А1 Македонија (VIP)

Член од
21 ноември 2011
Мислења
1.181
Поени од реакции
590
Глобален проблем имаат и сами незнаат што е проблемот, џабе пријавувате поединци...како кажав погоре: Глумат Лудило..Ништа не видим, ништа не чујем од А1 хахаха
 
Член од
29 август 2008
Мислења
5.286
Поени од реакции
3.659
Глобален проблем имаат и сами незнаат што е проблемот, џабе пријавувате поединци...како кажав погоре: Глумат Лудило..Ништа не видим, ништа не чујем од А1 хахаха
Istoto go mislam na web stranata mozat da pisat soopstenie/infoo, za da ne zvonime site na 1234
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.581
Поени од реакции
11.724
ama vo tehnicka poddrska za mobilna prijavuvas ili vo kontakt centar? ne moze na 5 reakcii da ne prezemaat nisto
Хехе, убаво што ги спомнуваш легендите од Контакт центарот, во вторникот им пријавував дефект кај мои блиски поради неисправен рисивер, типот ми бара телефонски број од претплата, а јас му велам дека теткава користи само кабелска телевизија од кај нив и ништо друго.

Па демек по адреса успева да го најде корисникот, ама не успева да го најде рисиверот во претплатата, па ми бара број на последна сметка која пристигнала, па сериски број од рисиверот.

Само ми потврдија по Бог знае кој пат дека воопшто не треба да жалам бидејќи ги откачив кон крајот на 2019 година, ништо не е променето кон подобро со овие импровизатори.

За новата оптичка телекомуникациска мрежа која ја имаат проширено низ цело Скопје, дури и во места во кои сеуште не е достапна оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, но за жал истовремено сеуште не им е ставена во функција, слободно можам да потврдам дека инсталациите се направени со врвен квалитет на прво место - во многу места дури и подобар квалитет во споредба со оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком.

Но затоа за услугата слободно можам да кажам дека и понатаму ништо немаат променето кон подобро во изминативе 5 (ПЕТ) години.

Но сепак еве ќе ги пофалам бидејќи веќе наредниот ден - 1 мај 2024, државен празник, односно неработен ден - дошле луѓето од техника за да го решат дефектот. Наводно имало проблем со сигналот, не знам дали го решиле проблемот и дали го замениле рисиверот, не сум поминал таму од вторникот кога им го пријавив дефектот.
 
Последно уредено:
Член од
29 август 2008
Мислења
5.286
Поени од реакции
3.659
ama vo tehnicka poddrska za mobilna prijavuvas ili vo kontakt centar? ne moze na 5 reakcii da ne prezemaat nisto
I tamu i tamu ,a inaku da za mobilna prijavuvam....
Автоматски споено мислење:

Хехе, убаво што ги спомнуваш легендите од Контакт центарот, во вторникот им пријавував дефект кај мои блиски поради неисправен рисивер, типот ми бара телефонски број од претплата, а јас му велам дека теткава користи само кабелска телевизија од кај нив и ништо друго.

Па демек по адреса успева да го најде корисникот, ама не успева да го најде рисиверот во претплатата, па ми бара број на последна сметка која пристигнала, па сериски број од рисиверот.

Само ми потврдија по Бог знае кој пат дека воопшто не треба да жалам бидејќи ги откачив кон крајот на 2019 година, ништо не е променето кон подобро со овие импровизатори.

За новата оптичка телекомуникациска мрежа која ја имаат проширено низ цело Скопје, дури и во места во кои сеуште не е достапна оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком, но за жал истовремено сеуште не им е ставена во функција, слободно можам да потврдам дека инсталациите се направени со врвен квалитет на прво место - во многу места дури и подобар квалитет во споредба со оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком.

Но затоа за услугата слободно можам да кажам дека и понатаму ништо немаат променето кон подобро во изминативе 5 (ПЕТ) години.

Но сепак еве ќе ги пофалам бидејќи веќе наредниот ден - 1 мај 2024, државен празник, односно неработен ден - дошле луѓето од техника за да го решат дефектот. Наводно имало проблем со сигналот, не знам дали го решиле проблемот и дали го замениле рисиверот, не сум поминал таму од вторникот кога им го пријавив дефектот.
I od kaj mene na +10godini koristejne, do dekemvri ke odat Out .!!!
 
Член од
29 јуни 2018
Мислења
3.488
Поени од реакции
5.509
Хехе, убаво што ги спомнуваш легендите од Контакт центарот, во вторникот им пријавував дефект кај мои блиски поради неисправен рисивер, типот ми бара телефонски број од претплата, а јас му велам дека теткава користи само кабелска телевизија од кај нив и ништо друго.
А као да знае за што станува збор?
Во било кој оператор врти сите ќе ти побараат број за да те најдат т.е да видат за што се работи.

Во Телеком е тотално исто. Ако вртам од бројот на А1 што ми е - ми бараат фиксен или мобилен на исто име, ако вртам од тој што ми е во магента кажуваш само дека е за истиот договор.

Никој не чита мисли
 
Член од
24 април 2008
Мислења
10.581
Поени од реакции
11.724
А као да знае за што станува збор?
Во било кој оператор врти сите ќе ти побараат број за да те најдат т.е да видат за што се работи.

Во Телеком е тотално исто. Ако вртам од бројот на А1 што ми е - ми бараат фиксен или мобилен на исто име, ако вртам од тој што ми е во магента кажуваш само дека е за истиот договор.

Никој не чита мисли
Адресата на живеење и името на корисникот треба да бидат повеќе од доволни.

Не сум корисник на фиксни телекомуникациски услуги од Македонски Телеком повеќе од 12 (ДВАНАЕСЕТ) години, а на А1 не сум корисник на нивни фиксни телекомуникациски услуги веќе 5 (ПЕТ) години по ред.

Но од досегашното искуство што сум го имал и со двата телекомуникациски оператора и нивните Контакт центри, секогаш им биле доволни само името, презимето и адресата на корисникот, никогаш не ми барале телефонски број од претплата, а уште помалку па сериски број од уред.

А1 имаат ептен ѓубре за чистење во сопствениот двор, исто како и Македонски Телеком, но кога станува збор за квалитетот на услугата на А1 минатиот вторник, 30 април 2024, само ми потврдија дека ништо не се променило кон подобро кај нив.

Kaj sto ke ponudat optika i bez dogovor,ovie meknacki dogovori se veke procitana rabota dosta bese...
Ostanuva Kds i Tk, za Prilep bidejki drugive nemaat nikoj optika ...
Za mobilna ostanuva Lyca,osvem do dekemvri ako ne se smeni nesto ...
Ако мислиш на КДС Кабелнет од Прилеп, не сум запознаен со нивните понуди и не знам колку се нивните услуги квалитетни и на задоволително ниво, но знам дека нудат оптички Интернет преку оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком.

Можеби имаат и сопствена оптичка телекомуникациска мрежа - исто како и А1 и Неотел - но таму каде што нивната оптичка телекомуникациска мрежа не е достапна, ги поврзуваат своите корисници преку оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком - исто како и А1 и Неотел.

Ако ги нудат своите услуги без обврзувачки претплатнички договор, слободно испробај си ја среќата со нив, во најмала рака ќе добиеш оптички телекомуникациски приклучок од Македонски Телеком кој ќе ти биде од корист во иднина за услуги од повеќе различни телекомуникациски оператори, освен ако КДС Кабелнет ти монтираат оптички телекомуникациски приклучок на нивна оптичка телекомуникациска мрежа.
 
Последно уредено:
Член од
29 август 2008
Мислења
5.286
Поени од реакции
3.659
Адресата на живеење и името на корисникот треба да бидат повеќе од доволни.

Не сум корисник на фиксни телекомуникациски услуги од Македонски Телеком повеќе од 12 (ДВАНАЕСЕТ) години, а на А1 не сум корисник на нивни фиксни телекомуникациски услуги веќе 5 (ПЕТ) години по ред.

Но од досегашното искуство што сум го имал и со двата телекомуникациски оператора и нивните Контакт центри, секогаш им биле доволни само името, презимето и адресата на корисникот, никогаш не ми барале телефонски број од претплата, а уште помалку па сериски број од уред.

А1 имаат ептен ѓубре за чистење во сопствениот двор, исто како и Македонски Телеком, но кога станува збор за квалитетот на услугата на А1 минатиот вторник, 30 април 2024, само ми потврдија дека ништо не се променило кон подобро кај нив.



Ако мислиш на КДС Кабелнет од Прилеп, не сум запознаен со нивните понуди и не знам колку се нивните услуги квалитетни и на задоволително ниво, но знам дека нудат оптички Интернет преку оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком.

Можеби имаат и сопствена оптичка телекомуникациска мрежа - исто како и А1 и Неотел - но таму каде што нивната оптичка телекомуникациска мрежа не е достапна, ги поврзуваат своите корисници преку оптичката телекомуникациска мрежа на Македонски Телеком - исто како и А1 и Неотел.

Ако ги нудат своите услуги без обврзувачки претплатнички договор, слободно испробај си ја среќата со нив, во најмала рака ќе добиеш оптички телекомуникациски приклучок од Македонски Телеком кој ќе ти биде од корист во иднина за услуги од повеќе различни телекомуникациски оператори, освен ако КДС Кабелнет ти монтираат оптички телекомуникациски приклучок на нивна оптичка телекомуникациска мрежа.
Kds cela 23ta i ovaa god, mestat optika niz cel Prilep,imaat i bez dogovor paketi pa ke probame,a moze da se proba i Tk, posekako i tie se bez dogovor ...
Kako sto spomnav ako do dekemvri nese promeni nesto/ponuda...
 
Член од
24 октомври 2021
Мислења
837
Поени од реакции
497
А као да знае за што станува збор?
Во било кој оператор врти сите ќе ти побараат број за да те најдат т.е да видат за што се работи.

Во Телеком е тотално исто. Ако вртам од бројот на А1 што ми е - ми бараат фиксен или мобилен на исто име, ако вртам од тој што ми е во магента кажуваш само дека е за истиот договор.

Никој не чита мисли
e javi se vo Topshop i vidi dali ne znaat, ama si imaat sistem i odma znaat koj zvoni i za sto zvoni, a ovie imaat random likovi vraboteno sto ne ni gi znaat uslugite celosno, a ve drzat na telefon demek proveruvaat nesto. Haos
 
Член од
7 април 2015
Мислења
2.660
Поени од реакции
1.543
Screenshot_2024-05-05-21-59-55-007_com.vipmk.ecare.jpg
Интересно ми го снема ХБО Макс од НетСеф размена место ХБО има A1 Xplore Tv само со македонските канали, тотално непотребна и глупа замена.
 
Член од
12 јуни 2022
Мислења
1.018
Поени од реакции
428

Kajgana Shop

На врв Bottom