носиме на грб 700-800 000 Цигани плаќаме нивната струја вода здравствено осигурување, има луѓе во власта каде што продаваат државните интереси за мали пари. Ако сите трошоци си одеа на местата ќе имавме барем 1000 евра просечна плата а сега Теа пари се делат на 4 -500 луѓеЕпа ако имате толку силна економија како платите се исти или помали од Македонските? И не го фалите автомобилот толку, зачекајте да видиме како ќе успее на пазарот.
У У У УЕпа ако имате толку силна економија како платите се исти или помали од Македонските? И не го фалите автомобилот толку, зачекајте да видиме како ќе успее на пазарот.
това за заплатата не е вјарно в северна Б'лгарија средната е 500 лева нјама нужда себе си да л'жем
miziec да таму не етова за заплатата не е вјарно в северна Б'лгарија средната е 500 лева нјама нужда себе си да л'жем
Чекај ова е за највисока плата или за средна?
Тоа се 1000 лв не евра (500 евра). Толку е просечната. По селата е двојно помала. Во Софија е 615 евраЧекај ова е за највисока плата или за средна?
Како може 80% се осигуруваат на минималец а платата 1000 евра? Абе не лажи народ те чита!
Мирно маке сега ќе дојдат македонистите и ќе избришам за да кренат железната завеса.Чекај ова е за највисока плата или за средна?
Како може 80% се осигуруваат на минималец а платата 1000 евра? Абе не лажи народ те чита!
Да, автомобилите не са нешто великолепно или нешто невидено - това е факт. Подобриот факт за нас е дека фирмата е разработила веке пазари предимно во Русиja,Украjна и Jжната африканска република.Toa C10 е копија на Yaris.
Убаво е све тоа што ви отворија фабрика за автомобили, ама премногу голема конкуренција има, и со цените сте некако тука некаде со веќе докажаните модели.
Да правевте некои рачно изработени автомобили различни од другите, оригинални, посебни, ок, тоа е веќе уметност ама ваков кичерај што знам. Мене лично ми изгледаат како бледи копии креирана стрикно ради профит.
Ми немаат душа коливе. Онака, класична е приказната позади нив: -Мал градски автомобил кој чини САМО 7000 евра 1.0 бензински мотор со 65 коњски сили кој испушта многу маааалку штетни гасови и има просечна потрошувачка од 5.5 литри на 100 км. Има клима и ABS а има и електрика на прозори,и уз се тоа добивате гратис резервна гума, дигалка и клуч за тркала.
Од додатна опрема ви стојат на располагање следниве опции: металик боја 15 000 evra, 2 воздушни перничиња 25 500 evra, метални рачки за врати 120 000 евра, и сончев кров кој ке ве чини само 50 000 евра бла бла бла... booring. На крај додатната опрема ке те фати поскапа од возилото.
Изгледаат како да се направени колку да се продадат,бледи копии на веке постоечките модели или може да се каже и дека се мешавина на повеќе модели споени во едно.
Јас на пример доколку сакам да земам возило од 7000 евра не би го земал ова возило. Би земал некое Хјундаи или некој Фиат.Испробана работа. Така да времето ке покаже како ќе ви тргне. Со среќа.
Според постовиве што ги исчитав испаѓа дека без разлика дал сме влегле или не во Еу, стандардот ке ни е тој, истиот. А бе сами ако не си се средиме џабе и во 100 европски унии да влеземе.
И кога повторно испаѓа дека пак сме си самите одговорни за нашиот стандард а не некоја си ЕУ, тогаш зошто да го трошиме времето, парите, и достоинството за да влеземе во таа унија?
Е тоа заборавив да го спомнам. Единствено што ми се допаѓа е тоа електричното возило, бидејки тие се возила на иднината, возилата кои се движат на алтернативните извори на енергија. Тоа е веќе напредок, а ова со бензински мотори, се нешто што го има во изобилство ми е стварно досадно веќе да го гледам.Да, автомобилите не са нешто великолепно или нешто невидено - това е факт. Подобриот факт за нас е дека фирмата е разработила веке пазари предимно во Русиja,Украjна и Jжната африканска република.
Никоj и не очекува при самиот старт на производството да има нешто ново. Новото ке доjде след 2-3 години. Една от тенденциите е да се произведува автомобилот на струja Voleex C20 и модел, коjто ке си разработат наши инженери.
Компаниjaта во този момент залага на топ опрема за ниска цена.
Западна Европа за да намали загадуването и да намали увоза на нафтени деривати стимулира електричниот транспорт. Наjвеке во Франциja има голем ефект со поврзуването на големите градови со TGV(нивните брзи возови).Е тоа заборавив да го спомнам. Единствено што ми се допаѓа е тоа електричното возило, бидејки тие се возила на иднината, возилата кои се движат на алтернативните извори на енергија. Тоа е веќе напредок, а ова со бензински мотори, се нешто што го има во изобилство ми е стварно досадно веќе да го гледам.
Тоа не е за фалење.
Треба да и ставиме крај на нафтата, дури и веќе можам да кажам дека нафтата е кич, застарен ресурс на кој резервите му доаѓаат при крај. Човекот мора да еволуира без разлика на политичкте притисоци. За електричното возило имате голема поддршка од мене. Thumbs up.
Најголемиот проблем е акумулирањето на електричната енергија.Затоа и тој пробег е мал.Западна Европа за да намали загадуването и да намали увоза на нафтени деривати стимулира електричниот транспорт. Наjвеке во Франциja има голем ефект со поврзуването на големите градови со TGV(нивните брзи возови).
Лошото на електричните автомобили е малиот пробег, коj можат да изминат со едно заредуване, а и им треба едно 30 мин - 1час. За да ти се заредат наново. Ако си решил да поминеш 500 км за днес...ке имаш многу презаредуване на батериите.