Автомобили кои ги моторизираа македонските граѓани!

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Каква Застава, погледни дека знакот е на Фиат. Застава на Рели учествуваше со црвени 101 не со 128.

Пу да ти ибам руката,на грешка букви отишле прстите! :smir:
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
И она што ми беше зборот Застава никогаш не правеше 128 со 2 врати, ниту пак овој мотор од Рели (1290ccm-73КС). DMB го произведуваше (1301ccm-65КС)
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
застава правеше 101 1300 специјал ама бандашите беа од словенија ги правеше фирмата долничар се викаше од илирска бистрица мислам дека беше.најомолени бандаши беа на ридско-брзинските трки а беа добар квалитет не како овие сега кашкавал:vozbud:.101 беше со обртомер внатре,притисок за уље,волтметар и уште нешто имаше не се секавам кај три бисери у скопје има еден бел таков.тие модели беа за извоз повеке наменети,само мал дел отиде на пазарот.беа со италијански мотори(или аргентински не знам сигурно)знам дека тркачите ги бараа тие мотори,посебно брегастата беше висока т.е со остри брегови.каросериски беа супер поради една работа.тогаш шведска која важи за најголем произведувач на лим имаа размена со тогашна југославија.затоа тие серии од 80-те дали е фико или 101 се со квалитена лимарија.
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
Моторите во 101 кои не се ДМБ се од Аргентина. Долничарките се Италијански бандажи ама се правеа и во Словенија во 4,5 - 5 - 5,5 - 6j верзии и точно е тоа дека се доста квалитетни 13" бандажи. Тркачите ги земаат не само за тоа туку и не треба хомологација за нив и се 4х98 .


Кромодора се Италијански како јас што знам и ги има во магнезиумска верзија која е уште послесна од алуминиумска ама и многу подложна на деформации. Други алуминиумски бандажи кои Застава ги сериски вградуваше се Корлаките.

 

JeepMkd

Scratch model builder
Член од
25 јуни 2008
Мислења
1.576
Поени од реакции
468
А што е со овие? :) Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.

APN 4


Tomos Automatik (јас имав 3m)


Мислам дека Пони се викаше...


И секако оние што се up to date.

Тарга, Спринт...


И АРN 6 (слично со Алпино-то)
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
А што е со овие? :) Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.

APN 4


Tomos Automatik (јас имав 3m)


Мислам дека Пони се викаше...


И секако оние што се up to date.

Тарга, Спринт...


И АРN 6 (слично со Алпино-то)
не можам да најдам слика.Томос имаше во средината на 80-те модел БТ80 кој за свое време беше далеку пред сите(лиени фелни,диск кочница напред,обртомер).Машината беше по лиценца на легендарниот ПУХ.Моторот беше строго за извоз,а само неколку парчиња се најдоа на нашиот пазар во тогашната продавница на славија за авто делови веднаш спроти денешна слаткарница египет во гтц.Чинеше цело богатство,само неколку беа срекници да го имаат.Ние бевме задоволни со нашите автоматици кои со спортски ауспух:pos2::pos2:кој беше уствари стар спреј за коса од нашите мајки во позамашни димензии бушен со штрафцигер да дига само галама набиен на постоечкиот кој нормално му беше изваден резонаторот(нема филинг ако не будиш комшии:vozbud::vozbud:).Со тие модификации и една модификација од која ке те боли:tapp:,без предна кочница развиваа дури 58км/ч.Но се во свое време :toe:
 

GRUNGE

Cobain со цигарче!
Член од
25 февруари 2008
Мислења
677
Поени од реакции
28
BT80? Е...па полно ги имаше. Јас се имам возено како мал на 2.
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Уште едно возило со кое Македонските граѓани беа моторизирани а богами се тркала уште по Македонските патишта и планини,се работи за камионот ФАП 13,во овој случај бројката 13 означува дека камионот е со 130 КС а имаше и ФАП 15,подоцна и ФАП 20...
Еве како изгледа тоа чудо:

 

JerryMK

Prime Сasual Dating - Genuine Damsels
Член од
5 мај 2009
Мислења
259
Поени од реакции
12
и ова го имало и сеуште го има , не знам за другите делови на македонија но во источните сеуште се тркала и чудно е тоа што после многу работа ретко се наоѓа ИМТ-533/539 во отпад


слика што многу вреди односно сите икони на едно место : застава 101,лада,пезетка,варбург,москвич и др
 
Член од
21 мај 2009
Мислења
876
Поени од реакции
466
И она што ми беше зборот Застава никогаш не правеше 128 со 2 врати, ниту пак овој мотор од Рели (1290ccm-73КС). DMB го произведуваше (1301ccm-65КС)
како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот:toe:.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површина
 
Член од
4 октомври 2008
Мислења
4.014
Поени од реакции
1.247
како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот:toe:.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површина
Тоа ти е моторот како во Фиат 850 Спорт, ист како од Zastava 850 само со 4-2-1 издувна и подобар карбуратор. Инаку точно е дека Застава има развиено и други мотори како на пример 1,4 EFI мотор за Југо со 120КС и хидраулични подизачи на вентили кој никогаш не влезе во серијала. :nenene:
 

AtoM-AnT

Dexter
Член од
3 септември 2008
Мислења
4.530
Поени од реакции
583
Едно од возилата што ги моторизираа нашите граѓани а богами и селани беше камиончето IFA кое многу се возеше во Струмичкото село Костурино и најчесто со него се транспортираше вар. Сеуште се тркалаат по нашите патишта ама на крајот се знае што ги чека,или ќе бидат продадени во старо железо или ќе бидат кокошарници :pos: :pos: :pos: :pos:



Да не ги заборавиме и најпопуларните камиончиња од Бит Пазар :) кои специјално за вас секој ден транспортираат овошје,зеленчук и други џиџи миџи кои можат да се најдат на Бит Пазар,станува збор за моделот на Mercedes D 207.

 

Kajgana Shop

На врв Bottom