Воени авиони

Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.635
Поени од реакции
38.812
Ф-16 е најприкладно за Украина, време е тие авиони да видат малце акција. Не само против Миг-21 и Миг-29 да се борат. Су-35 ќе им биде добар противник. Па да видиме дали ги бива или тоа е само маркетинг.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.975
Поени од реакции
2.775
Ф-16 е најприкладно за Украина, време е тие авиони да видат малце акција. Не само против Миг-21 и Миг-29 да се борат. Су-35 ќе им биде добар противник. Па да видиме дали ги бива или тоа е само маркетинг.
Ептен ќе ги биде како глинени гулаби. Ќе биде како во песната Neke ptice nikad ne polete.
А словачките МИГ29 најверојатно ќе ја доживеат судбината на нивниот единствен С300 што им го дадоа на Украинците. Толку години го пазеа луѓето и го мазеа за на крај Русите за 2 дена да им го распиздат.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.635
Поени од реакции
38.812
Треба да ги вратат у производство Су-25, не брка работа големиов Су-34 за вакви операции позади непријателска линија. Многу е лесно да се собори. Мислам дека повеќе имаат изгубено русиве Су-34 него Су-25ки.
 

Ingvar

MONAD
Член од
28 март 2020
Мислења
3.616
Поени од реакции
8.485
Треба да ги вратат у производство Су-25, не брка работа големиов Су-34 за вакви операции позади непријателска линија. Многу е лесно да се собори. Мислам дека повеќе имаат изгубено русиве Су-34 него Су-25ки.
Имаат доволно, околу 200 Су 25 кои се и модернизирани...иначе ги користат у комбинација заедно со Су 34. Некој ако разбира повеќе може да ни објасни, претпоставувам дека СУ 34 може да носи воздух-воздух софистицирани ракети и со тоа да се заштитат од воздух како и electronic warfare додека у исто време носи и огромна количина на бомби а и има 1000 Км домет, додека 25тката е за тенкови уништување и сл. а има мал радиус на движење. Имам слушано у неколку наврати дека делуваат комбинирано....може има некој у ваздухопловство што работи и што ќе објасни.
Иначе новиве 34творки имаат нов мотор кој со афтербурнер оди и до 14 тони потисок, тоа е некоја новина, а претпоставувам и некои адаптации кои ги имаат научено у конфликтов у Украина.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.635
Поени од реакции
38.812
Имаат доволно, околу 200 Су 25 кои се и модернизирани...иначе ги користат у комбинација заедно со Су 34. Некој ако разбира повеќе може да ни објасни, претпоставувам дека СУ 34 може да носи воздух-воздух софистицирани ракети и со тоа да се заштитат од воздух како и electronic warfare додека у исто време носи и огромна количина на бомби а и има 1000 Км домет, додека 25тката е за тенкови уништување и сл. а има мал радиус на движење. Имам слушано у неколку наврати дека делуваат комбинирано....може има некој у ваздухопловство што работи и што ќе објасни.
Иначе новиве 34творки имаат нов мотор кој со афтербурнер оди и до 14 тони потисок, тоа е некоја новина, а претпоставувам и некои адаптации кои ги имаат научено у конфликтов у Украина.
су-34 е три пати поголем авион од су-25. Секоја споредба е беспотребна меѓу тие два авиона.

Су-34 не може ни приближно да маневрира на тие висини на кои су-25 се осеќа ко дома.
 

Ingvar

MONAD
Член од
28 март 2020
Мислења
3.616
Поени од реакции
8.485
су-34 е три пати поголем авион од су-25. Секоја споредба е беспотребна меѓу тие два авиона.

Су-34 не може ни приближно да маневрира на тие висини на кои су-25 се осеќа ко дома.
Ти правиш споредба и викаш подобро е да прават Су 25, реалноста е дека се користат и тие и тие и тоа дејствуваат заедно. Најверојатно поентата ти е дека изгубија многу 34творки на почетокот кога летаа ниско што е точно, арно ама сега не е така. Колку што пратам, ретко губат авиони русите у последно време.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.635
Поени од реакции
38.812
Ти правиш споредба и викаш подобро е да прават Су 25, реалноста е дека се користат и тие и тие и тоа дејствуваат заедно. Најверојатно поентата ти е дека изгубија многу 34творки на почетокот кога летаа ниско што е точно, арно ама сега не е така. Колку што пратам, ретко губат авиони русите у последно време.
Су-34 немаше употреба у оваа војна. Тек сега откако ги измислија овие глајд бомби конечно проработеа. Претходно секој буквално им го обараа, има преку десетина Су-34 од почеток на војната до сега оборени. А Су-25 е тенк, неколку имам видено партал направени што успеале и да слетаат.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.975
Поени од реакции
2.775
Су-34 немаше употреба у оваа војна. Тек сега откако ги измислија овие глајд бомби конечно проработеа. Претходно секој буквално им го обараа, има преку десетина Су-34 од почеток на војната до сега оборени. А Су-25 е тенк, неколку имам видено партал направени што успеале и да слетаат.
СУ25 е авионче за гаѓање на оклопни возила и тенкови од мали височини додека СУ34 е за класични бомбардирања од големи височини.
 

Ingvar

MONAD
Член од
28 март 2020
Мислења
3.616
Поени од реакции
8.485
Су-34 немаше употреба у оваа војна. Тек сега откако ги измислија овие глајд бомби конечно проработеа. Претходно секој буквално им го обараа, има преку десетина Су-34 од почеток на војната до сега оборени. А Су-25 е тенк, неколку имам видено партал направени што успеале и да слетаат.
Ја уште на почеток, пред година дена кажав дека им фалат на русите паметни бомби. Сите загуби беа заради фактот што користеа dummy бомби а такви без да се спуштиш доле малку потешко. И сите авиони беа бутнати од manpads.
 
Член од
12 ноември 2008
Мислења
1.975
Поени од реакции
2.775
Со глајдинг бомбите мамето му го расплакаа на украинските позиции во Херсон.
 
Член од
29 јуни 2014
Мислења
23.635
Поени од реакции
38.812
Интересен примерок на СУ-27 познат под името П42. Авионов е буквално ослободен од сета непотребна тежина, дури и од бојата. Користен е од СССР за оборање на многу светски рекорди.

 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.500
Поени од реакции
11.565
Интересен примерок на СУ-27 познат под името П42. Авионов е буквално ослободен од сета непотребна тежина, дури и од бојата. Користен е од СССР за оборање на многу светски рекорди.

Ама Самарата лево на фотката е вистинската легенда.

Се извинувам за оф-топик, ама не можев да се воздржам. :D
 

Kajgana Shop

На врв Bottom