- Член од
- 28 август 2008
- Мислења
- 2.321
- Поени од реакции
- 538
Marijanco,pozdrav prijatelce.
Nema da najdes nitu edna pricina za "bozestvenosta" na Isus a toa istoto da ne go najdes vo mnogu drugi proroci.
Kolku za sinot.
Luka 3.38)… Adam koj shto beshe Sinot Bozji
(Psalmi 2. 7) za da ja objavam odlukata Gospodova: Gospod Mi rece (David): „Ti si Moj Sin, JAS DENES TE RODIV.”
(Ishod 4 red 22) A ti kazimu na faraonot: Vaka veli Gospod: Izrail e MOJOT PRVORODEN SIN.
(Eremija 31 red 9) Tie otidoa so solzi, Jas, pak, ke gi vratam so uteha, ke gi povedam pokraj potoci so vodi, bideki Jas sum Otec na Izrail, i Efrem e Mojot PRVORODEN
Isus pravel Cuda. Vo nekoi priliki Mojsie napravil i POGOLEMI CUDA. Od kade Mojsie tolkavi cuda ?
Isus e cudesno roden ? Adam e uste pocudesno. Eva cak uste pocudesno ! Voskresnal ? I Enoh isto taka.... no ne.Toa ne e voskresnuvanje,kako vie go narekuvate.Ednostavno,Bog prati Angeli koi ke go vozdignat i zastitat od nasilnicite. Posto Isus uste ne ukusil smrt,zatoa i ke se vrati povtorno.
Ova se moze da se najde vo samata biblija.
Duhot Sveti.
Isto i toj bil (spored biblijata) spusten vo MNOGU proroci... da ne talkam da ti baram,no ima bezbroj citati kade sto Duhot poveke pati gi posetuval i drugite.
Inaku,toa e NUR (svetlost) Allahova. Na sekoj cist covek Allah mu podaril NUR-SVETLOST.
Za da gi prepoznavas Boite,Marijanco,ti treba svetlina,neli ?
Dali noke vo mrak mozes da ja vidis bojata ? NE ! Za da prepoznavas i razlikuvas sto e zolto a sto zeleno,prvo ti treba SVETLO.
Isto i za fantazijata potrebno e svetlo te. da go razlikuvas dobroto od losoto,ti treba NUR-SVETLO BOZJE/ALLAHOVO. Toa e Bozji Duh,koj go poseduva i daden mu e na sekoj covek,megjutoa,ne e kaj sekogo prosvetlen. Dodeka site,BAS SITE Bozji pratenici bile nadareni so toa a i Evliite.
Ako ti gi pisuvam kontradikciite sega okolu raspnuvanjeto,tocno proizleguva deka im se pricinilo.
Pisuvaat site evangelisti,megjutoa,nikoj isto ne pisuva,toa e fakt.
Nekolku primeri:
Koj prvo go videl prazen grobot;
a. Prema Matej 28,1, "dođe Marija Magdalena i druga Marija pogledati grob.."
b. Prema Marko 16,1, ", Marija Magdalena i Marija Jakovljeva i Saloma ...o izlasku sunčevu, dođu na grob." c. Prema Luka 23,55; 24,1 i 24,10 "žene koje su s Isusom došle iz Galileje." Među njima bijahu: "Marija Magdalena, Ivana i Marija Jakovljeva." Po Luka vo 24,10 ima barem uste dve drugi.
Interesantno e sto vo evangelieto po Marko 16,1 (i po Luka 23,56 - 24,1) citame:
Kad prođe subota, Marija Magdalena i Marija Jakovljeva i Saloma kupiše miomirisa da odu pomazati Isusa.
Kako toa koga:
Nikodem - donese sa sobom oko sto libara smjese smirne i aloja. Uzmu dakle tijelo Isusovo i poviju ga u povoje s miomirisima, kako je u Židova običaj za ukop.
(Po Ivanu 19,39)
Sekoj "apostol" ja pise svojata verzija za toa koj prvo go videl prazniot grob (NE I VOSKRESNUVANJETO ! ), sto posle toa rekol i kogo go nasol:
Dali grobot bil otvoren ? (Luka 24,2) ili zatvoren koga stignale zenite/zenata ? (Mat 28,1-2); Kogo videle kraj grobot? Angel (Mat. 28,2) ili mladic (Marko 16,5) ili dva mazi (Luka 24,4) ili dva angeli (Ivan 20,11-12); Dali tie luge/angeli bile nadvor (Mat. 28.2) ili vnatre vo grobnicata (Marko 16,5, Luka 24,3-4, Ivan 20,11-12).; Stoele (Luka 24,4) ili sedele (Matej 28,2, Marko 16,5, Ivan 20,12).; Dali Marija Magdalena go prepoznala Isus goga prvpat i se pojavil "Da" (Matt. 28,9). Ili "Ne" (Ivan 20,14).
100% Im se pricinilo !
Sekoe Dobro.
Nema da najdes nitu edna pricina za "bozestvenosta" na Isus a toa istoto da ne go najdes vo mnogu drugi proroci.
Kolku za sinot.
Luka 3.38)… Adam koj shto beshe Sinot Bozji
(Psalmi 2. 7) za da ja objavam odlukata Gospodova: Gospod Mi rece (David): „Ti si Moj Sin, JAS DENES TE RODIV.”
(Ishod 4 red 22) A ti kazimu na faraonot: Vaka veli Gospod: Izrail e MOJOT PRVORODEN SIN.
(Eremija 31 red 9) Tie otidoa so solzi, Jas, pak, ke gi vratam so uteha, ke gi povedam pokraj potoci so vodi, bideki Jas sum Otec na Izrail, i Efrem e Mojot PRVORODEN
Isus pravel Cuda. Vo nekoi priliki Mojsie napravil i POGOLEMI CUDA. Od kade Mojsie tolkavi cuda ?
Isus e cudesno roden ? Adam e uste pocudesno. Eva cak uste pocudesno ! Voskresnal ? I Enoh isto taka.... no ne.Toa ne e voskresnuvanje,kako vie go narekuvate.Ednostavno,Bog prati Angeli koi ke go vozdignat i zastitat od nasilnicite. Posto Isus uste ne ukusil smrt,zatoa i ke se vrati povtorno.
Ova se moze da se najde vo samata biblija.
Duhot Sveti.
Isto i toj bil (spored biblijata) spusten vo MNOGU proroci... da ne talkam da ti baram,no ima bezbroj citati kade sto Duhot poveke pati gi posetuval i drugite.
Inaku,toa e NUR (svetlost) Allahova. Na sekoj cist covek Allah mu podaril NUR-SVETLOST.
Za da gi prepoznavas Boite,Marijanco,ti treba svetlina,neli ?
Dali noke vo mrak mozes da ja vidis bojata ? NE ! Za da prepoznavas i razlikuvas sto e zolto a sto zeleno,prvo ti treba SVETLO.
Isto i za fantazijata potrebno e svetlo te. da go razlikuvas dobroto od losoto,ti treba NUR-SVETLO BOZJE/ALLAHOVO. Toa e Bozji Duh,koj go poseduva i daden mu e na sekoj covek,megjutoa,ne e kaj sekogo prosvetlen. Dodeka site,BAS SITE Bozji pratenici bile nadareni so toa a i Evliite.
Vo Kur'anot za toj nastan pisuva : "NITU SU GA UBILI NITU SU GA RASPELI,VEC IM SE PRICINILO".Site evangelisti pisuvaat deka Hristos umre na krstot, a parakletos e starogrcki zbor i oznacuva nesto sto ne pridruzuva i nemam potreba od dopolnitelni informacii.
Ako ti gi pisuvam kontradikciite sega okolu raspnuvanjeto,tocno proizleguva deka im se pricinilo.
Pisuvaat site evangelisti,megjutoa,nikoj isto ne pisuva,toa e fakt.
Nekolku primeri:
Koj prvo go videl prazen grobot;
a. Prema Matej 28,1, "dođe Marija Magdalena i druga Marija pogledati grob.."
b. Prema Marko 16,1, ", Marija Magdalena i Marija Jakovljeva i Saloma ...o izlasku sunčevu, dođu na grob." c. Prema Luka 23,55; 24,1 i 24,10 "žene koje su s Isusom došle iz Galileje." Među njima bijahu: "Marija Magdalena, Ivana i Marija Jakovljeva." Po Luka vo 24,10 ima barem uste dve drugi.
Interesantno e sto vo evangelieto po Marko 16,1 (i po Luka 23,56 - 24,1) citame:
Kad prođe subota, Marija Magdalena i Marija Jakovljeva i Saloma kupiše miomirisa da odu pomazati Isusa.
Kako toa koga:
Nikodem - donese sa sobom oko sto libara smjese smirne i aloja. Uzmu dakle tijelo Isusovo i poviju ga u povoje s miomirisima, kako je u Židova običaj za ukop.
(Po Ivanu 19,39)
Sekoj "apostol" ja pise svojata verzija za toa koj prvo go videl prazniot grob (NE I VOSKRESNUVANJETO ! ), sto posle toa rekol i kogo go nasol:
Dali grobot bil otvoren ? (Luka 24,2) ili zatvoren koga stignale zenite/zenata ? (Mat 28,1-2); Kogo videle kraj grobot? Angel (Mat. 28,2) ili mladic (Marko 16,5) ili dva mazi (Luka 24,4) ili dva angeli (Ivan 20,11-12); Dali tie luge/angeli bile nadvor (Mat. 28.2) ili vnatre vo grobnicata (Marko 16,5, Luka 24,3-4, Ivan 20,11-12).; Stoele (Luka 24,4) ili sedele (Matej 28,2, Marko 16,5, Ivan 20,12).; Dali Marija Magdalena go prepoznala Isus goga prvpat i se pojavil "Da" (Matt. 28,9). Ili "Ne" (Ivan 20,14).
100% Im se pricinilo !
Ti kazav,naj ubavo pisuvas Marci,no,rabotata e,koga nekoj ima tolkava drskost da kritikuva nesto sto ne poznava... ova e sepak forum,ne e loso da im se otvorat ocite,ne za drugo,tuku da pocnat da praktikuvaat barem edna edinstvena Isusova zapoved: "Ne baraja raskata vo tugjoto oko dodeka ne si ja izvadis gredata od svoeto".Vo pravo si Silen za toa deka sekoj misli deka negovata verzija e tocna, ednostavno covek taka ili onaka se rodil, taka ili onaka go vospituvale i misli deka tokmu toa e vo red. Bitno deka eden e Bog i treba da go pocituvame, pa makar sekoj na svoj nacin
Sekoe Dobro.