 2014
Мислења
138
Поени од реакции
57
Пред да се роди Исус имал Бог свои синови (не од врската со Марија) се споменуваат во Битието во стариот завет така да не е ни прв ни един
али во библијата пишува дека исус е првото создание од бог, што значи дека е и првороден
 

Let 3

The Nipple Erector
Член од
13 јули 2008
Мислења
30.896
Поени од реакции
31.278
али во библијата пишува дека исус е првото создание од бог, што значи дека е и првороден
Исус се родил некаде 5-6 година Пред новата ера. Во битието уште на самиот почеток Бог имал синовИ
 

Kajgana Shop

На врв Bottom