AtoM-AnT
Dexter
- Член од
- 3 септември 2008
- Мислења
- 4.530
- Поени од реакции
- 583
Пу да ти ибам руката,на грешка букви отишле прстите! :smir:
Пу да ти ибам руката,на грешка букви отишле прстите! :smir:
не можам да најдам слика.Томос имаше во средината на 80-те модел БТ80 кој за свое време беше далеку пред сите(лиени фелни,диск кочница напред,обртомер).Машината беше по лиценца на легендарниот ПУХ.Моторот беше строго за извоз,а само неколку парчиња се најдоа на нашиот пазар во тогашната продавница на славија за авто делови веднаш спроти денешна слаткарница египет во гтц.Чинеше цело богатство,само неколку беа срекници да го имаат.Ние бевме задоволни со нашите автоматици кои со спортски ауспух:pos2::pos2:кој беше уствари стар спреј за коса од нашите мајки во позамашни димензии бушен со штрафцигер да дига само галама набиен на постоечкиот кој нормално му беше изваден резонаторот(нема филинг ако не будиш комшии).Со тие модификации и една модификација од која ке те боли,без предна кочница развиваа дури 58км/ч.Но се во свое времеА што е со овие? Важен дел во нашата авто-историја, ако можам да ја наречам така.
APN 4
Tomos Automatik (јас имав 3m)
Мислам дека Пони се викаше...
И секако оние што се up to date.
Тарга, Спринт...
И АРN 6 (слично со Алпино-то)
како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површинаИ она што ми беше зборот Застава никогаш не правеше 128 со 2 врати, ниту пак овој мотор од Рели (1290ccm-73КС). DMB го произведуваше (1301ccm-65КС)
Тоа ти е моторот како во Фиат 850 Спорт, ист како од Zastava 850 само со 4-2-1 издувна и подобар карбуратор. Инаку точно е дека Застава има развиено и други мотори како на пример 1,4 EFI мотор за Југо со 120КС и хидраулични подизачи на вентили кој никогаш не влезе во серијала. :nenene:како прво ДМБ Београд имаше широка палета на мотори кои никогаш не стигаа на македонскиот пазар или ако стигнеа тоа беа количини наменети за тогашните другари од комитетот.ДМБ Београд кон крајот на 70-те исфрла за младите таленти во тогашната национална класа верзија на тогашниот мотор на легендарното фико 850спорт спремен за трка со сила од 48кс комлетен само да се монтира(информација од стар скопски возач на националната класа).Со тоа идело и спортски амортизери со федери како и предно федер платно.Овој комлет го имало само во србија и словенија а само неколку од скопје колку што имам информација имале срека да го имаат овој сет.Македонија беше во секој поглед деградирана така да сега дури информациите излегуваат на површина