џо!
Фаличниот Ром
- Член од
- 31 октомври 2009
- Мислења
- 519
- Поени од реакции
- 52
И ја знам теорија , бидејќи тоа си го одредив кога почнав да се занимавам со музика т.е. со класична гитара...
Нејќам да се перчам , ниту да наметнувам мислење , него , премногу труење со теорија е...па...тоа е само теорија... а импровизацијата е нешо шо влегуе у праксата.
Незнам дали го знаете ворлд/фјужн гитаристот Ал ди Меола ќе го цитирам...
‘-Стомакот ми е полн со теорија , но кога свирам заборавам на сето тоа...‘
-Не ја оспорувам важноста на теоријата , таа е екстремно важна(како на пример за аранжирање , или спојување на мелодии итн. ), но импровизацијата и сите тие тонови , целата мелодија , хармонија , и ритам , доваџат од душата...
Теоријата си ја чувам у мозокот , а кога свирам , уопќе не размислувам , само се стаам‘ у ритам во кој што ме брка времето , и гледам да не изгубам ‘чекор‘...
Вежбање стриктно според некои преодредени скали , модуси , или мелодиски прогресии е само ‘тренинг‘ за прстите , тука влегува мозокот , кога треба да се зацрвсти тоа односот помеѓу мозокот , нервите , и мускулите.
Нејќам да се перчам , ниту да наметнувам мислење , него , премногу труење со теорија е...па...тоа е само теорија... а импровизацијата е нешо шо влегуе у праксата.
Незнам дали го знаете ворлд/фјужн гитаристот Ал ди Меола ќе го цитирам...
‘-Стомакот ми е полн со теорија , но кога свирам заборавам на сето тоа...‘
-Не ја оспорувам важноста на теоријата , таа е екстремно важна(како на пример за аранжирање , или спојување на мелодии итн. ), но импровизацијата и сите тие тонови , целата мелодија , хармонија , и ритам , доваџат од душата...
Теоријата си ја чувам у мозокот , а кога свирам , уопќе не размислувам , само се стаам‘ у ритам во кој што ме брка времето , и гледам да не изгубам ‘чекор‘...
Вежбање стриктно според некои преодредени скали , модуси , или мелодиски прогресии е само ‘тренинг‘ за прстите , тука влегува мозокот , кога треба да се зацрвсти тоа односот помеѓу мозокот , нервите , и мускулите.