Бугарија најсиромашна членка на ЕУ

acetetovo

Македонец!
Член од
1 мај 2007
Мислења
4.002
Поени од реакции
2.375
Епа ако имате толку силна економија како платите се исти или помали од Македонските? И не го фалите автомобилот толку, зачекајте да видиме како ќе успее на пазарот.
 
Член од
19 јуни 2009
Мислења
156
Поени од реакции
53
Епа ако имате толку силна економија како платите се исти или помали од Македонските? И не го фалите автомобилот толку, зачекајте да видиме како ќе успее на пазарот.
носиме на грб 700-800 000 Цигани плаќаме нивната струја вода здравствено осигурување, има луѓе во власта каде што продаваат државните интереси за мали пари. Ако сите трошоци си одеа на местата ќе имавме барем 1000 евра просечна плата а сега Теа пари се делат на 4 -500 луѓе
 
Член од
15 ноември 2011
Мислења
6
Поени од реакции
0

acetetovo

Македонец!
Член од
1 мај 2007
Мислења
4.002
Поени од реакции
2.375
Член од
15 ноември 2011
Мислења
6
Поени од реакции
0
Но, во големите градови како Софија и Варна е
--- надополнето: Nov 15, 2011 3:05 PM ---
Чекај ова е за највисока плата или за средна?

Како може 80% се осигуруваат на минималец а платата 1000 евра? Абе не лажи народ те чита!
Тоа се 1000 лв не евра (500 евра). Толку е просечната. По селата е двојно помала. Во Софија е 615 евра

http://www.zaplatomer.bg/bg/statistics2.php?criteria_type=1&year=2011&quarter=4
http://www.zaplatomer.bg/bg/statistics3.php?id=2371

Јас не лажам читаш статистиката. И да секој се овозможува на минимална плата. Јас земам 450 евра а плаќам даноци за 150 евра:tapp:
--- надополнето: Nov 15, 2011 3:08 PM ---
Тоа на тебе дали ти се допаѓа или не е друго прашање. Еден сајт е на ЦИА и таму можеш да видиш дека Бугарската економија е човек 40% посилна од македонската. Официјално. А неофицијално - скоро 2 пати.

40% од родната економија била во сивиот сектор во 2010
;)
--- надополнето: Nov 15, 2011 3:11 PM ---
http://frognews.bg/news_35348/40procenta_ot_rodnata_ikonomika_e_bila_v_siviia_sektor_prez_2010g/

Тоа каде ви го зборуваат тука и излегува ПОС татистики бидејќи секој крие даноци нема никаква врска со вистината. Едноставно си живеете за железната завеса. Затоа како Македонец почне да учи и работи во Бугарија не се враќа повеќе.
--- надополнето: Nov 15, 2011 3:21 PM ---
Чекај ова е за највисока плата или за средна?

Како може 80% се осигуруваат на минималец а платата 1000 евра? Абе не лажи народ те чита!
Мирно маке сега ќе дојдат македонистите и ќе избришам за да кренат железната завеса.:)
 

karan

бивш поет, плукач, вљубеник во слободата
Член од
31 мај 2006
Мислења
3.595
Поени од реакции
2.720
Ти си двојник на tarikat штом разбираш од весела математика.:D
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Toa C10 е копија на Yaris.
Убаво е све тоа што ви отворија фабрика за автомобили, ама премногу голема конкуренција има, и со цените сте некако тука некаде со веќе докажаните модели.
Да правевте некои рачно изработени автомобили различни од другите, оригинални, посебни, ок, тоа е веќе уметност ама ваков кичерај што знам. Мене лично ми изгледаат како бледи копии креирана стрикно ради профит.
Ми немаат душа коливе. Онака, класична е приказната позади нив: -Мал градски автомобил кој чини САМО 7000 евра 1.0 бензински мотор со 65 коњски сили кој испушта многу маааалку штетни гасови и има просечна потрошувачка од 5.5 литри на 100 км. Има клима и ABS а има и електрика на прозори,и уз се тоа добивате гратис резервна гума, дигалка и клуч за тркала.
Од додатна опрема ви стојат на располагање следниве опции: металик боја 15 000 evra, 2 воздушни перничиња 25 500 evra, метални рачки за врати 120 000 евра, и сончев кров кој ке ве чини само 50 000 евра бла бла бла... booring. На крај додатната опрема ке те фати поскапа од возилото.
Изгледаат како да се направени колку да се продадат,бледи копии на веке постоечките модели или може да се каже и дека се мешавина на повеќе модели споени во едно.
Јас на пример доколку сакам да земам возило од 7000 евра не би го земал ова возило. Би земал некое Хјундаи или некој Фиат.Испробана работа. Така да времето ке покаже како ќе ви тргне. Со среќа.
Според постовиве што ги исчитав испаѓа дека без разлика дал сме влегле или не во Еу, стандардот ке ни е тој, истиот. А бе сами ако не си се средиме џабе и во 100 европски унии да влеземе.
И кога повторно испаѓа дека пак сме си самите одговорни за нашиот стандард а не некоја си ЕУ, тогаш зошто да го трошиме времето, парите, и достоинството за да влеземе во таа унија?
Да, автомобилите не са нешто великолепно или нешто невидено - това е факт. Подобриот факт за нас е дека фирмата е разработила веке пазари предимно во Русиja,Украjна и Jжната африканска република.
Никоj и не очекува при самиот старт на производството да има нешто ново. Новото ке доjде след 2-3 години. Една от тенденциите е да се произведува автомобилот на струja Voleex C20 и модел, коjто ке си разработат наши инженери.
Компаниjaта во този момент залага на топ опрема за ниска цена.
 
Член од
30 август 2008
Мислења
2.232
Поени од реакции
286
Поради лошиот квалитет на воздухот

Бугарија најсмртоносна за живеење?

16 ноември 2011



Хроничното загадување во Бугарија ја прави земјата едно од најсмртоносните места за живеење во светот, поради лошиот квалитет на воздухот, а последиците од тоа се повеќекратни, пишува "Еуроактив". И покрај напорите на бугарските власти, откако земјата станала членка на ЕУ во 2007 година, еколозите тврдат дека новите мерки се уште недоволно се применуваат, како од националните, така и од европските институции.

"Имаме добри закони и системи за набљудување, но најголемиот проблем е, што не постои институција која ќе ги примени... Сиромаштијата има голем придонес во ова", изјавил експертот Георги Стефанов, кој додал дека повеќето домаќинствата се уште се зависни од употреба на разни загадувачки горива за греење и готвење.
Според "Еуроактив",освен токсичното наследство од социјализмот, за денешните проблеми придонесуваат и застарената индустриска инфраструктура, како и старите автомобили и средствата за масовен транспорт.

Извештајот на ООН за 2011 година покажува дека Бугарија е лидер во Европа по интензитетот на загадување. Смртноста поради лошиот квалитет на воздухот, пак, највисока е во Романија и изнесува 439 лица на милион жители, додека во Бугарија е 437. Нивото на градското загадување во Бугарија, е двојно поголемо отколку просечното во целиот регион.

http://vecer.com.mk/default.asp?ItemID=792548A774CE984B80294152F80BB204
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.580
Да, автомобилите не са нешто великолепно или нешто невидено - това е факт. Подобриот факт за нас е дека фирмата е разработила веке пазари предимно во Русиja,Украjна и Jжната африканска република.
Никоj и не очекува при самиот старт на производството да има нешто ново. Новото ке доjде след 2-3 години. Една от тенденциите е да се произведува автомобилот на струja Voleex C20 и модел, коjто ке си разработат наши инженери.
Компаниjaта во този момент залага на топ опрема за ниска цена.
Е тоа заборавив да го спомнам. Единствено што ми се допаѓа е тоа електричното возило, бидејки тие се возила на иднината, возилата кои се движат на алтернативните извори на енергија. Тоа е веќе напредок, а ова со бензински мотори, се нешто што го има во изобилство ми е стварно досадно веќе да го гледам.
Тоа не е за фалење.
Треба да и ставиме крај на нафтата, дури и веќе можам да кажам дека нафтата е кич, застарен ресурс на кој резервите му доаѓаат при крај. Човекот мора да еволуира без разлика на политичкте притисоци. За електричното возило имате голема поддршка од мене. Thumbs up.
 

fmi

Член од
1 февруари 2007
Мислења
13.039
Поени од реакции
2.270
Е тоа заборавив да го спомнам. Единствено што ми се допаѓа е тоа електричното возило, бидејки тие се возила на иднината, возилата кои се движат на алтернативните извори на енергија. Тоа е веќе напредок, а ова со бензински мотори, се нешто што го има во изобилство ми е стварно досадно веќе да го гледам.
Тоа не е за фалење.
Треба да и ставиме крај на нафтата, дури и веќе можам да кажам дека нафтата е кич, застарен ресурс на кој резервите му доаѓаат при крај. Човекот мора да еволуира без разлика на политичкте притисоци. За електричното возило имате голема поддршка од мене. Thumbs up.
Западна Европа за да намали загадуването и да намали увоза на нафтени деривати стимулира електричниот транспорт. Наjвеке во Франциja има голем ефект со поврзуването на големите градови со TGV(нивните брзи возови).
Лошото на електричните автомобили е малиот пробег, коj можат да изминат со едно заредуване, а и им треба едно 30 мин - 1час. За да ти се заредат наново. Ако си решил да поминеш 500 км за днес...ке имаш многу презаредуване на батериите.
 
Член од
6 март 2007
Мислења
2.301
Поени од реакции
1.580
Западна Европа за да намали загадуването и да намали увоза на нафтени деривати стимулира електричниот транспорт. Наjвеке во Франциja има голем ефект со поврзуването на големите градови со TGV(нивните брзи возови).
Лошото на електричните автомобили е малиот пробег, коj можат да изминат со едно заредуване, а и им треба едно 30 мин - 1час. За да ти се заредат наново. Ако си решил да поминеш 500 км за днес...ке имаш многу презаредуване на батериите.
Најголемиот проблем е акумулирањето на електричната енергија.Затоа и тој пробег е мал.
Исто така немора да е електричната енергија. Тука е и енергијата од компресиран воздух, сончева енергија, водородот и др. Во сите овие области треба уште да се истражува и да се овозможи достапност на сите достигнувања и напредоци во научните истражувањата.
 
Член од
15 ноември 2011
Мислења
6
Поени од реакции
0
Polaris Тоа се глупости на зелените. Нешто како глобалното затоплување од штетни гасови. Нема ниту глобално затоплување од штетни гасови, ниту лош воздух. Во Софија живеам и воздухот е многу убав.
 

@cool@

Η Μακεδονία δεν είναι Ελληνική
Член од
2 јуни 2007
Мислења
23.601
Поени од реакции
27.114
нема врска со сиромаштијата- НО, како интересен податок за Бугарија и Романија
Б'лгарчетата - нај-слаби по математика в ЕС

Б'лгарија е в челните места в ЕС по слаби резултати на учениците в областта на математиката и точните науки. Около 40% от нашите ученици са с'с слаби резултати в тези области.

:pos::pos:
тр'пката на :(учителја за 400лв месечна заплата, :(боли го тр'тката
http://news.ibox.bg/news/id_1863577657
 

Kajgana Shop

На врв Bottom