Веронаука во училиштата?

Веронаука во училиштата?

  • да

    Гласови: 74 34,1%
  • не

    Гласови: 143 65,9%

  • Вкупно гласачи
    217

Zeng

Thinking inside the box
Член од
9 април 2008
Мислења
1.103
Поени од реакции
31
Па, не го измислија тие ова. Ова се крчкаше, охохооо.... Одамна, памтам овие владициве заговараа веронаука во училиштата.
Па нормално да си ја прошират клиентелата. И еве дури сега начекаа погоден момент, дојде на власт партија со демохристијанска идеологија што си ја обликува државата според нејзините гледишта. И тоа ти е.
А до сега какви влади имавме, имаше некоја која ја обликуваше државата за подобра иднина?
Види каде сме. Мислам дека веронауката нема ништо полошо да донесе напротив многу подобро.
 

Jakov

Тато
Член од
24 јули 2005
Мислења
2.360
Поени од реакции
58
Еден од најсилните аргументи на оние кои се опозиција на идеата за веронаука е дека учењето за постанокот на човекот од Бог т.е од Адам и Ева ќе ги збунело децата кои учат по биологија дека сме настанале од мајмуни.

Вратете се назад во минатото не многу доволно е 50 години и кажете ми колку деца на свои 10 години не знаеле за приказната за Адам и Ева и за лекцијата настанокот налуѓето од 4одд. ЗПО.
Кажете ми колку од нас последниве 50 години биле збунети и колку од збунетите (ако ги има) заради тоа фатиле крив пат? по било кој основ.
Впрочем јас тврдам дека нема ниту еден буквално ниту еден кој дошол во конфликт сам со себе или околината и посегнал по погрешни “инструменти“ во животот зошто се сретнал на млади години со Адам и Ева контра Бигл на Дарвин, Авраам, Мојсеј, Исус и др. наспроти Њутн, Смит, Бекон и другите.
Напротив само човек кој не ги знае ни едните ни другите е опасен.
 

Justice for All

Tempus fugit
Член од
17 јули 2008
Мислења
1.372
Поени од реакции
85
Попродуктивна би била настава по етика. Иста придобивка без негативните ефекти. А кои се негативни ефекти се пишуваше наназад.
 

Zeng

Thinking inside the box
Член од
9 април 2008
Мислења
1.103
Поени од реакции
31
Луѓето кои ја користат религијата за негативни цели не се верници ниту ја претставуваат верата во која "веруваат".

Исто така атеистите кои вршат злодела не се хумани и не ја претставуваат хуманоста како етичко учење.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
ima moralni ateisti i nemoralni vernici, verata nema vrska, gledaj da e COVEEK!!!
 

Jakov

Тато
Член од
24 јули 2005
Мислења
2.360
Поени од реакции
58
Попродуктивна би била настава по етика. Иста придобивка без негативните ефекти. А кои се негативни ефекти се пишуваше наназад.
А од учење, етика, биологија, хемија, физика и сл науки нема негативни ефекти?
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
kako mozxe da ima negativni efekti od ucenje etika?????????????????????????????????????? a od ucenje veronauka ima negativni efekti, pa oni koa ke pocnat sveto trojstvo, zosto tri prsta, zosto sveka u 21 vek, zosto ova a nema da posvetat vreme na etikata i samo ke se raspravaat za glupi dogmi i obredi.
 

Zeng

Thinking inside the box
Член од
9 април 2008
Мислења
1.103
Поени од реакции
31
kako mozxe da ima negativni efekti od ucenje etika?????????????????????????????????????? a od ucenje veronauka ima negativni efekti, pa oni koa ke pocnat sveto trojstvo, zosto tri prsta, zosto sveka u 21 vek, zosto ova a nema da posvetat vreme na etikata i samo ke se raspravaat za glupi dogmi i obredi.
Ти да не си ја прочитал програмата за веронаука па нешто се правиш паметен.
Да ти ја остават на тебе да ја склопиш, може подобра ќе смислиш.
 

Jakov

Тато
Член од
24 јули 2005
Мислења
2.360
Поени од реакции
58
kako mozxe da ima negativni efekti od ucenje etika?????????????????????????????????????? a od ucenje veronauka ima negativni efekti, pa oni koa ke pocnat sveto trojstvo, zosto tri prsta, zosto sveka u 21 vek, zosto ova a nema da posvetat vreme na etikata i samo ke se raspravaat za glupi dogmi i obredi.
Види сега. Твојава логка која всушност не е логика него некое средновековно сваќање на работиете може да не оденсе во друг правец.
Можам јас сега тебе да те прашам следното
- А што да правиме со негативните ефекти од учењето етика, па они коа ќе почнат да се расфрлаат у 21 век со принципи, постулати и сознанија и ќе се расправаат за некои глупи судови и дефиниции.

Приметуваш како елегантно никаде не ги наброив негативните ефекти од учењето етика, како што ти ги заобиколи негативните ефекти од учењето Веронаука.

И уште нешто, во мак. образовен систем не е воведена веронаука, него верско образование по систем на задолжителен изборен предмет. Кој не сака да учи вероучение може да одбере историја на религии (не ме држете за збор не им ги знам точните имиња на предметите).
Значи никој не тера никого да учи за Адам и Ева, Јаков, Давид и останатите, како што да речеме ги тераат да учат математика, ем физика.
 

Jakov

Тато
Член од
24 јули 2005
Мислења
2.360
Поени од реакции
58
A ti si ja procital programata po veronauka i istorija na religiite?
(cisto retoricki bidejki ne ocekuvam odgovor. neli ne vredi so nas....)
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
prvo ne se vika istorija na religii, tuka zapoznavanje so religiite, bar taka stoi na internet. Etikata e sustina na site religii pa zatoa nema potreba da se zamaraat ucenicite so posebnite dogmi i rituali, koj kaj site se RAZLICNI, ZNAES STO SAKAAT SO OVA DA NAPRAVAT USTVARI, DA SI GO VRABOTAT KADAROT E TOA IM NI ZA STO DRUGO.
 

Justice for All

Tempus fugit
Член од
17 јули 2008
Мислења
1.372
Поени од реакции
85
А вистина, зашто не дадат да се види програмата, да се знае што точно ќе учат децата. А ние џабе прајме муабет вака кога немаме цврсти факти што би можеле да ги коментираме. Празен муабет е, чисти шпекулации.
 
Член од
21 август 2008
Мислења
6.500
Поени од реакции
1.320
Vo religiite etikata e ISTA a razkikite se vo dogmite i ritualite, zatoa treba da se obrati vnimanie na ona sto gi zblizuva religiite a toa e ETIKATA a ne na ona sto gi odalecuva a toa se dogmite i ritualite.
 

Kajgana Shop

На врв Bottom