Автомобили кои ги моторизираа македонските граѓани!

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
ТАМ

Не знам дали камиончето ТАМ може да се каже дека ги моторизирало нашите граѓани ама знам дека некои фамилии во Струмичко тоа им беше единствено превозно средство :)



П.С. На оваа слика некој опинок малце претерал со тјунингот :pos: :pos: :pos: :pos:

 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Не знам дали камиончето ТАМ може да се каже дека ги моторизирало нашите граѓани ама знам дека некои фамилии во Струмичко тоа им беше единствено превозно средство :)



П.С. На оваа слика некој опинок малце претерал со тјунингот :pos: :pos: :pos: :pos:
Секако дека може да се спомне, ТАМ се` уште се користи... Само ќе додадам дека често во дизел-конверзиите на Уаз се користи токму мотор од ТАМ.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Секако дека може да се спомне, ТАМ се` уште се користи... Само ќе додадам дека често во дизел-конверзиите на Уаз се користи токму мотор од ТАМ.
А во Струмица имаше еден Кадилак со мотор од ТАМ-че :),личеше на кола а моторот му бучеше како на тенк :pos2::pos2:

Инаку и ова камионче се тркалаше на нашите патишта,се работи за возило произведено во Застава а оригинал е од Италија,марка ОМ!

 

_master

*Big Barsa Fan*
Член од
15 август 2007
Мислења
535
Поени од реакции
18


Оддамна на автопат Скопје - Тетово бев во иста ваква шкода која беше сопственост на пријател на татко ми.Во сред вожња испадна задното десно тркало.Среќа се добро се заврши :)
HAHAHA.Imav ista sluscka so ovaa kola se vozevme so tetin mi i op trkalata ja pretrkaa kolata..
 
Член од
5 октомври 2008
Мислења
19
Поени од реакции
0
Кога веќе станува збор за возилата кои го моторизираа нашиот народ, и спомнавте товарни возила тука може да се каже и за моделот познат како Дајц, или ТАМ Т10-110 конкретно на сликата. Добри камиони, кои вршат тешка работа, но за разлика од ФАП имаат послаба машина.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Зарем можеме да го заборавиме ова ремек дело кое беше користено како такси возило,лејдис енд џентлмен ај презент ту ју ЗАСТАВА 850



И помалце застапениот модел на Застава 1300 Л

 
Член од
27 јануари 2008
Мислења
1.611
Поени од реакции
85
Зарем можеме да го заборавиме ова ремек дело кое беше користено како такси возило,лејдис енд џентлмен ај презент ту ју ЗАСТАВА 850



И помалце застапениот модел на Застава 1300 Л

Ау ама го накитил овој... ептен е топ :) имаш повеќе информации?
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
И помалце застапениот модел на Застава 1300 Л

Kолку што можам да приметам по знакот и поделениот браник се работи за Фиат 128 Rallye. Не верувам дека е Застава.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Kолку што можам да приметам по знакот и поделениот браник се работи за Фиат 128 Rallye. Не верувам дека е Застава.
Така е заведена ама и мене не ми личи дека е 1300?
Нема да ја тупиме многу :).нека биде 1300!
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Не е тоа Застава него Фиат 128 со 3 врати (никогаш не правено од Застава) и тоа од Аргентина. Браникот напред имитација на Фиат 128 Абарт, Daytona фелни, ретровизори од Kawasaki моторцикл, бели позиции.
Машината незнам која е ама веројатно е 1,1 бидејќи е високо како трактор, дефинитивно не би го возел со 1,6 мотор на таа висина.
 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
Не е тоа Застава него Фиат 128 со 3 врати (никогаш не правено од Застава) и тоа од Аргентина. Браникот напред имитација на Фиат 128 Абарт, Daytona фелни, ретровизори од Kawasaki моторцикл, бели позиции.
Машината незнам која е ама веројатно е 1,1 бидејќи е високо како трактор, дефинитивно не би го возел со 1,6 мотор на таа висина.
Не знам дали е аргентинско или не но Застава има правено и вакви со 3 врати но со оние големите штопови од 128ца. Сигурен сум 100%. Стоам зад тоа дека е Фиат 128 Rallye. Италијанско.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Не знам дали е аргентинско или не но Застава има правено и вакви со 3 врати но со оние големите штопови од 128ца. Сигурен сум 100%. Стоам зад тоа дека е Фиат 128 Rallye. Италијанско.
Исправка,тоа е Застава 128 Рели!

Не знам на денешно време луѓето по кој жалат повеќе,по оној лево или по оној десно на сликата?

 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Не знам дали е аргентинско или не но Застава има правено и вакви со 3 врати но со оние големите штопови од 128ца. Сигурен сум 100%. Стоам зад тоа дека е Фиат 128 Rallye. Италијанско.
Јас сепак мислам дека е wannabe 128 Rallye. Ако е оригинал треба да има Комодоре бандажи не овие. Моторот е 1290 мотор со 73КС (го ставаше Застава овој мотор само во 4-вратна 128) и воглавно го возеше милиција со додатни ојачувања на каросеријата. Инаку според мене добар кец среден како од времето на Југославија е овој



Исправка,тоа е Застава 128 Рели!
Каква Застава, погледни дека знакот е на Фиат. Застава на Рели учествуваше со црвени 101 не со 128.

 

Струмикс

Еден...не го знаеш!
Член од
9 декември 2005
Мислења
13.811
Поени од реакции
3.344
Сега јас како самопрогласен експерт за возила на ФИАТ од 60-ти и 70-ти години ќе ви кажам:
1. Црвеното од сликата на Атм Ант е ФИАТ 128 рели, оригинал, италијански во некоја кастм верзија.
2. Аргентинците ги работат 128 како копија на 128 Еуропа (истиот модел кој го правеше и Застава.
3. Застава правеше 101 1300 Специал со Cromodora бандаши (не Комодоре) сo 5 врати.
4. Заставиниот модел со 3 врати беше Медитеран.
5. Застава 101 е хечбек модел креиран од Данте Џакоза, кој не е прифатен во Торино за сериска изработка, па е даден да се работи лиценцно на Застава.
6. Од сликите лево или десно поставени од Атом Ант, јас жалам по она лево!
 

Kajgana Shop

На врв Bottom